انتقاد صریح علم‌الهدی از تز تفکیک رهبری

گروه سیاسی الف،   3960826065 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها در زمینه مدیریت بحران منطقه زلزله‌زده کرمانشاه باید مضاعف شود و در یک حرکت شبانه‌روزی جهادی مشکل آب، برق و گاز مناطق زلزله‌زده حل شود.

انتقاد صریح علم‌الهدی از تز تفکیک رهبری

به گزارش تسنیم، سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی و در جمع زائران و مجاوران با اشاره به اینکه سپاه و بسیج نیز فعالیت زیادی را در نجات مردم از زیر آوار انجام دادند بیان کرد: مدیریت‌ها و مسئولیت‌ها در زمینه مدیریت بحران منطقه زلزله زده کرمانشاه باید اضافه و مضاعف شود و در یک حرکت شبانه روزی جهادی مشکل آب و برق و گاز مناطق زلزله زده حل شود. نکته دیگر اینکه متاسفانه برحسب اخبار عده‌ای عناصر سودجو در مقام بهره‌برداری برآمده‌اند و باید مدیریت داهیانه جهادی در این زمینه باشد و عزیزان انتظامی باید نقش خود را در این قضیه ایفا کنند تا دست این عناصر سودجو قطع شود و منطقه در یک مدیریت همه‌گیر توزیع امکانات قرار گیرد و عزیزان آسیب دیده بیشتر از این رنج نبینند.
 
علم‌الهدی با اشاره به سالروز شهادت امام مجتبی(ع) اظهار داشت: همه بشر، شهروند شماره یک برای بشر هستند و خداوند بین انسان‌ها در آنچه که مقتضای رحمانیت خداوند متعال است تفاوتی نگذاشته است؛ بشر منهای وحی قدرت زندگی ندارد و این وحی تنها این نیست که قرآن و وحی بیاید و بقیه به انسان واگذار شود بلکه مدیریت و رهبری نیز در کنار وحی است و رهبری سیاسی آمیخته با رهبری مرامی است.
 
علم‌الهدی با اشاره به اینکه همه می‌دانستند معاویه کیسه طمه دوخته است تصریح کرد: اینها رهبری سیاسی را از رهبری مرامی جدا کردند و میان این دو تفکیک گذاشتند و از دل این تفکیک کربلا و مظالم بنی‌عباس و 14 سال زندانی موسی بن جعفر(ع) و پاره پاره شدن جگر علی ابن موسی الرضا(ع) بیرون آمد و این همان خطری است که امروز هم جامعه و امت اسلام را تهدید می‌کند.
 
وی بیان کرد: تز تفکیک‌کنندگان رهبری سیاسی از رهبری مرامی این است که رهبران مرامی مسئله غسل و نماز را بگویند و رهبر سیاسی اقتصاد و سیاست را اداره کند و اگر این‌گونه شود تمام هستی را در کیسه گذاشته و در دامن آمریکا و انگلیس قرار می‌دهند و هستی را از بشر می‌گیرند.