حجت الاسلام پژمانفر در گفتگو با الف: روزنامه کیهان همواره به رسالت حرفه ای خود عمل کرده است

گروه سیاسی الف،   3960820214 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
روزنامه کیهان همواره به رسالت حرفه ای خود عمل کرده است

نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه روزنامه کیهان همواره از حقوق مردم دفاع می کرد، افزود: در قضیه برجام دیدیم که برخی برجام را تاج افتخار می دانستند و یک هولوکاست درست کردند تا کسی نگاه چپ به آن نداشته باشد نکند اما روزنامه کیهان حقایق را روشن کرد و از کلاه گشاد و برجام سخن گفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان‌فر نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به توقیف 2 روزه روزنامه کیهان با شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی گفت: روزنامه کیهان در طول سالهای گذشته به رسالت حرفه ای خود عمل کرد و از خیلی از مسائل پشت پرده برخی دولتمردان و وزرا مطلب می نوشت و اطلاع رسانی می کرد.

چهره شاخص مجلس با بیان اینکه تیتر روزنامه کیهان خلاف امنیت ملی نبود، گفت: چگونه وقتی وزیر امور خارجه کشور می گوید اگر آمریکا به ایران حمله کند، 10 دقیقه نمی توان مقاومت کرد، یا وقتی اسرار محرمانه نظام در مورد ذخایر ملی و ... بر ملا می شود، خلاف امنیت ملی تلقی نشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پژمان‌فر تصریح کرد: اینگونه اظهار نظر ضربات سنگینی به امنیت کشور وارد کرد اما آقایان احساس نگرانی نکردند.

وی تاکید کرد: تیتر روزنامه کیهان در خصوص شلیک موشک به ریاض خلاف امنیت ملی نبود و انتظار ما از دستگاه قضایی این است که در این زمینه عالانه برخورد می کرد.

نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس  تصریح کرد: برخی از روزنامه های زنجیره ای آزادی بیان دارند و تمام حریمها و خط قرمز را رد می کنند. توهین هایی در قالب کاریکاتور انجام می دهند که دستگاه قضایی باید برخورد مقتضی داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین پژمان‌فر با اشاره به برخی توهین ها به مدیر مسئول روزنامه کیهان در روزهای اخیر گفت: من اگر جای آقای شریعتمداری بودم از این افراد که به دادگاه شکایت می کردم.

دادستانی تهران بر اساس شکایت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر اقدام روزنامه کیهان خلاف سیاست‌های اصولی و بیّن جمهوری اسلامی ایران در مسائل و امنیت منطقه‌ای، این روزنامه را برای 2روز امروز شنبه و فردا یکشنبه توقیف کرد.
بعد از حمله موشکی یمن به ریاض پایتخت عربستان، روزنامه کیهان دوشنبه این هفته ـ 15 آبان ماه تیتر زد؛ «شلیک موشک انصارالله به ریاض، هدف بعدی دوبی».

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد که به روزنامه کیهان بابت تیتر مذکور تذکر داده شود.