علیرضا کریمی: به من گفتند رئیس‌جمهور میخواهد مرا ببیند اما دیدم فقط وزیر هست و دروغ گفتند/ اعلام کردند 60 سکه به من دادند اما فقط 10 سکه دریافت کردم!/ قصدشان از من سوءاستفاده سیاسی بود

گروه ورزشی الف،   3960909166 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

ملی پوش کشتی آزاد ایران که با نماینده رژیم صهیونیستی در جریان مسابقات جهانی روبرو نشده بود، از رفتار مسئولان انتقاد کرد.

علیرضا کریمی: به من گفتند رئیس‌جمهور میخواهد مرا ببیند اما دیدم فقط وزیر هست و دروغ گفتند/ اعلام کردند 60 سکه به من دادند اما فقط 10 سکه دریافت کردم!/ قصدشان از من سوءاستفاده سیاسی بود

چند روز بعد از اتفاقاتی که برای علیرضا کریمی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی امیدهای جهان رخ داد؛ وزارت ورزش سعی کرد از این کشتی گیر تجلیل کند. روز گذشته وزیر ورزش در جمع روسای فدراسیون های ورزشی به این کشتی گیر به خاطر روبرو نشدن با نماینده رژیم صهیونیستی جایزه ای اهدا کرد.

با این حال علیرضا کریمی در گفت و گویی که امروز با رادیو تهران داشت، به شدت از مسئولان انتقاد کرده است.

گفتند با رییس جمهور جلسه داری!

دیروز با من از طرف استان تماس گرفتند. گفتند که جلسه خصوصی با وزیر و رییس جمهور داری. من هم به آنجا رفتم؛ اما متوجه شدم که برنامه چیز دیگری است. فکر می کنم قصدشان سوءاستفاده بود که فقط بگویند از من تجلیل کردند تا حواشی بخوابد.

قصدشان از من سوءاستفاده سیاسی بود

من گوشی ام را خاموش کرده بودم و نمی خواستم صحبت کنم. با پدرم تماس گرفتند و گفتند که وزیر می خواهد با رییس جمهور در یک جلسه خصوصی شرکت کند و من هم به آنجا رفتم. من ناراحتم از اینکه خیلی ها می خواهند از من سوءاستفاده سیاسی و استفاده ابزاری کنند.

اصلا از این تجلیل راضی نیستم

من اصلا از این تجلیل راضی نبودم و اصلا در جریان این برنامه هم نبودم. در واقع در عمل انجام شده، قرار گرفتم. دیروز کلا ۱۰ سکه به من دادند. دیروز اصلا در جریان برنامه نبودم و رفتم و دیدم که دوربین و خبرنگار آنجاست. بازهم می گویم که فکر می کنم قصدشان سوءاستفاده بوده است.

می‌خواهم قویتر از گذشته برگردم

درباره آینده هم باید بگویم که مثل همیشه و قویتر بار دیگر شروع کنم تا بتوانم در مسابقات آینده به چیزی که می خواهم برسم.

از علیرضا رضایی تشکر می کنم

باید از همه و بیشتر باید از علیرضا رضایی تشکر کنم. او در این مدت زحمات زیادی کشید. هیچ کس در آن شرایط قبول نمی کرد که هدایت تیم امید را قبول کند؛ اما رضایی آمد و زحمت کشید و پای همه ناکامی ها هم ایستاد.

کشتی‌گیران درآمد خوبی ندارند

از نظر درآمدی شرایط کشتی گیران اصلا خوب نیست. کشتی گیران مشکلات زیادی دارند چون اکثر آنها از قشر ضعیف جامعه هستند. این ضربه بزرگی به کشتی گیر است، چون نمی تواند خوب تمرین کند.

فدراسیون به من لطف کرد

قرار بود هر کسی در مسابقات امیدهای جهان مدال طلا بگیرد، مجوز حضور در انتخابی تیم ملی را کسب کند. متاسفانه برای من شرایطی رخ داد که نتوانستم به مدال برسم و فدراسیون لطف کرد که به من سهمیه داد. 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۵۳۹۰۱۴:۲۸:۴۴ ۱۳۹۶/۹/۹
باور کنید اینگونه سوءرفتارهای دولتی‌ها و سایر مقامات مسئول اتفاقی نیست. اینها دانسته یا ندانسته تحت تاثیر القائات بدخواهان انقلاب قرار دارن، وگرنه برای دولت و وزارتخانه‌ای که حقوق‌های نجومی و انواع و اقسام پاداش‌های بی‌حد و حساب رو توی حلقوم مدیران ویژه‌خوار می‌ریزه اهداء ۶۰ سکه بهار آزادی، اونهم در شرایطی که از قبل پیش‌بینی میشد علیرضا کریمی به مدال طلا برسه اصلا زیاد یا غیرممکن نیست!
ناشناس۱۵۵۵۰۱۱۷:۴۴:۲۴ ۱۳۹۶/۹/۹
شما توقع دارید در این موقعیت بد اقتصادی که کفگیر دولت به ته دیگ خورده و حقوق کارمندانش را با تاخیر می دهد، بیایند 60 سکه طلا معادل 80 میلیون تومان به این ورزشکار بدهند؟ این چه رسم غلطی است که باب شده به ورزشکار سکه بدهند. انگیزه باید بالا بردن پرچم کشور باشد، نه گرفتن جایزه. در مورد این ورزشکار، همین که با ورزشکار رژیم اشعال گر قدس کشتی نگرفت، بالاترین افتخار و اجر معنوی را کسب کرده است.
ناشناس۱۵۵۶۹۳۲۲:۵۱:۳۷ ۱۳۹۶/۹/۹
با این کارها به نظر میرسه قصد و نیت دولت این است که این بزرگوار و پهلوان و جوانمرد غیور را از کار شرافتمندانه ی خودش پشیمان کند .
ناشناس۱۵۵۷۲۴۲۳:۴۷:۲۶ ۱۳۹۶/۹/۹
القائات بدخواهان چه صیغه ایه؟؟؟ نخیر دوست من. اینها دقیقا مسئولان...هستند! دولت...تمااام
ناشناس۱۵۵۷۵۴۰۱:۱۸:۳۶ ۱۳۹۶/۹/۱۰
برادر عزیز شما با سیستم دولتی آشنا نیستید، پول در سیستم هست اما نه برای مصرف خارج از سیستم.
ناشناس۱۵۵۳۹۲۱۴:۳۱:۴۹ ۱۳۹۶/۹/۹
مسابقه ندادن ورزشکاران ایرانی با نمایندگان اسراییل در حمایت از مردم فلسطین سال‌هاست روال شده اما به نظر می‌رسد برای تاثیرگذاری بیشتر نیاز به تغییر روش داریم‌. اتفاقی که برای علیرضا کریمی کشتی‌گیر تیم امید ایران در مسابقات جهانی رخ داد یک بار دیگر به مسوولان ورزش و البته غیرورزش یادآور شد که باید برای نشان دادن اعتراض خود و به رسمت نشناختن اسراییل به فکر روش جدید و تکمیل‌کننده بود‌. روشی که قطعا هم باید منافع و اهداف نظام در آن رعایت شود و هم نفع ورزشکار و ورزش ایران‌. کریمی اولین ورزشکاری نبود که افتخار ورزشی‌اش را فدای آرمان‌های نظام کرد و قطعا آخرین نفر هم نخواهد بود‌ اما آنچه کریمی و امثال او را دلخور و سرخورده می‌کند نوع برخورد مسوولان ورزش کشور و عدم پایبندی آنها به تعهداتی است که در قبال چنین ورزشکارانی دارند‌. پدر این کشتی‌گیر تیم امید ایران در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که پس از نخستین اقدام کریمی برای رویارو نشدن با ورزشکار اسراییلی به وزارت ورزش مراجعه کرده تا پاداش در نظر گرفته برای قهرمانان که قرار بود به همان اندازه هم برای کریمی در نظر گرفته شود را دریافت کند اما به او گفته‌اند: برو از همان کسی پاداشت را بگیر که گفته با اسراییل مبارزه نکن‌! با وجود این برخورد بازهم کریمی در مسابقات جهانی برای رویارو نشدن با کشتی‌گیر اسراییلی به حریف روس باخت تا نشان دهد برای اهداف و سیاست‌های کشور احترام قائل است‌. البته این اتفاق در جامعه بازتاب زیادی داشت و برخی اعتقاد داشتند نباید با گفتن جمله باید ببازی از سوی مربیان این کشتی‌گیر را وادار به شکست می‌کردند‌. با این حال کریمی باخت و حذف شد و حالا مسوولان باید به فکر جبران این از خودگذشتگی برای وی باشند‌. ماجرای علیرضا کریمی را کنار بگذارید‌. به یک موضوع کلی و یک مشکل بزرگ فکر کنید‌. به اینکه «باید ببازی» را تغییر دهیم و به فکر روشی بهتر و تاثیرگذارتر برای به رسمیت نشناختن اسراییل در میادین ورزشی باشیم‌. چه کسی متوجه شد کریمی برای حمایت از مردم فلسطین این اقدام را انجام داده است؟ ماجرا را از زاویه دیگری نگاه کنید‌. اسراییلی‌ها ورزشکاران زبده کشورهای دیگر را به تابعیت خود درآورده‌اند تا در میادین بین‌المللی حضور پرقدرتی داشته باشند‌. کشتی‌گیران روس را به استخدام درآورده‌اند با این نیت که به ایران بخورند و به ورزش کشور لطمه وارد کنند‌. برای این نقشه آنها ما چه کرده‌ایم؟ به نوشته مهر،عدم پایبندی مسوولان ورزش به تعهداتی که به ورزشکاران داده‌اند و پرداخت نکردن پاداش مادی به این قهرمانان خصوصا برای علیرضا کریمی، باعث شد که برخی فعالان فضای مجازی با راه انداختن کمپین‌هایی اقدام به جمع‌آوری سکه برای اهدا و تقدیر از اقدام این کشتی‌گیر کنند‌.
ناشناس۱۵۵۴۷۴۱۶:۵۵:۱۸ ۱۳۹۶/۹/۹
زبان سرخ، سر سبز می‌دهد به باد. کاری نکن که همین 10 تا سکه رو هم ازت پس بگیرند.
ناشناس۱۵۵۷۷۵۰۲:۵۵:۵۴ ۱۳۹۶/۹/۱۰
این چیزی که ایراد کردید جاش اینجا نیست به این آقا وعده ای داده شده که خلف وعده شده اونم ۵۰ سکه و کلی دروغ که در شرح خبر ذکر شده لطفا با دید باز و با عقلانیت اظهار نظر کنید.
موسوی۱۵۵۴۷۸۱۷:۰۴:۱۶ ۱۳۹۶/۹/۹
این دولت هه کاراش سیاسی و نمایشیه . اون از فیلم نمایشی معالجه هموطن زلزله زده کرمانشاهی که آقای جهانگیری با کفش رفته بود تو چادرش اینم از رفتار تحقیر آمیز با این کشتی گیر .
ناشناس۱۵۵۵۷۹۱۹:۱۹:۲۹ ۱۳۹۶/۹/۹
این دولت و اون دولت نداره.کلا سرکاریم.
پیرمرد۱۵۵۸۷۹۱۳:۱۰:۱۲ ۱۳۹۶/۹/۱۰
این دولت و اون دولت نداره .همه چی .. شعار
ناشناس۱۵۵۵۸۰۱۹:۲۰:۵۶ ۱۳۹۶/۹/۹
اين قدر ورزشكاران را مهم مي كنند كه ملاقات كمتر از رييس جمهور را قبول نمي كنند ومبلغ ده سكه هم برايشان بي ارزش است اگر قرار باشد رييس جمهور دم به ساعت وقتش را براي اين وان تلف كند كه مشكلات كشور چندين برابر ميشود
ناشناس۱۵۵۶۷۶۲۲:۱۷:۲۶ ۱۳۹۶/۹/۹
توصیه من به شما پهلوان ارزشمند: با اصلاحطلبان نباش
بی نام۱۵۵۷۴۹۰۰:۴۷:۴۰ ۱۳۹۶/۹/۱۰
بهتره یه پهلوان برای دفاع از مظلوم و رضای خدا این کار را انجام بده تا چند تا سکه و رییس جمهور. دیدار با رییس جمهور و هم چنین چند تا سکه چه ارزشی داره؟ ملاقات خدای کریم با سربلندی و جایزه و مدال الهی ارزشمند هست.
پیمان۱۵۵۷۶۸۰۲:۲۱:۲۶ ۱۳۹۶/۹/۱۰
همین 10 تا سکه هم حقوق نزدیک به 1 سال یه کارگره همین ..
بیس۱۵۶۰۲۰۱۷:۳۹:۱۷ ۱۳۹۶/۹/۱۰
واقعا تمام کار هاشون اینجوری هست ..
ناشناس۱۵۶۰۳۳۱۸:۰۵:۳۴ ۱۳۹۶/۹/۱۰
شما از نماینده لیبرال.. توقع دادن سکه دارید..
ناشناس۱۵۶۰۹۷۲۰:۳۳:۴۰ ۱۳۹۶/۹/۱۰
آخه مسئول نا..! چرا کاری میکنی که جوون ما دلسرد بشه و بازی نکردن جلو اسرائیلی‌ها یه چیز بی ارزش تلقی بشه!؟ یعنی تو کل دم و تشکیلات .. 60تا سکه پیدا نمیشه؟!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین