بی مسئولیتی سیاسی و طلبکاری دایمی این گروه مدعی

یاسر سبحانی فرد، گروه سیاسی الف،   3960925225 ۱۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار
 بی مسئولیتی سیاسی و طلبکاری دایمی این گروه مدعی
 
در مملکت ایران گویی مدی عجیب رخ نموده است. در این مد که به صورت ژستی فهیمانه خود را نشان می دهد افراد فراگرفته اند تا دایما لب به اعتراض بلند کنند و غرغر روانه گوش اطرافیان کرده و همزمان همیشه طلبکارانه از زمین و زمان باج خواهی کنند . و البته جالب ترین قسمت ماجرا این است که هیچ مسئولیتی متوجه ایشان نیست.


تلاش همه جانبه به وقت رقابت

این افراد در هنگام انتخاب حاکمان رای خود را می دهند و در هنگامه انتخابات از هیچ تمسخر و تلاشی بر ضد رقیب فروگذار نمی کنند.از خرجهای آنچنانی و خیابان گردی های شبانه گرفته تا تمسخر و توهین به رقبا از روشهای ایشان است. از هر چه که بگوییم در هنگام رقابت فروگذار نمی کنند.


 فخر فروشی و تمسخر به وقت پیروزی

بعد از انتخابات این گروه از مردم اگر کاندیدایشان رای بیاورد که شادی و منکوب کردن رقیب که بروید و دم نیاورید که مردم جواب شما را دادند. از رقص خیابانی گرفته تا هر نوع فخر فروشی روش اینها در هنگام پیروزی است. همه باید لال شوند چون مردم جواب آنها را در انتخابات داده اند. هیچ کس حق انتقاد ندارد چون مردم هستند که حرف زده اند و خواسته اند.این رای ایشان همواره نشانه ای از پایان دوره و نظرات رقیب تفسیر شده و می شود و اینکه این همه دست شما بود نابود کردید و حالا نوبت ماست.

شورش و تهمت به وقت رای نیاوردن

در صورتی که علی رغم تلاشهای حریصانه  فرد و یا افراد مورد نظر ایشان رای نیاورد قطعا یا تقلبی شده یا نامردی صورت گرفته است. حاکمان انتخاب شده  کودتاچی هستند که خون مردم را در شیشه کرده اند. از نظر ایشان همیشه آنها هستند که باید رای بیاورند وگرنه ریگی در کفش انتخابات بوده است حتی اگر خودشان انتخابات را برگزار کرده باشند.

طلبکاری عجیب هنگام خرابکاری منتخب ایشان

در صورتی که کاندیدای ایشان رای بیاورد و بعد از مدتی کاری نتواند از پیش ببرد حالا نوبت چرخش است. این افراد که همیشه بعد از رای اوردن همان کاندیداهایشان از هیچ رجز خوانی دریغ نمی کردند و در هنگام رای نیاوردن کاندیدایشان از هیچ خرابکاری و تهمتی نمی گذشتند حالا می گویند که کاندیدای ایشان در واقع کاندیدای مورد نظر نبوده. او تنها انتخابی بد بوده از بین بد و بدتر و ما چاره ای نداشتیم. باز هم در این خرابکاری حزب رقیب مقصر است و باید جواب بدهد. ما مسئولیتی نداریم و پاسخگو هم نیستیم.

سوالاتی مهم از این افراد

باید از این دسته افراد این سوالات را پرسید که:

1- اگر کاندیدای شما انتخاب بین بد و بدتر بوده چرا به وقت انتخابات خودکشی تبلیغاتی ، به وقت رای آوردن بستن دهان رقیب و به وقت رای نیاوردن فرد مورد نظر شورش و تهمت روش شماست؟ مگر می شود برای فرد بد و انتخاب اجباری این همه تلاش کرد. نهایت این است که افراد باید با حالتی چندش بروند رای بدهند و به وقت پیروزی و شکست نیز اقدامی نکنند.

2- این افراد پاسخی برای این پرسش دارند که در چه هنگام ایشان مسئولیت پذیری در این کشور را می پذیرند؟ چطور باشد از طلبکاری همیشگی شان دست بر می دارند؟ اگر کاندیدای رویایی دارند این فرد کیست؟ چه خصوصیاتی دارد؟ برنامه مورد نظر ایشان چیست برای اقتصاد و مدیریت کشور که با کاندیدای اجباری شان فرق داشته است؟ این فرد رویایی چه تفاوتهایی با موسوی و خاتمی و روحانی و هاشمی و  اعضای احزاب مشارکت و نهضت آزادی دارد؟و برنامه هایش چگونه است؟

3- حال اگر ایشان پاسخگوی انتخاب خود نیستند و بر فرض حق دارند که باز طلبکار باشند چرا طلبکاری خود را دوباره از رقیب طلب می کنند؟ رقیب و افرادی که کاندیدای ایشان را قبول نداشته اند چرا باید به ایشان پاسخگو باشند؟

4- این افراد چگونه ثابت می کنند که طرز فکر و خواسته های ایشان با انقلابیون عرب در مصر و تونس و یمن و لیبی  و . .  فرق دارد ؟ انقلاباتی که بدون هدف و بر مبنای تخیلات و توهمات شکل گرفت که در آن مدعیان تنها غرغر کنندگان و طلبکارانی بودند که بعد از منقلب کردن حکومت کشور نه حرفی برای گفتن داشتند و نه برنامه ای و نه اداره کننده ای برای بهبود امور. ژست های جهان سومی که تنها و تنها غرغر کردن هایی برای نشان دادن فهیم بودن خود است.کدام راه حل علمی و مبتنی بر کدام علم مدیرت و اقتصاد از سوی ایشان ارائه شده و می شود که از سوی رقیبشان ارائه نشده؟ تمایز ایشان با رقیب فعلیشان در چیست؟


5- این افراد چگونه می توانند بقیه را قانع کنند که افسار کامل اداره کشور را به غرغرهای ایشان بسپارند در حالی که راه حلی از ایشان وجود ندارد و تنها صدای درد است که همه هم این درد را می توانند حس کنند؟ ایشان چگونه خیال بقیه را راحت می کنند که اگر اداره کشور کاملا به ایشان و به قولشان کاندیدا و افراد خوب مورد نظر ایشان ( که موهومی بوده و اسمی ندارند و برنامه ای ندارند) بسپارند اوضاع بهتر می شود؟ اگر اینگونه بود آن وقتی که گامی به سمت ایشان می رفتیم باید اوضاع بهتر می شد تا همه بپذیرند که پس گامهای بیشتر به این طرف برداشته شود

6- ایشان پاسخ دهند غیر از موضوعاتی که به دلایل شرعی  حکومت نگذاشته است .در اقتصاد و مدیریت و دیپلماسی چه خواسته ای مانده است که موجب بهبود امور می شده و حکومت مانع آن بوده است؟ اصولا راه حل های ایشان چه بوده و ایشان با شوق به آن رای نداده اند؟

باید توجه داشت مردمی که با کنسرت و صدای فلان خواننده رای می دهند بعدا نتیجه ای نخواهند دید و عاقلانه نیست  که از همان دولت انتخاب شده خودشان طلب چیزهایی را بکنند که برای آن به این دولت رای نداده اند و البته اصلا عاقلانه نیست که این طلب را از کسانی داشته باشند که از اساس این دولت را قبو ل نداشته اند.

 نتیجه گیری
رفتار این دسته نشان می دهد که طلبکاری دایمی ایشان تنها برای نشان دادن ژست فهیم بودن و دانا بودن است. کاش لااقل به وقت انتخاب و بعد از آن از خود واکنش هایی نشان نداده و نمی دادند تا این ژست از ایشان بیشتر پذیرفته می شد. و البته تازه این ژستی بدون ایده بود. انتقاد و طلبکاری بدون راه حل تنها یک غرغر است که از هر پیر و جوان بی سواد و بی اطلاعای هم ساخته است.                          

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۷۴۷۵۳۰۹:۲۳:۵۶ ۱۳۹۶/۱۰/۲
بله همون ژست اپوزیسیون هست که در انتخابات هم مشاهده شد... تا الان که اصلاح طلبان ازش جواب گرفتن
حمید۱۷۴۷۵۶۰۹:۲۸:۳۹ ۱۳۹۶/۱۰/۲
حقوق های چند ده میلیونی را مدیران می گیرند و باید هم جوابگو باشند. این افراد مدعی مسئولیت نمی پذیرند چون عایدی از سیستم ندارند.
فریب خورده پشیمان۱۷۴۸۵۰۱۱:۰۶:۵۲ ۱۳۹۶/۱۰/۲
دم نویسنده گرم
ناشناس۱۷۴۹۴۰۱۲:۳۳:۴۶ ۱۳۹۶/۱۰/۲
فریب خورده و پشیمان از رای دادن به احمدی نژاد نیستی؟
راه۱۷۴۷۶۴۰۹:۴۰:۱۷ ۱۳۹۶/۱۰/۲
باید وابستگی فکری را هم به موارد فوق اضافه کنید . --------------- این همیشه طلبکاران بیچاره ، به شدت تهی از استقلال فکری هستند و دائماً دنبال غاز خیالی همسایه اند !!!!!! اینها حتی درصورت تصاحب مدیریت نیز در نقش اپوزسیون هستند !!!!!!
ماستمالیزاسیون۱۷۴۷۶۸۰۹:۵۰:۱۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲
این گروه همیشه کارشان همین بوده و از این پس هم همین خواهد بود. افسوس اینجاست که چرا مردم بسیاری تحت تاثیر تبلیغات و جوسازی وحشتناک سلبریتیها به کاندیدای مورد نظر این گروه رای می دهند... نمی دانم باید چند بار از یک سوراخ گزیده شویم تا عبرت بگیریم؟
حسین۱۷۴۷۸۰۱۰:۰۷:۱۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲
کاملا صحیح است.
حسین ناصری۱۷۴۸۱۱۱۰:۳۲:۲۶ ۱۳۹۶/۱۰/۲
ببخشید احیانا منظور شما از این گروه ۲۴ میلیون نفر نیست؟!
ناشناس۱۷۴۸۷۴۱۱:۲۶:۰۲ ۱۳۹۶/۱۰/۲
احمدی نژادی های سابق به جای عذرخواهی از مردم طلبکار هم شده اند. حقیقت این است که ما به روحانی رای دادیم که رییسی رای نیاورد. کاندیدای مورد نظر ما هم روحانی نبود بلکه از سر اجبار و به دلیل رد صلاحیت ها مجبوریم بین بد و بدتر انتخاب کنیم
ناشناس۱۷۴۸۸۵۱۱:۳۵:۰۳ ۱۳۹۶/۱۰/۲
طلبکار و بی مسولیت کسانی هستند که احمدی نژاد را حمایت های انچنانی کردند و حالا که توزرد از آب درآمده آب را گل آلود میکنند تا به ماهی گیری سیاسی ادامه بدهند
ناشناس۱۷۴۹۶۶۱۲:۵۳:۱۸ ۱۳۹۶/۱۰/۲
وای با تمام وجودم این متن رو حس کردم. یه ویژگی دیگه هم دارن. تا ازشون انتقاد می کنی به جای اینکه پاسخگو باشن زود برمی‌گردن می‌گن برو کتاب بخون!
ناشناس۱۷۴۹۷۹۱۳:۰۶:۳۰ ۱۳۹۶/۱۰/۲
اصلاحات جریانی و برآمده ار تقابل سیاسی برای بدست آوردن قدرت است ادبیاتی که امروز از این جماعت می بینیم و نویستده محترم بخشی از آن را به خوبی بیان کرده موید سستی این جریان سیاسی است
ناشناس۱۷۵۲۴۶۱۹:۳۲:۴۶ ۱۳۹۶/۱۰/۲
این بنده های خدا خودشون به احمدی نژاد رای دادن الان اومد اینجا از روحانی می نالن
ناشناس۱۷۵۳۷۶۰۰:۲۹:۱۸ ۱۳۹۶/۱۰/۳
یعنی من اگه جای طرفدارهای روحانی بودم خودم رو دار میزدم که پشیمونیم رو هم جدی نمیگیرن...البته حق دارن، وقتی دم انتخابات میشه یه عده رو با دوتا آهنگ، یه کلید یونولیتی و چهارتا قر تو کمر قانع کرد که دوباره به روحانی رای بدن چرا باید الان حرفشون رو جدی گرفت؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. این صدای اقتدار ایران است ...

    2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    3. وحدت ملی با وعده صادق

    4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    11. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    12. اسراییل چه باید بکند؟ 

    13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    14. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    15. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    16. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    17. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    18. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    19. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

    25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    آخرین عناوین