تغییرات تازه اسنپ برای بدل شدن به امن‌ترین سرویس هوشمند حمل‌ونقل در ایران

گروه فناوری الف،   3960801268

پس از گذشت دو هفته از اعمال تغییراتی در ساز و کار جذب هم‌راهان (رانندگان) اسنپ، این سامانه از اتمام فاز اول فرآیند بهبود خود خبر داده است. بنابراین بازاریابان میدانی اسنپ بار دیگر فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

پس از گذشت دو هفته از اعمال تغییراتی در ساز و کار جذب هم‌راهان (رانندگان) اسنپ، این سامانه از اتمام فاز اول فرآیند بهبود خود خبر داده است. بنابراین بازاریابان میدانی اسنپ بار دیگر فعالیت خود را از سر می‌گیرند. این بازاریابان تا اطلاع ثانوی به صورت محدود در نزدیکی دفاتر سیار اسنپ در نقاط مختلف شهرها مستقر می‌شوند، تا افراد متقاضی را راهنمایی و در صورت تمایل به ثبت‌ نام به دفاتر سیار اسنپ هدایت کنند.

طبق تازه‌ترین اظهار نظر شهرام شاهکار، مدیر اجرایی اسنپ، این سامانه در مسیر تبدیل شدن به امن‌ترین سرویس هوشمند حمل‌ونقل گام‌های محکمی برداشته است و برنامه‌های مفصلی در  پیش رو دارد. تغییرات اخیر اسنپ، این سامانه را تا حد چشمگیری در بحث امنیت سرویس‌هایش از سایر سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل در ایران متمایز می‌سازد.

 

 

نگاهی به تحولات تازه اسنپ در مسیر ایمن‌سازی

 

- تغییرات اسنپ در نحوه ثبت‌نام هم‌راهان

همانطور که وعده داده شده بود، از این پس، تایید هویت هم‌راهان اسنپ از سوی سه ناظر و کارشناس با تجربه و متخصص اسنپ به طور مجزا صورت می‌گیرد، که مراحل آن به شرح ذیل است.

)     پیش ثبت نام: طی دو هفته گذشته مرحله پیش ثبت نام آنلاین و کنترل اولیه به فرآیند جذب هم‌راهان اسنپ اضافه شده است. بنابراین افراد متقاضی پیوستن به سامانه اسنپ ملزم به ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن هم‌راهان و درج اطلاعات هویتی خود در این نرم‌افزار هستند. از این پس بازاریابان میدانی اسنپ متقاضیان را در جریان نحوه دانلود اپلیکیشن و پر کردم فرم آنلاین پیش ثبت‌نام قرار می‌دهند و جهت انجام مراحل بعدی به دفاتر سیار اسنپ در سطح شهرها هدایت می‌کنند.

)     کنترل و تطبیق مدارک: پس از پر کردن فرم پیش‌ثبت نام، کارشناسان بازاریابی اصل مدارک ثبت‌نامی را بررسی می‌کنند و تطبیق می‌دهند. در این مرحله ابتدا مدارک شناسایی مراجعه‌کننده کنترل می‌شود، و پس از تطبیق عکس گواهی‌نامه با چهره فرد نوبت به تطبیق مدارک وسیله نقلیه با خودرو می‌رسد. در پایان بررسی‌های لازم یک عکس پرسنلی از فرد متقاضی گرفته می‌شود و ثبت نام ابتدایی صورت می‌گیرد. در این مرحله اپلیکیشن هم‌راه (راننده) فعال نمی‌شود و  مدارک جمع‌آوری شده برای کنترل نهایی به دفاتر اصلی اسنپ ارجاع داده می‌شود. لازم به ذکر است، طی چند روز آینده، تمامی هم‌راهان ناوگان اسنپ مجهز به عکس پرسنلی مورد تایید این سامانه خواهند شد.

)     احراز هویت نهایی: در مرحله سوم واحد احراز هویت حاضر در دفاتر اسنپ مراحل طی شده از سوی بازاریابان میدانی و کارشناسان بازاریابی اسنپ را برای بار سوم با دقت اعتبارسنجی می‌کنند. تا زمانی که مراحل کامل احراز هویت راننده صورت نگیرد ثبت نام تکمیل نمی‌شود و اجازه خدمات‌رسانی داده نخواهد شد.

 

- تغییرات اسنپ در نحوه گزینش بازاریابان میدانی

اسنپ در تحولات اخیر این سامانه گروه بازاریابان میدانی خود را مورد گزینش مجدد قرار داده است. بازاریابان میدانی اسنپ پس از پشت سر گذاشتن مرحله گزینش اولیه، یک دوره آموزشی یک‌هفته‌ای را پشت سر گذاشتند و در پایان دوره به آنها گواهینامه تایید صلاحیت اهدا شده است. به این ترتیب فعالیت بازاریابان میدانی اسنپ بار دیگر در سطح شهرها از سر گرفته می‌شود.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین