آیا قربانی بعدی رسوایی‌های جنسی در آمریکا ترامپ خواهد بود؟

گروه جهان الف،   3960826014

مخالفان رئیس جمهوری آمریکا اکنون فرصت مناسبی برای وارد کردن ضربه دیگری به او و مطرح کردن اتهام «سوء استفاده جنسی» پیدا کرده‌اند و دونالد ترامپ ممکن است قربانی بعدی رسوایی‌های جنسی در ایالات متحده شود.

آیا قربانی بعدی رسوایی‌های جنسی در آمریکا ترامپ خواهد بود؟

به گزارش تسنیم، روزنامه اینترنتی «وزگلیاد» امروز در تحلیلی نوشته است: موج برپا شده در رابطه با «سوءاستفاده جنسی» در ایالات متحده از مشکلی داخلی در هالیوود فراتر رفته و کم کم گریبان برخی سیاستمداران آمریکایی را نیز گرفته است. و ممکن است اصلی ترین قربانی آن، بر اساس قصد سازمان دهندگان این افشاء گرایی‌ها، "دونالد ترامپ" رئیس جمهوری آمریکا باشد. ثابت شدن چنین اتهامی به وی، می تواند دلیل واقعی و مناسبی برای درخواست استیضاح ترامپ باشد.

چند ماهی است که آمریکایی‌ها با واقعیت تازه‌ای زندگی می کنند که بعد از افشای جنجال جنسی مربوط به کارگردان معروف یکی از سریالهای تلویزیونی آغاز شده و مانند آتش پاییزی، دامنه آن بتدریج در جامعه آمریکا گسترش یافته است. این جنجال علاوه بر برخی هنرپیشگان، مجریان تلویزیونی و حتی چند تاجر و فعال اجتماعی، گریبان مقامات بلندپایه «گوگل» و «تلسا» را هم گرفته است، یعنی عملا شامل همه مردان بانفوذ و معروف آمریکایی شده و مسلما سیاستمداران آمریکایی هم از این کاروان جا نمانده اند. جزییات دقیق این جنجالها با آب و تاب در رسانه های گروهی منتشر می شود.

واقعیت این است که در مورد برخی از اتهامات، حتی دلایل اثبات کننده ای وجود نداشته و بیشتر آنها مربوط به رخدادهای گذشته می شود. ضمن اینکه معمولا قربانیان آن هم از وارد کردن اتهام «تجاوز جنسی» خودداری می کنند. با توجه به روابط باز در جامعه آمریکا، هر کسی می تواند چنین ادعایی را نسبت به بسیاری از اطرافیان خود عنوان کند.

آیا ترامپ قربانی بعدی این رسوایی‌ها خواهد شد؟

جامعه لیبرال آمریکا پیش از این و در بحبوحه مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 تلاش کرده بود تا دونالد ترامپ را نیز مورد حمله چنین اتهامی قرار دهد، ولی موفق نشدند حمایت زیادی در این رابطه بدست آورند.

اکنون موقعیت مناسب دیگری در این زمینه برای مخالفان سیاسی رئیس جمهوری آمریکا بوجود آمده است. ضمن اینکه افراد مورد اتهام شامل هر دو جناح راست و چپ، سیاستمداران اصولگرا و ستارگان هالیوود می شود و کسی نمی تواند حدس بزند نفر بعدی چه کسی خواهد بود.

بعد از جنجال مربوط به "بیل کلینتون" رئیس جمهوری دموکرات آمریکا و رابطه نامشروع متعدد وی، اکنون دونالد ترامپ ممکن است از سوی جناح حزب دموکرات در معرض این اتهام قرار بگیرد، بخصوص آنکه مخالفان وی مدتهاست رفتارهای وی را با دقت زیر نظر گرفته اند.

برخی روزنامه ها از هم اکنون در مقالات خویش در این رابطه، نامی هم از رئیس جمهور ترامپ و برخی برخوردهای وی می آورند. البته مطرح شدن هر نوع اتهامی در این باره باید در کنگره آمریکا مورد بررسی قرار گرفته و تحقیقات دقیقی در مورد آن انجام شود.

گذشت زمان نشان خواهد داد که آیا دموکراتها موفق خواهند شد تا دونالد ترامپ را در این رابطه به دام بیاندازند. در کشور انگلیس که از هم اکنون جنجالهای مربوط به سوءاستفاده های جنسی (کوچک و بزرگ) منجر به برکناری برخی سیاستمداران بلندپایه، از جمله وزیر دفاع این کشور شده است.

ممکن است دموکراتها بتوانند در نهایت زنی را پیدا کنند که ترامپ را به «سوء استفاده جنسی» به هر شکل آن متهم کند. اکنون شرایط اجتماعی برای این کار به خوبی فراهم است. و حتی اگر چنین قضیه ای به استیضاح رئیس جمهور هم منجر نشود، باز هم جنگ اطلاعاتی علیه او ابعاد تازه تری پیدا خواهد کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین