پس از فروش ۲۰ هزار سکه در ۵ جلسه حراج/ جهش ۴۰ هزار تومانی قیمت سکه/ دلار ۴۲۰۰ را هم رد کرد

گروه اقتصادی الف،   3960914148 ۳۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

در بازار امروز نیز قیمت سکه مجددا رو به افزایش گذاشته به طوری که سکه تمام با افزایش ۳۹ هزار تومانی قیمتی معادل یک میلیون و ۴۳۷ هزار تومان و دلار آمریکا نیز با افزایشی ۲۰ تومانی قیمتی معادل ۴۲۱۰ تومان دارد.

پس از فروش ۲۰ هزار سکه در ۵ جلسه حراج/ جهش ۴۰ هزار تومانی قیمت سکه/ دلار ۴۲۰۰ را هم رد کرد

امروز (سه‌شنبه) قیمت‌ها در بازار ارز نیز تماما صعودی شده و پوند انگلستان در میان انواع ارز بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داده و ۵۸۵۴ تومان فروخته می‌شود و به ترتیب یورو، لیر و درهم امارات قیمتی معادل ۵۱۳۵، ۱۱۴۱ و ۱۱۶۱ دارند. این درحالی است که دلار مبادله‌ای نیز ۳۵۳۰ تومان از سوی بانک مرکزی قیمت گذاری شده است.

همچنین در بازار طلا، ‌ قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار با افزایشی بیش از یک هزار تومان به ۱۳۱ هزار رسیده و قیمت هر مثقال طلا نیز با افزایشی بیش از چهر هزار تومان به بیش از ۵۶۸ هزار تومان افزایش یافته است.

فروش بیش از ۲۰ هزار سکه 

مسعود سلیمانی  رئیس بانک کارگشایی از فروش بیش از ۲۰ هزار قطعه سکه در پنج جلسه حراج این بانک خبر داد و گفت: روز گذشته 1920 قطعه سکه تمام و 2300 قطعه نیم سکه در حراج بانک کارگشایی به فروش رسید.

وی با بیان اینکه حراج سکه تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، افزود: طی پنج جلسه حراج، حدود 20 هزار قطعه سکه از سوی بانک کارگشایی به خریداران، فروخته شده است.در حراج دیروز، قیمت سکه از سوی بانک مرکزی یک میلیون و 174 هزار تومان اعلام شده بود که با احتساب 9 درصد ارزش افزوده در نهایت سکه تمام با قیمت یک میلیون و 279 هزار و 600 تومان به حراج گذاشته شد.

سلیمانی  تصریح کرد: همچنین نرخ نیم سکه بهار آزادی از سوی بانک مرکزی 587 هزار تومان اعلام شده بود که با احتساب 9 درصد ارزش افزوده با قیمت 639 هزار و 830 تومان به حراج گذاشته شد.