محاکمه پسری که دوستانش را کشت

گروه حوادث الف،   3960822188

پسر جوانی که به فاصله یک سال دو دوستش را در جریان درگیری با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، پس از تأیید حکم قصاص برای نخستین جنایتش، برای دومین قتل پای میز محاکمه نشست.

به گزارش «ایران»، رسیدگی به پرونده این دو جنایت از 12 بهمن 91 و پس از قتل یک جوان در درگیری خونینی واقع در محله تهرانپارس کلید خورد. اما با توجه به اینکه قاتل پس از جنایت متواری شده بود ردیابی‌ها برای دستگیری‌اش آغاز شد. تا اینکه پس از یک سال و در حالی که متهم مرتکب جنایت دیگری هم شده بود به دام افتاد.


پرونده این جنایتکار به اتهام ارتکاب نخستین جنایت، پس از تکمیل تحقیقات به دادگاه کیفری ارسال شد. متهم در جلسه محاکمه به قضات گفت: «با مقتول سر بلندگوهای ماشین که به طور امانت در دستم بود درگیر شدیم. خودرویم به خاطر خلافی توقیف شده بود و بلندگوها هم در آن بود اما مقتول حرفم را باور نمی‌کرد. تا اینکه سر همین موضوع با هم درگیر شدیم و من با چاقو او را زدم و فرار کردم. یک سال بعد هم در خیابان سر موضوعی با یکی دیگر از دوستانم درگیر شدم که او را هم کشتم اما این بار در صحنه دستگیر شدم و فرصت فرار پیدا نکردم.»


با توجه به اینکه متهم با حکم قضات دادگاه کیفری و تأیید دیوان عالی کشور برای نخستین جنایت به قصاص محکوم شده بود، صبح دیروز برای دومین جنایت به شعبه دوم دادگاه کیفری -‌ به ریاست قاضی حسن زالی- انتقال یافت و با اعتراف به قتل درخواست بخشش کرد. پس از اظهارات تکان دهنده متهم، قضات وارد شور شدند و قرار است بزودی حکمشان را صادر کنند.