دومین معاون شریعتمداری تغییر کرد/ خسروتاج ابقا شد

گروه اقتصادی الف،   3960829351

یونس الستی با حکم محمد شریعتمداری جایگزین محمدرضا فیاض در سمت معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت شد. همچین وزیر صنعت، معدن و تجارت، با صدور حکمی دیگر مجتبی خسروتاج را در سمت رییس سازمان توسعه تجارت ایران ابقا کرد.

به گزارش ایسنا، با حکم محمد شریعتمداری، یونس الستی به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد تا شاهد دومین تغییر در معاونت ستادی وزارت صنعت، معدن و تجارت باشیم پس از حضور سینکی به جای صادقی در سمت معاون امور بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت باشیم.

همچنین محمدرضا فیاض معاون پیشین توسعه مدیریت، منابع و امور استان های این وزارتخانه از سوی شریعتمداری به عنوان مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بین الملل منصوب شد.

گفتنی است قائم مقامی معاونت توسعه مدیریت ، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشاور کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، معاون توسعه مدیریت، امور حقوقی و مجلس سازمان ملی استاندارد ایران از جمله سوابق یونس الستی است.

به گزارش ایسنا، محمد شریعتمداری همچنین با صدور حکمی مجتبی خسروتاج را در سمت ریاست سازمان توسعه تجارت ایران ابقا کرد تا با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت مجتبی خسروتاج به عنوان معاون صادراتی وزیر منصوب و در سمت خود به عنوان رییس سازمان توسعه تجارت ایران ماندنی شد.

متن حکم محمد شریعتمداری خطاب به مجتبی خسروتاج بدین شرح است: با توجه به سوابق علمی و عملی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های مختلف مدیریتی و تجاری خصوصاً در حوزه صادرات به موجب این حکم به سمت «معاون صادراتی وزیر و رییس سازمان توسعه تجارت ایران» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در نظر داشتن اهمیت بسزای توسعه تجارت در شاخص‌های اقتصادی، بازاریابی و عرضه پایدار محصولات تولیدی صادرات محور به بازارهای هدف و اعمال کنترل و نظارت بر واردات محصول با تأکید بر حمایت و رقابت پذیری تولیدات داخلی و تشکیل و حمایت از کنسرسیوم‌های تجاری و صادراتی و تشکل‌های صنفی و استفاده از نظرات و دیدگاه‌های صاحب نظران و فعالان این عرصه و نیز بهره‌گیری از فرصت‌های دیپلماسی تجاری و با تأمین امکانات حمایت از صادرات غیر نفتی با همکاری و تعامل سازنده‌ای که سایر معاونان محترم و رؤسای سازمان‌های تابعه با شما معمول خواهند داشت، شاهد بروز تحولات اساسی در این حوزه و تداوم رونق تولید و کسب و کار و ایجاد اشتغال مولد و دائم و دستیابی به ایجاد و استمرار تراز مثبت تجاری کشور باشیم.

امیدوارم با اتکال به درگاه حضرت حق و در سایه توجهات ائمه طاهرین (سلام الله علیهم) در انجام وظیفه خطیر که به عهده دارید موفق و مؤید باشید.

 
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین