حمایت تمام قد ارتش از سپاه/سردار عراقی: هرکس به سپاه حمله کند جواب محکمی می‎گیرد

گروه سیاسی الف،   3960720251

در پی اظهارات سخیف و نسنجیده ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

حمایت تمام قد ارتش از سپاه/سردار عراقی: هرکس به سپاه حمله کند جواب محکمی می‎گیرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور این بیانیه توهین به سپاه پاسداران را توهین به کلیت نظام دانست و بر اتحاد و یکپارچگی نیروهای مسلح بویژه ارتش و سپاه به عنوان ید واحده تاکید کرد.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه افزود: اگر اقدامات نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران نبود، دامنه تروریسم تا امروز بسیاری از کشورهای منطقه را در برمی گرفت. ارتش و سپاه همواره در بحران های مختلف دوشادوش هم در حفظ هویت و اقتدار نظام جان فشانی کرده اند و همدل و متحد، مدافع آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود بر حمایت قاطع از سپاه پاسداران به عنوان رکن مقتدر دفاعی کشور و پیشگام در مبارزه با تروریسم، تاکید کرده و اطمینان می دهد در سایه اتحاد نیروهای مسلح و رهبری هوشمندانه امام خامنه ای (مدظله العالی) همه توطئه ها خنثی و بی اثر خواهد بود.

دست متجاوزان را کوتاه می کنیم

همچنین مهر نوشت؛

سردار اسماعیل قاآنی در آیین دومین سالگرد شهید مدافع حرم روح الله قربانی گفت: از جمله توطئه های آمریکا پرورش داعش برای مقابله با ملت های مسلمان است که ایران با اقتدار و عزت خود نشان داد که از دسیسه های استکبار و حامیان آن ها ذره ای ترس و واهمه ندارد.

وی با بیان اینکه ایران هرگز به دنبال جنگ با هیچ کشوری نیست، افزود: آمریکا و استکبار جهانی از همان ابتدا با ایران سر ناسازگاری داشتند چرا که انقلاب را مانعی بر سر راه رسیدن به اهداف خود می دانستند لذا اگر لحظه ای دشمن در ذهن خود بخواهد با ایران جنگ کند با سلاح اسلام و مکتب شیعه دست ابرقدرت های شرق و غرب را از کشورهای مسلمان کوتاه می کنیم.

قا آنی با اشاره به بی بصیرتی برخی خواص، تصریح کرد: شهدا با پیروی و اطاعت از سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند و اگر امروز با وجود جنگ های پیاپی در کشورهای همسایه در جزیره امن به سر می بریم مدیون خون لاله های در خاک خفته هستیم. لذا شهید و شهادت در جامعه از ارزش والایی برخوردار است.

هر کس به ارزش‌ها و سپاه حمله کند با جواب قاطع روبرو خواهد شد

سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه برگزاری همایش شهدای کارمند استان قزوین در خصوص تهدیدات دشمنان و زیاده خواهی استکبار گفت: در این ۴۰ ساله انقلاب، فراز و نشیب های زیادی را دیده ایم، ملت ما را تهدید کردند، تحریم کردند و با ترور بهترین فرزندان این آب و خاک خواستند ما را از اهداف ارزشی خود بازدارند اما نتوانستند.

سردار عراقی تصریح کرد:امروز باید انسجام و وحدت خود را حفظ کنیم و پشت سر ولایت باشیم و با جدیت اختلافات را کنار بگذاریم و همه منسجم پای کار باشیم تا این بار نیز با اقتدار، دشمن را شکست دهیم.

سردار عراقی بیان کرد: تجربه نشان داده هرجا تهدید و فشار دشمنان و بیگانگان روی ملت بیشتر شده، انسجام مردم بیشتر شده و اختلافات را کنار گذاشته ایم و با وحدتی مثال زدنی در مقابل تهدیدات ایستاده ایم و پشت سر ولایت حرکت کرده ایم. امروز از نظر انسجام داخلی بهترین وضعیت را داریم و همه ملت در یک کلام ایستادگی در برابر دشمنان را فریاد می زنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه کشور بیان کرد: هر کس بخواهد تمامیت ارضی ما را تهدید کند و یا به سپاه ما که محبوب همه است حمله کند و ارزشهای ما را زیر سوال ببرد با جواب محکمی مواجه خواهد شد.

وی در خصوص موضع گیری مسئولان هم گفت: خوشبختانه دولتمردان هم پشت سر ولایت و رهبری هستند و ریاست جمهور و روسای قوای مقتننه و قضایی هم موضع گیری های خوب و عالی داشتند و انسجام و یکپارچگی خود را در دفاع از ولایت، ارزشها و نظام اعلام کردند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین