کدامیک از محصولات سامسونگ اندروید 8 را دریافت می کنند؟

گروه فناوری الف،   3960908089

سایت phonearena فهرستی لو رفته از اسامی محصولات سامسونگ منتشر کرد که قادر به دریافت اندروید 8 خواهند بود.

 کدامیک از محصولات سامسونگ اندروید 8 را دریافت می کنند؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به تازگی سایت phonearena تصویری از اسامی محصولات سامسونگ منتشر و ادعا کرده که دستگاه هایی که نامشان در این فهرست قرار گرفته است، تمامی محصولات سامسونگ هستند که قادر به دریافت اندروید 8 خواهند بود.

شرکت سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که کدام یک از محصولاتش به اندروید جدید مجهز می شود اما طبق رویه اش، پرچمداران سامسونگ به مدت دوسال می توانند سیستم عامل خود را به روز رسانی کنند. به نظر می رسد این شرکت قصد دارد مدت زمان دو سال به روز رسانی را برای گوشی های پرچمدار خود افزایش دهد. بدین ترتیب امید می رود سری گوشی های Galaxy S6 که در سال 2015 با اندروید 5 به بازار عرضه شدند مانند دیگر پرچمداران سامسونگ، اندروید 8 را دریافت کنند.

با وجود اینکه سامسونگ هنوز گوشی Galaxy C10 را عرضه نکرده است، ظاهراً این گوشی در زمان عرضه از نسخه قدیمی اندروید یعنی اندروید نوقا استفاده خواهد کرد و شرکت سازنده تصمیم دارد تا آن را در اولین فرصت به اندروید 8.0 به‌روزرسانی نماید.

از دیگر محصولاتی که توسط سامسونگ هنوز معرفی نشده‌اند اما در صف دریافت اندروید اوریو قرار دارند، می‌توان به مدل 2018 خانواده Galaxy A اشاره کرد. آن‌طور که پیداست، سامسونگ با وجود گذشت چندین ماه از انتشار نسخه نهایی اندروید اوریو، هنوز نتوانسته است این به‌روزرسانی را برای مدل جدید گوشی‌های Galaxy A آماده نماید.

کدامیک از محصولات سامسونگ اندروید 8 را دریافت می کنند؟