ظریف در ایتالیا: چرا موشکهای 2500 کیلومتری عربستان را نمی‌بینید!

گروه سیاسی الف،   3960911299 ۱۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۶۸۸۳۲۳:۱۹:۰۵ ۱۳۹۶/۹/۱۱
بنازم به این وزیر امور خارجه..... خدا حفظش کند..
ناشناس۱۵۷۴۷۲۱۵:۵۰:۴۵ ۱۳۹۶/۹/۱۲
چه عشقی؟ میبینه برجام هواشده داره انقلابی حرف میزنه لایک بگیره
ناشناس۱۵۷۶۳۰۱۸:۴۷:۲۴ ۱۳۹۶/۹/۱۲
چی رو بنازم! ایشان مسئول تیم مذاکره ای بوده که چند تن از اعضای آن جاسوس از آب در آمدند. ایشان بعلت عدم نظارت کافی در مقابل خداوند متعال و ملت شریف ایران و شهید شهریاری ها مسئول است. او باید دوتابعیتی هایی چون ...را شناسایی می کرد و در این باره قصور داشته است.
ناشناس۱۵۶۹۰۵۰۰:۲۱:۵۵ ۱۳۹۶/۹/۱۲
عشق است این دکتر ظریف.
ناشناس۱۵۷۰۳۱۰۹:۱۲:۱۶ ۱۳۹۶/۹/۱۲
جوابش روشن است اولا دیپلماسی قوی تری دارد ثانیا در مورد موشک ها مخفی کاری می کند و مثل ما هر روز جار و جنجال نمی کند که ما چقدر موشک داریم ؛ چقدر شهرک های موشکی داریم و اسم کشورها را روی موشک های خودش درج نمی کند.
ناشناس۱۵۷۲۱۳۱۲:۳۱:۰۷ ۱۳۹۶/۹/۱۲
اگر توان موشکی خود را به رخ دشمن نکشیم ممکن است دچار اشتباه محاسباتی شوند و اقدام به تجاوز کنند . بهتر است بدانند چه داریم تا حواسشان جمع شود.
ناشناس۱۵۷۶۹۳۱۹:۵۰:۲۸ ۱۳۹۶/۹/۱۲
چون پول دارد و دیگر هیچ.. من در بمباران یمن هیچ نشانی از انسانیت ندیدم چه برسد به دیپلماسی...
احد۱۵۷۰۴۳۰۹:۲۹:۱۸ ۱۳۹۶/۹/۱۲
جناب ظریف عربستان موشک 2500 کیلومتری دارد. اسرائیل سلاح اتمی دارد و ... ولی هیچ وقت علنا کسی یا کشوری را تهدید نکرده اند و مسلما در لحظه نیاز استفاده خواهند کرد ولی بهانه سیاسی یا رسانه ای به دست کسی نمیدهند ولی در کشور ما متاسفانه عده ای موشک و برد موشک ایرانی را به رخ اروپا و امریکا و همسایگان میکشند و بهانه بدست انها جهت تخریب ما میدهند اشکال اینجاست
سیاوش۱۵۷۲۱۲۱۲:۲۹:۰۶ ۱۳۹۶/۹/۱۲
ایران تهدید به دفاع مستحکم و قاطع کرده نه تهدید به حمله. اگر از برد موشکهایمان میگوییم و آشکار اعلام میکنیم برای این است که بفهمند و بدانند نمیتوانند از آن طرف دنیا بیایند و ما را مورو حمله و تجاوز قرار بدهند و فرار کنند. میگوییم تا بدانند اگر اینکار را بکنند از موشکهای دور برد مادر امان نخواهند بود .
افضلی۱۵۷۰۶۴۰۹:۴۵:۴۶ ۱۳۹۶/۹/۱۲
درود بر وزیر کاردان و مظلوم ما
ناشناس۱۵۷۲۷۱۱۳:۱۸:۴۰ ۱۳۹۶/۹/۱۲
اما وزیر کاردان شما هیچ اعتراضی به موشک های اسرائیل و سایر قدرتهای سلطه گر نی کند. چرا؟ ما در مورد تسلیحات موشکی هیچ معاهده محدودکننده ای نداریم و لذا هیچ کشوری بیش از کشور دیگر حق داشتن سلاح موشکی ندارند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین