گرشاسبی برنامه‌هایش را اعلام کرد از قهرمانی پرسپولیس در دو جام تا برطرف شدن مشکلات حقوقی

گروه ورزشی الف،   3960904137

سرپرست باشگاه پرسپولیس اهداف خود را در زمان تصدی پست مدیریت باشگاه اعلام کرد.

 از قهرمانی پرسپولیس در دو جام تا برطرف شدن مشکلات حقوقی

به گزارش تسنیم، حمید رضا گرشاسبی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل گوناگون باشگاه و رویکردهای آن تحت مسؤلیت خود به اظهار نظر پرداخت.

برنامه‌ها و طرح‌های باشگاه ادامه می‌یابند

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ابتدای صحبت‌های خود تاکید کرد: پرسپولیس بزرگ در هر شرایطی باید به راه خود ادامه دهد و این را از هواداران خود دارد و اکنون وظیفه ما است در این مقطع با این مسؤلیت در خدمت آن و هواداران باشیم.  در این میان جا دارد قبل از هر نکته‌ای به نیابت از هیات مدیره، تشکر ویژه‌ای از آقای طاهری داشته باشم که با همکاری و همفکری‌های هیات مدیره و هماهنگ با آن نقش تعیین کننده‌ای در تحول پرسپولیس داشتند. من از نزدیک شاهد سختکوشی‌ها و تلاش خستگی ناپذیر ایشان در این مسؤلیت بودم که افتخارات زیادی را هم برای این باشگاه به ارمغان آورد. تاثیر ایشان در این تحولات قابل انکار نخواهد بود و هواداران نیز نشان داده‌اند که آگاهانه مسائل باشگاه محبوب خود را دنبال می‌کنند. متاسفانه به دلیل مسایل مربوط به بازنشستگی این امکان فراهم نبود که از توانایی‌های ایشان در مقام مدیرعامل بهره‌مند شویم ولی اطمینان دارم که همیشه همراه ما خواهند بود.

گرشاسبی عنوان کرد: پرسپولیس امروز از بسیاری جهات با پرسپولیس سه سال قبل متفاوت است. پرسپولیسی است که چه در بعد تیم و چه در بعد فعالیت‌های اقتصادی و سایر حوزه‌ها، بسیاری مشتاق حضور در آن یا همکاری با آن هستند. از نظر تیمی و فوتبالی، مجموعه از انسجام و ثبات خوبی برخوردار شده است و دشواری‌ها باعث نشد تغییرات مکرر روی دهد. از نظر ساختار باشگاهی نیز کاملا متحول شده و از نظر سازمان مالی، تغییرات به شکلی بود که حساب‌های باشگاه مورد تایید قرار گرفتند که خود گام بزرگی برای آینده باشگاه بود تا به امید خدا و با حمایت‌های وزارت محترم ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان امور مالیاتی یک بار برای همیشه، مشکل بدهی مالیاتی حل شود، مساله‌ای که اگر صورت نمی‌گرفت و ادامه پیدا نکند‌، حیات باشگاه را با مخاطره روبرو می‌کرد. در این مدت پرونده‌های حقوقی داخلی و بین‌المللی بسیاری بسته شد که پرونده مانویل ژوزه و همکارانش از جمله آنها بود و پرونده‌های سنگین‌تر از آن هم بوده‌اند که حل و فصل شدند. همچنین با تلاش‌های بسیار امکان بلیت فروشی بازی‌ها فراهم شد. بدیهی است که همه این مسایل و پیگیری آنها همچنان سر لوحه امور مدیریتی باشگاه خواهد بود.

حمایت از کادر فنی و تیم تا قهرمانی

گرشاسبی ادامه داد: از رموز موفقیت تیم پرسپولیس حمایت از مجموعه تیم به ویژه کادر فنی در شرایط سخت بوده است. هر تیمی در طول فصل با فراز و نشیب‌های گوناگونی روبرو می‌شود با حاشیه‌های مختلف روبرو می‌شود، رفتار باشگاه و هواداران در این شرایط بسیار تعیین کننده است و ما در پرسپولیس نتیجه این اعتماد و حمایت را دیده‌ایم. پرسپولیس در حال حاضر بهترین مجموعه فنی را چه به عنوان کادر فنی و چه در جمع بازیکنان دارد. این رویه همچنان در پرسپولیس ادامه خواهد داشت.

قهرمانی در دو جام

وی افزود: با توجه به آنچه درباره تیم گفته شد بدون تردید، تکرار عنوان قهرمانی لیگ برتر از خواسته‌های تمام خانواده پرسپولیس است. در باشگاه و تیم به کمتر از این فکر نمی‌شود و همچنین مصمم هستیم که قهرمانی جام حذفی هم تقدیم هواداران شود و پس از سال‌ها موفق به انجام قهرمانی در هر دو جام داخلی شویم. قطعا این هدف فشار زیادی را روی نفرات تیم ایجاد می‌کند و متقابلا در حال تلاش برای رفع نیازهای تیم هستیم که از مهمترین آنها انجام منظم پرداخت‌ها خواهد بود. برای این منظور مانند همیشه مشارکت هواداران امری تعیین کننده خواهد بود.

برنامه ریزی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به پیشرفت خوب پرسپولیس در بعد نتایج فوتبال تصریح کرد:  حضور بعدی ما در لیگ قهرمانان دشوارتر خواهد بود. چون رقبای ما احساس خطر کردند. ما تا جمع 4 تیم اول آسیا رفتیم و حریف ما برای حضور در فینال با وجود نتیجه بازی رفت، در بازی برگشت به لطف اشتباهات پایان ناپذیر داور از شکست سنگین گریخت و چه بسا اگر چنین نبود ما به فینال راه پیدا می‌کردیم. البته افسوس گذشته دردی از ما دوا نمی‌کند. قطعا ما برای دوره بعد حضور در فینال را نشانه گذاری کرده‌ایم. برای این مهم کار سختی داریم و باید از حالا شروع کنیم. برای این مساله برنامه مدونی طراحی خواهد شد و کارهای زیادی باید انجام بدهیم. آماده کردن یک تیم قدرتمند یک پروسه زمان بر است. البته قبل از این پشتوانه خوبی فراهم شده ولی به توان بیشتری برای دوره بعد نیاز داریم. حضور در جمع 4 تیم برتر حاصل یک برنامه‌ریزی دو ساله بود و ما از همین حالا باید برای دو سال آینده کار کنیم و برنامه بریزیم.

افزایش سطح درآمد باشگاه در اولویت

گرشاسبی اظهار داشت: برای توفیق در مواردی که گفتیم قطعا تامین منابع مالی از مهمترین نکات است. افزایش  درآمد باشگاه از اولویت‌های باشگاه است. افزایش فعالیت تجاری باشگاه با همکاری بیشتر اسپانسرها از جمله راهکارها برای این منظور خواهد بود که در صدد اجرای آن در ادامه فعالیت‌های قبلی هستیم. به هر حال هر صنعتی پویایی خود را از توفیق در کسب درآمد دارد و فوتبال هم یک صنعت است. رویکرد ما همکاری با تمام بخش‌هایی است که در این موضوع می‌توانند به باشگاه کمک کنند. طبعاً مشارکت هواداران نیز امری تعیین کننده است. همچنین تلاش خواهیم داشت تا خدمات بهتری را به هواداران ارائه کنیم.

توجه ویژه به تیم های پایه

وی افزود: از فصل گذشته حرکت خوبی در تیم‌های پایه شروع شد ولی برای ادامه آن و البته توسعه بیشتر نیاز به کار جدی‌تر در این بخش داریم و روی این مساله هم از جهت تامین امکانات مالی و مسائل سخت افزاری به کار بیشتر نیاز داریم و به این موضوع خواهیم پرداخت. تیم‌های پایه سرمایه‌های آینده باشگاه را می‌سازند ولی معمولا مشکلات ریز و درشتی که در سایر بخش‌ها به وجود می‌آید باعث غفلت از آن می‌شود که نباید این‌طور باشد.

راه‌اندازی درفشی‌فر و نگهداری کاظمی

گرشاسبی تصریح کرد: از جمله برنامه‌هایی که باید به آن بپردازیم. زیر ساخت‌های باشگاه و تیم‌ها است. آماده سازی مجموعه درفشی‌فر از پروژه‌های جدی خواهد بود تا آن را دوباره آماده بهره‌برداری نماییم. طبیعی است که این پروژه از نظر مالی سنگین خواهد بود که باید با راهکارهایی منابع لازم تامین کنیم بدون آن که در سایر بخش‌ها دچار مشکل شویم.  از سوی دیگر بحث حفظ و نگهداری مجموعه شهید کاظمی را هم داریم. البته انجام این امور با توجه به هزینه‌های جاری و بدهی‌های بازمانده از گذشته دشوار است و باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم. همچنین باید برای تسویه‌های بدهی‌های بر جای مانده از گذشته اقدام کنیم که این مساله در راستای برنامه‌های حرفه‌ای‌سازی باشگاه بسیار مهم خواهد بود.

مشکلات حقوقی، دغدغه همیشگی

سرپرست باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: پرونده‌های حقوقی همچنان دغدغه باشگاه پرسپولیس است. شکایت‌هایی از باشگاه به ویژه در عرصه بین‌المللی وجود دارد که باید وضعیت آنها مشخص گردد. همچنین در مواردی باشگاه در دفاع از حقوق مادی و معنوی خود، شاکی است. این موارد برای آینده باشگاه تعیین کننده خواهند بود و باید مورد به مورد، رسیدگی شوند. بخش حقوقی باشگاه در سه سال گذشته به جهت انبوه مواردی که وجود داشت از پر کارترین بخش‌های باشگاه بود. مسائل حقوقی فقط به اختلاف‌ها با بازیکنان و مربیان پیشین و مطالبات آنها برنمی‌گردد و موارد متعدد دیگری هم هستند که شاید کمتر مورد توجه افکار عمومی قرار بگیرد ولی موارد بسیار مهمی هستند. از این رو، فعالیت حقوقی باشگاه به عنوان مرجع دفاع از حقوق مجموعه و همچنین برای جلوگیری از مشکلات قانونی با حساسیت بالایی پیگیری خواهد شد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین