درخشان: نفت از آسیا حذف نشده است/ وظیفه‌ام بود به علی دایی سلام کنم

گروه ورزشی الف،   3960904132

سرمربی تیم فوتبال نفت با بیان اینکه این تیم با ادامه اشتباهات داوری به دسته اول سقوط می‌کند، گفت: نفت از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشده و روی این مسابقات حساب می‌کنیم!

نفت از آسیا حذف نشده است/ وظیفه‌ام بود به علی دایی سلام کنم
 
به گزارش مهر، حمید درخشان، به دلایل باخت این تیم مقابل پدیده مشهد پرداخت و از داوران به عنوان اصلی ترین عامل ناکامی این تیم در چند بازی گذشته یاد کرد. وی همچنین با بیان اینکه تیمش را برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تقویت خواهد کرد و به حضور در این مسابقات امیدوار است، به نحوه برخورد علی دایی با او در سازمان لیگ هم پرداخت و گفت: ضامن برخورد گرم و سرد دیگران نیستم.

مشروح این گفتگو در ذیل می آید:

* خبرگزاری مهر - سومین باخت متوالی شما در لیگ اینبار مقابل پدیده رقم خورد. علت این باخت و تداوم ناکامی نفت چیست؟

- حمید درخشان: ما بازی خوبی انجام دادیم و بر عکس جریان بازی گل خوردیم. از فرصتهای خوبمان هم استفاده نکردیم و روی سه ضد حمله غافلگیر شدیم. ضمن اینکه داور گل صحیح ما را مردود اعلام کرد و همین باعث شد شیرازه تیم نفت از هم بپاشد. داوران تیم های «بی‌کس‌ و کار » و بدون تماشاگر مثل نفت را پیدا می کنند و هرطور که دلشان بخواهد، برخورد می کننند. داور در بازی روز گذشته هم ما را واقعا اذیت کرد. بیشترین مشکل ما را داوران رقم زده اند؛ از بازی با صنعت نفت گرفته تا بازی با پرسپولیس و حالا هم پدیده. ما داریم تاوان اشتباه داوران را می دهیم. از آنجا که تیممان هم تماشاگر ندارد، فدراسیون به اعتراضاتمان بی توجه است.

* صرفنظر از اشتباهات داوران، قبول دارید تیم نفت از نظر فنی هم مشکلات زیادی دارد؟

- ما در گل زدن مشکل داریم. در همین ارتباط جابجایی هایی را هم انجام داده ایم. کاستی هایی داریم و حتما باید در نیم فصل بازیکن جدید بگیریم. با مسائل دیگری هم دست و پنجه نرم می کنیم. از همه مهمتر، شرایط روحی و روانی است. وقتی هر روز صبح از خواب بیدار می شویم، مدام مباحث مختلفی درباره حضور تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا مطرح می شود که مستقیم روی روحیه بازیکنان تاثیرگذار است. با تمام این مشکلات ما در بازی با پدیده خیلی خوب بودیم و تنها کاری که نکردیم، گلزنی بود. البته یک گل صحیح هم زدیم که داور آنرا مردود اعلام کرد. اگر آن گل درست اعلام می شد، نتیجه بازی 2 - 2 می شد و شرایط کاملا تغییر می کرد.

* شما معتقدید که این اشتباهات ادامه دار است؟

- وقتی که از بازی با صنعت نفت به تهران بر می گشتیم، داور بازی را در فرودگاه دیدیم و او فقط گفت که ببخشید؛ اشتباه از ما بود. خب این اشتباهات به چه قیمتی است؟ تیمی که میلیاردی هزینه کرده اند را با این اشتباهات می اندازند لیگ دسته اول! در بازی با پدیده هم که گل محسن بنگر کاملا صحیح بود. بروند فیلم بازی را نگاه کنند. دفاع و دروازه بان پدیده در آن صحنه به هم خوردند و داور به اشتباه، آفساید اعلام کرد. اینها مسائلی است که برایم عجیب و غریب است ولی به همان اندازه برایم تازگی ندارد!

* آیا در نیم فصل بازیکنان جدیدی به خدمت می گیرید؟

- بله، ما هم برای ادامه لیگ و هم برای لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شویم!

* مگر هنوز به لیگ قهرمانان آسیا فکر می کنید؟

- بله؛ چرا که نه. ما هنوز روی حضور در آسیا حساب می کنیم. هنوز هیچکس به صورت رسمی چیزی اعلام نکرده است. شما خبر رسمی در این ارتباط گرفته اید؟

* فدراسیون فوتبال اعلام کرده است همان چیزی که به AFC اعلام کند، ملاک کنفدراسیون آسیا خواهد بود. در آن لیست ارائه شده به AFC، نامی از تیم نفت تهران نبود.

- ملاک همه آن چیزی است که کنفدراسیون آسیا اعلام کند. هنوز هم چیزی به صورت رسمی از سوی کنفدراسیون اعلام نشده است. ما منتظریم ببینیم چه تصمیمی می گیرند!

* وضعیت مالکیت باشگاه به کجا رسید؟ آیا حمیدرضا جهانیان هنوز مالک باشگاه است؟

-  بله ایشان آمده و از جیبش هزینه می کند. نباید اجازه بدهیم این آدمها از فوتبال فرار کنند! نفت از تیم های ریشه دار است و امیدوارم این مسائل در آن حل شود.

* اگر مالک باشگاه از جیبش هزینه می کرد که تیم نفت این مشکلات را نداشت.

- بله آنطور که باید و شاید هزینه نمی شود ولی این هزینه ها خُرد خرد انجام می شود و مثلا برای سفر مشکلی نداریم! باید خیلی بهتر از این باشد.

* برخورد شما و علی دایی در سازمان لیگ در هفته گذشته هم سر و صدای زیادی به پا کرد و برای شما واکنش های منفی در پی داشت.

- مگر من از دیوار کسی بالا رفته ام؟ ما مربی هستیم و جای مربی دیگری سر کار می رویم. این طبیعی است. مگر تا به حال هیچکس جای من نیامده است؟ چرا بعضی از مربیان جای ما می آیند حق دارند ولی ما به ناحق مشغول به کار می شویم؟

* شما انتظار این برخورد سرد را از دایی داشتید؟

- من وظیفه ام بود و سلام کردم که علی دایی هم جواب داد و مشکلی نبود. گرم و سرد بودن برخورد هم به خود دایی بر می گردد. من ضامن برخورد گرم و سرد دیگران نیستم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین