درخشان: نفت گوشت قربانی شده است/ این‌گونه نمی‌توانیم به آسیا برویم

گروه ورزشی الف،   3960725259

سرمربی نفت می‌گوید در حال حاضر وضعیت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ندارند.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و نفت در چارچوب هفته دهم لیگ قرار با یک گل به سود نفت به پایان رسید. درخشان در نشست خبری پس از این دیدار گفت: استرسی که ما در این دیدار داشتیم باعث شد که نتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. ما بازیکنان‌مان را ۵۰ درصد از لحاظ روحی و ۵۰ درصد از لحاظ فنی ترمیم می‌کنیم. امیدوارم مشکلات بیرونی ما حل شود. به ویسی هم خسته نباشید می‌گویم و می‌دانم چه شرایط سختی دارد. ما در این دیدار یک بازی شش امتیازی را پیروز شدیم و وضعیت خودمان را بهتر کردیم.

سرمربی نفت درباره وضعیت مالکیت این باشگاه گفت: ما فعلا جهانیان را به عنوان مالک می‌دانیم. امیدوارم اتفاقی بیفتد که او به کارش ادامه دهد. مساله‌ای که ما را اذیت می‌کند این است که هر روز می‌گویند سهمیه نفت را به تیم دیگری می‌خواهند بدهند. اول بگذارید اگر تکلیف این تیم مشخص نشد و منحل کنید و سهمیه آن را به تیم دیگری بدهید. قصاص قبل از جنایت نکنید. این تیم هم مال همین مملکت است. هر روز یک نفر مالک نفت است. این جور مسائل را در فوتبال داشتیم؟ این برای فوتبال ما خوب نیست. این تیم متعلق به این کشور است و از آفریقا نیامده و باید به آن کمک کنیم. این تیم را به طور کامل انتقال دهید تا وضعیت مشخص شود.

او افزود: بازیکنان ما چه گناهی کرده‌اند که هر روز یک نفر مالک باشگاه است. اگر قرار بود به این آدم ندهید از همان روز اول واگذار نمی‌کردید.

درخشان گفت: درحال حاضر اصلا شرایط حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نداریم. اگر مالک مشخص شود، ما تکلیف خودمان را می‌دانیم. مگر گوشت قربانی است که از این فرد می‌گیرید و به یک فرد دیگر می‌دهید؟ درست است که مشکلات داریم ولی با وجود این وضعیت بدی نداریم. درست است که ما مشکل مالک داریم ولی باید همه این‌ها را درست کنیم. اگر قرار است که ما نماینده ایران باشیم به این شکل نمی‌توانیم حضور پیدا کنیم و باید تقویت شویم.

او افزود: من به تنهایی نمی‌توانم باشگاه را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنم. باشگاه باید شرایط را برای من فراهم کند. ما در حال حاضر جایگاهی داریم که از تیم‌هایی که میلیاردی خرج کرده‌اند بهتر نتیجه می‌گیریم.

سرمربی نفت درباره رفتن و سپس آمدش به جای علی کریمی گفت: در فوتبال تعویض مربی نمی‌شود؟ با احترامی که به کریمی می‌گذارم این تصمیمی است که مدیر باشگاه گرفته و حق طبیعی مالک باشگاه است. سه روز دنبال من بودند که برگردم. واقعا نمی‌خواستم برگردم و گفتند که تیم را شما بستید، به شما بدهکاریم و ... من هم چون قرارداد داشتم برگشتم. اگر قراردادم فسخ شده بود به ولای علی بر نمی‌گشتم.

او افزود: خیلی از مدیران ما فوتبالی نیستند و خسارت میلیاردی برای باشگاه‌ها گذاشته‌اند. تبعات آن را می‌کشیم. اگر فوتبالی باشند به خدا خیلی کمک می‌کنند. امیدوارم یک روزی بشود که ما از این مشکلات فارغ شویم.

درخشان در واکنش به حذف نماینده‌های عربستان و امارات گفت: آن‌ها هم همین مشکل مدیریت را دارند. وقتی مشکل پیش بیاید نگاه نمی‌کنند که العین، الهلال، پرسپولیس یا استقلال هستید. این قانون خوبی است چون باعث می‌شود باشگاه‌ها دیگر ولخرجی نکنند.

او افزود: به جای این که جهانیان را برداریم یک مدیر فوتبالی خوب کنار او بگذاریم. نگذاریم مثل هدایتی و شفیع زاده از فوتبال دور شوند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین