قلعه‌نویی: ۱۰ هفته است به ما ظلم می‌شود

گروه ورزشی الف،   3960727241

سرمربی تیم‌ فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در 10 هفته اخیر به تیم ما ظلم شده است که از اصفهانیان و حسن‌زاده خواهش می‌کنم به این موارد رسیدگی کنند؛ به تیم ما ظلم می‌شود و مرا توبیخ هم می‌کنند.

به گزارش فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پارس جنوبی جم اظهار کرد: قبل از صحبت‌هایم از آقای اصفهانیان خواهشی دارم، زمانی که 10 هفته به یک تیم این ‌گونه ظلم می‌شود، از او می‌خواهم رسیدگی شود؛ در 36 سال عمر فوتبالی‌ام پنالتی پدیده را ندیده بودم و امیدوارم به این کمک‌ داور، دربی را ندهند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: هرزمانی که توسط داوری به ما ظلم می‌شود، هفته بعد به او پاداش می‌دهند که بازی پخش مستقیم سوت بزند؛ از قدیم گفته‌اند ظلم پایدار نیست، هم ظلم می‌شود وهم توبیخ می‌کنند.

وی تصریح کرد: دو تک به تک ما که آفساید گرفته شد را آن برنامه نشان نداد؛ از حسن‌زاده و اصفهانیان خواهش می‌کنم که این 10 هفته را رسیدگی کنند و نمی‌دانم دیگر به چه کسی بگوییم.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: الان نمی‌دانم از چه کسی خواهش کنیم و 10 هفته است که در حق ما ظلم می‌شود؛ هیچ‌وقت خنده ملکی در جام حذفی را فراموش نمی‌کنم و احساس و عواطف مربی و بازیکن برایش مهم نبود.

وی افزود: اگر همین بازی آخر ما را رسیدگی کنند، خوب است؛ از اصفهانیان و حسن‌زاده که از افراد خوب فوتبال ما هستند درخواست دارم که رسیدگی کنند و فقط و فقط خواهش می‌کنم که رسیدگی شود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان مطرح کرد: تیم بسیار جوان و خوبی است و از آن جایی که بازی در نقش‌جهان است، ذوب‌آهن بهترین بازی‌اش را انجام می‌دهد و از هواداران نیز خواهش می‌کنم که از این دیدار استقبال کنند.

وی ادامه داد: تیم حریف را خوب آنالیز کرده‌ایم و ما هم تیم خوب است و امیدوارم دیگر فردا ناکامی‌ها تمام شود و بتوانیم نخستین شکست را به حریف تحمیل کنیم.

قلعه‌نویی اذعان کرد: ذوب‌آهن تیمی ریشه‌دار است و در جام تخت جمشید گربه‌سیاه تیم‌های بزرگ بود؛ بماند که اخیرا نوسان داشته است و تلاش می‌کنیم که بتوانیم به آن روزها برسیم و به لحاظ فوتبالی رسیده‌ایم و ان‌شالله به لحاظ نتایجی هم برسیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در مورد حفظ نتایج اظهار کرد: زمانی که جلو می‌افتیم احساس می‌کنیم که بازی تمام شده است و این مشکل را باید برطرف کنیم؛ گل‌های هم که دریافت کرده‌ایم، موقعیت‌های آن‌چنانی نیست و باید مشکل را حل کنیم و امیدوارم روز به روز این مشکل برطرف شود.

وی ادامه داد: چند ایراد فنی داریم که برخی از آن‌ها به من باز می‌گردد و امیدوارم در نیم‌فصل برخی از آنها را جبران کنیم اما مشکل اصلی ما این است که بازیکنان ما باید نگرش خود را اصلاح کنند.

قلعه‌نویی بیان داشت: نبود قاسم به ما خیلی لطمه زد و اگر این بازیکن بود، در حفظ نتیجه به ما کمک می‌کرد و ان‌شالله این مشکلات از فردا حل شود.

وی خاطرنشان کرد: در 50 متر رو به جلو تیم بسیار خوبی هستیم؛ هرجایی که بوده‌ام به دنبال بازی زیبا هستیم و فوتبال هجومی را دوست دارم و هرکجا بوده‌ام، همیشه در این زمینه موفق عمل کردیم و فردا هم با پتانسیلی که داریم، امیدوارم پیروز شویم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان ضمن درخواست از هواداران ذوب‌آهن برای حضور در بازی فردا، بیان کرد: هواداران ذوب‌آهن باید فردا خودشان را نشان دهند و آن‌ها باید بیایند و از تیم ریشه‌دار ذوب‌آهن حمایت کنند.

وی در مورد نقشش برای انتقال بازی ذوب‌آهن به نقش‌جهان گفت: در حد استاندار نیستم اما از او تشکر می‌کنم و از دو باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان تشکر می‌کنم و تعامل خوب انجام شد و نقش را مدیریت خود باشگاه و استان داشتند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین