تجاوز به زنان و دختران مسافر در مسیر فرودگاه/ شکایت نکردن از ترس آبرو، جنایتکاران را جسور می کند

گروه حوادث الف،   3960817010 ۳۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

ایران نوشت: شامگاه 31 مرداد ماه زن 30 ساله که پزشک متخصص زنان و زایمان بود با پریشانی و آشفته حالی خود را به پلیس فرودگاه مهرآباد رساند و پرده از اقدام شوم راننده جوان یک خودروی پژو 405 برداشت.

این زن در حالی که بشدت گریه می‌کرد، به افسر پرونده گفت: «ساعتی پیش از استانبول به فرودگاه امام خمینی(ره) رسیدم و منتظر یک تاکسی بودم تا بتوانم برای پروازی دیگر به مهرآباد بروم. در همان حال راننده جوان پژویی مقابلم ایستاد و ادعا کرد مسافرکش است. او برخورد خوبی داشت. به همین خاطر اعتماد کردم و سوار خودرویش شدم. همه چیز عادی بود اما ناگهان در مسیر به بهانه خراب شدن خودرو به سمت اتوبان فتح پیچید و کنار جاده خاکی و خلوتی متوقف شد. من از تاریکی هوا و خلوتی جاده ترسیده بودم به او اعتراض کردم و خواستم پیاده شوم که او با چاقویی به سمتم آمد و بی‌توجه به التماس‌هایم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. در آن لحظه تنها چیزی که به ذهنم رسید این بود که بگویم ایدز دارم تا دست از سرم بردارد. وقتی این حرف از دهانم درآمد او بشدت کتکم زد و مرا در بیابان رها کرد و با خودرویش دور شد.»

غافلگیری متهم سابقه دار در خانه

با اظهارات این زن با دستور سرهنگ شاهپور جعفری مرام، فرمانده پلیس فرودگاه مهرآباد پرونده آدم ربایی و آزار و اذیت تشکیل شد و پرونده در اختیار بازپرس سیفی از شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 9 تهران قرار گرفت. با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و چهره نگاری متهم توسط زن جوان، توانستند رد او را در میان تبهکاران سابقه دار به دست آورند.به این ترتیب با انجام هماهنگی‌های قضایی، مأموران پلیس نیمه شب به محل زندگی متهم به نام «محسن» 31 ساله در شهرک بروجردی افسریه رفته و راننده جوان را که سابقه آدم ربایی و تجاوز به عنف دارد، دستگیر کردند. از آنجا که متهم با خواهر، مادر و پدرش در یک خانه زندگی می‌کرد، اعضای خانواده‌اش در برابر مأموران مقاومت کردند اما او موفق به فرار نشد. این متهم سابقه دار که ابتدا منکر ربودن زن پزشک بود با دیدن مدارک پلیس مجبور به اعتراف شد.

شکایت دومین قربانی

پس از دستگیری این مرد شیطان صفت، زن 36 ساله‌ای هم که کارمند بانک بود به پلیس فرودگاه مراجعه کرد و با اعلام اینکه تصویر متهم را در فضای مجازی شناسایی کرده است، به سرهنگ عرب رئیس آگاهی پلیس فرودگاه مهرآباد گفت: «شامگاه 9 مرداد سوار یک خودروی پژو405 شدم تا راننده مرا به شهرستان کرج برساند اما در میان راه او به سمت جاده شهریار تغییر مسیر داد و در مکانی خلوت و تاریک با تهدید چاقو و بی‌توجه به التماس هایم به آزار و تعرض من پرداخت و سپس در تاریکی بیابان رهایم کرد. من متاهل هستم و از ترس آبرویم شکایتی نکرده بودم تا اینکه در فضای مجازی این راننده را شناسایی کردم و می‌خواهم از او شکایت کنم.»با اظهارات این زن، متهم از زندان به اداره آگاهی احضار شد و به آزار و اذیت کارمند بانک نیز اعتراف کرد و با این اعتراف با قرار 2 میلیارد ریالی به زندان رجایی کرج انتقال یافت تا به جرایم احتمالی دیگر او نیز رسیدگی شود.

سکوت قربانیان به مجرمان فرصت ارتکاب جرم می‌دهد

سرهنگ شاهپور جعفری مرام، فرمانده پلیس فرودگاه مهرآباد با توصیه به شهروندان بویژه زنان و دختران گفت: «متأسفانه در این پرونده هردو شاکی، متاهل هستند که ابتدا به‌دلیل ترس از آبرو سکوت کرده بودند. اما باید بدانیم اگر فرد قربانی از ترس آبرو سکوت کند تبهکاران به رفتارهای شیطانی‌شان ادامه می‌دهند و قربانیان بیشتری را به دام خود می‌اندازند. همان‌طور که می‌بینید در این پرونده با شکایت خانم دکتر در کمتر از 3 ساعت توانستیم مرد تبهکار را دستگیر کنیم. از شهروندان تقاضا دارم در صورت بروز چنین مواردی سریعاً به پلیس مراجعه کنند و مأموران را در جریان قرار دهند. همچنین مردم توجه داشته باشند که همواره از خودروهای مسافربر مخصوص تاکسیرانی استفاده کنند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۹۵۱۸۰۸:۳۵:۳۶ ۱۳۹۶/۸/۱۷
این دیگه باید اعدام کرد وقتی سابقه دار هم بوده
ناشناس۱۴۰۲۳۴۲۲:۲۲:۱۴ ۱۳۹۶/۸/۱۷
از اولش معلوم بود وقتی فرودگاه پروازهای خارجی پایتخت رو وسط بیابونها با فاصله ۶۵ کیلومتر از فرودگاه داخلی برای سودجویی ببرند ازاین بهتر نمیشه
اسدي۱۳۹۵۲۲۰۸:۴۳:۲۹ ۱۳۹۶/۸/۱۷
چطور متهمي كه سابقه آدم ربايي و تجاوز دارد آزاد است ولي اگر يك انتقاد از قوه قضاييه بكني 10 سال زندان ميري؟
ناشناس۱۳۹۵۲۶۰۸:۴۸:۰۴ ۱۳۹۶/۸/۱۷
سابقه تجاوز به عنف و آدم ربایی داره و راست راست توی کوچه و خیابون ول میگرده? اگه این آدم پست فطرت را همون بار اول اعدام میکردید این اتفاقات نمیافتاد دقیقا میخوام بدونم اگه این اتفاق برای یکی از همسران یا اعضای خانواده خودشون هم میافتاد همین برخورد را میکردن?
ناشناس۱۴۰۰۵۰۱۸:۴۸:۴۰ ۱۳۹۶/۸/۱۷
کنترل جامعه
محمد۱۳۹۵۳۰۰۸:۵۵:۱۳ ۱۳۹۶/۸/۱۷
مگر نباید کسی که جرمش آدم ربایی است حد اقل 10 تا 15 سال حبس برود. این شخص 31 ساله با این سابقه چرا بیرون از زندان است؟ متاسفانه سیستم قضایی با دزدان و اشرار برخورد ملایمی دارد. الان هم با توجه به تجاوز به دو خانم متاهل با قرار 200 میلیونی فردا میاد بیرون و میافته جون دخترای مردم!!!!
ناشناس۱۴۰۲۷۹۰۰:۰۵:۱۰ ۱۳۹۶/۸/۱۸
یادمه عین همین کامنت ها برای خبر بنیتا نوشته میشد. ده سال بعدم بیای باز مردم همینارو مینویسن کو گوش شنوا خودتونو خسته نکنید.
علي۱۳۹۵۳۱۰۸:۵۷:۱۱ ۱۳۹۶/۸/۱۷
نوشته ايد كه متهم سابقه اينگونه جرمها را داشته است پس چرا براحتي از زندان آزاد شده است.آيا با شگايت مجدد فايده اي دارد !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۳۹۵۳۶۰۹:۰۷:۳۷ ۱۳۹۶/۸/۱۷
فقط قرار دو میلیلارد ریالی؟؟یعنی اگر کسی دویست میلیون تومان داشته باشه میتونه از این کارا بکنه و زندان هم نره تا روز دادگاه ؟!؟!؟!؟!واقعا جای تعجب داره و لازمه قانون اصلاح بشه
سعید۱۳۹۵۷۴۱۰:۱۱:۴۱ ۱۳۹۶/۸/۱۷
قرار 200 میلیونی! خنده داره
ابراهیم۱۳۹۵۸۷۱۰:۳۱:۳۳ ۱۳۹۶/۸/۱۷
با قرار 2 میلیارد ریالی !!! یعنی همون سند خونه باباش رو بزار آزاد میشه میاد بیرون .
علی۱۳۹۶۱۰۱۱:۰۶:۵۷ ۱۳۹۶/۸/۱۷
دو نکته: ۱- چرا متهم به دوفقرع تجاوز به عنف با قرار ۲ میلیارد ریالی بازداشت می شود؟ یعنی اگر ۲۰۰ میلیون تومان بدهد آزاد می شود؟ ۲- پلیس باید جلوی فعالیت مسافرکشهای شخصی به خصوص در فرودگاهها و ایستگاههای قطار را بگیرد. ۳- مردم نباید به مسافرکشهای شخصی اعتماد کنند/
ناشناس۱۳۹۷۹۹۱۵:۰۶:۱۵ ۱۳۹۶/۸/۱۷
رزق و روزی این همه ادم سالم رو که اینجوری دارن رزق زن و بچه هاشون رو در میارن تو میدی تو این اوج بیکاری؟ یا اینکه این افراد و بچه های اونها هم به خاطر بیکاری و فقر مثل این معدود افراد رذل تبدیل بشن؟
ناشناس۱۳۹۶۲۸۱۱:۴۰:۱۲ ۱۳۹۶/۸/۱۷
سلام این همه گفته می شود مسافرکش شخصی سوار نشوید چرا گوش نمی کنیم؟
افسانه۱۳۹۶۷۷۱۲:۳۷:۰۰ ۱۳۹۶/۸/۱۷
این فرد باید اعدام شود
ناشناس۱۳۹۶۹۷۱۳:۰۴:۵۶ ۱۳۹۶/۸/۱۷
خوب به نظر من هيچ خانوم منطقي و مطلعي نبايد از ماشينهاي سواري كه تاكسي مخصوص فرودگاه و يا تاكسيراني نيستند استفاده كنه ، مخصوصا در مسيرهاي خارج از شهر و جاهاي خلوت . خودمون هم بايد كمي مواظب خودمون باشيم . در تمامي فرودگاهها تاكس هاي ويژه فرودگاه موجود هستن .
حسن۱۳۹۷۷۹۱۴:۴۵:۲۲ ۱۳۹۶/۸/۱۷
به کجا چنین شتابان
ali۱۳۹۸۳۲۱۵:۳۰:۳۷ ۱۳۹۶/۸/۱۷
آخر خانم دکتر، خانم کارمند، خانم و دختر خانم جوان چرا تاکسی آرمدار فرودگاه را برای چند هزار تومان با ماشین شخصی عوض میکنید؟ باور کنید اون چند هزار تومان اضافه ضامن امنیت شما است. البته این حرف بنده نا امنی برای یک خانم را توجیه نمیکند ارادت
ناشناس۱۳۹۸۸۳۱۶:۰۳:۰۲ ۱۳۹۶/۸/۱۷
اعدام و بس اما آقای علی اگر جنایتکار تصمیم به جنایت بگیرید تاکسی اش را هم فراهم خواهد آورد هرچند که احتیاط آن خانمها لازم بوده ولی اصلا نباید این جنایت توسط این شخص و هرکسی دیگر انجام بگیرد بعد قضیه دیگه این هست که وقتی به تاکسی اکتفا شود آنها اینقدر بی رحمانه کرایه می گیرند که مردم را وادار به گرفتن ماشین دیگر می کنند که این کار تاکسی ها خودش نوعی جنایت و کمک با جانیان است
محسن۱۳۹۹۱۷۱۶:۳۱:۳۲ ۱۳۹۶/۸/۱۷
قرار ۲۰۰ میلیون تومانی برای آدم ربایی و تجاوز به عنف!!!!!!!!! انگار بدون خوندن پرونده قرار صادر شده
ناشناس۱۳۹۹۴۷۱۷:۰۱:۳۴ ۱۳۹۶/۸/۱۷
مردم برای چند میلیون تومن قرض یا مهریه سالها در زندان می مونن، اونوقت برای مجرم سابقه دار دویست میلیون وثیقه صادر میشه.
خاک بر سر ..۱۳۹۹۸۸۱۸:۰۴:۱۰ ۱۳۹۶/۸/۱۷
سلام چرا اعدامش کنند ... این افراد دچار بیماری هستند .. بهتر نیست یک اردوگاه بگذارند برای اینطور افراد تا کار اجباری کنند .. یادشون بره که مزاحم نوامیس مردم بشوند .. این مسایل به خاطر بیکاری است ..
خدا۱۳۹۹۹۸۱۸:۱۳:۲۳ ۱۳۹۶/۸/۱۷
انسانم آرزوست
ناشناس۱۴۰۰۷۱۱۹:۰۸:۰۴ ۱۳۹۶/۸/۱۷
این شخص با سابقه تجاوز به عنف مگر نباید اعدام می شد؟؟؟
ناشناس۱۴۰۰۹۷۱۹:۳۳:۴۰ ۱۳۹۶/۸/۱۷
تهران پر شده از اراذل و اوباش در ترافیک شهر اورد قبلی اتومبیلی که چند پرچم از توش اویزون بود از پشت با ماشین من تصادف کردند و به بهانه اینکه کنار اتوبان توقف کنیم از صحنه گریختند یک نفر از اون پنج نفر تابع قانون و انسانیت نبودند
ناشناس۱۴۰۱۹۸۲۱:۴۵:۳۶ ۱۳۹۶/۸/۱۷
در کشوری که زن بعد از طلاق هنوز اسم شوهرش در شناسنامه اش وجود دارد یعنی حق بزرگی را به خاطر این کلمات از دست می دهد و در اجتماع مورد تحقیر قرار می گیرد و حتی در خروج از کشور در کشورهای دیگر هم یک نقطه منفی برایش حساب می شود زن حقی ندارد یعنی اگر برود شکایت کند نه تنها همه چشمهای نا پاک به سمتش می چرخد بلکه تحقیر و توهین و عدم پی گیری قانونی و عدم مجازات متجاوز او را به مرز خودکشی می رساند ک ه نمونه اش را چندی قبل دیدیم و دختر جوانی خودکشی کرد
زارع۱۴۰۱۹۹۲۱:۴۶:۰۱ ۱۳۹۶/۸/۱۷
با ایجاد مکان های مخصوص این موارد کاهش بسیار دارد راهی که دنیای متمدن رفت و ما هم قبلا داشتیم
ناشناس۱۴۰۲۲۱۲۲:۰۵:۳۴ ۱۳۹۶/۸/۱۷
وقتي خلاف كاري را بدليل جا نداشتن زندانها وهزينه بر بودن خيلي زود ازاد مي كنند انها جلي تر شده وبا خلافهاي بيشتري به مار خود ادامه ميدهند متاسفانه بدليل افزايش جرم وجنايت بدون تحقيق وسابقه دار بودن مجرمين انهارا خيلي زود از زندان ازاد مي كنند كه نتيجه ان همين اقدامات جديد است
ناشناس۱۴۰۶۷۱۱۸:۳۱:۵۰ ۱۳۹۶/۸/۱۸
تو جامعه باید چند تا کار انجام بشه: ۱-کسانیکه مزاحم ناموس می‌شوند را طبق موازین دینی، بدون ترس از بازتاب‌های رسانه‌ای در دنیا، تنبیه کرد. ۲-موارد فرهنگی به درستی در جامعه آموزش داده شوند. خیلی از مشکلات اینچنینی که بوجود می‌آید، ریشه در بد حجابی، راحت بودن کلامی زن مسافر با راننده و ... دارد. ۳-به همه آموزش داد که در هر کاری، از مجرای آن وارد شوند. در این خبر، اگر این خانم از تاکسی فرودگاه استفاده می‌کردند، احتمال این اتفاق بسیار کمتر می‌شد.
فاخر۱۴۱۳۳۶۰۱:۰۸:۰۳ ۱۳۹۶/۸/۲۰
متاسفانه مدتی است که به بهانه کاهش آمار زندانیان، اینگونه افراد فاسد را دیگر اعدام نمی کنند و با عناوینی مانند مجازات جایگزین، مجازات و وثیقه های بسیار کم برای آنها تعیین می کنند. به عبارتی دیگر، امنیت برای خلافکاران بیشتر شده و در عوض برای افراد سالم نا امن تر می شود.
ناشناس۱۴۱۵۸۴۱۴:۰۴:۵۴ ۱۳۹۶/۸/۲۰
سلام خانمها بایدهنگام سوار شدن ماشینهای عبوری کمال احتیاط بکنند.. خداوند به خیر کند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین