فعالیت های تجاری در گرجستان

گروه اقتصادی الف،   3960905173

در سال میلادی که در حال عبور از آن هستیم، گرجستان بعنوان یک مقصد گردشگری مناسب، 8 میلیون توریست را به خود جذب کرده است .

گرجستان، یک کشور زیبا در منطقه قفقاز است که در سالهای اخیر مقصد بسیاری از گردشگران چه ایرانی و چه خارجی شده است.

اما بسیاری از مردم ایران ، پس از سفر به گرجستان بدنبال فعالیت های اقتصادی نظیر سرمایه گذاری، ثبت شرکت در گرجستان و در نهایت اقامت گرجستان هستند.

اگر علاقمند به موضوعات تجاری در کشور گرجستان هستید، با ما در این مقاله همراه باشید .

سرمایه گذاری در گرجستان:

در گرجستان، موضوع سرمایه گذاری از دید دولت بسیار اهمیت داشته و هر شخصی که مبلغ 300 هزار لاری معادل با حدود 500 میلیون تومان سرمایه گذاری نماید به وی اقامت دائم گرجستان اعطا می شود.

شرکت سام جورجیا بعنوان معتبرترین شرکت حقوقی ایرانی مستقر در گرجستان و با بکارگیری وکلای رسمی و حقوقی خبره آماده ارائه مشاوره رایگان و خدمت رسانی به هموطنان ارجمند در گرجستان می باشد. پیشنهاد می کنیم برای بررسی بیشتر موضوعات سرمایه گذاری با کارشناسان این شرکت از طریق وبسایت samgeorgia.com در تماس باشید.

 

ثبت شرکت در گرجستان :

در گرجستان می توانید با ثبت یک شرکت تجاری و دریافت کلیه مدارک رسمی مربوط به شرکت اقدام به انجام فعالیت های اقتصادی بنمائید. مراحل ثبت شرکت در گرجستان را می توانید از طریق شکل زیر مشاهده بنمائید :

نوع شرکت بصورت General Trading می باشد و تقریباً هر نوع فعالیت تجاری و اقتصادی را نیز از طریق آن می توانید انجام دهید، حتی واردات و صادرات .

توجه داشته باشید که به منظور فعالیت های اقتصادی و حضور در کشور گرجستان، امور مالیاتی بسیار حائز اهمیت بوده و لازم است بدانید که به منظور حفظ اعتبار شرکت خود می بایست مالیت های شرکت خود را بصورت ماهیانه و بصورت منظم پرداخت نمائید.

توجه داشته باشید که انجام امور ثبت شرکت پس از سخت تر شدن ثبت شرکت توسط ایرانیان در گرجستان نیازمند داشتن تجربه حقوقی بالا می باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم پس از انجام تحقیقات گسترده، امور ثبت شرکت و اخذ علائم تجاری و کد مالیاتی شرکت خود را به وکلای معتبر و با تجربه بسپارید و از این نظر پیشنهاد ما وکلای حرفه ای سام جورجیا است .

امور ملک و مستغلات و ساخت و ساز :

از دیگر فعالیت های تجاری که می توانید انجام دهید و شاید آن را نیز بتوان زیر مجموعه ای از امور سرمایه گذاری در گرجستان دانست، امور ساخت و ساز می باشد که در حال حاضر، فعالیتی مثبت و پربازده در گرجستان می باشد. همچنین اموری که مربوط به ملک و مستغلات می باشد می تواند برای شما سود ده بوده، اموری نظیر خرید و فروش خانه و مغازه و همچنین واحد های تجاری امروزه از فعالیت های سود ده گرجستان می باشند . همچنین اگر از این روش بدنبال اخذ اقامت این کشور هستید، توجه داشته باشید که می بایست ملکی را با قیمت حداقل 35 هزار دلار آمریکا (با نظر کارشناسی) خریداری نمائید و از این روش به شما اقامت این کشور را اعطا می نمایند.

 

اخذ اقامت گرجستان :

اگر از آندسته افرادی هستید که تنها به دنبال راه هائی برای اخذ اقامت کشور گرجستان هستید، پیشنهاد می کنیم به اینفوگرافی زیر توجه فرمائید :

 

گرجستان، کشوری بسیار آرام با دغدغه های بسیار کم بوده که در صورت یافتن فرصتهای مناسب در آن می توانید زندگی خوب و بدون دغدغه ای را داشته باشید . نظر کارشناسان سام جورجیا در خصوص سرمایه گذاری در گرجستان به قرار زیر است :

همه نوع تجارتی در گرجستان پاسخگو نیست و فقط یک سری از سرمایه گذاری ها در مناطق خاص می تواند سودده باشد و همچنین معمولا دوره بازگشت سرمایه در گرجستان با توجه به تجربه چندین ساله شرکت سام جورجیا در اغلب تجارت ها بالای دو سال است. جهت بهترین سرمایه گذاری در گرجستان و همچنین شناخت فرصتهای سرمایه گذاری در گرجستان با مشاوران با تجربه شرکت سام جورجیا مشورت کنید تا بتوانید بهترین گزینه سرمایه گذاری در گرجستان را انتخاب کنید.

 

جهت برقراری ارتباط با شرکت سام جورجیا و اخذ مشاوره رایگان می توانید از اطلاعات فوق استفاده نمائید :

تماس با روابط عمومی شرکت سام جورجیا ( انتقادات – شکایات و پیشنهاد های شما عزیزان )

تلفن همراه : ۰۰۹۹۵۵۷۴۰۷۱۱۸۰ دارای تلگرام و واتس آپ

 

تماس با کارشناس مسائل حقوقی در گرجستان ( اقامت گرجستان – ثبت شرکت در گرجستان )

تلفن همراه : ۰۰۹۹۵۵۹۷۷۰۱۹۳۴  دارای تلگرام – واتس آپ و ایمو

 

تماس با کارشناس امور ملک و مستغلات در گرجستان ( اجاره روزانه ، ماهانه و سالیانه ، خرید و فروش ملک و مستغلات در گرجستان )

تلفن همراه : ۰۰۹۹۵۵۷۴۰۶۸۵۷۴  دارای تلگرام – واتس آپ و ایمو

 

 

تماس با مدیر توسعه اقتصادی سام جورجیا ( مهندس سعید درویشی ) – مشاوره های اقتصادی

جهت مشاوره اقتصادی با مهندس درویشی ، حتما با  وقت قبلی و هماهنگی با بخش روابط عمومی شرکت باشد.

۰۰۹۹۵۵۹۵۱۴۰۰۶۶ دارای تلگرام و واتس آپ

 

تماس با مدیر عامل شرکت سام جورجیا ( مهندس محمد خالقی ) – در موارد ضروری

هماهنگی با بخش روابط عمومی

۰۰۹۹۵۵۷۱۷۴۳۶۳۶ دارای تلگرام – وایبر و آیمو

 

تلفن ثابت دفتر سام جورجیا در تفلیس :

۰۰۹۹۵-۳۲-۲۱۸۱۵۵۰

( ۰۰۹۹۵ کد گرجستان – ۳۲ کد شهر تفلیس – ۲۱۸۱۵۵۰ شماره دفتر سام جورجیا)

( ساعات تماس ۱۱ الی ۱۸ به وقت تهران به جز روز یکشنبه )

 

آدرس دفتر سام جورجیا : گرجستان – تفلیس – خیابان آقماشنبلی ( مرجانیشویلی) – شماره ۱۴۶

No146,Aghmashenebeli ST,Tbilisi,Georgia

 

اکانت اسکایپ شرکت سام جورجیا :

samgeorgiaco

 

ایمیل شرکت سام جورجیا :

samgeorgiaco@gmail.com

 

صفحه اینستاگرام شرکت سام جورجیا :

www.instagram.com/samgeorgiaco

 

کانال تلگرام شرکت سام جورجیا :

www.t.me/samigeorgia