پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله به خبر ارتقاء درجه سردار سلیمانی

گروه سیاسی الف،   3960901264 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

سردار کوثری در واکنش به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی در مورد ارتقاء درجه سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: چنین مسئله ای نه مطرح است و نه در خصوص آن صحبتی شده و اساسا هدف حاج قاسم والاتر از این مصادیق ظاهری است. بنابراین این موضوع مورد تایید نیست.

پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله به خبر ارتقاء درجه سردار سلیمانی

به گزارش جام جم آنلاین، سردار اسماعیل کوثری گفت: تا زمانی که تفکر تکفیری تروریستی با هدف ناامن کردن و چپاول نفت منطقه در راس برنامه غرب و دول مرتجع قرار دارد، جمهوری اسلامی ایران با اشراف کامل به تحولات جاری و تحرکات صهیونیست ها از مبارزه با تروریسم دست بردار نخواهد بود.

 سردار اسماعیل کوثری در خصوص پایان سیطره داعش بر عراق و سوریه اظهار کرد: از ابتدای گسیل شدن گروهک تروریستی داعش تحت سرپرستی دول غربی و متحدانشان به منطقه، نیت و هدف اصلی به تمام معنا یورش به خاک ایران بود. اما این پروژه تکفیری صهیونیستی از سوریه و سپس از عراق آغاز شد.

وی با تاکید به اینکه جمهوری اسلامی بنا به درخواست شخص بشار اسد و نیز تقاضای دولت عراق بصورت میدانی وارد کارزار مبارزه با داعش شد، افزود: حضور ما در سوریه و عراق علاوه بر وارد آوردن لطمات سنگین به داعش موجب عقب راندن این گروه تروریستی از مرزهای کشورمان شد و عملا تیر حامیان داعش به سنگ خورد.

این مقام ارشد نظامی کشور با اشاره به تدابیر فرمانده معظم کل قوا در آسیب شناسی آفت تروریست ها در منطقه و ضرورت مقابله جدی با آن، خاطر نشان کرد: داعش تا 35 کیلومتری مرزهای ایران پیشروی کرده بود و اگر تدابیر ویژه رهبری انقلاب مبنی بر هشدار ایشان به حامیان تروریست ها و اذناب منطقه ای و فرامنطقه ای آن ها و همچنین لزوم برخورد قاطع با نفوذ احتمالی نبود، در صورت عدم سرکوب آنها در پشت مرزهایمان امروز باید در شهرها با تروریست ها مبارزه می کردیم.

سردار کوثری اقدامات جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در مبارزه با عناصر تکفیری تروریستی را بسیار دقیق و با برنامه خواند و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با راهبری و حضور موثر تیپ های حزب الله- فاطمیون افغانستان- زینبیون پاکستان و حیدریون عراق و تمام مدافعان حرم در نهایت طومار داعش را در منطقه برچید. از این رو باید گفت، ما با همان وحدت رویه هشت سال دفاع مقدس که ارتش بعث را از کشور بیرون راندیم داعش را هم شکست دادیم.

وی فروپاشی محور داعش بدست رزمندگان مقاومت را متاثر از الگوی والای ایثار و مقاومت دفاع مقدس در جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: خاکریزهای گروه های تروریستی یکی پس از دیگری از آنها باز پس گرفته شد و این مسئله بزرگترین شکست چند دهه اخیر آمریکا – اسراییل و عربستان سعودی محسوب می شود.

در ادامه، جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه ثارالله در خصوص این مسئله که آیا پایان سیطره داعش به معنای پایان ماموریت ایران در مبارزه با تروریسم خواهد بود، ابراز داشت: تفکر تکفیری تروریستی برخواسته از ایدئولوژی آمریکا – رژیم صهونیستی – انگلیس و... است و متاسفانه رژیم سعودی هم مجری این تفکر در منطقه است. بنایراین قطعا و یقینا مادامی که چنین نگاهی بر منطقه حاکم باشد رسالت ما برای مقابله با تروریسم ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دشمن همچنان در پی طرح ریزی نقشه های جدید در منطقه است، خاطر نشان کرد: ایالات متحده در آستانه بازپس گیری شهر استراتژیک ابو کمال به تکاپو افتاد و برخی از عناصر داعش را از آنجا خارج و به نقطه دیگری منتقل کرد. این اقدام بیانگر آن است محور غربی تروریستها به دنبال ایجاد فتنه ای جدید در منطقه است اما آنها باید بدانند جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته هوشیار و با دقت نظر بالا مسایل را رصد می کند.

سردار کوثری با توجه به آنچه اشاره شد، در مورد مقصد بعدی تروریست ها و تجهیز دوباره آنها برای عملیات های احتمالی اظهار داشت: غالبا در کشورهایی نظیر افغانستان و لیبی که از ثبات امنیتی کمتری برخوردار هستند گروه های تروریستی بمنظور اهداف آتی حامیان خود سازماندهی می شوند تا همچنان هم بهانه ای برای فروش سلاح وجود داشته باشد وهم اینکه منطقه روی آرامش و ثبات را به خود نبیند.

وی در همین راستا خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بنا بر تاکیدات حضرت امام(ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری در هر جای دنیا ندای مظلومان را پاسخ خواهد داد از این رو مبارزه با ظلم و تجاوز از سیاست های کلی ما بشمار می آید و اجازه نمی دهیم برخی با بهره گیری از دلارهای نفتی عربستان سعودی و تخلیه کارخانجات اسلحه به روی مردم، منطقه را نا امن سازند و باعث بوجود آمدن یک حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی شوند.

اما سردار کوثری در پایان و در واکنش به برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی در مورد ارتقاء درجه سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: چنین مسئله ای نه مطرح است و نه در خصوص آن صحبتی شده و اساسا هدف حاج قاسم والاتر از این مصادیق ظاهری است. بنابراین این موضوع مورد تایید نیست.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۹۶۳۷۲۱:۳۷:۳۱ ۱۳۹۶/۹/۱
ملت بیکار فقط دنبال شایعه هستند....
ناشناس۱۴۹۶۸۷۰۱:۱۴:۲۴ ۱۳۹۶/۹/۲
من فکر کنم آیت الله خامنه ای به ایشون ارتقا درجه بدهند.به هر حال توتمام دنیا این مرسوم است که افسری که موفقیتهای چشمگیری کسب کرده از لحاظ ظاهری هم تشویق میشه..درست است که سردار به دنبال این مسایل نیست وبرای رضایت خداوندگار این کارها رو انجام داده،ولی آیتالله خامنه ای به این مسایل واقف هستند.وقتی ایشون در بازدید از زلزله زده های کرمانشاه به دقت رفتار وحرکات محافظشونو زیر نظر دارند که به کسی برخورد نکنه وتا این درجه دقت میکنن فکر کنم به نظر بنده این مسله رو هم مد نظر قرار میدهند>>>باز هم منوط به نظر ایشون هستش..یاحق
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

    15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    آخرین عناوین