انصارالله: باید از تجربه مشترک هم‌پیمانان سوریه استفاده کرد

گروه جهان الف،   3960901026

سخنگوی سخنگوی انصارالله یمن تصریح کرد، نابودی داعش و سقوط دولت خرافه آن‌ به واسطه آزادسازی بوکمال سوریه و پاکسازی شهر راوه عراق را به این دو کشور برادر خود یعنی سوریه و عراق تبریک می‌گوییم.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن ضمن تبریک به دو کشور سوریه و عراق برای آزادسازی شهر بوکمال سوریه و پاکسازی شهر راوه عراق اعلام کرد، آنچه این دو کشور در این پیروزی‌ها محقق کردند آمریکا و نمایندگانش را ناامید کرد چراکه آنها از طریق این گروه تکفیری به دنبال اجرای نقشه‌های خود بودند.

وی افزود: این مرحله مستلزم بیداری و تلاش است و همه باید از تجربه همکاری مشترک بین ملت‌ها از طریق آنچه هم‌پیمانان سوریه ارائه کردند استفاده کنند. این هم‌پیمانی موجب نابودی هجمه تکفیری، صهیو- آمریکایی شد.

سخنگوی انصارالله تاکید کرد: تقویت امنیت و ثبات منطقه‌ای و بازگرداندن عزت و کرامت ملت‌های منطقه به آنها نیاز به تمیز دادن دوست از دشمن دارد و آن از طریق تجربه همکاری مشترک در سوریه با مشارکت جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان و بقیه گروه های آزادیبخش مشخص است که با همبستگی یکدیگر و فداکاری‌های بسیار نقش مکملی برای ارتش سوریه ایفا کردند و توانستند بلای نازل شده بر کشور سوریه را رد کنند تا این کشور عقیده قومی و طرح آزاد بخشی خود حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد، امت اسلامی صفحه سیاه تاریخ خود را به امید پیروزی‌های دیگر می‌بندد تا به آزادسازی کل فلسطین برسد و در این راستا ملت‌های منطقه باید با قدرت در مقابل رژیم‌های موجود که به دنبال نابودی مساله فلسطین هستند بایستند.

عبدالسلام ادامه داد: ما در یمن به مقاومت در برابر تجاوزات عربستانی - آمریکایی ادامه می‌دهیم تا تاکید کنیم این تجاوز و خصومت خطری نه تنها برای یمن بلکه خطری برای کل اسلام است. این خصومت ارتباط مستقیم محرمانه و علنی با دشمن اسرائیلی دارد و چراکه در برابر این طرح و محاصره یمن سکوت اختیار کرده است.

سخنگوی انصارالله تاکید کرد: ادامه خصومت نظام سعودی علیه یمن با مشارکت رژیم نظام امارات و بقیه کشورهای هم‌پیمان آنها حدوداً به ۱۰۰۰ روز رسیده به طوریکه مرتکب جرایمی بدتر از جرایم داعش شده‌اند. این رژیم‌ها به دنبال خصومت علیه یمن با توطئه‌چینی بین‌المللی و حمایت بین‌المللی هستند تا مانع از دستیابی ملت یمن به کشوری با حاکمیت بدور از هرگونه قیمومیت و وابستگی شوند.

سخنگوی انصارالله در پایان خاطرنشان کرد: بار دیگر بر حق خود در ادامه مقابله با هرگونه تجاوز با هرگونه ابزار موجود تاکید می‌کنیم و از ملت می‌خواهیم از ارتش و کمیته‌های مردمی حمایت و پشتیبانی کنند و از یگان موشکی می‌خواهیم زرادخانه‌های بالستیک دفاعی خود را تقویت نموده تا به دشمن در عمق خانه‌اش برسند و به این ترتیب به جرایم، کشتارها و محاصره وحشیانه آن پاسخ داده شود. هچنین تاکید می‌کنیم بیانیه قاهره و آنچه از نشست وزیران خارجه عرب بیرون آمد مردود است و ما آن را به رسمیت نمی‌شناسیم. میدان تضمین‌کننده واکنش به آن است. همزمان می‌گوییم رژیم سعودی خطری جدی بر امنیت و ثبات منطقه است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  14. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  15. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  20. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  21. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  22. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  23. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  24. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  25. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

آخرین عناوین