با خدمات فرست کلاس شرکت های هواپیمایی آشنا شوید

گروه اجتماعی الف،   3960704171

سفر رفتن یکی از کارهایی است که بسیار لذت بوده و می تواند روحیه انسان را تغییر دهد، سالانه افراد بسیار زیادی برای تفریح و استراحت سفر می کنند تا علاوه بر استفاده از آب و هوا و جاذبه های دیدنی آن با فرهنگ های بسیار جالب دیگر کشورها آشنا شوند.

روزانه افراد بسیاری برای جابه جایی های بین شهری و مسافرت های خارجی خود از هواپیما الستفاده می کنند، امروز قصد دارم یکی از لذت بخش ترین و خاص ترین بخش هواپیماها را برای شما معرفی کنیم. در اطلاعات سفر قصد داریم تا شما را با تجربه ای لذت بخش سفر با فرست کلاس آشنا کنیم. بسیاری از افراد برای مسافرت از فرست کلاس استفاده می کنند و شرکت های هواپیمایی خدماتی رویایی را به آنها ارائه می دهند ، تور چین یکی از سفرهای لذت بخش که می توان با فرست کلاس تجربه کرد.
درجه بندی صندلی،در هواپیما و ایرلاین ها مختلف است. این درجه بندی صندلی روی قیمت بلیط هواپیما، بلیط هواپیما چارتری و انتخاب مسافران بسیار تاثیر گذار است به همین دلیل با توجه به نوع کلاس هواپیما قیمت بلیط های آن نیز متفاوت است.

صندلیهای فرست کلاس هواپیما گران ترین و درجه یک ترین صندلی هایی هستند ک از در راحتی و لذت بخش کردن مدت زمان سفر ، دیگر صندلی های مدرن هنوز جای آنها را برای مسافران نتوانسته اند بگیرند.
به گزارش ویرلن؛ سفر بر روی صندلیهای فرست کلاس هواپیما بسیار مناسب وراحت می باشد و مسافران باخیالی آسوده وبدون احساس کمترین خستگی سفر خود را به پایان می رسانند این صندلی ها همه امکانات یک سفر را در خود جای داده و تمام استانداردهای بین المللی موجود برای صندلیهای هواپیمارا دردارا هستند و برای سفر بسیار مناسب و راحت هستند از امکانات درجه یک صندلی های فرست کلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مثل وجود صندلی های تک نفره راحت ، مبله شده و زیبا ، اتاقک مانند وجنبه خصوصی محیط برای افراد کاملا حفظ می شود، امکانات رفاهی فرست کلاس متفاوت و شامل تلویزیون خصوصی 23 اینچی با ریموت کنترل ، وجود لپ تاپ ، سرویس اینترنت ماهواره ای ، صندلی های اتوماتیک که قابلیت تنظیم زیر پا ، پشت و پشتی سر که به حالت یک بالش انعطاف پذیر هستند و به عبارتی شبیه تختی تاشو هستند برای استراحت در تمام مدت سفر،وجود میز کوچک ک از آن برای خوردن صبحانه،ناهار وشام می توان استفاده کردو...

همچنین در این کلاس پروازی غذای گرم سرو می شود که این امکان برای مسافران وجود دارد ک نوع غذای خود را بر حسب علاقه از روی منوی متنوع انتخاب کنند و ازخوردن غذا درمحیط آرام و راحت لذت ببرند.در واقع سرویس کترینگ فرست کلاس پروازی متفاوت و با کیفیت بالاتری هستند.

 از نظر پذیرایی هم مهمانداران به آن ها توجه خاصی دارند. هنگام سوار شدن، مسافران فرست کلاس جزو آخرین مسافران هستند ،حمل و نقل آنها تا پرواز مورد نظرشان بصورت جداگانه از سایر مسافرین انجام می شود، در ترمینال هم و برای دریافت کارت پرواز اولویت دارند و به صورت متفاوت از دیگر مسافران پذیرش می شوند، مسافران فرست کلاس اولین مسافرانی هستند که هنگام پیاده شدن از هواپیما خارج می شوند و می توان گفت مسافران قسمت فرست کلاس نه تنها از امکانات رفاهی بالایی در داخل هواپیما و بر روی صندلی های راحت دارند بلکه سایر امکانات یک سفر خوب و مناسب برایشان فراهم است.بیشتر متقاضیان فرست کلاس هواپیما سرمایه داران و افراد ثروتمندی هستند که آسودگی خاطر در طول سفر برایشان بسیار مهم است.
همه ی این امکانات در یک کابین جدا از مسافرین عادی مهیا می باشد و حتی علاوه بر این امکانات گاهی اتاق جلسات و یک یا چند لابی خصوصی هم در هر کابین وجود دارد تا افراد بتوانند در کنار هم جلساتشان را برگزار کنند.
افراد با انتخاب صندلی های فرست کلاس می توان تمام خستگی سفر را در خود نابود کنند و سفر بسیار خاطره انگیزی را برای خود فراهم کنند.در آخر می توان گفت شما با مراجعه به سایت های معتبر به راحتی بلیط هواپیما خود را رزرو کنید و حتی رزرو هتل خود را تنها با فشردن چند کلیلک انجام دهید.

منبع:

http://e-china.ir

 

 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

  25. با انواع شیوه‌های اعدام در دنیا آشنا شوید

آخرین عناوین