وزارت نفت: دختر نماینده مجلس را استخدام نکردیم/ او را «منتقل» کردیم

گروه سیاسی الف،   3960728082 ۹۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

وزارت نفت در واکنش به خبر استخدام بدون رعایت ضوابط دختر یکی از نمایندگان مجلس در وزارت نفت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد دختر نماینده مجلس استخدام نشده بلکه از آموزش و پرورش منتقل شده است.

وزارت نفت: دختر نماینده مجلس را استخدام نکردیم/ او را «منتقل» کردیم

به گزارش فارس وزارت نفت در واکنش به خبر استخدام بدون رعایت ضوابط دختر یکی از نمایندگان مجلس در وزارت نفت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد دختر نماینده مجلس استخدام نشده بلکه از آموزش و پرورش منتقل شده است.

در این بیانیه آمده است:

در پی انتشار مطالبی در برخی رسانه‌ها از جمله رسانه ملی درباره استخدام فرزند یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، توضیحاتی را برای تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رسانیم.

1. فرد مورد نظر متولد 1358 دارای دکتری شیمی (شیمی فیزیک) کارمند رسمی وزارت آموزش و پرورش (دانشگاه فرهنگیان) با حدود 18 سابقه کار، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال با 19 سال سابقه تدریس، استادیار پایه 8 و سال‌ها فعالیت تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه نانو داروها، کاتالیست‌ها و حذف آلاینده‌های شیمیایی، مولف 5 کتاب و ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی چاپ شده درISI و سایر مجلات علمی معتبر بین‌المللی است.

2. مشارالیها با توجه به رشته تحصیلی و سوابق علمی خود طی نامه‌ای در تاریخ 20/08/1395 تقاضای انتقال به پژوهشگاه صنعت نفت را می‌نماید.

3. در تاریخ 28/08/1395 وزیر محترم نفت خطاب به معاون امور حقوقی و مجلس پی‌نوشت می‌فرمایند: "آقای دکتر بازرگانی اگر پژوهشگاه به خدمات ایشان نیاز دارد اعلام کنید تا ابتدا با ماموریت و سپس انتقال ایشان موافقت شود".

4. مراتب به رییس پژوهشگاه نفت اعلام می‌شود و ایشان در تاریخ 24/09/1395 طی نامه شماره 1971967 نیاز پژوهشگاه به خدمات ایشان را اعلام می‌کند.

5. نامبرده پس از آغاز به کار در پژوهشگاه به صوت مامور، تقاضای انتقال دائم می‌کند و با توجه به رضایت از عملکرد ایشان مراتب مورد موافقت پژوهشگاه قرار می‌گیرد.

در نتیجه چنانکه مشخص شد فرد مورد نظر اساساً در زمان انتقال، کارمند دولت (دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش) با 18 سال سابقه کار، دارای دکتری شیمی و استادیار پایه 8 بوده است و بر اساس تایید نیاز به خدمات ایشان توسط پژوهشگاه صنعت نفت، ابتدا به این پژوهشگاه مامور و سپس انتقال پیدا می‌کند و اساساً استخدامی در کار نبوده و طرح موضوع استخدام ایشان به کلی نادرست و انحرافی است.

6. در شرایطی که موضوع اشتغال به یکی از چالش‌های پیش‌روی جامعه تبدیل شده برخی حساسیت‌ها در این باره قابل درک و احترام است، اما تقلیل سطح موضوع یا ابزار قرار دادن آن برای تسویه حساب‌های سیاسی و به حاشیه بردن دستگاه‌های اجرایی بی‌گمان موضوعی نیست که اهل انصاف بر آن مهر تایید بزنند.

 

روایت وزیر نفت از استخدام این دختر نماینده مجلس/ زنگنه: دختر نماینده مجلس صلاحیت داشت، استخدام شد

 بیژن زنگنه، وزیر نفت چند روز پیش طی تماس تلفنی در برنامه زنده تلویزیونی شبکه سه سیما، در پاسخ به پرسش مجری که پرسید:« با توجه به اینکه مطرح می کنید فرد سفارش پذیری نیستید، چندی پیش نامه ای در فضای مجازی منتشر شده دال بر اینکه با به کارگیری دختر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کرده اید»، گفت: دختر این نماینده مجلس دارای مدرک دکتری (Ph.D) است. این در حالی است که ضوابط استخدامی برای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد با دکتری متفاوت است. افراد دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد باید از طریق آزمون جذب شوند، در حالیکه این شرایط برای مدرک دکتری وجود ندارد.

وی ادامه داد: مدتی قبل هم شنیدم که استخدام نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی را مطرح کردند. نخست باید گفت این نمایندگان مامور به خدمت بودند. اما طرح این یک موضوع در راستای اهداف سیاسی بود که ما هم بحثی نداشتیم. 

این مقام مسوول در پاسخ به مجری که پرسید اگر فرد معرفی شده به شما، دختر یکی از نمایندگان مجلس نباشد هم با استخدام وی موافقت می کنید، تصریح کرد: اگر صلاحیت داشته باشد بله. نامه ها و درخواست هایی به نحوی به دست من می رسد و من پاسخ هایی به آن می دهم که پاسخ من به نامه آنها در فضای مجازی پخش نمی شود. 

وزیر نفت همچنین در پاسخ به اینکه به عقیده شما این جواب ها که مطرح کردید، قانع کننده است، گفت: از نظر من قانع کننده است اما باید دید برای افرادی که این پاسخ ها را می شوند نیز قانع کننده است یا خیر.

زنگنه در پایان خطاب به مجری برنامه گفت: باید تفاوت استخدام مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را با دکتری بدانید؛ که مجری نیز پاسخ داد که به طورطبیعی همینطور است و باید تفاوت یک فرد عادی دارای مدرک دکتری با دختر یک نماینده مجلس که دارای این مدرک است نیز دانست.

چندی است که دانشجویان دانشکده نفت، طی تجمعات زنجیره ای خواهان احقاق حق خود و به کارگیری در این صنعت هستند. اما وزیر نفت در واکنش به این درخواست، با اشاره به اینکه وزارت نفت مکلف به استخدام همگی این دانشجویان نیست گفته بود که تنها رتبه های الف این دانشکده را پس از گذران آزمون استخدام می کند. در چنین شرایطی که بسیاری از جوانان کشور با امید به آینده ای بهتر وارد دانشکده نفت می شوند، استخدام دختر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از یک نماینده دیگر خبرساز شد که البته با توجیه وزیر نفت همراه بود. توجیهی که قضاوت آن بر عهده مردم است. 

دیدگاه کاربران

دکتر پشت کوهی قورتپه ای غُل چماق۱۲۶۰۵۲۱۵:۵۷:۱۹ ۱۳۹۶/۷/۲۸
آخه کجای دنیا ( به جزء ایران ! ) از وزارت آموزش و پرورش منتقل میکنن وزارت نفت ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این 2 مقوله ! چه ربطی بهم دارن ؟!
ناشناس۱۲۶۳۰۰۰۸:۰۸:۳۱ ۱۳۹۶/۷/۲۹
با این مجلس در حال مبارزه با فسادیم ؟ !!! با این مجلس به زنگنه اعتماد کردیم ؟ !!! بله !!! به این مجلس و این دولت رأی دادیم !!!! پس : خلایق ، هر چه لایق .
ناشناس۱۲۶۴۳۴۱۲:۱۴:۴۱ ۱۳۹۶/۷/۲۹
توی آموزش و پرورش حقوقش یک چهارم و یا حتی کمتر بوده . تدریس ارتباطی با وظایف شرکت نفت ندارد حقوق همه معلم ها باید به اندازه شرکت نفتی ها بالا برود تا عدالت اجرا شود و معلم های شیمی متقاضی انتقال نباشند تا تبعیض رفع گردد .
ناشناس۱۲۸۹۰۵۲۰:۵۱:۵۷ ۱۳۹۶/۸/۲
خواهر زاده من فوق لیسانس نفت دارد. قراردادی در یک شرکت بی ربط به تحصیلاتش با ماهی یک میلیون و نیم استخدام شده آن وقت این خانم که چند سال دیگر باید بازنشسته شود جای جوانهای تحصیل کرده ای که باید جذب وزارت نفت شوند با پارتی می گیرد. من معلم هستم با مدرک دکترا، سالهاست درخواست انتقال به پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش و دفتر تالیف کتب درسی و خیلی مراکز پژوهشی دیگر داده ام، دریغ از اینکه دعوت به مصاحبه شوم. اینها را فی سبیل الله منتقل میکنند!!!!
ناشناس۱۲۶۰۵۳۱۵:۵۸:۱۴ ۱۳۹۶/۷/۲۸
انتقال از ساختمون مجلس به بشکه نفت
رضایی۱۲۶۰۵۴۱۵:۵۹:۰۲ ۱۳۹۶/۷/۲۸
استخدام این بابا باید سریعا" لغو شود
جواد۱۲۸۵۴۰۱۳:۳۸:۱۲ ۱۳۹۶/۸/۲
فک میکنی لغو شه دیگه بیکار میشه مثل ما ؟؟؟!!! نه عزیزم ی جای دیگه براش رزو میکنن
حقوقدان۱۲۶۰۵۵۱۶:۰۰:۰۳ ۱۳۹۶/۷/۲۸
مقصر اصلی زنگنه است
لولایی۱۲۶۰۵۷۱۶:۰۰:۴۴ ۱۳۹۶/۷/۲۸
در این استخدام ؛ زنگنه زیر منگنه بوده !
ناشناس۱۲۶۰۵۹۱۶:۰۱:۵۶ ۱۳۹۶/۷/۲۸
رشیدپور ؛ وزیر رو فیتیله پیچ کرد
معلم علوم تجربی / بی بضاعت / منتظر اعلام خبر واریز یارانه نقدی۱۲۶۰۶۰۱۶:۰۵:۳۹ ۱۳۹۶/۷/۲۸
جهش یه ژن خوب از بی پولی به پولداری !
اکبری۱۲۶۰۶۳۱۶:۰۹:۰۲ ۱۳۹۶/۷/۲۸
این خانم 38ساله 19 سا است که سابقه تدریس دارد|||| کی دیپلم گرفت؟کی لیسانس و.... کی دکترا گرفت؟|||| کی استخدام شد؟|||| پیداکنید پرتقال فروش گمشده سی وچندساله را.... بارها گفتیم والف آزاداندیش سانسور کرد
ناشناس۱۲۶۳۲۵۰۹:۰۵:۲۷ ۱۳۹۶/۷/۲۹
مگه نمیدونی ژن خوب ها از شکم مادر"استاد " متولد می شوند؟
ناشناس۱۲۶۴۴۶۱۲:۲۸:۵۷ ۱۳۹۶/۷/۲۹
ماموریت اموزشی با پارتی
معلم۱۲۶۸۲۴۲۱:۵۰:۰۱ ۱۳۹۶/۷/۲۹
به احتمال زیاد رشته دبیری قبول شده و تعهد بدو استخدام داشته و سابقه تحصیل لیسانس جزء سابقه خدمتش حساب میشه . مثل بنده که 39سالم است و از 17سالگی که دانشگاه قبول شدم تعهد خدمت داشتم والان 22سال سابقه خدمت دارم .
ناشناس۱۲۶۰۶۵۱۶:۱۰:۴۰ ۱۳۹۶/۷/۲۸
اگه مشارالیه ، دختر نماینده نبود هم به این راحتی منتقلش میکردید ؟ عمرا"
ناشناس۱۲۶۰۶۶۱۶:۱۲:۲۲ ۱۳۹۶/۷/۲۸
همه جا شده پول و پارتی و رانت مردم انقلاب نکردن که شاهد این بی عدالتی ها باشن خدایا خودت این مردمو نجات بده
لیسانس بیکار - نون خور بابای بازنشسته۱۲۶۰۶۹۱۶:۱۶:۵۹ ۱۳۹۶/۷/۲۸
وزارتخونه و پژوهشگاه نفت باید توسط سازمان بازرسی پلمپ و تعطیل گردد. نخواستیم وزارت نفتِ سفارش پذیر و پارتی باز
ناشناس۱۲۶۰۷۰۱۶:۱۷:۴۱ ۱۳۹۶/۷/۲۸
فقط وزیر رو باید برکنار کرد بقیه بی گناهن
جسمانی ولنجک نشین۱۲۶۰۷۱۱۶:۱۹:۱۳ ۱۳۹۶/۷/۲۸
از عملکرد عادلانه ! بهترین وزیر کابینه رونمایی میکنیم علی برکت الله !
شهسوار حسینی۱۲۶۰۷۲۱۶:۲۱:۳۱ ۱۳۹۶/۷/۲۸
با این حرفا مشارالیه رو الکی گُنده اش میکنن که کار خودشون رو زورکی بتونن توجیح کنن
فارغ التحصیل دانشگاه صنعت نفت۱۲۶۰۷۳۱۶:۲۲:۳۵ ۱۳۹۶/۷/۲۸
دیوان عدالت و مدعی العموم به این قضیه ورود کند
تــــــــوجــــــــه تـــــــــوجـــــــه۱۲۶۰۷۵۱۶:۲۷:۲۳ ۱۳۹۶/۷/۲۸
وزیر نفت که معصوم نیست ! توی زمین دنبال فرشته نگردید !
ناشناس۱۲۶۰۷۸۱۶:۳۰:۰۴ ۱۳۹۶/۷/۲۸
جای روحانی بودم خداوکیلی نمیذاشتم زنگنه 2 دقیقه توی وزارتخونه بمونه . کاری میکردم از فردا بره دنبال بیمه بیکاری
فضای حقیقی۱۲۶۰۸۱۱۶:۳۲:۳۸ ۱۳۹۶/۷/۲۸
زنده باد فضای مجازی که سریع همه رو در جریان همه چیز قرار میده فضای مجازی ؛ فقط به درد ایران میخوره
ناشناس۱۲۶۴۰۱۱۱:۱۶:۵۵ ۱۳۹۶/۷/۲۹
دقیقا به همین دلیل قرلره فیلتر بشه دوستم
آینده نگر۱۲۶۰۸۴۱۶:۳۴:۱۰ ۱۳۹۶/۷/۲۸
فردا میگن : دختر وزیر رو ما منتقل نکردیم ، خودش منتقل شد !
ناشناس۱۲۶۰۸۷۱۶:۳۶:۰۵ ۱۳۹۶/۷/۲۸
قریب به اتفاق مسئولان با وارد کردن هزینه های گزاف و ناصواب و ماندگار به امکانات و دارائی های میهنی و ملی و مردمی ، نهادهای نظارتی را با خود همراه کرده و با این سپر دفاعی تداوم حضورشان در راس هرم قدرت را تضمین و بیمه میکنند ، و البته ملت ایران هم باید بدانند " هیچگاه خود کرده را تدبیر نیست " .
مبتکر طرح های بدون نتیجه !۱۲۶۰۸۹۱۶:۳۷:۲۲ ۱۳۹۶/۷/۲۸
وزیر با یه عذر خواهی و اینکه فرشته و معصوم نیست خودش رو از فشار افکار عمومی در فضای مجازی نجات بده
ناشناس۱۲۶۰۹۱۱۶:۴۳:۵۹ ۱۳۹۶/۷/۲۸
عذر بدتر از گناه
ناشناس۱۲۶۰۹۵۱۶:۴۶:۳۵ ۱۳۹۶/۷/۲۸
در کشورهای مترقی و توسعه یافته ، اجازه ادامه کار به یه همچین وزیرایی رو در پست وزارت نمیدن
ناشناس۱۲۶۰۹۷۱۶:۴۸:۰۶ ۱۳۹۶/۷/۲۸
زنگنه چی جوری خوابش میبره ؟
ناشناس۱۲۶۸۳۲۲۲:۰۹:۲۸ ۱۳۹۶/۷/۲۹
آقای مهندس بیژن زنگنه ، شبها آنقدر راحت میخوابند که هفت پادشاه را هم در خواب میبینند چون متاسفانه نزدیک به چهل سال است که با همین میزان علم و تخصص و کارائی محدود بواسطه ........ در بالاترین سطوح مدیریتی کشور مشغول به کار هستند دلیلش را هم کسی نمیداند .
ص۱۲۶۱۰۰۱۶:۵۴:۲۴ ۱۳۹۶/۷/۲۸
ایشان متولد ۱۳۵۸ اند یعنی ۳۸ ساله و ۱۹ سال تجربه کاری و استادی دارند یعنی این خانم ۱۹ سالگی بعد از دیپلم استاد شده اند و کارمند رسمی بوده اند و در ضمن خدمت لیسانس فوق لیسانس و دکترا گرفتند و همزمان که دانشگاه فرهنگیان بودند استاد دانشگاه آزاد هم بودند. چطور شخصی می تواند کارمند باشد استاد باشد ۱۹ سال داشته باشد و ضمن خدمت حداقل ۱۲ سال درس خوانده باشد عذر بد از گناه شد آقای وزیر و آقای نماینده الف محترم لطفا منتشر نمایید.
یک معلم۱۲۶۲۶۹۰۱:۱۰:۲۷ ۱۳۹۶/۷/۲۹
با سلام جهت آگاهی خوانندگان الف نکاتی را درباره سابقه شغلی لازم دیدم که عرض کنم: افرادی که در دانشگاههای تربیت معلم و یا تربیت دبیر شهید رجایی پذیرفته می شدند از همان ابتدای تحصیل (با مدرک دیپلم) به استخدام آموزش و پرورش درآمده و به عنوان دانشجوی متعهد به خدمت تحصیل میکردند و مدت زمان تحصیل برای آنها به عنوان سابقه شغلی به حساب می آمد ضمن اینکه امکان ادامه تحصیل برای آنها همزمان با اشتغال در مدارس نیز فراهم بود و حتی این امکان وجود داشت که به مدت دو سال مامور به تحصیل شده و از مرخصی با حقوق استفاده نمایند. بنابراین این شخص با مدرک دیپلم در سن 18 یا 19 سالگی وارد تربیت معلم یا دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی شده و پس از اتمام تحصیلات پایه (فوق دیپلم یا لیسانس) مشغول به تدریس شده اند و در کنار تدریس یا به صورت ماموریت تمام وقت و یا پاره وقت به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر اقدام نموده و توانسته اند مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری را اخذ نمایند. بنابراین سابقه ایشان کاملاً منطقی و صحیح اعلام گشته است. با آرزوی توفیق برای خوانندگان گرامی الف
ناشناس۱۲۶۶۸۵۱۷:۲۹:۴۹ ۱۳۹۶/۷/۲۹
دوست عزیز کارمند تمام وقت حق ندارد به موازات کار در تحصیل روزانه باشد همه کارهای این خانم خلاف بوده و مانند ابوی محترمشان با حفظ سمت ده ها سمت داشته اند می توانید سوابق ابوی ایشان را در اینترنت جستجو نمایید ایشان همزمان با حفظ سمت در چندین مکان بوده اند
ناشناس۱۲۶۸۱۱۲۱:۲۵:۰۲ ۱۳۹۶/۷/۲۹
19 سال سابقه تدریس در دانشگاه آزاد رو چطور توجیح میفرمایید؟؟؟؟؟
ناشناس۱۲۶۸۲۲۲۱:۴۳:۳۹ ۱۳۹۶/۷/۲۹
لابد رو کاتالیزورها در مدرسه ابتدایی کار کرده و مقالات isi رو تو کلاس ابتدایی نوشته ....مردم چی فرض کردید
ناشناس۱۲۷۹۱۶۱۴:۵۳:۱۳ ۱۳۹۶/۸/۱
وقتی آموزش و پرورش این نخبه را پرورش داده و استخدام کرده چرا اجازه داده جابجا بشه.
ناشناس۱۲۶۴۴۲۱۲:۲۵:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۲۹
اضافه کنید عضویت هیئت علمی کار تمام وقته همینطور کارمند دانشگاه فرهنگیان هم کار تمام وقته چطوری همزمان هردو کار را داشتند؟!
ناشناس۱۲۶۱۰۲۱۶:۵۶:۰۰ ۱۳۹۶/۷/۲۸
چرا اسم نماینده رو لاک گرفتید ؟! نماینده خون اش از وزیر رنگین تره ؟! هم وزیر و هم نماینده متخلف هستن
امیر۱۲۶۱۰۷۱۷:۰۷:۴۵ ۱۳۹۶/۷/۲۸
من هم کارمند شرکت نفت در خلیج فارس هستم سه سال است که تلاش می‌کنم در همین شرکت جابجا شوم و نمی‌شود. دلیلش هم این است که می‌فرمایند شما متخصص هستی نمی‌گذاریم بروی
ناشناس۱۲۶۱۱۰۱۷:۲۹:۳۳ ۱۳۹۶/۷/۲۸
با توجه به استاديار بودن اين فرد و ١٩ سال سابقه و پايه ٨ مشخص مي شود كه اين فرد لياقت علمي لازم را ندارد و حرف وزير در خصوص مدارج علمي فقط توجيه مساله است اين فرد مي بايست الان حداقل پايه ١٩ باشد
ناشناس۱۲۶۱۱۲۱۷:۳۷:۰۵ ۱۳۹۶/۷/۲۸
این نماینده زاده چگونه در این همه جا استخدام شده است؟؟؟ هرکی پارتی داری باید این همه جا استخدام شده باشد و سایر جوانان این مملکت هیچ عضو هیات علمی فقط باید در موسسه محل استخدام کار کند. آموزش و پرورش و ... وزارت نفت و بعد احتمالا واردات و یک دختر مظلوم دیگر و .... مگر چند شغله بودن خلاف قانون نیست. ای نماینده قانون گذار تو از درون خانه ات شروع به قانون شکنی کرده ای!!!!
ناشناس۱۲۶۱۱۶۱۷:۴۷:۵۷ ۱۳۹۶/۷/۲۸
جتاب وزیر !!! دکترای شیمی فیزیک هیچ ارتباطی با نفت نمی تواند ، داشته باشد!
هاشم۱۲۶۱۱۷۱۷:۵۱:۴۳ ۱۳۹۶/۷/۲۸
این شخص چطور هم کارمند رسمی آموزش و پرورش و هم هیات علمی ( استادیار پایه 8 ) دانشگاه است؟ دیگر اینکه در شرایطی که مردم یک شغل ندارند ایشان با مدرک دانشگاه آزاد چند تا شغل دارد؟!
اقا۱۲۶۱۱۸۱۷:۵۱:۴۳ ۱۳۹۶/۷/۲۸
در متن نامه از همان ابتدا تصمیم به انتقال دایم گرفته شده بوده....ولی وزارتخانه می گوید چون از دوره ماموریت او راضی بودیم تصمیم به پذیرش انتقال دایم او گرفتیم......پس دارند دروغ میگن....همش رانت است
ناشناس۱۲۶۱۱۹۱۷:۵۴:۱۵ ۱۳۹۶/۷/۲۸
من هر جوری حساب میکنم، رابطه ای بین استخدام های سفارشی در وزارت نفت با وضعیت وزیر از نظر سوال و استیضاح پیدا نمیکنم!!!!!!!!!!!!!! جناب توکلی که دیده بان شفافیت هست، چرا در این مورد شفاف سازی نمی کنند؟
ناشناس۱۲۶۱۳۱۱۸:۴۵:۰۲ ۱۳۹۶/۷/۲۸
به ما نیاز ندارین؟
مهدی۱۲۶۱۳۳۱۸:۵۶:۰۹ ۱۳۹۶/۷/۲۸
در خبر روز چهار شنبه شما کلی نظر دادیم ولی هیچ کدام را پخش نکردید. ایرادات این کار شامل موارد زیره 1. اگر سازمانی نیاز به نیرو در هر رده ای دارد باید از طریق فراخوان گرچه محدود اقدام کند. بنده فارغ التحصیل دکترای مهندسی شیمی دانشگاه صنعت نفت را سراغ دارم که درخواست کار پاره وقت ایشان در پژوهشگاه رد شده است. 2. طبق گفته روابط عمومی نامبرده کارمند رسمی آموزش و پرورش و عضور هیئت علمی دانشگاه آزاد است. این موضوع مخالف قانون دوشغله بودن در دولت است و خود یک رانت و عمل خلاف قانون است. 3. نامبردن از نمایند در نامه رسمی و اعلام موضع وزیر در این رابطه سبب می شود که کارشناس بررسی کننده ترس از مخالفت پیدا کند و اعلام نیاز سوری انجام دهد
نفتی واگذار شده۱۲۶۱۴۶۱۹:۲۹:۱۳ ۱۳۹۶/۷/۲۸
بنده هم دارای دکترای مهندسی شیمی از دانشگاه دولتی و ۱۷سال سابقه در مناطق عملیاتی هستم.ده مقاله بین المللی و دهها کار تحقیقاتی که میلیاردها دلار به این کشور سود رسانده با همکارانم انجام داده ام و هم اکنون تقاضای انتقال از پتروشیمی...از عسلویه به تهران را دارم!!!! جناب زنگنه شما در نهایت ظلم و ستم بر کارمندان رسمی شرکتهای واگذار شده،می گویید امکان انتقال وجود ندارد.آنوقت اینجور دارید خودتان را توجیح می کنید...مقام عالی وزارت!!!بنده تا ۶۰سالگی با ظلم شما باید در عسلویه بمانم!
ناشناس۱۲۶۱۵۱۱۹:۴۷:۳۲ ۱۳۹۶/۷/۲۸
لعنت بر ظالم
ناشناس۱۲۶۱۷۰۲۰:۲۵:۳۵ ۱۳۹۶/۷/۲۸
نمیشه ما را هم از خانه به وزارت نفت منتقل بکنید؟
ناشناس۱۲۶۶۴۱۱۶:۳۳:۵۶ ۱۳۹۶/۷/۲۹
بابات چی کاره است ؟!
ناشناس۱۲۶۱۷۳۲۰:۲۸:۱۳ ۱۳۹۶/۷/۲۸
ایا همه دکترای شاغل در دیگر سازمان و وزارت ها می توانند به وزارت نفت منتقل شوند مگر دارای ژن با صلاحیت باشند. !
علی۱۲۶۱۸۲۲۰:۴۱:۳۱ ۱۳۹۶/۷/۲۸
تا حالا دیده بودین وزارت نفت کار انتقال کسی را از آموزش و پرورش به نفت انجام بده !!! واقعا خنده داره!! انتقالی خود نفرات از نفت به نفت به سختی انجام میشه ولی از یک وزارت دیگه به نفت آسونه !!!!!!
ناشناس۱۲۶۱۸۳۲۰:۴۱:۳۳ ۱۳۹۶/۷/۲۸
اینکه چیزی نیست اخیران بعنوان جوان گرایی افراد غیرواجد شرایط را به معاونت میرسانند تا بله قربان گوبشان باشندالبته اینان ازیاروقارهای ایشان هستند .وفاقد هرگونه تجربه مخصوصان درپالایش وچخش که ممکن است چند سال دیگر تقش دراید
واقعا دنبال پارتی۱۲۶۱۸۴۲۰:۴۳:۰۵ ۱۳۹۶/۷/۲۸
به این جمله دقت نمایید. فرد مورد نظر متولد 1358 دارای دکتری شیمی (شیمی فیزیک) کارمند رسمی وزارت آموزش و پرورش (دانشگاه فرهنگیان) با حدود 18 سابقه کار، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال با 19 سال سابقه تدریس، استادیار پایه 8 بنده نیز دارای مدرک دکترا و دبیر آموزش و پرورش و مولف چندین کتاب و بیش از 30 مقاله دارم و حدود 4 سال است که پیگیر انتقال به آموزشکده (دانشکده) فنی حرفه ای هستم. همه می گویند باید پارتی سطح بالا داشته باشی اینجانب معلم نمونه استانی و مولف کتب درسی و مدرس در تمامی مقاطع دانشگاهی هستم و 12 سال است که در آموزشکده فنی تدریس دارم ولی تا به حال موفق نشده ام. اما طرح چند سوال: 1 - چگونه ایشان هم کارمند رسمی آموزش و پرورش بوده و هم هیات علمی؟ 2 - ایشان 38 سال (با توجه به متولد 1358) دارد و گویا از 19 سالگی در دانشگاه آزاد تدریس می نموده که 19 سال سابقه تدریس در دانشگاه آزاد دارند. آیا چنین چیزی ممکن است؟ لطفا پاسخ دو سوال را جهت آشنایی بنده و سایر خوانندگان درج فرمایید.
ناشناس۱۲۶۵۷۴۱۵:۲۳:۲۵ ۱۳۹۶/۷/۲۹
دو سوال واقعا اساسی. سایت الف لطفا این دنبال پاسخ این دو سوال باشید.
ناشناس۱۲۶۸۱۶۲۱:۲۹:۴۶ ۱۳۹۶/۷/۲۹
ما هم به دنبال پارتی، اینجا پارتی، آنجا پارتی، همه جا پارتی ((لازم داریم))
ناشناس۱۲۶۲۰۰۲۱:۲۱:۱۴ ۱۳۹۶/۷/۲۸
همین کارا در کشور میشه که 40 ساله داریم درجا میزنیم و هیچ ... نشدیم در دنیا
ناشناس۱۲۶۲۰۲۲۱:۲۶:۲۱ ۱۳۹۶/۷/۲۸
بهترین وزیر روحانی نیگا توره خدا !
ناشناس۱۲۶۲۰۷۲۱:۳۱:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۲۸
استخدامش نکردید ؟ پس چی کارش کردید ؟!
حسینی۱۲۶۲۱۵۲۱:۴۵:۱۸ ۱۳۹۶/۷/۲۸
یک نکته ای که بدان توجه نشده اینکه اساسا نقش معاونت پارلمانی وزارت در استخدام این خانم چیه؟ چرا از کانال رسمی برای استخدام اقدام نشده و با نامه معاون پارلمان به پژوهشکده معرفی شده ؟ اگر ایشون نخبه هستند که محل بحث نیست با فرض درستی توضیحات وزارت ایشون نخبه محسوب میشن و از کانال نخبگان باید استخدام بشن نه معاونت پارلمانی.
ناشناس۱۲۶۲۱۷۲۱:۴۷:۵۲ ۱۳۹۶/۷/۲۸
چطور 19 سال استاد دانشگاه بوده و ادعا میکنید پژوهشگر بوده ولی همچنان استادیار مونده و به دانشیاری ارتقا پیدا نکرده؟!!!
ناشناس۱۲۶۲۴۲۲۲:۵۳:۳۷ ۱۳۹۶/۷/۲۸
ماست مالی شروع شد
کارمند دیگر دولت۱۲۶۲۴۳۲۲:۵۸:۳۶ ۱۳۹۶/۷/۲۸
واللا مورد داریم از سال 94 اعلام نیاز سازمان *** آمده است ولی هنوز هم که هنوز است یک انتقال کاملا تخصصی حتی به صورت ماموریت هم به سرانجام نرسیده است! آنهم از زیرمجموعه خود سازمان! گویا هامش وزیر معجزه می کند!
ناشناس۱۲۶۲۴۹۲۳:۱۶:۲۶ ۱۳۹۶/۷/۲۸
ایشان دقیقا همسن من هستند .منم از یکی از بهترین دانشگاههای کشور phdدارم تا حالا نتونستم که ی کار ثابت پیدا کنم، بیکار نیستم ولی آرزوم این که ی کار ثابت با بیمه داشته باشم و کمی امنیت شغلی، کاش ژن خوب داشتم ،کاش آنوقت نه تنها بیکار نبودم بلکه حق انتخاب بین ادارات دولتی رو داشتم.
ناشناس۱۲۶۲۵۵۲۳:۴۷:۴۱ ۱۳۹۶/۷/۲۸
چند نکته : اگر این فرد درخواست شخصی داشته و روال قانونی است چرا وزیر محترم نفت به معاونت امور مجلس وزارت نفت (آقای بازرگانی) دستور پیگیری داده در حالیکه بر اساس روال قانونی باید به معاونت نیروی انسانی (دکتر سلحشور) منعکس می کرد. ثانیا اگر موضوع عادی و قانونی است، چرا در نامه آقای بازرگانی مشخصا اشاره شده ایشان دختر فلان نماینده مجلس هستند؟ سوال اینست آیا همه کسانی که دارای دکترای شیمی هستند و کارمند وزارتخانه ها می توانند مستقیما به وزیر درخواست ارائه دهند و وزیر هم چنین پارافی بنویسد و معاونت مجلس را مامور پی گیری کند؟ اینها نشان می دهد برخلاف آنچه وزارت نفت قصد داشته وانمود کند موضوع روال عادی و قانونی نبوده بلکه موضوع دقیقا بحث ژن خوب و امتیاز دهی به یک نماینده است.ضمنا این خانم با مدرک دکترای شیمی (که وزارت نفت ننوشته کی این مدرک را گرفته) در آموزش و پرورش چه کار می کرده است. ایشان 38 ساله است و 18 سال سابقه کار در آموزش و پرورش دارد یعنی 20 ساله بوده و با مدرک دیپلم استخدام شده(!)، بنابراین ایشان حداکثر دبیر دبیرستان بوده یا بخاطر پدرش فعالیت مدیریتی داشته است و فعالیتهائی که به آنها اشاره شده تماما در دانشگاه آزاد بوده که معلوم نیست آنجا چطور جذب شده است. آیا بقیه اساتید دانشگاه آزاد با فعالیتهای علمی ممتاز تر می توانند چنین درخواستی بدهند و وزیر محترم نفت هم دستور خاص بدهد؟ عجیب است درست در همین زمان به دستور آقای زنگنه تعدیل (تثبیت) مدرک دکترای تخصصی کاشناسان فعلی پژوهشگاه حدود 8 ماه است متوقف شده است. یک بام و صد هوا از این روشنتر؟ یک عذرخواهی می کردند بهتر نبود. الف لطفا چاپ کن تا پاسخ وزارت نفت را ببینیم
ناشناس۱۲۶۲۶۰۰۰:۰۹:۰۴ ۱۳۹۶/۷/۲۹
خنده داره که کارمند رسمی آموزش و پرورش همزمان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد هم باشه اگر اینطور باشه باید بلافاصله با این تخلفشون هم برخورد بشه . مردم رو چی فرض کردند.
ناشناس۱۲۶۲۷۱۰۳:۰۱:۴۹ ۱۳۹۶/۷/۲۹
اضافه بر نظرات و نکته سنجی های دقیق و بجای مردم عزیز در اظهار نظرشون نسبت به متن این خبر، نکته جالب در این نامه، بند شش آن است... به جای عذرخواهی و پاسخ منصفانه و به دور از خلاف گویی، معترضین به بی عدالتی و افشاگران خبر را هم متهم به تصفیه حساب سیاسی می کنند.
ناشناس۱۲۶۲۷۵۰۶:۲۶:۴۴ ۱۳۹۶/۷/۲۹
حقوق چند برابری وزارت نفتیها دریافت میکنند مثل قبل ازانقلاب نیست که معلم وکادمند وزارت نفت بلحاظ حقوقی ومزایا فرقی نداشتند ورانت کما فی السابق ادامه دارد اگر اهل مطالعه تاریخ باشید متوجه خواهید شد که سابقه تاریخی دارد
ناشناس۱۲۶۲۷۸۰۷:۰۵:۱۳ ۱۳۹۶/۷/۲۹
عذر بدتر از گناه
ناشناس۱۲۶۲۹۷۰۸:۰۱:۵۰ ۱۳۹۶/۷/۲۹
این مساله یک چیز را به درستی نشان می دهد و آن اینکه توی این مملکت و این دولت پارتی بازی و حق مردم خوردن توسط حرامخواران و ژنهای معیوب خیلی عادی است. کسی هم کاری نداره. همه در صدد توجیه هستند. دیدید که وزیر چگونه توجیه کرد. اکثر مسولین همینگونه توجیه می کنند. این یعنی اهانت به شعور 80 میلیون ایرانی؟ خجالت هم نمی کشند. چگونه باید از این چنین وزیر و نماینده ای انتظار خدمت به مردم را داشت؟ خدا یا به داد این مردم برس.
حسین۱۲۶۳۱۶۰۸:۴۵:۴۵ ۱۳۹۶/۷/۲۹
چطور امکان دارد فردی رسمی سازمانی (آموزش وپرورش) باشه وهمزمان عضو هیات علمی دانشگاه. ثانیا تائیدیه فرد جهت انتقال پس از اتمام دوره ماموریت آن منوط به رضایت از عملکرد او که پس از اتمام تاریخ ماموریتش هست، مشخص میگردد ، نه اینکه همان ابتدا ماموریت وانتقال در نامه اولیه اعلام شود.... رانت وفساد روابط در کشور بیداد میکند.
محمد۱۲۶۳۱۸۰۸:۴۷:۴۵ ۱۳۹۶/۷/۲۹
این هم از مزیت های ژن خوب ؛ من با مدرک دکترا و 26 سال سابقه ؛ و سوابق صد برابری این آقازاده و آقازاده ها , دوسالی اندی است کارشناسم و از تجارب من بلحاظ باندی استفاده نمی شود . حال چطور وزارت نفت این خانم را کشف کرده > احتمالا آنقدر این آقازاده ژن اش خوب بوده که مششع شده اند و سر اون توی کابینه دعوا بوده و آقای زنگنه زورش بیشتر از بقیه وزرا بوده و برنده شده > باید خدمت آقای زنگنه و مقامات نفتی صمیمانه تبریک گفت
ناشناس۱۲۶۴۳۲۱۲:۱۲:۰۶ ۱۳۹۶/۷/۲۹
مسیولین عالی باید سرمشق صداقت باشند نه دور زدن وکلا شرعی درست کردن که عذر بدتر از گناه است
ناشناس۱۲۶۴۴۵۱۲:۲۷:۴۹ ۱۳۹۶/۷/۲۹
طبق گفته این نامه، ایشان 38 سال دارند و 19 سال سابقه کار. یعنی از 19 سالگی با دیپلم در بهترین حالت برای دبستان درس میداده بعد هم از 20 سالگی استخدام شده که 18 سال سابقه کارمندی داره.
هموطن۱۲۶۴۵۳۱۲:۳۶:۰۷ ۱۳۹۶/۷/۲۹
الف جان یک مطلب بگذار با این عنوان ایا در اداره شما هم پارتی بازی هست ؟ بعدش ما های و های جواب بدیم تا شاید دولت اصلاح شود !
نا شناس۱۲۶۴۶۲۱۲:۵۲:۵۶ ۱۳۹۶/۷/۲۹
باتوجه به توضیحات ارائه شده، این فرزند نماینده نه تنها با پارتی وارد شرکت نفت شده بلکه دهها جای دیگر برایش پارتی بازی کرده است : -استخدام در اموزش و پرورش با مدرک دیپلم در سال 77 یعنی زمانیکه استخدام نیروهای دیپلمه و پایین تر ممنوع بوده است ! ادامه تحصیل در سه مقطع تحصیلی همزمان با دریافت حقوق از اموزش و پرورش! و دریافت حقوق از دانشگاه ازاد ! - عضویت هیات علمی همزمان با اشتغال در اموزش و پرورش !
سعید۱۲۶۴۸۶۱۳:۱۸:۴۶ ۱۳۹۶/۷/۲۹
با سلام .چگونه ممکن است فردی با مدرک دکتری و 38 ساله 18 سال سابقه کارداشته باشد یعنی در زمان دانشجویی استخدام شده و همچنین ایشان همزمان هم در آموزش پرورش وهم در دانشگاه ازاد شاغلند که این نشانه یک ژن خوبه که بعضی از مدیر زادگان دارند
ناشناس۱۲۶۴۹۴۱۳:۳۱:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۲۹
یکی از مشکلات اینه که بعضا نامه هایی که با موضوع استخدام و ... هستند بدون پاسخ می مانند در بهترین حالت به مراجعه کننده شفاها گفته می شود بایگانی شده یا در نوبت قرار داده شده بعد در مواقعی که نیاز هست ، نامه های قبلی ها بررسی بشه نامه ای پیدا نمیشه ! الان شما بخواهید بدانید آیا افراد دیگری هم با شرایط مشابه ، درخواست داشته اند و موافقت شده یا نه چطور می توانید مطمئن شوید ؟
سینا۱۲۶۵۰۸۱۳:۴۹:۲۸ ۱۳۹۶/۷/۲۹
اگه ایشون فردی موفق در آموزش و پرورش بوده خوب مشخصا" همونجا بهش نیاز داشته اند و در آنجا باید میماند و خدمت میکرد. اصلا" چطور آموزش و پرورش با انتقالش موافقت کرد؟ در خود وزارت نفت افراد زیادی هستند که تقاضای انتقال از یک اداره به یک اداره دیگه دارند و یا از یک محل به محل دیگه ای رو دارند که درون خود صنعت نفت است ولی موافقت نمیشه شخص وزیر کارش رسیدگی به امور انتقالات نیست و چرا ایشان به این موضوع رود کرده؟ حتی رئیس پژوهشگاه نباید مستقیما" به این موارد ورود میکرد ایشان آمده اند در پژوهشگاه چکار کنند؟ وقتی عملکرد خود پژوهشگاه صنعت نفت و حقوق بگیرانش نامشخص است و شفاف نیست که اینها در آنجا چکار میکنند؟ بنظر من وزیر نفت بخاطر این موضوع باید استعفا بده
سینا۱۲۶۵۳۴۱۴:۳۶:۵۳ ۱۳۹۶/۷/۲۹
متولد 1358 یعنی 38 ساله دانشگاه آزاد واحد تهران شمال با 19 سال سابقه تدریس 19=38-19 ایشان وقتی 19 سال داشتند تدریس را در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال شروع کردند؟!! بنظرم کسی هم که این بیانیه را نوشته است هم از همان طایفه انتقالی ها.. بوده است
ناشناس۱۲۶۵۵۹۱۵:۱۰:۰۹ ۱۳۹۶/۷/۲۹
این هم از مزیت های ژن خوب ؛ من با مدرک دکترا و 26 سال سابقه ؛ و سوابق صد برابری این آقازاده و آقازاده ها , دوسالی اندی است کارشناسم و از تجارب من بلحاظ باندی استفاده نمی شود . حال چطور وزارت نفت این خانم را کشف کرده > احتمالا آنقدر این آقازاده ژن اش خوب بوده که مششع شده اند و سر اون توی کابینه دعوا بوده و آقای زنگنه زورش بیشتر از بقیه وزرا بوده و برنده شده > باید خدمت آقای زنگنه و مقامات نفتی صمیمانه تبریک گفت
سینا۱۲۶۵۸۰۱۵:۲۸:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۲۹
تازه این بهترین وزیر روحانیه (وزیرالوزرا)!! بقیه شون دیگه چطوری هستند؟
سینا۱۲۶۵۸۴۱۵:۳۰:۲۱ ۱۳۹۶/۷/۲۹
زنگنه کل صنعت نفت رو پر کرده از پیر مردها با بودن زنگنه صنعت نفت مدرسه پیرمردهاست
سینا۱۲۶۵۹۶۱۵:۴۴:۴۳ ۱۳۹۶/۷/۲۹
صنعت نفت رو پر کرده از پیرمردهایی که هیچوقت از کار کنار نمیروند و اگه قرار باشه جوانی هم استخدام بشه این رقمی استخدام میشه!
ناشناس۱۲۶۶۷۹۱۷:۱۴:۰۵ ۱۳۹۶/۷/۲۹
دوستان خب شما هم درخواست بنویسید و پیگیری کنید بگیذ ما هممیخایممنتقل بشیم و استناد کنید به همین نامه ها و شکایت کنید اگر قضیه افزایش حقوق نبوده حقوق این خانم را به حقوق قبلی کاهش داده حتی 10 درصد هم کمتر بهش بدین ببینیم ایا دنبال خدمت بوده شوق خدlت بوده یا شوق پول
ناشناس۱۲۶۶۹۶۱۷:۳۹:۲۷ ۱۳۹۶/۷/۲۹
نام برده با38سال سن 19سال سابقه تدریس در دانشگاه آزاد و18 سال سابقه تدریس در دانشگاه فرهنگیان دارد یعنی از 18-19سالگی عضو هیات علمی بوده آن هم در دو جا
علي وارنا۱۲۶۷۳۵۱۸:۵۳:۰۲ ۱۳۹۶/۷/۲۹
ايا ديگر اينچنين وزيري استيضاح ميشود؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۲۶۷۸۲۲۰:۲۷:۰۳ ۱۳۹۶/۷/۲۹
اگه میشه من را هم با مدرک دکترا از دانشگاه منتقل کنید به پژوهشگاه چرب و چیلی نفت. تو رو خدا.
حامد۱۲۶۹۸۲۰۸:۲۹:۳۰ ۱۳۹۶/۷/۳۰
توی این کشور فقط آقازاده هان که ژن مششع دارند و دیده میشند
سینا۱۲۷۲۳۹۱۴:۳۹:۲۱ ۱۳۹۶/۷/۳۰
استخدام نبوده و فقط انتقال بوده است!! این حرف را حتی مردم عادی باور نمیکنند و اشخاص اداری به این حرف پوزخند میزنند حتی در درون صنعت نفت هم وقتی از یک اداره به جای دیگری انتقال انجام میگیرد تمامی تشریفات استخدامی از ابتدا انجام میگیرد و حتی فرد مورد نظر دارای سه ماه دوره آزمایشی شروع استخدام جدید و و و .. خواهد بود
ناشناس۱۲۸۰۷۸۱۹:۴۸:۱۰ ۱۳۹۶/۸/۱
وزارت نفت راس میگه؛ خورشید هم از مغرب طلوع میکنه!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  17. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  18. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  19. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  20. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  21. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  22. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  23. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  24. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  25. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

آخرین عناوین