درآمد شگفت انگیز رولینگ استونز پیر رکوردار پولسازترین کنسرت‌های سال کدام ستاره‌ها هستند

گروه فرهنگی الف،   3960922158

میانگین سنی گروه ۷۳ سال است و آنها طی دو دهه اخیر هیچ قطعۀ هیتی نداشته‌اند اما همچنان بیشترین درآمد اجراهای زنده را از آن خود می‌کنند.

رکوردار پولسازترین کنسرت‌های سال کدام ستاره‌ها هستند

براساس گزارش پل‌استار، نشریه‌ای که رویدادهای زنده را دنبال می‌کند، گروه رولینگ استونز در هر شب از توری که اکنون در حال برگزاری آن هستند ۱۰ میلیون دلار درآمد کسب می‌کنند و این میزان بیشتر از درآمد هر اجرای زندۀ دیگری است که در حال حاضر در سراسر دنبا برگزار می‌شود.
آنها در حال حاضر در یک تور که با ۱۴ اجرا ۱۲ شهر را پوشش می‌دهد به‌سر می‌برند و هر شب ۶۳ هزار بلیت با میانگین قیمت ۱۵۹ دلار می‌فروشند.
دومین اجراهای پردرآمدِ حال حاضر، از آنِ گروه معروف و جوان‌تر U2 است که با اختلاف ۱٫۷ میلیون دلار در جایگاه دوم بعد از رولینگ استونز قرار گرفته و در تور فعلی‌شان در هر اجرا ۸٫۲ میلیون درآمد کسب می‌کنند. U2 برای هرشب تعداد بلیت‌های بیشتری می‌فروشد اما میانگین قیمت بلیت آن ۱۱۵ دلار است. رولینگ استونز از ماه نوامبر تاکنون در جایگاه اول اجراهای زنده است.
مجموع درآمد رولینگ استونز از این اجراها در حدود ۱۲۰ میلیون دلار بوده است و این درحالی است که تاکنون تنها اجراهای اروپا انجام شده است. پل‌استار می‌گوید براساس گزارش‌های بیلبورد این گروه رتبۀ یازدهم و نهم را در میان تمام تورهایی که تا کنون در تاریخ برگزار شده است دارد.
در ادامه درآمد بعضی از پولسازترین اجراهایی را که از سپتامبر تاکنون برگزار شده می‌بینید. ارقام مربوط به هر شب اجرا است.
رولینگ استنونز: ۱۰ میلیون دلار
U2: 8.2 میلیون دلار
کلدپلی: ۴٫۶ میلیون دلار
لیدی گاگا: ۳ میلیون دلار
گانزن روزز: ۲٫۹ میلیون دلار
برونو مارس: ۲٫۴ میلیون دلار
راجر واترز: ۲٫۳ میلیون دلار
ادشیران: ۱٫۴ میلیون دلار
نیل دایموند: ۱٫۴ میلیون برای هر اجرا
کندریک لمر: ۱٫۲ میلیون دلار برای هر اجرا