پیشنهاد یک ماهه‌ی سامسونگ برای خریداران آیفون

گروه فناوری الف،   3960901190

سامسونگ در قالب طرح آزمایشی جدید، به کاربران آیفون یک ماه فرصت می‌دهد تا گوشی‌های گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ را تجربه کنند.

پیشنهاد یک ماهه‌ی سامسونگ برای خریداران آیفون

به گزارش زومیت، سامسونگ گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ را به‌عنوان محصولات رده‌بالای سال ۲۰۱۷ عرضه کرده است که هر دو از طراحی بدون حاشیه برخوردار هستند و با نمایشگر کشیده راهی بازار شده‌اند. شرکت اپل نیز به تبعیت از ترند بازار، تصمیم گرفت گوشی آیفون ۱۰ (iPhone X) را با حاشیه‌های بسیار باریک عرضه کند که به‌تازگی در بازار کره‌ جنوبی به فروش رسیده است.

جمعه‌ی گذشته، موجودی آیفون ۱۰ در بازار کره جنوبی طی تنها ۳ دقیقه به اتمام رسید و به‌ نظر می‌رسد که این موضوع، باعث شده است سامسونگ درباره‌ی تأثیر احتمالی پرچم‌دار جدید اپل روی فروش گوشی‌های رده‌بالای خود نگرانی‌هایی داشته باشد.

این سازنده کره‌ای در تازه‌ترین اقدام خود برای ترغیب کاربران آیفون نسبت به انتخاب گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸، اعلام کرده است می‌توان با پرداخت هزینه‌ی مشخص، به مدت یک ماه از گوشی‌های پرچ‌مدار ۲۰۱۷ سامسونگ استفاده کرد. این شرکت امیدوار است که پس از بازه زمانی یک‌ماهه، بتواند کاربران را برای خرید پرچم‌داران جدیدش متقاعد کند. در بیانیه‌ رسمی سامسونگ در رابطه با طرح جدید این شرکت موسوم به Upgrade To Galaxy، آمده است:

با راه‌اندازی طرح Galaxy Experience، به کاربران آیفون فرصت داده‌ایم تفاوت‌ محصولات سری گلکسی (Galaxy) را بیازمایند و آن‌ها را انتخاب کنند.

کاربرانی که در طرح جدید سامسونگ عضو شوند، می‌توانند به مدت یک ماه پیش از خرید، از فبلت گلکسی نوت ۸ و گوشی گلکسی اس ۸ استفاده کنند. البته عضویت در این طرح رایگان نیست؛ مگر آنکه گوشی‌ دریافت‌شده را به سامسونگ تحویل دهید. برای آزمایش گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ باید هزینه کامل گوشی به همراه ۴۵ دلار اضافه پرداخت کنید؛ البته در صورتی‌که پرچم‌داران سامسونگ را پس از یک ماه نگه‌دارید، شرکت سازنده ۴۵ دلار شما را باز می‌گرداند؛ در غیر این صورت، ۴۵ دلار پرداختی شما نزد شرکت سامسونگ باقی خواهد ماند.

در نگاه اول، طرح جدید سامسونگ شاید چندان جالب به‌نظر نرسد؛ اما شرکت سازنده در صورت خریداری پرچم‌دارانش پس از یک ماه، به شما بلندگوی بلوتوث JBL Go هدیه می‌دهد که ۴۴ هزار وون (معادل ۴۰ دلار) قیمت دارد؛ ضمن اینکه می‌توانید تعدادی وسیله جانبی برای گوشی گلکسی اس ۸ یا گلکسی نوت ۸ با تخفیف خریداری کنید. علاوه‌ بر این، سامسونگ طرح‌های دیگری در نظر گرفته است که نمایشگر گوشی پرچم‌دار شما را در برابر آسیب‌های احتمالی، بیمه خواهد کرد.

 باید توجه داشته باشید که طرح Upgrade To Galaxy در حال‌ حاضر، فقط در کره‌ی جنوبی راه‌اندازی شده است. کاربران برای شرکت در طرح جدید سامسونگ، تنها پنج روز دیگر مهلت دارند؛ ثبت‌ نام در این طرح از تاریخ ۲۱ (۳۰ آبان) تا ۲۷ نوامبر (۶ آذر) امکان‌پذیر است. پس از اتمام مهلت ثبت‌ نام، تنها اسامی ۱۰ هزار نفر از علاقه‌مندان اعلام می‌شود و درصورتی‌که نام کاربری در لیست باشد، می‌تواند از تاریخ ۱ (۱۰ آذر) تا ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) گوشی پرچمدار گلکسی نوت ۸ یا گلکسی اس ۸ را تحویل بگیرد.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین