دستگیری برادر جهانگیری توسط سپاه ثارالله کرمان/ نوبخت: موضوع بازداشت برادر معاون اول مربوط به قبل از دولت یازدهم است

  3960718207 ۲۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

برادر جهانگیری توسط سپاه ثارالله کرمان دستگیر شده است و نوبخت نیز امروز گفت که موضوع بازداشت برادر معاون اول مربوط به قبل از دولت یازدهم است. این تازه ترین اخبار درباره برادر معاون اول رئیس جمهور بوده است.

دستگیری برادر جهانگیری توسط سپاه ثارالله کرمان/ نوبخت: موضوع بازداشت برادر معاون اول مربوط به قبل از دولت یازدهم است

ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به اشاره به اقدام سپاه کرمان طی چند روز گذشته و دستگیری مهدی جهانگیری که یکی از ریشه های فساد است ،گفت : در استانی که یک جوان مجبور است با هزاران مشکل ۳ میلیون وام بگیرد، این آقایون میلیارد میلیارد هزینه می کنند . برادر ایشون به جای اینکه بیاید این اقدام برادرش را تقبیح کند، می گوید: اینها به دنبال تسویه حساب شخصی هستند.

ابوحمزه تصریح کرد :من به صراحت اعلام می کنم که سپاه هر کس را که بخواهد بر خلاف مردم و نظام حرکت کند، سریع بر علیه اش بلند می شود ما سراغ تک تکشان می رویم. سردار ابوحمزه با اشاره به اینکه بسیاری از امکانات استان امروز در دست جریان کارگزاران است، ابراز کرد: هواپیمایی ماهان، هفت باغ، دل عالم و کرمان موتور در دست کسانی است که فرقی با مردم ندارند؛ چرا این سخنان گفته نمی شود ومردم مطالبه نمی کنند؟ چرا کسی پاسخگوی این سوالات نیست؟

وی تاکید کرد: امروز تعدادی کاملا به منابع اقتصادی استان کرمان مسلطند و به کسی هم پاسخگو نیستند؛ اما باید آنقدر مطرح شود تا مردم مطالبه کنند.

 

نوبخت: موضوع بازداشت برادر معاون اول رئیس‌جمهور مربوط به قبل از دولت یازدهم است/ همه خویشتن‌داری جهانگیری را مشاهده کردند

به گزارش الف، نوبخت سخنگوی دولت در جلسه رسانه ای هفتگی خود در پاسخ به پرسشی در زمینه موضع دولت درباره پرونده مهدی جهانگیری اظهار کرد: لازم است از روح بزرگ و خویشتندار آقای اسحاق جهانگیری تقدیر کنم که با سعه صدر با این موضوع برخورد کردند وبا صراحت این موضوع را مطرح کردند که فردی که از آن نام برده شد ارتباطی با دولت ندارد و قبل از دولت یازدهم آنچه که امروز به آن رسیدگی می شود را انجام داده است و از خانواده جهانگیری را که دو شهید را به انقلاب تقدیم کرده است جز این انتظار نمی رود که خویشتنداری کنند و اجازه دهند که همه قوا با آرامش به مسائلی که می خواهند، رسیدگی کنند.

نوبخت در پاسخ به این پرسش که موضع دولت در مقابله با فساد چیست؟ اظهار کرد: واقعا رئیس جمهوری بسیار نسبت به موضوع مقابله با فساد حساس است و به مدیران دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تاکید کرده است که اگر کوچکترین فسادی در بدنه دولت می‌بینند به ایشان منتقل کنند تا بدون اغماض با فرد خاطی برخورد شود که در این زمینه هیچ خط قرمزی هم قائل نیستند همانطور که تاکنون نیز همین را دیده ایم.وی تاکید کرد: قوه قضائیه یک قوه مستقل است و کنش و واکنش و اقدامات قضائی‌اش باید به گونه ای باشد که شبهه سیاسی بودن به آن نخورد که اگر چنین شود، هم بخش قضائی ماجرا تضعیف می‌شود و هم اینکه ممکن است اختلافاتی را ایجاد کند و امروز نیز هیچ کسی نمی‌خواهد بین روسای سه قوه اختلافی وجود داشته باشد آن هم در شرایطی که ما از خارج از مرزهای کشور با مشکلاتی مواجهیم و کشورهای سلطه‌گر سعی می‌کنند به ما فشار وارد کنند تا بحث و منازعاتی در کشورمان ایجاد شود که اگر چنین تلقی از منازعات سیاسی در بین فعالان اقتصادی اثر بگذارد، این تاثیر منفی خواهد بود و آنان به دنبال با ثبات کردن سرمایه خود می‌روند که نمونه‌اش تبدیل سرمایه‌هایشان به دلار است که این موضوع خود سبب افزایش قیمت دلار هم می‌شود.

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۱۸۳۲۰۱۵:۳۸:۲۱ ۱۳۹۶/۷/۱۸
اینم افتاد گردن دولت قبل! بابا بیخیال دیگه!
الف ر۱۱۸۳۲۲۱۵:۴۰:۴۴ ۱۳۹۶/۷/۱۸
سوال من و خيلي هاي ديگر اين است چنين جرم ها كه يك شبه درست نميشه چرا تا كنون اقدامي نكرديد سازمان عريض و طويل بازرسي و حراست دستگاه هاي اجرائي چكاره هستند چرا با اين دستگاها ي نظارتي برخورد نميشه خدا ميداند چقدر از اين ها هست من مالك اصلي كشور بي خبرم ما كه زورمون نميرسه به خدا .اگذار كرديم
ناشناس۱۱۸۳۷۰۱۶:۴۴:۳۷ ۱۳۹۶/۷/۱۸
دست سپاه درد نکنه
ناشناس۱۱۸۳۹۴۱۷:۰۹:۴۴ ۱۳۹۶/۷/۱۸
به جای انکه انها بابت عمکردشون به نمایندگان توضیح بدهند، نمایندگان باید به انها توضیح دهند!
ناشناس۱۱۸۴۱۴۱۷:۳۰:۰۴ ۱۳۹۶/۷/۱۸
اگرخلافی انجام شده دادگاه بایدبرگزاربشه وتا قبل از محاکمه قاعدتا نباید اسمی ازمتهم برده بشه .درضمن اگرماهان یا کرمان موتور مال گروه خاصی باشه مگر خلافه .اگر جرمی مرتکب شدند محاکمشون کنید .
ناشناس۱۱۸۴۵۸۱۸:۲۵:۳۷ ۱۳۹۶/۷/۱۸
تنها حرفی که ما در این سالها از نوبخت شنیدیم این هست که "مربوط به دولت یازدهم نیست"، جناب نوبخت، آیا این هم مربوط به احمدی نژاد هست؟! شما اونقدر رو داری که فردا میای میگی این آقا برادر جهانگیری نیست، برادر احمدی نژاد هست...
نجیبزاده۱۲۴۱۲۴۱۹:۵۳:۲۱ ۱۳۹۶/۷/۲۵
دور از انتظار نیست
ناشناس۱۱۸۵۵۳۲۰:۱۸:۴۲ ۱۳۹۶/۷/۱۸
دکتر نوبخت : (( لازم است از روح بزرگ و خویشتندار آقای اسحاق جهانگیری تقدیر کنم که با سعه صدر با این موضوع برخورد کردند)) عجب ؟؟!! مگر قرار است چکار کند ؟؟؟ کسی که با دلایل ومستنداتی دستگیر شده ، برادرش قرار است از چه اهرمی استفاده کند ؟؟ مطمئن باشید اگر کوچکترین روزنه ای برای نجات ایشان وجود داشت ، برادرش هم علناً از او حمایت می کرد !!!!!
نامشخص۱۱۸۵۸۴۲۱:۰۵:۵۸ ۱۳۹۶/۷/۱۸
مسلمه که تسویه حساب سیاسیه، از اون طیف چقدر خوردند وبردند؟
ناشناس۱۱۸۵۹۶۲۱:۳۴:۴۱ ۱۳۹۶/۷/۱۸
اصلا این آقا در واقع برادر دولت یازدهم هستش و اشتباها گفته شده که با معاون اول رییس جمهور که خودش در مقام عالی مقابله با مفاسد اقتصادی هم هست، نسبت داره.
ناشناس۱۱۸۶۳۲۲۲:۲۳:۳۳ ۱۳۹۶/۷/۱۸
مردم مطالبه چه کنند وقتی همه چیز محرمانه است
ناشناس۱۱۸۶۹۹۲۳:۳۹:۰۲ ۱۳۹۶/۷/۱۸
اقای نوبخت قرار بود در مسئله کاسپین مستقیما نظارت و حقوق مردم را به قول خودشان محقق سازند . پس چرا حتی کوچکترین قدمی بر نداشتند. مطمئن باشید به زودی مجددا نظیر دولت اسبق شاهد افزایش قیمت شدید دلار و به طبع ان افزایش قیمت شدید مایحتاج مردم خواهیم بود و مطمئن باشید حتی در انصورت نرخ تورم اعلامی اقایان زیر ده درصد خواهد بود.
ناشناس۱۱۸۷۱۸۰۰:۰۵:۳۸ ۱۳۹۶/۷/۱۹
از اینکه هم استانی آقای نوبخت هستم شدیدا متاثرم .
ناشناس۱۱۸۷۶۸۰۶:۳۵:۲۱ ۱۳۹۶/۷/۱۹
در کل کشور این بخور بخورهای وحشتناک مدیران دولت وجود داره و هر جا هم گیر میکنن سریعا پیشینه انقلابی خانوادشون و یاد شهیدشونو پیش می کشن.به خدا این شهدا حتی از خانواده مدیران دولتی راضی نیستن بازیچه و توجیه گر چپاول اونها بشن. اینها با این کاراشون دارن مردم رو از نظام اسلامی دور میکنن.درود بر سپاه قهرمان.
سید۱۱۸۷۸۹۰۷:۲۷:۴۵ ۱۳۹۶/۷/۱۹
جناب نوبخت شما که کم نمیاری ، اینو هم بزن به حساب احمدی نژاد !!!
حسين۱۱۸۷۹۱۰۷:۲۸:۵۰ ۱۳۹۶/۷/۱۹
اين 5سال جهانگيري (معاون اول )چكار ميكردند
ناشناس۱۱۸۸۷۶۰۹:۲۴:۴۲ ۱۳۹۶/۷/۱۹
بله آقا هر گندی که زده شده برای دولت قبله - حتی نقض برجام
ناشناس۱۱۸۸۷۸۰۹:۲۷:۰۹ ۱۳۹۶/۷/۱۹
این دولت و اون دولت نداره بالاخره خلاف شده اونم جهانگیری
محمد۱۱۸۸۹۶۱۰:۰۲:۰۷ ۱۳۹۶/۷/۱۹
یا دستگاه های نظارتی مانند دیوان محاسبات - سازمان بازرسی کل کشور تا کنون خاب بوده اند و یا متوجه شده اند و تا کنون مثل همیشه مصلحت اندیشی کرده اند که در هر دو صورت باید ابتدا با این دستگاههای عرض و طویل برخورد شود .
ناشناس۱۱۹۰۰۱۱۱:۴۳:۵۲ ۱۳۹۶/۷/۱۹
جای تاسفه که هر خرابکاری که میشه میگن در دولت قبل انجام گرفته!!!!!!!!!!! تا کی میخواین بجای پیشگیری از چنین فاجعه هایی تقصیر ها را گردن هم بندازید. الان دیگه کلاس اولی ها هم از چنین توجیه های بچه گانه ای استفاده نمیکنند ولی این توجیه های بی اساس شده نقل محافل بعضی ها
ناشناس۱۱۹۰۵۵۱۲:۱۸:۵۲ ۱۳۹۶/۷/۱۹
پولدار بودن و شرکت داشتن جرم ؟؟
حمید۱۱۹۱۳۳۱۳:۱۱:۲۷ ۱۳۹۶/۷/۱۹
منظورت چیه از خویشتنداری؟ مثلا اگه خویشتندار نبود چیکار میخواس بکنه؟
بنده خدا۱۱۹۲۲۳۱۴:۴۵:۵۲ ۱۳۹۶/۷/۱۹
درودخدا برراست قامتان وسبزپوشان سپاه پاسداران وتبریک به قوه قضائیه که برگ زرین دیگری به افتخارات خودافزودند ودرمقابله بافساد مصممند.
ناشناس۱۱۹۹۰۷۱۱:۳۳:۵۸ ۱۳۹۶/۷/۲۰
یه عده دارن تو فقر و تنگدستی میمیرن یه عده هم ملیارد ملیارد به جیب میزنن این چه عدالتیه....
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین