نگاهی دقیق به کامیون خودروبر ایرانی حامل 6 اتومبیل لوکس

گروه اقتصادی الف،   3960913126 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

قیمت حدودی این خودروها چیزی نزدیک به 1.5 میلیون دلار است که با احتساب به ارزش دلاری و بدون در نظر گرفتن نحوه قیمت‌گذاری خودرو در ایران، احتمالا باید بهای این محموله را چیزی بیش از 6 میلیارد تومان ارزش‌گذاری کرد که واقعا در نوع خود جالب توجه است.

نگاهی دقیق به کامیون خودروبر ایرانی حامل 6 اتومبیل لوکس
رولزرویس و بنز در محموله میلیاردی!

این روزها که آشفته بازار خودروی ایران هر روز آبستن خبر جدیدی است، جنجال گسترده بر سر عبور چند خودروی میلیارد تومانی از جاده‌های کشور که تصاویری از آن منتشر شده بسیار تاسف‌برانگیز است. فقدان رقابت در بازار خودروی ایران، دیوارهای بلند تعرفه و عدم همبستگی اقتصاد ایران با اقتصاد جهانی کاری کرده تا مردم از دیدن خودروهایی که در عراق، ترکیه، امارات، کویت، هندوستان و یا حتی پاکستان به وفور وجود دارند، شگفت زده شوند. این 7 خودرو که از بین آنها می‌توان 2 خودروی رولزرویس، 3 محصول مرسدس بنز، یک رنجروور و احتمالا یک دوج را تشخیص داد، البته حاوی نکات جالبی هستند که کمتر به آنها پرداخته شده است.

رولزرویس و بنز در محموله میلیاردی!

 

به گزارش فراید، قیمت حدودی این خودروها چیزی نزدیک به 1.5 میلیون دلار است که با احتساب به ارزش دلاری و بدون در نظر گرفتن نحوه قیمت‌گذاری خودرو در ایران، احتمالا باید بهای این محموله را چیزی بیش از 6 میلیارد تومان ارزش‌گذاری کرد که واقعا در نوع خود جالب توجه است. اسامی این 5 خودرو به ترتیب از بخش بالا به پایین کانتینر حمل خودرو شامل رنجروور ووج، 3 دستگاه مرسدس بنز جی 63 ای‌ام‌جی، رولزرویس رایث، رولزرویس گوست و دوج چلنجر است. در 5 بخش مجزا تلاش می‌کنیم هریک از این خودروها را برای شما معرفی کنیم.

رنجروور اسپورت اتوبیوگرافی

 

رولزرویس و بنز در محموله میلیاردی!

این خودروی سیاه رنگ انگلیسی که یکی از جدیدترین محصولات گروه جگوار لندروور است، با قیمتی بالغ بر 110 هزار دلار یکی از لوکس‌ترین اس‌یووی‌های حال حاضر جهان است که با داشتن اتاقی به غایت مجلل و راحت، بدنه‌ای محکم و پیشرانه‌ای قدرتمند تلاش دارد در بالاترین بخش بازار اتومبیل‌های شاسی‌‍بلند با رقبای خود اعم لکسوس ال‌ایکس، کادیلاک اسکالاد و جیپ گرندچروکی به رقابت بپردازد. موتور به کار رفته در این محصول انگلیسی یک نمونه هشت سیلندر سوپرشارژردار به قدرت بیش از 510اسب بخار است که راننده را قادر می‌سازد در کمتر از 4.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد و تا 300 کیلومتر در ساعت هم حرکت کند. کابین مملو از چرم اعلا و چوب گران‌قیمت است و علاوه بر سقف شیشه‌ای پانوراما یا صندلی‌های برقی 16 جهته گرمکن و سردکن با حافظه، سرنشینان از یک سیستم صوتی تصویری بسیار لوکس 825 واتی ساخت شرکت مریدین بهره می‌برند که هنگام پخش موسیقی در کابین، آنان را مستقیما به سالن کنسرت می‌برد.

مرسدس بنز جی63 ای‌ام‌جی

 

رولزرویس و بنز در محموله میلیاردی!

زمخت، زشت و قدیمی اما به طرز غریبی شکست‌ناپذیر. این جمله بهترین توصیف از مرسدس جی63 ای‌ام‌جی است که اینروزها در بازار خاورمیانه، آسیا و ناحیه قفقاز طرفداران بسیاری پیدا کرده و به گزینه جدید ثروتمندان و افراد ماشین‌باز تبدیل شده است. این خودروی شاسی‌بلند که سفارش ساخت نخستین نمونه آن را بنا بر روایت برخی رسانه‌های داخلی و خارجی، می‌توان به محمدرضا پهلوی شاه مخلوع ایران نسبت داد از جمله اتومبیل‌های نوستالژیک ساخت بنز است که در 40 سال اخیر کمتر تغییری به خود دیده است. جعبه دنده جدید مرسدس بنز به همراه موتور 12 سیندر 6لیتری توربو با قدرت 620 اسب بخار در کنار یک سیستم 4ماتیک برای حرکت با 4چرخ همه با هم کمک می‌کنند تا این هیولای 150 هزار دلاری در زمانی معادل 4 ثانیه به سرعت کیلومتر در ساعت برسد100 و در نهایت تا 300 کیلومتر در ساعت هم سرعت بگیرد. توان صخره‌نوردی، آفرود و کویرگردی جی63 ای‌ام‌جی شهره عام و خاص است.

رولزرویس رایث

 

 رولزرویس و بنز در محموله میلیاردی!

یک کوپه بسیار عجیب گران‌قیمت خاص با ظاهری شبیه تانک، اتاقی رویایی و موتور12 سیلندر 6.6 لیتری 2توربو که بیش از 560 اسب بخار نیرو دارد و سالانه کمتر از 1000 دستگاه از آن تولید می‌شود. همه اینها را وقتی کنار هم قرار می‌دهیم به کوپه سوپرلوکس و اسپورتی می‌رسیم که مخصوص خاص‌ترین افراد جهان است و با طول حدودا 5.26 متر هم جای کافی برای 4 نفر دارد و هم حس شکوه را در سرنشینانش به خوبی ایجاد می‌کند. رایث از سال 2013 روی خط تولید رفته و با داشتن دربه‌های خاص و سنگینی که به عقب باز می‌شوند، بی‌شک لوکس‌ترین کوپه جهان است که بالاتر از بنتلی جی‌تی‌سی، آستون مارتین دی‌بی11 و مرسدس بنز اس کلاس کوپه قرار دارد.

رولزرویس گوست

 

رولزرویس و بنز در محموله میلیاردی!

این محصول 4 درب که به نوعی لیموزین خانواده رولزرویس است، گرچه امسال نسل جدید آن با کد 2018 به بازار آمده اما در همان مدل 2017 هم تجهیزات، طراحی، زیبایی و عظمتی دارد که به راحتی سرنشینانش را متوجه آن کرده و تجربه‌ای فراموش نشدنی را البته با رقمی ناقابل! بین 250 تا 650 هزار دلار برای آنها به ارمغان می‌آورد. ماشین رسمی ملکه الیزابت با طول 5.40متر، اغلب مورد استفاده تجار و بازرگانان ثروتمند و ستاره‌های هنری ورزشی است و از سوی ثروتمندان جهان سومی حاضر در کشورهای حاشیه خلیج فارس، روسیه و قفقاز و نیز چین با استقبال بالایی در این سال‌ها روبرو شده است. موتور به کار رفته در این لیموزین با مدل رایث یکی است اما قدرتی معادل 604 اسب بخار و گشتاوری حدود 800 نیوتن‌متر را در اختیار راننده خودرو قرار می‌دهد تا حس توامان بزرگی، سرعت، تجمل و راحتی را در مجموعه‌ای به نام گوست گردهم آورده باشد. با دیدن محصولات رنجروور، جگوار، بنتلی، آستون مارتین، مینی و رولزرویس باید انگلیسی‌ها را به حق مالکان بهترین برندهای لوکس و خاص در بازار خودروی جهان دانست.

دوج چلنجر

 

رولزرویس و بنز در محموله میلیاردی!

این کوپه وحشی آمریکایی گرچه قیمت بالایی ندارد اما به شدت عاشق و هوادار و سینه‍‌چاک دارد و به واسطه طراحی ریترو (تولید مدل جدید از روی طرح قدیمی و اولیه یک مدل) از جمله پرفروش‌ترین خودروهای ساخت دوج آمریکا است. این خودرو به مدد یک موتور 485 اسبی 8 سیلندر و حجیم 6.2 لیتری، قادر است در کمتر از 5 ثانیه به سرعت 100کیلومتر در ساعت برسد و به لحاظ فنی، عملکرد تحسین برانگیزی دارد. اغلب کسانی که این خودرو را می‌خرند از جنبه تیونینگ چلنجر غافل نشده و تزئیناتی عجیب را به بدنه خودرو وصل می‌کنند تا چلنجر به خاص‌ترین خودروی آمریکایی بالاتر از 50 هزار دلار تبدیل شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۸۱۸۹۱۲:۴۳:۴۸ ۱۳۹۶/۹/۱۳
هیچکدوم به پای پراید نمیرسن!
ناشناس۱۵۸۴۴۵۱۷:۰۲:۲۹ ۱۳۹۶/۹/۱۳
این جوک دیگه لوث شده
حسین۱۵۸۲۰۸۱۳:۰۰:۵۸ ۱۳۹۶/۹/۱۳
اینها نشان از دزدی و پول حرام یا نامشروعه (مثل دادن بیت المال به فوتبالیست ها و ...) کسی که کار کنه و پول دربیاره، اینطوری حرام نمی‌کنه
ناشناس۱۵۸۲۴۰۱۳:۴۸:۳۱ ۱۳۹۶/۹/۱۳
... بابا فوتبالیست میتونه می‌خره. جون میکنه میرسه اونجا. نه مثل بعضی ها ژن خوب
ناشناس۱۵۸۳۹۴۱۶:۱۶:۰۷ ۱۳۹۶/۹/۱۳
کسی که کار می کنه پول در میاره داره تلاش نیکنه برای بهتر زندگی کردن. ولی تو دیدگاه شما پراید یعنی زندگی بهتر. یعنی بعد از اونو درک نمی کنید
ناشناس۱۵۸۲۷۳۱۴:۱۷:۴۸ ۱۳۹۶/۹/۱۳
اون دوتا ماشین مکعبی اون جلو چی هستن؟ واسه رفع چشم زخم؟ آدم یاد باب اسفنجی مکعبی میفته. من که این سلیقه بنز رو نپسندیدم. ولی لابد طرفدارای خودشو داره دیگه.
ناشناس۱۵۸۲۹۲۱۴:۳۴:۳۵ ۱۳۹۶/۹/۱۳
هفته پیش گرجستان بودم بجای اینکه اتومبیل سازی داشته باشند که ماشینهای 3 دهه گذشته را با قیمت خون پدرشان بخرند و محیط زیستشان را آلوده کنند و همیشه تو تعمیرگاه باشند ماشینهای دست دوم اروپایی را با قیمت پراید سوار میشن و کیف میکنند ...بیشتر تاکسیهاشون بنز بود ؟؟!!!
ناشناس۱۵۸۳۱۲۱۴:۵۶:۴۵ ۱۳۹۶/۹/۱۳
اطلاعاتی که در مورد قیمت ارایه شده در مورد قیمت خودرو نو و کار نکرده است. با توجه به اینکه حتی خودرو های ارزان هم وقتی نو هستند دارای ورقه های محافظ روی بدنه هستند ، این ماشین ها دست دوم به نظر میرسند و از طرفی افت قیمت این تیپ خودرو ها بسیار بیشتر از خودرو های عادی است. لذا قیمت بار این کامیون شاید به 30 درصد چیزی که گفته اید هم نرسد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین