علی علیپور؛ ارزشمندترین بازیکن نیم فصل اول

گروه ورزشی الف،   3960922332

مهاجم پرسپولیسی ها با عملکرد خوب خود موفق شد به صدر جدول گلزنان و ارزشمندترین بازیکن لیگ هفدهم صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور در صورت دعوت به تیم ملی، تمام افتخارات را در فصل اخیر به دست می آورد. او اکنون ارزشمندترین بازیکن نیم فصل اول لیگ هفدهم محسوب می شود. عنوانی که باعث شد تا وی بالاتر از بازیکنانی همچون کرار، تبریزی، عباس زاده، قاضی، حسین ابراهیمی، پریرا و ... قرار بگیرد.

 ارزشمندترین بازیکن لیگ: علی علیپور از پرسپولیس

10 گل زده، 1 پاس گل، کسب 1 پنالتی منجر به گل
مهاجم اصلی این روزهای پرسپولیس تنها حضور در تیم ملی را در کلکسیون افتخارات خود کم دارد. علی علیپور که با سرخ پوشان به عنوان قهرمانی رسیده از ابتدای لیگ هفدهم و با آمدن گادوین منشا و ادامه حضور طارمی به صورت جسته و گریخته در میدان حضور می یافت، آرام آرام خود را در ترکیب این تیم جا انداخت و توانست نفر اول خط حمله این تیم شود. او در بازی هایی که برای برانکو و یارانش به میدان رفت توانست 10 بار گلزنی کند و خود را به صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برساند. او 1 پاس گل و کسب 1 پنالتی منجر به گل نیز در کارنامه خود ثبت کرد تا جانشین خلف طارمی محسوب شود و بتواند به عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر در نیم فصل اول شناخته شود.

 

 دوم – جاسم کرار از صنعت نفت آبادان – 5 گل زده، 3 پاس گل، کسب 2 پنالتی
هافبک عراقی آبادانی ها پس از بازی های خوب خود در تراکتورسازی و استقلال تهران، برای سومین بار در لیگ ایران می درخشد، او که از ابتدای لیگ به جمع صنعت نفتی ها اضافه شد موفق شد با بازی های خوب خود جهت بسیاری از بازی ها را برای تیمش عوض کند. او یکی از بازیکنان ویژه لیگ هفدهم محسوب می شود، چرا که با 5 گل زده در جدول گلزنان، پنجمین گلزن لیگ محسوب می شود و هم با 3 پاس گل سومین گلساز لیگ محسوب می شود. کرار دو پنالتی نیز برای تیمش به دست آورده که یکی از آنها تبدیل به گل شد.

 

 دوم – مرتضی تبریزی از ذوب آهن – 6 گل زده، 2 پاس گل، کسب 2 پنالتی
مهاجم ذوب آهنی ها که با مصدومیت حدادی فر و رجب زاده به عنوان کاپیتان این تیم پا به میدان می گذاشت در لیگ هفدهم توانست 6 بار دروازه حریفان را باز کند. هرچند تبریزی 4 گل از این تعداد گل ها را در یک بازی به ثمر رساند؛ اما از جمله بازیکنان مهم سبزقباها در نیم فصل اول لیگ هفدهم محسوب می شود. تبریزی 2 بار نیز توانست برای تیمش گلسازی کند و 2 پنالتی نیز به دست بیاورد که البته یکی از آنها برای این تیم تبدیل به گل شد.

 

سوم – محمد عباس‌زاده از سایپا – 5 گل زده، 2 پاس گل، کسب 2 پنالتی
در لیگ هفدهم تاریخ برای مهاجم نارنجی پوشان تکرار شد. او یک بار سال ها پیش موفق شد با درخشش در تیم نساجی در لیگ یک و رسیدن به عنوان آقای گلی خود را به پرسپولیس برساند و توانست با پیراهن این تیم بدرخشد؛ اما پس از چند سال پس از این اتفاق و در حالی که خبری از عباس زاده نبود و توانست بازهم با تیم سابق خود یعنی نساجی درخششی چشمگیر داشته باشد و به عنوان آقای گلی لیگ یک برسد. او پس از این اتفاق یک بار دیگر توسط علی دایی به لیگ برتر رسید و این بار با پیراهن سایپا درخشید. او در بازی های نیم فصل 5 بار برای نارنجی پوشان گلزنی کرد و 2 پاس گل و کسب 2 پنالتی نیز در کارنامه خود دارد.

 


چهارم – محمد قاضی از پدیده مشهد – 8 گل زده، کسب 1 پنالتی
مهاجم سابقا سرخابی فوتبال ایران برای دومین فصل پیاپی موفق شده یک بار دیگر نام خود را بر سر زبان ها بیندازد. قاضی که فصل پیش با پیراهن نفت تهران در لیگ حضور داشت از ابتدای لیگ هفدهم به عضویت پدیده درآمد و توانست با گل هایی که برای این تیم به ثمر رسانده یکی از عوامل موفقیت این تیم لقب بگیرد. او با 8 گل زده در رده دوم بهترین گلزنان لیگ قرار دارد. قاضی که با تیم هایی همچون ذوب آهن، فولاد خوزستان، صبای قم، استقلال، پرسپولیس و نفت تهران در لیگ برتر حضور داشت، علاوه بر گل هایی که برای تیم مشهدی به ثمر رساند یک پنالتی نیز برای تیمش به دست آورد هرچند تبدیل به گل نشد.

 

 


پنجم – حسین ابراهیمی از سپیدرود رشت – 4 گل زده، 3 پاس گل، کسب 1 پنالتی
حسین ابراهیمی را می توان یکی از اضلاع مثلث خطرناک سپیدرودی ها دانست. او که به همراه محمد نزهتی و حسین کعبی موفق شدند بیشترین درصد گل های زده گیلانی ها را به نام خود بزنند، در بازی های نیم فصل توانست 4 بار برای سرخ پوشان شمالی گلزنی کند. او 3 بار نیز با پاس های خود زمینه ساز گلزنی در سپیدرود شد و 1 پنالتی منجر به گل نیز به دست بیاورد. ابراهیمی که از بازیکنان باتجربه در لیگ برتر محسوب می شود یکی از امیدهای سپیدرودی ها برای فرار از انتهای جدول است.

 

 


شرح جدول:

بازیکنان در ازای هر گل زده و ارسال پاس گل، 1 امتیاز مثبت به دست می آورند. کسب پنالتی نیز در صورت گل شدن 1 امتیاز و در صورت از دست رفتن 0.5 امتیاز مثبت برای بازیکنان خواهد داشت.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین