پاسخ روابط عمومی فروشگاه شهروند در خصوص عرضه کالاهای لوکس

گروه اقتصادی الف،   3960918290 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

احتراما عطف به گزارش مندرج  به نقل از  خبرگزاری تسنیم مورخ 18/9/96 در خصوص فروش هویج آمریکایی 90 هزار تومانی و اجناس سوپر لاکچری عرضه شده در فروشگاه شهروند جوابیه ای بدین شرح ارائه می شود.

پاسخ روابط عمومی فروشگاه شهروند در خصوص عرضه کالاهای لوکس


1- بیبی کروت اطلسی (هویج به اصطلاح آمریکایی) مربوط به محصولات کشاورزی رضوانی تولید داخل بوده و محل کشت این محصولات در شهرستان ساوه، بخش 3 روستای آوه، فاز یک، پلاک 718 فرعی از 148 اصلی است.
2- بذر محصول یاد شده مانند خیلی از محصولات دیگر خارجی است، اما نکته حائز اهمیت این است که تمامی مراحل کاشت، داشت و برداشت محصول در داخل کشور انجام می شود که خود زمینه ساز اشتغال زایی است و در حالت عادی برای حداقل 80 نفر ایجاد شغل نموده است، شرکت شهروند نیز در راستای حمایت از تولیدات داخل و تامین رضایت مشتریان محصولی را عرضه کرده که نه تنها تولید داخل کشور است بلکه جز محصولات صادراتی و ارزشمند کارآفرین جوان کشورمان می باشد.
3- این محصول جز محصولات ارگانیک است که به واسطه شرایط نگهداری خاص و نحوه تولید و فرآوری آن که باید در شرایط خاصی انجام شود، متحمل هزینه های بالایی است که طبعا بر قیمت نهایی محصول تاثیر گذار است، قیمت گذاری کالا توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران تایید شده است و همچنین لازم به ذکر است، قیمت این محصول در فروشگاه های شهروند نسبت به سایر فروشگاه ها و سطح شهر از قیمت پایین تری برخوردار است.
4- همچنین بلافاصله پس از انتشار خبر به دستور مدیر عامل شرکت شهروند، معاونت بازرگانی جلسه ای را با حضور نمایندگان وزارت صنعت،معدن و تجارت برگزار نمود و طی آن موارد فوق بررسی شده که تماما بر صحت موارد مذکور تاکید داشت. ضمنا مدارک تمامی موارد ذکر شده قابل استناد و ارائه است.
5- در مورد محصولات سس، بیسکوییت و شکلات، این محصولات در همه فروشگاه های زنجیره ای موجود بوده و دارای تمامی مجوزات مربوطه می باشد.
6- طبق بررسی صورت گرفته، 90 درصد از کالاهایی که به فروش رفته است، در 9 ماهه سال جاری کالاهای تولید داخل بوده و 10 درصد باقی مانده به خاطر تنوع کالایی بالا متناسب با سلیقه مشتری و رقابت با فروشگاه های زنجیره ای رقیب، در فروشگاه های شهروند نیز عرضه می شود.
7- در خصوص فروش محصولات خارجی در مدیریت جدید شهروند به آگاهی می رساند، مدیر عامل جدید شهروند مدت 5 روز است که منصوب شده و تمامی کالاهایی که در حال حاضر در فروشگاه های شهروند عرضه می شود، قبلا پذیرش شده و کالای جدیدی در این 5 روز گذشته پذیرش نشده است.
شرکت شهروند همواره در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی و پیشبرد اقتصاد مقاومتی عمل نموده و از سوی دیگر تلاش کرده ضمن تامین نیاز مشتریان با هر سلیقه و ذائقه ای رضایت شهروندان را کسب نماید.
تمرکز فروشگاه های شهروند بر عرضه کالاهای ایرانی در تمامی شعب امری اجتناب‌ناپذیر است همچنین عرضه كالاهاي خارجي در شهروند بسيار محدود است و در مقايسه با حجم كالاهاي داخلي به هيچ وجه قابل توجه نيست. درحال حاضر سه دسته كالا در شهروند عرضه مي شود كه در واقع تابعي از فضاي عمومي حاكم بر بازار است، دسته اول كالاهاي داخلي با برند هاي ملي، دسته دوم كالاهايی با برند خارجي كه در داخل توليد مي شود و در واقع توليد داخل محسوب مي شود و دسته سوم كالاهاي صرفاً خارجي وارداتي كه حجم بسيار كمي از محصولات عرضه شده در شهروند را شامل مي شود و با رعایت تمام ضوابط از نظر ورود قانونی کالا، این اقلام به فهرست بارکد‌های فروشگاه های شهروند افزوده می‌شود.

دیدگاه کاربران

محسن۱۶۱۵۰۳۲۰:۱۴:۰۷ ۱۳۹۶/۹/۱۸
اگر اسنادشان قابل قبول باشد، روسیاهی می ماند برای هوچی گرها...
ناشناس۱۶۱۵۳۴۲۰:۵۴:۱۶ ۱۳۹۶/۹/۱۸
بحث سر خارجی یا ایرانی بودن کالا نیست . بحث اینست که مشتریان آن چه کسانی هستند ؟ قطعا" جواب آن مسئولین محترم و مختلصین محترم است
سهیل۱۶۱۵۵۰۲۱:۲۷:۴۸ ۱۳۹۶/۹/۱۸
به کسی ربطی نداره مشتری این محصولات کین. بالاخره هرکجا افراد ثروتمندی داره که سبد خریدش با شما فرق داره. شما هم پولدار شی کالای گرانتر با کیفیت تر میخری چه داخلیش چه خارجیش
ناشناس۱۶۱۸۰۰۰۹:۵۶:۱۴ ۱۳۹۶/۹/۱۹
بله به کسی ربطی نداره پول که حرام باشه باد می بردش.
ناشناس۱۶۱۷۰۵۰۶:۰۲:۴۴ ۱۳۹۶/۹/۱۹
شما نخرید، از این همه خودرو و خانه لوکس گیر دادید به هویج؟!!!
ناشناس۱۶۱۵۵۷۲۱:۳۲:۵۷ ۱۳۹۶/۹/۱۸
قیمت بیبی کروت یا همان هویج های کوچک، 29 هزار تومان معادل حدود 7 دلار قیمت خورده بود، در حالی که در آمریکا قمیتش 1.5 دلار هست!!! ظاهرا اگر از آمریکا وارد کنید برای مردم به صرفه تر هست! اینها حرف هست، شما میخواید جیب یه عده آدم که ثروت بادآورده دارند را خالی کنید و سود به جیب بزنید...
افضلی۱۶۱۸۳۰۱۰:۲۴:۰۹ ۱۳۹۶/۹/۱۹
در آمریکا و کشورهای مدرن مبحث کشاورزی ارگانیک از سوی دولت پشتیبانی می شود و قطعا محصولات قیمت مناسب تر ی نسبت به کشور ما دارد.
ناشناس۱۶۱۵۷۷۲۲:۱۳:۲۸ ۱۳۹۶/۹/۱۸
همین محصول با همین برند روی سایت والمارت برای خرید موجوده. یعنی چی که داخلی است؟ یعنی محصول کشاورزی داخلی رو با بسته بندی برند آمریکایی عرضه میکنید؟
ناشناس۱۶۱۶۶۰۰۰:۳۸:۰۸ ۱۳۹۶/۹/۱۹
فاصله طبقاتی در ایران اینگونه خود نمایی میکند
ناشناس۱۶۱۶۹۵۰۴:۴۰:۳۹ ۱۳۹۶/۹/۱۹
مدیر شهروند قبلی فک و فامیل یا دار و دسته آقایان بوده حالا عوض شده آقایان بعد این همه سال یاد محصولات خارجی فروشگاه افتاد !
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  16. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  17. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  18. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  23. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  24. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  25. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

آخرین عناوین