پیام فرمانده کل سپاه به ترامپ: مطمئن باشند که ما با وزارت امور خارجه و دولت مان یکی هستیم و دل هایمان یکی است

گروه سیاسی الف،   3960717318 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر یکسان بودن جهتگیری دیپلماتیک و دفاعی جمهوری اسلامی ایران، خطاب به رئیس جمهوری آمریکا گفت:«آقای ترامپ مطمئن باشند که ما با وزارت امور خارجه و دولت مان یکی هستیم و دل هایمان یکی است.»

پیام فرمانده کل سپاه به ترامپ: مطمئن باشند که ما با وزارت امور خارجه و دولت مان یکی هستیم و دل هایمان یکی است

به گزارش ایرنا، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری شامگاه امروز - دوشنبه - در خاتمه نشست هماهنگی برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در محل مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: در اعلام مواضع علیه دشمنان و دشمنی های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران هماهنگی در همه بخش های کشور وجود دارد؛ هرچند ممکن است بیان آنها با هم تفاوت داشته باشد.


فرمانده کل سپاه پاسداران اظهارداشت: توان مناسبی در عرصه های سیاسی، دفاعی و اجتماعی کشور وجود دارد.
سرلشکر جعفری با اشاره به مواضع وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: این مواضع را بخش های دفاعی و امنیتی نیز دارند اما ممکن است نوع گویش و بیان ها متفاوت باشد.
وی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی نیز به خوبی مطلع هستند که همه مسئولان نظام در دفاع از آرمان ها، ارزش ها، اقتدار ملی و توان دفاعی و امنیتی همدل و همزبان هستند اما ممکن است نوع گویش هایشان متفاوت باشد.

وی ادامه داد: بر اساس تعریف رهبری انقلاب حرکت تدریجی جامعه به سمت هدف های اسلامی است. ایشان در سال ٩٠ اسم می آورند و می فرمایند عدالت اجتماعی، اخلاق، ادب، حیات طیبه در جامعه و الگوی زندگی اسلامی باید در جامعه اسلامی وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: صدور انقلاب و توسعه آن جنبه بیرونی انقلاب است که جز دستاوردهای انقلاب اسلامی به حساب می آید و وضعش خیلی خوب است.

 

فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: اکثریت قاطع مردم انقلاب اسلامی را دوست دارند. باید توجه کنیم که این مراسم توسط مردم برگزار شود یعنی مشارکت مردم را افزایش دهیم و زمینه را طوری برقرار کنیم که مردم خودشان بیایند و کار را بگیرند. مراسم عزاداری امام حسین(ع) کاملا خود جوش و مردمی است، اگر این سیاست را داشته باشیم که از خود مردم بخواهیم خودجوش حرکت کنند حتما یک اتفاق بسیار بزرگ و با عظمت رخ خواهد داد.

وی در پایان گفت: این را مردم می‌دانند که به عنوان یک تکلیف در روز ٢٢ بهمن باید به صحنه بیایند، صحبتم برای مشارکت مردمی در دهه فجر است. دستگاه‌های دولتی باید فعالیت هایی داشته باشند اما باید کارها را به مردم سپرد، دنیا هم متوجه می شود که مردم خودشان با عظمت و با شکوه مراسم چهلمین سالگرد انقلاب را برگزار کرده‌اند.

 

ظریف: اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه آنها را نزد ملت ما منفورتر می‌کند
وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه آنها را نزد ملت ما منفورتر می‌کند.

محمدجواد ظریف نیز در حاشیه نشست هماهنگی مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درباره اقدام آمریکایی ها در قراردادن نام سپاه در فهرست سازمان های تروریستی هشدار داد و گفت: آمریکایی ها با چنین اقداماتی خودشان را منزوی تر می کنند و در چشم ملت ما منفورتر می شوند.

وی تاکید کرد: در صورتی که مقامات آمریکایی چنین اشتباه راهبردی را مرتکب شوند، جمهوری اسلامی ایران حتما اقدام متقابل خواهد کرد؛ البته اقداماتی طراحی شده است که در زمان مناسب اعلام می کنیم.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشور گفت: بارها اعلام کرده ایم که سپاه پاسداران افتخاری برای کشورمان، ضامن دفاع از میهن و تداوم انقلاب و دفاع کننده از مرزهای کشورمان بوده و هست و نقش سپاه پاسداران در جنگ تحمیلی نیز نقشی بسیار درخشان است.

ظریف تاکید کرد: غربی ها این موضوع را کاملا و به خوبی می دانند و در برجام نیز کاملا مشخص است که جمهوری اسلامی ایران درباره توان دفاعی اش مذاکره نمی کند.

وی ادامه داد: آنان هستند که باید برای فروش هنگفت سلاح در منطقه غرب آسیا که آن را به انبار باروت تبدیل کرده اند ، پاسخگو باشند و سیاست هایشان را در این منطقه تغییر دهند.

رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران تجربه جنگ تحمیلی و حمایت هایی را که از رژیم متجاورز صدام شد ، دارد و در ان آزمون آموخت که باید برای دفاع از خودش فقط به مردم و توان خویش متکی باشد.

ظریف در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه در صورت خروج آمریکا از برجام واکنش ما چه باید باشد ، تاکید کرد: بارها اعلام کرده ایم که جمهوری اسلامی ایران سیاست هایش را بر اساس بهره مندی از منافع برجام تعیین می کند و حتماً انتخاب های متعددی هم در داخل برجام و هم بیرون از آن دارد.

وی افزود: ما بر اساس اینکه چه میزان از منافع جمهوری اسلامی ایران رعایت شود ، این انتخاب ها را اجرا خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه گفت: البته آمریکا در این مرحله به خروج از برجام نرسیده است و برنامه دیگری دارند؛ در واقع سیاست های دولت آقای ترامپ این بوده است که ایران را از منافع برجام محروم کند.

ظریف تاکید کرد: ما با سیاست های خودمان اجازه نخواهیم داد که آمریکا چنین اقدامی کند و تاکنون موفق بوده ایم و در آینده هم با اقدامات مناسب این سیاست ها را ادامه خواهیم داد.

دیدگاه کاربران

کریمی جزی۱۱۷۶۸۳۲۱:۰۳:۲۲ ۱۳۹۶/۷/۱۷
آقای روحانی در ایام مناظرات حرف اشتباهی راجع به موشک زدند که دشمن فعلا بر روی همان فعالیت های موشکی ما ، زون کرده است
رضا۱۱۷۶۸۴۲۱:۰۵:۵۵ ۱۳۹۶/۷/۱۷
دولت با موشک آشتی کند
کاروانسرایی۱۱۷۶۸۷۲۱:۰۸:۱۹ ۱۳۹۶/۷/۱۷
یک سخن اشتباه راجع به موشک در ایام انتخابات ، سبب سوء استفاده دشمن شد
ناشناس۱۱۷۷۱۱۲۱:۳۳:۴۸ ۱۳۹۶/۷/۱۷
اقدام به جایی بود
ناشناس۱۱۷۷۲۹۲۲:۲۱:۰۶ ۱۳۹۶/۷/۱۷
سردار بزرگوار خدا کند که برجامیان درس گرفته باشند . اما در اینصورت هم باید از خوشخیالهای برجامی پرسید که خسارتها چه میشوند ؟
ناشناس۱۱۷۷۳۱۲۲:۲۳:۴۷ ۱۳۹۶/۷/۱۷
دو اصلاح طلب سرسخت
ناشناس۱۱۷۷۶۱۲۳:۲۱:۱۱ ۱۳۹۶/۷/۱۷
جنگ با آمریکای جنایتکار، رژیم پلید صهیونیستی و آل‌سعود عیاش آن هم در رکاب سید و رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای برای ما از عسل شیرین‌تر است. بنابراین اشرار جهان در واشنگتن، تل‌آویو و ریاض برای ترساندن ایران به طبل جنگ نکوبند چراکه پاسخ‌های ملت قهرمانی که در دفاع مقدس امتحان خود را پس داده همیشه کوبنده و پشیمان‌کننده است.
ناشناس۱۱۷۷۶۳۲۳:۲۳:۲۲ ۱۳۹۶/۷/۱۷
هرچند آمريكايي‌ها طي اين سال‌ها در اقصي نقاط جهان ضرر و صدمات زيادي متحمل شده‌اند ليكن بايد در انتظار ضربات سهمگين‌تر باشند. آن روز دور نيست و همانا وعده خداوند حتمي است. اليس الصبح بقريب.
ناشناس۱۱۷۹۷۸۰۹:۴۵:۰۸ ۱۳۹۶/۷/۱۸
فرمانده عزیز دمت گرم..... اما خیلی ها در این کشور سنگ شمادرا به شینه زده و سعی دارند عکس این سخن شما را بگویند... ممنون که اینطور صریح اظهار نظر فرمودید و برای مدتی دلواپسان !!!!!! را خاموش ساختید.
آرش۱۱۸۳۸۹۱۷:۰۴:۳۰ ۱۳۹۶/۷/۱۸
فقط با اتحاد و همدلی میتوان کشور را نجات داد. اختلاف بین قوا فقط به ضرر مردم تمام خواهد شد.
عباس اصغری۱۱۸۵۳۵۱۹:۵۱:۲۰ ۱۳۹۶/۷/۱۸
در اولین ساعاتی که ترامپ اعلام میکند سپاه پاسداران عزیز ما در زمره گروه تروریستی قرار میگیرد, همان لحظه باید تمام موشکهای ما به سمت تمام پایگاهها و ناوهای آمریکایی نشانه رود و حتی کوچکترین ناوچه آنها هم باید در این موضوع قرار گیرد. و برای چند دقیقه ای سیستمها را روشن کنیم تا سیستمهای پدافندی آنها این مساله را ببینند و آمریکاییها بفهمند که ما واقعا با آنها شوخی نداریم. چنان این خبر را به ترامپ بدهند که همانجا در حال خواندن خبر قرار دادن سپاه در گروه تروریستی, سکته را بزند.
ناشناس۱۱۹۳۲۰۱۶:۲۶:۱۰ ۱۳۹۶/۷/۱۹
قاطعيت در تعيين مواضع در كنار انسجام مسئولين توطئه دشمن را به خودش بازمي گرداند. خوشبختانه چنين بوده است.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین