واکنش برانکو به حرکت زشت بیرانوند

گروه ورزشی الف،   3960829352

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش‌بینی می‌کرده تیمش بازی سختی مقابل پدیده دارد.

واکنش برانکو به حرکت زشت بیرانوند

به گزارش تسنیم، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده مشهد اظهار داشت: می‌دانستیم امروز بازی خیلی سختی مقابل پدیده داریم. این همان چیزی بود که انتظارش را داشتم و در نشست خبری هم گفتم. حریف ما نشان داد که چرا در رده‌های بالایی جدول قرار دارد. باید از هواداران‌مان هم تشکر کنم، اما نمی‌توانم از بازیکنانم گله داشته باشم.

این غیرمنطقی است که مقابل تیمی چون پدیده 10 شانس گل پیدا کنیم
وی افزود: این غیرمنطقی است که مقابل چنین حریفی 10 شانس گل پیدا کنیم، اما از چهار پنج فرصتی هم که به دست آوردیم باید سه چهار گل می‌زدیم. از یک طرف هم خوب است که در این بازی نباختیم، چون معمولاً در چنین فشاری تمرکز از دست می‌رود و منجر به دریافت گل می‌شود.

می‌دانستیم بعد از 20 روز تعطیلی لیگ تیم ما بحران‌زده می‌شود
برانکو خاطر نشان کرد: از طرفی هم می‌توانیم از بازی راضی باشیم که حریف موقعیت گلی روی دروازه ما ایجاد نکرد و شاید تنها موقعیت آنها ضربه ایستگاهی دقیقه آخر بود. طبیعی است ناراحتم که نبردیم و این را می‌دانستیم بعد از 20 روز تعطیلی لیگ تیم ما بحران‌زده می‌شود. سری سختی از بازی‌ها در انتظار ماست، اما نشان دادیم که آماده هستیم. انتظار داریم که بعد از این تمرکز بیشتری داشته باشیم و موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم.

از بازیکنانم ناراضی نیستم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چرا تیمش موقعیت زیادی نداشت و علت تساوی چه بود، اظهار داشت: گفتم که تیم پدیده چه تیم خوبی است. من از بازیکنانم ناراضی نیستم و باید به تیم حریف تبریک بگویم که بازی خوبی کرد و در نهایت به یک تساوی رسید. در این‌طور بازی‌ها مهم است که موقعیت اول و دوم را تبدیل به گل کنید که این کار انجام نشد و بعد سخت و سخت‌تر شد. همان نتیجه مساوی هر چقدر ادامه‌دار باشد، باعث می‌شود حریف انگیزه بگیرد و با قدرت بیشتری به بازی ادامه بدهد.

بیرانوند بازیکن پرسپولیس و البته حرفه‌ای
برانکو در خصوص حرکت زشت علیرضا بیرانوند در نیمه دوم که خطاب به هواداران از آنها خواست سکوت کنند، گفت: من نمی‌دانم حرکت او چه بود! نمی‌دانم اصلاً مشکل چیست. بیرانوند بازیکن پرسپولیس است و با این تیم کار کرده. او حرفه‌ای است و من واقعاً اطلاع ندارم او به سربازی می‌رود یا نه!

دلیل چالش بیرانوند با هواداران را نمی‌دانم
وی در خصوص اینکه موضوع سربازی نیست و هواداران نه علیه او شعاری دادند نه چیزی و فقط هواداران عابدزاده را تشویق کردند که او به هواداران گفت که سکوت کنند، گفت: من این حرکت را ندیدم، اما همه چیز ما برای هواداران است و برای آنها بازی می‌کنیم. با این حال بازیکن هم انتظار حمایت دارد، چون بازیکنان پرسپولیس همه تلاش خود را می‌کنند و از وجود خود مایه می‌گذارند. آنها با تمام عشق و انگیزه خود برای پرسپولیس بازی می‌کنند. حالا نمی‌دانم او چه مصاحبه‌ای کرده که باعث چالش او با هواداران شده است.

بیرانوند به من گفت می‌خواهد در پرسپولیس بماند
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این مسئله که بیرانوند پس از مصاحبه خود مبنی بر اینکه آینده خودش مهم‌تر است و می‌خواهد به سربازی برود که همین مسئله باعث عصبانیت هواداران شده است، گفت: واقعاً از این ماجرا چیزی نمی‌دانم و از این مسئله بی‌خبرم. بیرانوند دوباره با من صحبت و اعلام کرد که می‌خواهد در پرسپولیس بماند و دیگر نمی‌دانم سایر مسائل چیست.

حرکت زشت بیرانوند را ببینم او را جریمه می‌کنم
برانکو در پاسخ به این سؤال که اگر فیلم بازی را دوباره ببیند و متوجه حرکت زشت بیرانوند شود چه برخوردی با او خواهد داشت، تصریح کرد: قطعاً جریمه خواهد شد.

وی درباره اینکه چرا پرسپولیس در مواقعی که بازی گره می‌خورد پلن B (برنامه دوم) ندارد، گفت: نمی‌دانم منظور شما از برنامه دوم چیست!

زمانی که انصاری از بازی خارج شد، شرایط‌مان تغییر کرد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که او می‌توانست در دقایق پایانی بازی سیستم تیمش را به 2-4-4 لوزی تغییر بدهد، اظهار داشت: بله، اما زمانی که انصاری از بازی خارج شد، شرایط‌مان تغییر کرد.

نمی‌توان به یک باره همه چیز را تغییر داد
برانکو در پاسخ به این سؤال که در زمان مشکل خوردن پرسپولیس در بازی، آیا او فقط به تغییر بازیکن بسنده می‌کند یا تاکتیک تیمش را هم تغییر می‌دهد، اظهار داشت: ما در 10 دقیقه آخر روش بازی‌مان را هم تغییر دادیم. نمی‌توان به یک باره همه چیز را تغییر داد. من می‌توانستم ماهینی را به بازی بیاوردم، اما شرایط تغییری نمی‌کرد. من علوان‌زاده را به بازی فرستادم که ریسک بیشتری کنیم و علیپور و امیری مهاجم شدند. همیشه آن‌طور که شما می‌خواهید نمی‌شود و من از بازیکنانم گله‌ای ندارم، چون آنها تلاش کردند و 95 دقیقه فشار آوردند. همانطور که گفتم، باید به حریف تبریک گفت. نه فقط برابر ما، بلکه برابر هر تیمی حریف بازی بسته انجام دهد، کارش سخت می‌شود. باید دید که چگونه می‌توان بازی بسته حریف را باز کرد.

انتقاد از بازیکنان را برای داخل خانواده‌مان و رختکن تیم می‌گذاریم
وی درباره اینکه محسن مسلمان مقابل پدیده پس از مدت‌ها به زمین آمد و آیا از عملکردش رضایت دارد یا نه، تأکید کرد: مسلمان به جای بشار رسن به بازی آمد و فکر می‌کنم همه بدانند که من راجع‌به فرد صحبت نمی‌کنم، چه خوب باشد، چه بد. این مسائل را برای داخل خانواده‌مان و رختکن تیم می‌گذاریم. طبیعتاً ما نیمکتی قوی داریم که می‌توانیم تعویض‌های خوب داشته باشیم. البته طارمی، شجاع و فرشاد نبودند، اما این وضعیت این فصل ماست که نیمکتی قوی داریم. درباره مصدومیت بشار رسن هم امیدوارم مشکل او حاد نباشد و این مسئله روی بازیکنان تأثیر نگذارد، هرچند بی‌تأثیر هم نیست. با این حال نمی‌خواهم این مسئله را بهانه‌ای کنم و چیزی توجیه شود.

تا انتهای فصل فقط یک تعطیلی داریم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که در ادامه فصل و زمانی که فشار بازی‌ها و اردوهای تیم ملی بیشتر می‌شود چگونه تیمش را در کورس نگه می‌دارد، گفت: من تا جایی که می‌دانم، تا انتهای فصل فقط یک تعطیلی داریم.

ما در نیم‌فصل هم تعطیل نیستیم و بازی داریم
برانکو در خصوص اینکه تا پایان فصل دو تعطیلی برای تیم ملی وجود دارد که یکی از آنها در فروردین ماه 97 است، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این‌طور باشد که شما می‌گویید. آن تعطیلی که مربوط به فیفادی است و ما در نیم‌فصل هم تعطیل نیستیم و بازی داریم.

با وجود تساوی مقابل پدیده از تیمم راضی هستم
وی درباره اینکه چرا تیمش اُفت کرده است، گفت: این مشکل فقط برای ما نیست و همه تیم‌های دنیا بعد از تعطیلی دچار بحران می‌شوند، چون تیم‌هایی که ملی‌پوش دارند بیشتر با مشکل روبه‌رو می‌شوند. 20 روز تیم‌ها بدون بازی بودند و با این وضعیت من از تیم راضی هستم. درست است بازیکنان ما می‌توانستند بهتر باشند، اما نمی‌توانم گله‌ای از آنها داشته باشم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین