برانکو: علیرضا بیرانوند مقصر است و با این بازیکن برخورد می‌شود

گروه ورزشی الف،   3960830170

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد تیمش در دیدار مقابل پدیده خراسان راضی است.

برانکو: علیرضا بیرانوند مقصر است و با این بازیکن برخورد می‌شود

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) سرخپوشان ضمن بیان این مطلب در مورد اینکه تیمش بعد از بازی‌های ملی نتیجه نمی‌گیرد، اظهار داشت: نه، راه حلی نیست. این مشکل همه دنیاست. از بازی دیروز راضی‌ام، فقط نتیجه نگرفتیم. این مشکل برای همه دنیاست.

در خیلی از بازی‌ها نباختیم اما امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم
وی ادامه داد: ما تمرینات‌مان را بیشتر کردیم. نکته مثبتی که بازی با پدیده داشت، این بود که نباختیم، اما اگر ضربه ایستگاهی آنها در دقیقه 94 گل می‌شد، بازی را باخته بودیم. ما در خیلی از بازی‌ها نباختیم، اما امتیازات زیادی را از دست داده‌ایم. ما هیچ‌کدام از بازی‌ها را نباختیم، نه به سیاه‌جامگان، نه به پدیده، اما هفت امتیاز از دست داده‌ایم (پرسپولیس در فصل جاری 9 امتیاز از دست داده است).

دفاع ما دیروز عالی کار کرد
سرمربی پرسپولیس به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت و یادآور شد: دفاع‌مان دیروز عالی کار کرد، اما در جلو شانس با ما یار نبود. منشا و علیپور فرصت‌هایی داشتند که گل نکردند. سه چهار موقعیت خوب هم داشتیم، اما این‌طور است دیگر. در بازی با الهلال هم پنج بار مقابل دروازه صاحب توپ شدند، اما نزدند. به‌هر حال پیش می‌آید. برای حریفان دیگر هم همین طور، پیش می‌آید. یک مدت در ابتدای نیمه دوم ضعف داشتیم. دیروز هم این اتفاق افتاد، اما در 20 دقیقه آخر فشار آوردیم. در کل از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام.

دربی بزرگی در انتظارمان است
برانکو با اشاره به دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل پارس جنوبی که رقیب مستقیم این تیم برای رسیدن به صدر جدول است، گفت: ما الان در رده دوم جدول قرار داریم و یک بازی هم کمتر انجام داده‌ایم، اما دربی بزرگی در انتظارمان است. بازی سختی در آنجا داریم و می‌دانیم فضای سختی در انتظارمان است، مثل همه بازی‌ها، اما امیدواریم بازی خوبی انجام بدهیم.

کارمان در جم سخت است اما نمی‌خواهیم از این وضعیت فرار کنیم
وی در پاسخ به این پرسش که «برای بازی با پارس چه برنامه‌ای دارید؟»، اضافه کرد: شرایط شهر جم بسیار عجیب است. این شهر ارتفاع بالایی از سطح دریا دارد که بازیکنان در آنجا کم می‌آورند. ما منتظر یک دربی هستیم. به‌هرحال فوتبال لذتش به همین مسابقات است، اما ما نمی‌خواهیم از این وضعیت فرار کنیم و دنبال بهانه جویی به دلیل هوا و مشکلات دیگر نیستیم.

اتفاقات و حواشی باید در آینده به حداقل برسند

برانکو درباره اینکه بیرانوند در بازی با پدیده هواداران را دعوت به سکوت کرده، با بیان اینکه این کار را توجیه نمی‌کنم، اظهار داشت: به بیرانوند او حق نمی‌دهم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم، اگر چه اکنون از همه بیشتر بیرانوند ناراحت است. اگر چه بازیکنان باید کمی درک شوند اما بیرانوند باید بداند پرسپولیس باشگاه بزرگی است و بازی کردن برای این تیم ساده نیست. در هر مسابقه 50 -60 هزار جفت چشم از نزدیک و 30-40 میلیون هوادار از خارج از ورزشگاه بازی‌های پرسپولیس را می‌بییند و از ما حمایت می‌کنند. به هواداران‌ پرسپولیس افتخار می‌کنیم و به انرژی که به ما می‌دهند می‌بالیم. تماشاگران یار دوازدهم ما هستند و از اینکه آنها را خوشحال نکردیم ناراحت و غمگین هستیم.

وی در واکنش به این سؤال که «بیرانوند در هفته‌های اخیر دچار بی‌اخلاقی شده و سال گذشته هم اتفاقات مشابهی رخ داد»، تصریح کرد: پارسال هم بازیکنانی بودند که این کارها را انجام دادند. به‌هرحال ممکن است یک بازیکن ظرفیتش کم باشد. این اتفاقات در این فصل هم پیش آمده است، ولی باید در آینده به حداقل برسند.

من از طرف خودم عذرخواهی می‌کنم، کسی حق بی‌احترامی به هواداران ندارد
برانکو در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگاری مبنی بر اینکه «هواداران با ارسال پیامک به باشگاه کمک می‌کنند و پول بازیکنان را می‌دهند، اما حق اعتراض ندارند؟»، گفت: بله، موافقم. هواداران اینجا هستند و ما به‌خاطر هواداران بازی می‌کنیم. به کسی حق نمی‌دهم که به آنها بی‌احترامی کند. من از طرف خودم عذرخواهی می‌کنم. هواداران حق دارند که اعتراض کنند، اما بازیکن هم انسان است. بیرانوند حق نداشت که این کار را بکند و من هم بابت این موضوع عذرخواهی کردم، حالا باید بروم کتاب بنویسم؟! او مقصر است، حالا باید چه‌کار کنیم؟! قطعاً با او برخورد می‌کنیم و جریمه خواهد شد.

بازیکنان ماشین و رباط نیستند و ممکن است مرتکب خطا شوند
وی ضمن اشاره به این موضوع که همیشه اختلافات بین بازیکن و روی سکوها وجود دارد، تصریح کرد: به‌طور مثال ربیع‌خواه؛ دو سال است که درمورد این بازیکن می‌نویسند؛ چه کسانی که با او رفاقت دارند و چه کسانی که با او رفاقتی ندارند. رسانه‌ها هم همین‌طور، اما او دارد، تلاش می‌‌کند. به‌نظرم بعضی وقت‌ها باید بازیکن را درک کرد. بازیکنان ماشین و رباط نیستند، انسان هستند و ممکن است برای آنها خطا پیش بیاید.

برانکو در واکنش به این موضوع که «بازیکنان پرسپولیس در بازی روز گذشته مقابل پدیده در محوطه جریمه حریف زیاد پاسکاری می‌کردند و این عامل باعث شد که گلی به ثمر نرسانند»، بیان داشت: خیلی از موقعیت‌ها وجود داشت که می‌توانستیم از فاصله 18 تا 20 متری آنها را به گل تبدیل کنیم، اما بازیکنان این توپ‌ها را شوت نکردند. شما می‌بینید که ما همیشه تمرین شوت‌زنی انجام می‌دهیم، اما در بازی بازیکن باید در کسری از ثانیه تصمیم بگیرد و شوت بزند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین