حجت الاسلام آزادیخواه در گفتگو با الف: پرداخت پول 98 درصد سپرده گذاران صحت ندارد/ بی خبری روحانی از واقعیات جامعه

گروه اقتصادی الف،   3960920133 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور از واقعیات جامعه بی خبر است و به همین دلیل می گوید پول 98 درصد سپرده گذاران موسسات مالی- اعتباری پرداخت شده، گفت: این ادعا صحت ندارد و با واقعیات جامعه همخوانی ندارد.

پرداخت پول 98 درصد سپرده گذاران صحت ندارد/ بی خبری روحانی از واقعیات جامعه

حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه اگر 98 درصد پول سپرده گذاران موسسات مالی- اعتباری پرداخت شده پس چرا مردم مرتب تجمع برگزار می کنند؟، افزود: تجمع مردم در نقاط مختلف از جمله جلوی مجلس نشان می دهد که پول آنها پرداخت نشده است.

وی افزود: هنوز بسیاری از سرمایه گذاران سرگردان هستند و نه تنها سود پول خود را دریافت نکردند بلکه اصل پول شان هم پرداخت نشد. عضو فراکسیون اصولگرایان با اشاره به اظهارات روحانی در صحن مجلس در جلسه روز یکشنبه، تصریح کرد: روحانی در جلسه ای که مهمترین فرایند بودجه کشور رقم می خورد می گوید که شش تعاونی متخلف 25 درصد بازار پولی کشور را در اختیار داشتند، سوال ما این است که به این تعاونیها چه کسی مجوز داده است.  

حجت الاسلام و المسلمین آزادیخواه با تاکید بر اینکه متاسفانه بانک مرکزی در خصوص موسسات مذکور از خود سلب مسئولیت می کند و می گوید مجوز نداده، افزود: نمایندگان مجلس تصویر مجوز این موسسات از بانک مرکزی را در اختیار دارند و حتی منتشر هم کردند اما آقایان باز انکار می کنند.

وی گفت: متاسفانه اظهارات آقای سیف و گزارش بانک مرکزی در خصوص مجوزها و پرداخت پول سپرده گذاران واقعیت ندارد. عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: آقایان مسئول اخبار و اطلاعات درست در اختیار رئیس جمهور نمی گذارند.

حجت الاسلام و المسلمین آزادیخواه اضافه کرد: انتظار بود که رئیس جمهور در جلسه مجلس برای تقدیم لایحه بودجه درباره این لایحه صحبت می کرد نه اینکه یک دفعه سراغ موسسات مالی- اعتباری برود و مطالبی بیان کند که باعث تعجب نمایندگان شود.

وی با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور که به امضای 130 نماینده مجلس رسیده، اضافه کرد: بهتر است تا آقای روحانی در یک نشست علنی مجلس حاضر و به سوالات متعدد نمایندگان در خصوص پول سپرده گذاران توضیحات کاملی ارائه کند.

دیدگاه کاربران

رحیم۱۶۳۱۰۷۱۲:۳۰:۵۰ ۱۳۹۶/۹/۲۰
واقعا بی خبر است بنده خدا خبر ندارد 90 درصد سهام بانکها بلوکه شده و مردم سرگردانند بنده خدا چه خبر دارد بازنشته ها با بدبختی زندگی میکنند بنده خدا خبری ندارداخه گناه دارد
ناشناس۱۶۳۱۲۵۱۲:۴۹:۱۵ ۱۳۹۶/۹/۲۰
خنده داره سیف میگفت در حال تصفیه حساب های 200 ملیونی هستند و نوبخت هم تایید میکرد
ناشناس۱۶۳۱۲۷۱۲:۴۹:۵۱ ۱۳۹۶/۹/۲۰
ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک حق نگه دار که من می‌روم الله معک درود بر شرف شما نمایندگان شجاع مجلس خواهشمندیم اجازه ندهید دولت و بانک مرکزی دولت روحانی واقعیت ها را وارونه جلوه دهد ما به اعتماد مجوز بانک مرکزی همین دولت در کاسپین مجاز سپرده گذاری کردیم آقایان بواسطه کوتاهی و عدم نظارت و یا سفارش پرداخت تسهیلات کلان بی بازگشت از محل سپرده های ما ، وضعیت ما سپرده گذاران را به این روز سیاه نشاندند که پرداخت 200 میلیون از سپرده چند میلیارد تومانی را نشانه معجزه می دانند .اگر قرار بود اینها به قانون تمکین کنند و اصل و سود سپرده ها را طبق قرارداد موسسه مجاز کاسپین پرداخت کنند آنرا نشانه چه می دانستند.استدعا داریم ما دو میلیون نفر سپرده گذار کاسپین را در برابر دولت غیر پاسخگو که هیچ اعتقادی به حقوق شهروندی ندارد تنها نگذارید ما فرزند انقلاب و از همین آب و خاکیم ما ایرانی هستیم و در مملکت خودمان به مجوز بالاترین نهاد پولی اعتماد کردیم و عجیب اینکه همانها که مجوز دادند اکنون تیشه به ریشه ما می زنند و ما را ریز می بینند در حد 2% حال واقعیت اینست که مردم همه ناراضی هستند و به چیزی کمتر از حق طبیعی شان رضایت نمی دهند هر چند واقعیت را وارونه جلوه دهند .
ناشناس۱۶۳۱۴۳۱۳:۰۹:۲۱ ۱۳۹۶/۹/۲۰
سیف را روحانی حمایت می کند و می داند که چه می کند قصد هر چه باشد روش درست نیست و در نهایت موجب بدتر شدن وضعیت و بی اعتمادی کل جامعه به نظام بانکداری کشور و دولت می شود.
ناشناس۱۶۳۱۶۰۱۳:۲۳:۲۶ ۱۳۹۶/۹/۲۰
اگر تعیین تکلیف طلبکاران این موسسات با برداشت های فله ای از سپرده هایشان معجزه محسوب میشود، پس کار چند سال پیش بانک مرکزی که موسسات مشابه را در بانک آینده، موسسه نور و‌.. بدون خسارت به مشتریان انجام شد را چه باید بنامیم؟!!
ناشناس۱۶۳۱۶۵۱۳:۲۷:۰۱ ۱۳۹۶/۹/۲۰
رئیس جمهور بی اطلاع نیست، فکر کرده نماینده های مجلس بی اطلاعند و هرچی رو ایشون بگه اونها هم قبول میکنند
ناشناس۱۶۳۲۳۴۱۴:۲۲:۵۱ ۱۳۹۶/۹/۲۰
کلا جناب روحانی در بی اطلاعی کامل هستند .
ناشناس۱۶۳۲۴۴۱۴:۳۲:۰۹ ۱۳۹۶/۹/۲۰
بد کردید با نظام بانکی و اعتماد مردم بازی کردید بیایید به شما اطمینان بدهم درست نخواهد شد به زیر پایه ها ضربه زدید حتی همه پولهای مردم برگردونید با اعتماد مردم به سیستم که ضربه خورده چه خوههید کرد؟ شما دست در حسابها و پولها وجیبهای مردم بردید.
سپرده گذار ثامن 20 متری افسریه۱۶۳۲۴۷۱۴:۳۲:۵۴ ۱۳۹۶/۹/۲۰
من از ثامن 70 میلیون طلب دارم و هنوز بهم پس ندادن الان من جزء اون 98 % هستم ؟ یا اون 2 % ؟ یا اصلا وجود بنده را تکذیب میکنند ؟
محبی ( سپرده گذار بدبخت افضل طوس )۱۶۳۲۴۹۱۴:۳۴:۱۰ ۱۳۹۶/۹/۲۰
روحانی کجایی دقیقا کجایی ؟
ناشناس۱۶۳۲۵۰۱۴:۳۴:۳۲ ۱۳۹۶/۹/۲۰
خوش بحال روحانی همین !
متورم زیر بار تورم۱۶۳۲۵۲۱۴:۳۶:۰۲ ۱۳۹۶/۹/۲۰
روحانی ؛ میگه تورم هم تک رقمیه !
جلال۱۶۴۰۱۴۱۰:۵۳:۵۶ ۱۳۹۶/۹/۲۱
ایشان تمام مشکلات از مسکن مهر میبیند البته من و شما ژن خوبمان ضعیف است
ناشناس۱۶۳۳۱۴۱۵:۲۱:۳۰ ۱۳۹۶/۹/۲۰
نتیجه بی اعتمادی مردم به بنک ها و دولت ورشکستگی بیشتر و خروج نقدینگی از بانکهاست.
ناشناس۱۶۳۳۱۸۱۵:۲۳:۳۹ ۱۳۹۶/۹/۲۰
هیچ اشکال نداره که جناب رئیس جمهور محبوب ! از این موضوع پیش پا افتاده ! بی خبر باشند . ایشان مشغله کاری دارند و دیدارهای مهم با وزیر خارجه انگلیس ! چطور است که مردم در راهپیمایی ها فریاد میزنند : مرگ بر انگلیس و بیان میشود خطاب ما در شعار مرگ بر انگلیس ؛ دولتمردان انگلیس هستند ولی مسئولان ما ا وزیر خارجه انگلیس دیدار و گفتگو و بگو و بخند میکنند و عکس یادگاری میگیرند ؟!!!!! کدامیک را باید قبول کرد ؟ حقیقت ماجرا چیست ؟ مگر میشود 1 بام با 2 هوا داشت ؟!!!
ناشناس۱۶۳۷۰۸۲۳:۱۱:۵۵ ۱۳۹۶/۹/۲۰
بنده یکی از سپرده گذاران کاسپین هستم از ۴۰ تومان سپرده بنده تنها ۲۴ به بنده داده اند آنهم بعد از یک سال سر گردانی . این آمارهای غلط که توسط رییس جمهور در تریبون مجلس اعلام می شود متاسفانه بنده را به تمام اخبار و مسوولین. کشور بدبین کرده است . با خودم می اندیشم که نکند در این چهل سال همش دروغ شنیدیم و حقیقت پنداشتیم !
kh۱۶۴۱۲۸۱۲:۲۳:۲۸ ۱۳۹۶/۹/۲۱
من هم ازثامن طلب دارم من جزء 98 درصد هستم عجب ......
ناشناس۱۶۴۲۱۷۱۳:۲۸:۵۹ ۱۳۹۶/۹/۲۱
ﺁﻗﺎﻱ ﺭﻭﺣﺎﻧﻲ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ ﻣﻌﺠﺰﻩ!!! عجب معجزه اى! خداروشكر همه سپرده گذاران خوشحال و راضى اند. ﺩﻳﺮﻭﺯ هم براى جشن و پايكوبى مقابل مجلس جمع شده بودند. ٩٨٪‏ ساماندهى شده اند! بله كسى كه ٢٠٠ ميليون پول داشته، ١١٠ ميليون برايش كافيست،اصلا چه احتياجى به ٩٠ ميليون باقى مانده دارد؟ يا كسى كه از ناچارى براى گذران زندگى خانه اش را فروخته، خانه اى كه در يك منطقه ى متوسط شهر حداقل قيمتش حدود ١ ميليارد تومان است،٢٠٠ ميليون پرداختى برايش كافيست، اصلا چه احتياجى به ٨٠٠ ميليون باقى مانده دارد؟ اصلا چه كاريست پول مردم رو به آن ها پس دهيم؟ چه اهميتى دارد زندگى مردم از هم پاشيده؟ چه فرقى ميكند در طول اين يك سال چند نفر زير بار اين فشار جون خودشون رو از دست دادند؟! بس كنيد آقا!بس كنيد! مغلطه، پنهان كارى را بس كنيد! ما اينجاييم، زنده ايم نفس ميكشيم ميشنويم حرف هاى خلاف واقعتان را. و تا زمانى كه پولمان را، هر چقدر كه باشد پس نگيريم، از پا نمينشينيم!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین