چند آیفون 8 پلاس دیگر با مشکل باتری معیوب مواجه شدند

گروه فناوری الف،   3960713099

اخیرا تعدادی از دارندگان گوشی هوشمند آیفون ۸ پلاس در رابطه با متورم شدن باتری این دستگاه گزارش‌هایی منتشر کرده‌اند که بر اساس آن‌ها باتری گوشی نامبرده بر اثر متورم شدن، باعث جدا شدن نمایشگر از بدنه شده است.

چند آیفون 8 پلاس دیگر با مشکل باتری معیوب مواجه شدند

به گزارش زومیت، حال شخص دیگری به‌ نام آنتونی وو از شهر تورنتو کانادا در گفتگو با وب‌سایت مک‌رومرز اعلام کرده که پس از خرید آیفون ۸ پلاس و باز کردن جعبه‌ی این محصول با بیرون‌زدگی صفحه نمایش این محصول مواجه شده است؛ به همین دلیل وی گوشی خود را پس فرستاده است. این آسیب به احتمال زیاد به دلیل مشکل متورم شدن باتری داخل آیفون رخ داده است. در واقع با متورم شدن باتری و وارد آمدن فشار به بدنه‌ی دستگاه، نمایشگر این محصول از  بدنه آن جدا شده است. علاوه بر مورد فوق، تصویر دیگری شبیه به نمونه‌ی فوق توسط فروشگاه آی‌ریپیر منتشر شده است. این فروشگاه در زمینه‌ی تعمیر آیفون، آیپد و مک در یونان فعالیت می‌کند. در این مورد پس از اینکه مشتری گوشی آیفون ۸ پلاس را خریداری و آن را به شارژر اصلی این محصول متصل کرده است تا در طول شب شارژ اولیه‌ی دستگاه انجام شود؛ در صبح روز بعد با صحنه‌ای که در تصویر بالای مطلب مشاهده می‌کنید، مواجه شده است.

خاطرنشان می‌کنیم که خریدار آیفون ۸ پلاس در این مورد از شارژر رسمی اپل و کابل لایتنینگ موجود در جعبه‌ی این گوشی هوشمند برای شارژ این محصول استفاده کرده است. در حال حاضر حداقل پنج مورد با مشکل باتری در آیفون ۸ پلاس خود مواجه شده‌اند. این گزارش‌ها از نواحی مختلف جهان از جمله تایوان، ژاپن و هنگ‌کنگ منتشر شده‌اند.

 سخنگوی شرکت اپل پس از انتشار دو گزارش اول مبنی بر خرابی باتری آیفون ۸ پلاس اعلام کرد که این کمپانی در این رابطه تحقیق خواهد کرد تا در صورت لزوم مشکل را کشف و آن را رفع کند. اما کوپرتینونشین‌ها تاکنون به درخواست وب‌سایت مک‌رومرز مبنی بر اینکه تحقیقات در این زمینه در چه وضعیتی قرار دارد، پاسخی نداده است. با توجه به اینکه هم‌اکنون میلیون‌ها دستگاه آیفون در حال تولید شدن است، مسلما میلیون‌ها باتری لیتیوم‌-یونی نیز برای این گوشی‌ها باید تولید شود و به همین دلیل احتمال بروز مشکل در درصد کمی از این باتری‌ها چندان جای تعجب ندارد. با توجه به آنچه گفته شد، فعلا نمی‌توان با استناد به همین چند گزارش اعلام کرد که مشکل باتری آیفون ۸ پلاس یک مورد خیلی جدی و گسترده است، اما درهرصورت ما نیز پیگیر خبرهای مرتبط به این موضوع خواهیم بود تا مشخص شود دلیل بروز این مشکلات چه بوده است.

برای مقایسه باید اشاره کنیم مشکل باتری گلکسی نوت ۷ پیش از اعلام فراخوان جمع‌آوری این محصول توسط سامسونگ، توسط صدها نفر از خریداران این فبلت مطرح شده بود. علاوه بر این برخی از نمونه‌های گلکسی نوت ۷ آتش گرفت و به همین دلیل امنیت خریداران این محصول به خطر افتاد. همین امر سبب شد FAA از همراه داشتن گلکسی نوت ۷ در پروازها جلوگیری به عمل آورد.

سامسونگ سرانجام پس از ماه‌ها تحقیق در مورد مشکل گلکسی نوت ۷ به این نتیجه رسید که دلیل بروز مشکل یادشده، خطا در طراحی باتری‌های این محصول بوده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین