خبر خوش ستادکل درباره کسب "کسر خدمت سربازی"

گروه اجتماعی الف،   3960904043 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: یکی از برنامه‌های ما این است که مشمولانی که می خواهند به خدمت اعزام شوند در صورتی که مهارتی را در سطح عالی آن مهارت فراگرفته باشند مدتی از خدمت سربازی آنان کسر شود.

خبر خوش ستادکل درباره کسب "کسر خدمت سربازی"

به گزارش تسنیم، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در همایش مهارت افزایی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت گفت: جمعیتی که از جوانان کشور به دوره سربازی اعزام می شوند قابل توجه است، خدمت مقدس سربازی را برای حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور انجام می دهند.

وی افزود: ما خانواده بزرگ نیروهای مسلح هستیم که وظیفه ما حفظ توان بازدارندگی و کمک به مظلوم برای رفع ظلم است و در این امر همه اعضای این خانواده تاثیر گذار هستند.

سردار عبداللهی ادامه داد: امنیت قیمت ندارد و از نان شب هم واجب تر است. در مقاطعی مردم کشور عراق آرزو داشتند که زنده بمانند. این امنیت پایدار جمهوری اسلامی با همت شما سربازان و سایر نیروهای مسلح بدست آمده است.

معاون هماهنگ کننده نیروهای مسلح تصریح کرد: سالانه حدود 500 هزار نفر برای سربازی می آیند و ما در نیروهای مسلح تمام حرفه‌هایی که در جامعه وجود دارد را داریم که بخش زیادی از آن را سربازان انجام می دهند. با اجرای طرح مهارت افزایی، افراد نیمه ماهری که وارد سربازی می شوند می توانند به افراد ماهر تبدیل شوند و دوران سربازی یک سکوی پرتاب برای جوانان است.

وی خاطر نشان کرد: با تاکیدات فرمانده کل قوا در موضوع اقتصاد مقاومتی و اشتغال، ستادکل بر آن شد تا گامی در این جهت بردارد و بر این اساس سرلشکر باقری جلساتی را ترتیب دادند و نتیجه آن ایجاد قرارگاه مهارت افزایی سربازان بود.

سردار عبداللهی گفت: در جهان امروز با پیشرفت تکنولوژی نیاز به مهارت وجود دارد و نیروهای مسلح با توجه به فرمان آقا احساس وظیفه کرد تا کاری انجام بدهد. از توان دستگاه‌های اجرای استفاده شد و توافقات خوبی را در این زمینه صورت گرفته است. امیدواریم در چند ماه آینده این‌کار را به صورت جدی شروع کنیم.

وی ادامه داد: در ستاد کل بنا بر این شد تا به سربازانی که در مجموعه ستاد خدمت می‌کنند با آموختن یک مهارت، گواهینامه آن مهارت از طرف سازمان فنی و حرفه ای هم اعطا شود و همچنین یک مدرک تایید اخلاقی به این سربازان داده شود.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما این است که مشمولانی که می خواهند به خدمت اعزام شوند در صورتی که مهارتی را در سطح عالی آن مهارت فراگرفته باشند مدتی از خدمت سربازی آنان کسر شود. ضمن آنکه پس از سربازی هم برنامه داریم تا با اعطای تسهیلات از سوی بانک‌ها به خوداشتغالی آنان کمک کنیم.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۵۰۷۸۸۱۲:۳۵:۰۷ ۱۳۹۶/۹/۴
در کنار این خبر خوب، مکانیزم سنجش و ارزیابی مهارتی مشمولان در هنگام اعزام به خدمت خیلی مهمه. باید مکانیزمی باشه که راه رو برای پارتی بازی و امضا خریدن باز نکنه.
ناشناس۱۵۱۲۶۰۲۲:۲۱:۱۹ ۱۳۹۶/۹/۴
همچین مکانیزم ضد پارتی و امضا خریدنی تا به حال در ایران کشف نشده واسه همون ما ایرانیم و غرب هم غربه و آیفون هم ساخت اپل نه صاایران چون خیلی ها با امضا و پارتی رسیدن به جایی که جای کس دیگس
ناشناس۱۵۱۲۶۹۲۲:۴۰:۴۳ ۱۳۹۶/۹/۴
باز هم یک طرح دیگر. مشکل اشتغال اقتصاد فربه دولتی هست. سربازی هم باید مثل خیلی از کشورها یک شغل شود.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین