رحمانی فضلی: استان های کردستان،کرمانشاه وایلام دژهای نفوذ ناپذیر ایران هستند

گروه سیاسی الف،   3960722166

وزیر کشور با بیان اینکه استان های کردستان، کرمانشاه و ایلام دژهای متسحکم و نفوذ ناپذیر ایران هستند، گفت: مردم این مناطق سربازان واقعی اسلام و دفاع از سرزمین ما هستند.

به گزارش مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز شنبه در مراسم تقدیر ومعارفه استاندار کردستان که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزارشد، با بیان اینکه عقب ماندگی کردستان مستلزم جهش است، گفت: دولت، مجلس و مردم در ایجاد این جهش سهم دارند.

وی عنوان کرد: مردم بهترین وبالاترین نقش را می توانند داشته باشند و امیدواریم با حضور استاندراد جدید که فرزند این سرزمین هستند و به خوبی از موضوعات ملی واستانی اطلاع دارند، شاهد تحول دراستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه کردستان مام ایران است، بیان کرد: به هیچ وجه حاضر نیسیتم مرزهای که سند بین المللی دارد دچار اختشاش شود.

وزیرکشور ادامه داد: در درون همین مرزها باید همه مردم با هر نوع اعقتاد و نژاد و مذهب و زبانی باید در مقابل قانون اساسی برابر و به حقوق خود برسند.

رحمانی فضلی افزود:اگر مرزها دچار اغتشاش شود خواست امریکا ورژیم صهیونیستی است و این افتخار نیست که رژیم صهیونیستی که منطقه را به اتش کشانده است حامی مسلمانان شود.

وی با اشاره به اینکه ما هم مسائل را حل می کنیم و اجازه نخواهیم داد افرادی که دل در گروه منطقه ندارند درمباحث منطقه دخالت کنند، بیان کرد: استان های کردستان، کرمانشاه و ایلام دژهای متسحکم نفوذ ناپذیر ایران هستند و مردم آنها سربازان واقعی اسلام ودفاع از سرزمین ما هستند.

وی با بیان اینکه نمی توان با زبان تهدید با این ممکلت صحبت کرد، گفت: ایران اسلامی هر جا ندای کمک مسلمانان بلند شود در حمایت و پشتیبانی از آنها دریغ نمی کنیم.

وزیرکشور بر حفظ وحدت وانسجام داخلی و یکپارچگی تحت لوای اسلام و رهبری تاکید کرد و گفت: آنچه موجب پیروزی واستمررا انقلاب بوده باید در این شرایط هم تداوم داشته باشد.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه محور اصلی تقویت اقتصادی، مردم است، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی نگاه هم به درون و بیرون دارد و باید از ظرفیت کشور و اراده مردم براجرای آن استفاده کرد.

وی اظهارداشت: رهبر فتوا دادند استفاده از سلاح هسته ای حرام است و ما هم هیچ گاه دنبال آن نبوده ونیستیم ولی بهرده مندی از مابقی سلاح هاباید مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: از فروش میلیاردها دلار اسلحه توسط کشور غیرمشروع و وابسته به امریکا در منطقه باید جلوگیری شود.

وزیر کشور گفت: منطقه خاورمیانه را انبار سلاح نکنید تا ایران مجبور نشود وارد عرصه شود چراکه ما سلاح را برای برقراری صلح می خواهیم و این ازاعتقادات دینی ما است در دفاع آن سخت و پولادین عمل خواهیم کرد.

رحمانی فضلی با بیان اینکه کردستان دروازه ایران است، گفت: مردم استان مدافع فرهنگ واعقتاد ایران هستند و در اداره این استان باید از ظرفیت های مردمی با گرایش اعتدالی استفاده شود ودر حوزه مدیریت هم کسانی که مشی اعتدالی داشته باشند بکارگیری می شوند.

وی عنوان کرد: منابع عظیم خصوصی دراین استان وجود ددارد و خوشبختانه شرایط جذب سرمایه خارجی فراهم است و در این چند سال گام های خوبی برداشته شده است.

وی بیان کرد: استاندار باید گروهی برای جذب منابع مالی برای بکارگیری ظرفیت ها تشکیل دهد.

رحمانی فضلی ادامه داد: کردستان باید محل برگزاری اکثر همایش ها وسمینارهای ملی باید سالی ۵،۶ فیلم سینمایی بسازید که بستر امن استان و شرایط طبیعت و درخشندگی رنگ ها دراستان و موسیقی استان به دنیا نشانداده شود

وی عنوان کرد: باید ۵۰ درصد از رویکرد تولیدی دراستان به صادرات اختصاص یابد و باید دولت این این مهم حمایت کند.

وی اظهارداشت: رسالتی برای خود در استان کردستان در ارتباط با طرح توسعه استان قائل بودم و پیگیری هم کردم وخواهم کرد واین طرح به کمک نخبگان استان تدوین شده است.

وزیر کشور اضافه کرد: تاکنون چندین جلسه توسعه استان تشکیل شده و مسیر خوبی طی شده که استاندار جدید هم باید در این رابطه با گام های استوار حرکت کند و جلسه بعدی این طرح را در تهران تشکیل خواهیم داد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. کمی دیر نیست؟

    12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    13. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    14. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    15. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    16. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    22. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

    23. اسراییل چه باید بکند؟ 

    24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین