#ماهم_حقوق_نمی‌گیریم

مالک شریعتی،   3960702028 ۵۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۴ تکراری یا غیرقابل انتشار
#ماهم_حقوق_نمی‌گیریم

برای کارگران اراکی کاری نمی‌کنید؟! لااقل ابراز همدردی کنید و درکمپین #ماهم_حقوق_نمی‌گیریم مشارکت کنید.


خبر کوتاه: کارگران اراکی به‌خاطر چندماه حقوق زیر یک میلیون تومانی که کارفرما پرداخت نکرده، اعتراض کردند و این روزها اراک شاهد اعتراضات بحق کارگران است. کارگران دو کارخانه هپکو و آذرآب در اعتراض به عدم پرداخت ماه‌ها دستمزدشان تجمع کردند.


هنوز خاطره تلخ معدنچیان مظلوم گلستانی از ذهن‌مان پاک نشده است؛ همان‌ها که سال گذشته به عدم دریافت حقوق‌شان معترض بودند و کتک خوردند و امسال ده‌ها نفرشان زیر آوار معدن ناایمن دفن شدند.


یکی از معدنچیان زنده مانده آزادشهر در حضور رییس جمهور از وضعیت بد اقتصادی‌شان چنان درد دل می‌کرد و می‌نالید که جگرمان ریش می‌شد از این همه بدبختی و دلمان خون می‌شد از آن همه بی خیالی مدیران و مسوولان شکم سیر خوشحال.


ای مسوولان و صاحبان کارخانه و ...! واقعاً رسیدگی کنید و حل مشکل کنید؛ یک ماه خودتان را جای یک کارگر معدن یا کارگر هپکو اراک بگذارید می‌بینید که حداکثر مساله برای شما عدم توانایی در پرداخت اقساط ماشین شاسی بلند یا خانه دویست متری جدیدتان است ولی آنها در اول مهر، نان شب و پول روپوش مدرسه بچه‌هایشان را ندارند که سر سفره و به خانه ببرند.


و ای دیگر مسوولان! ای نمایندگان مجلس! ای اعضای شورای شهر! ای مدیران سازمان‌های فرهنگی انقلابی! ای مسوولان تبلیغات شهری و غیرشهری سال اشتغال و تولید ملی! ای مدیران خبرگزاری‌های دولتی و غیردولتی دارای بودجه! اگر حل مشکل این کارگران، حتی وظیفه شما و در اختیارتان نیست، لااقل با آنها ابراز همدردی کنید.


پیشنهاد مشخص این است که کمپین #ماهم_حقوق_نمی‌گیریم راه بیفتد و تا حل مشکل این عزیزان از دریافت همه یا بخش قابل توجهی از حقوق‌تان صرفنظر کنید!
مطمئن باشید آن مبالغ در حساب بانکی‌تان خواهد ماند و بعداً برداشت خواهید کرد و از این نظر خطری برای شما وجود ندارد. فقط همدردی کنید و کمی درد بی پولی را بکشید و بچشید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۷۹۱۱۰۸:۴۱:۵۸ ۱۳۹۶/۷/۲
حق این کارگران بدبخت و زن و بچه هاشون تو جیب مشتی آدم تنبل رفته که دارند با پول اینها تو سواحل مدیترانه انواع تفریح سالم و ناسالم می کنند و به ما میخندند. منظورم رو که میدونید کیا رو میگم؟!!!!
سعید۱۰۸۲۰۳۱۳:۴۵:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۲
حق اینها در حلقوم مدعیان مدیریت است که فقط حقوق می گیرند و فرصت ها را می سوزانند.
آرش۱۰۷۹۱۶۰۸:۴۵:۲۹ ۱۳۹۶/۷/۲
متوجه درخواست شما نشدم . اینکه التماس می کنید که در این کمپین شرکت کنید ، چه دردی از کارگران دوا میکنه . این همدردیه ؟ فایده اش چیه ؟ به چی میرسند ؟
مسعود۱۰۷۹۱۷۰۸:۴۷:۱۳ ۱۳۹۶/۷/۲
جناب آقای توکلی عزیز، در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۴ همین اتفاق برای کاشی حافظ در شیراز افتاد و به بهانه تامین امنیت انتخابات بدترین بلاها به سر کارگران اومد و کارخونه با ۶فاز تولیدی تعطیل شد و پس از مدتها در زمان انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ به صورت نمایشی یک فاز از مجموعه بازگشایی شد ولی هیچکس نپرسید تکلیف اونهمه کارگر اخراجی چه شد؟
امیری۱۰۸۱۷۹۱۳:۲۵:۱۴ ۱۳۹۶/۷/۲
کارخانه ای که تعطیل شده و تولید و درامدی نداره،چه حقوقی باید به کارگران بده؟!
ناشناس۱۰۸۶۱۳۰۰:۴۷:۴۱ ۱۳۹۶/۷/۳
چطور کارخانه تعطیل میتونه حقوق و پاداش و حق جلسه و فوق العاده شغل و اوقات فراغت فرزندان و وام بلاعوض و وام صفر درصد و ......... مدیران و کارمندان دفتر مرکزی و نورچشمی ها رو بده ، اما برای حقوق کارگرها پول نداره .
ناشناس۱۰۷۹۱۹۰۸:۵۰:۵۵ ۱۳۹۶/۷/۲
دوست عزیز صحبت شما بیشتر از روی احساس است نه منطق،وگرنه همه میدانیم امروز صنایع با مشکلات شدید اقتصادی درگیرند،و مشکلات هزاران کارگر با فروش ماشین شاسی بلند و خانه دویست متری حل نمیشود ،بروید ..بپرسید پول ها..در کجا ریخته میشود که ما امروز با این مشکلات دست به گریبانیم.
ناشناس۱۰۸۶۹۱۰۹:۱۹:۰۵ ۱۳۹۶/۷/۳
بنظر شما دوست عزیز پولها کجا هزینه میشه ؟!!!!!! .......
ناشناس۱۰۷۹۲۱۰۸:۵۳:۱۹ ۱۳۹۶/۷/۲
عملیات مدیریت بحران پلاسکو ربطی به روحانی نداشت! اما رفت واسه بازدید... که قالیباف رو... اونجاش که به روحانی ربط داشت وعده های حمایتی از کسبه و کارگرای پلاسکوبود... عمل شدن ونشدنش رو از اخبار اعتراضات پلاسکویی ها میشه فهمید! معدن زمستان یورت رو وسط تبلیغات انتخابات رفت واسه بازدید! واسه مدیریت بحران که نبود؟ وعده داد بهشون... رای جمع کرد... حالا از وضعشون بپرسید!.... روحانی! به اینا سر میزنی؟ فقط بیا وعده بده...
ناشناس۱۰۸۶۷۲۰۸:۴۳:۳۱ ۱۳۹۶/۷/۳
مالک معدن یورت کیه که هیچکس زورش بهش نمی رسه ؟
ناشناس۱۰۷۹۳۱۰۸:۵۹:۰۹ ۱۳۹۶/۷/۲
سی و دو حرف الفبای فارسی از ساختن هر کلمه و جمله ای در این ارتباط عاجز و شرمنده است .
ناشناس۱۰۷۹۴۰۰۹:۰۶:۳۷ ۱۳۹۶/۷/۲
علی مطهری و لاریجانی و سلفی بگیرها کجایند ؟
علي۱۰۷۹۴۲۰۹:۰۷:۳۲ ۱۳۹۶/۷/۲
سه چيز صدا ندارد :١ - چوب خدا ٢- مرگ فقير ٣- فرياد كارگر
باران۱۰۸۰۶۸۱۱:۳۴:۴۲ ۱۳۹۶/۷/۲
فریاد کارگر نه.... ظلم پول دار به خصوص از نوع ژن خوب
علی۱۰۷۹۵۲۰۹:۱۹:۲۵ ۱۳۹۶/۷/۲
حقوق مستمری بگیران دانشگاه تهران رو هم تا الان ندادن ما 5 نفر با همون مجموع یک میلیون تومان زندگی میکردیم که حالا همونم دارن نمیدن خواهشا یکی به داد ما برسه
هموطن۱۰۷۹۵۸۰۹:۳۱:۲۵ ۱۳۹۶/۷/۲
پدرم کارگر بود و بیشتر اوقات حقش را کارفرما می خورد . با دستهای هنرمند پدرم ، کارفرما سود زیادی کسب می کرد و رنج و درد و حقوق ناچیز سهم پدرم بود! و در اثر این همه تبعیض و بی عدالتی و نبودن هیچ گونه حمایت، بدون داشتن بیمه و بازنشستگی خیلی زود فوت کرد.( اتفاقی که هم اکنون برای خیلی از کارگرها می افتاد و هیچ حمایت کننده ای هم ندارند ) ولی در کشورهای پیشرفته با تدوین قانون عادلانه برای کار، مزد هر کار با عدالت تقسیم می شود. هم کارفرما راضی است و هم کارگر خشنود است . هرجا عدل و انصاف نباشد فساد گسترش می یابد.
ناشناس۱۰۸۱۹۴۱۳:۳۵:۴۲ ۱۳۹۶/۷/۲
همین قانون کار رو هم نه دولت می تونه تحمل کنه نه کارفرما هر روز یه بازی سرش میخوان دربیارن حالا توقع قانون کار عادلانه داری اینا توقع برده داری دارن
ناشناس۱۰۷۹۶۲۰۹:۳۴:۱۴ ۱۳۹۶/۷/۲
چیز زیادی خواستن شروع سال تحصیلی مدرسه ها و دانشگاه میخواد واسه بچه اش لوازم التحریر بگیره کیف و کفش بگیر چیزی زیادیه
ناشناس۱۰۷۹۷۷۰۹:۴۸:۲۸ ۱۳۹۶/۷/۲
انتخابات تمام شده. حقوق های نجومی نیز بی سرو صدا به سکوت گذارنده شده. وووووووووووووووووو خدایا مرگ را برسان تا از این مملکت خلاص شوم . چون جای دیگه ای هم حرمت نداریم.
ناشناس۱۰۷۹۸۶۰۹:۵۱:۴۱ ۱۳۹۶/۷/۲
اقا ما حقوق نخواستیم نزن
ناشناس۱۰۷۹۹۶۱۰:۰۰:۱۴ ۱۳۹۶/۷/۲
کی به فکر مردمه از این مسئولین؟ زبانی هم خود را خادم ملت نمی دانند و طلبکارند، قدردانی عملی پیشکششان
ناشناس۱۰۸۰۰۱۱۰:۰۵:۰۶ ۱۳۹۶/۷/۲
به جای اینکه دزدان بیت المال و مفسدین یقه سفید را کتک بزنند، زورشان به کارگر مستضعف رسیده، .. است؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۰۸۱۷۷۱۳:۲۱:۴۰ ۱۳۹۶/۷/۲
هموطن عزیز و گرامی ، این کتک ها برای حفظ و حراست از زر و زور و تزویر " یقه سفیدها و ژن های خوب " به کارگران مظلوم زده شده است پس ............. ؟؟!!
ناشناس۱۰۸۰۱۳۱۰:۱۶:۲۳ ۱۳۹۶/۷/۲
اقوام نزدیک بنده در این کارخانه ها کار میکنند، میگفتند که بیش از سی نفر مصدوم و مجروح شدند، تعداد زیادی بخاطر تنفس گاز اشک آور دچار نفس تنگی شدند و در بیمارستان بستری شدند که یکی از آنها جانباز جنگ تحمیلی است، یکی از آنان مبتلا به سرطان ریه است که بعد از این حوادث وضعیتش وخیم شده.... خلاصه که واقعا وضعیت دردناکی است...
majid r۱۰۸۰۲۰۱۰:۳۳:۰۷ ۱۳۹۶/۷/۲
سخن پيامبر گزينه 1 يا 2؟ 1- تا عرق كارگر خشك نشده دستمزدش را پرداخت كنيد 2- تا عرق كارگر خشك نشده او را با باتوم بزنيد.
محمد۱۰۸۰۲۸۱۰:۴۶:۳۶ ۱۳۹۶/۷/۲
آه مظلوم تاوان دارد منتظر توان آن باشید این را من نمیگم خداوند گفته .
ناشناس۱۰۸۰۳۳۱۰:۵۰:۴۴ ۱۳۹۶/۷/۲
حقوق بازنشسته ها را هم تا ساعت 11 دوم مهر نداده اند -چطور به همه دنیا کمک می کنیم ولی چندرغاز حقوق بازنشسته را نداریم بدیم
ناشناس۱۰۸۰۳۴۱۰:۵۱:۴۷ ۱۳۹۶/۷/۲
عده ای آنقدر دارند از بیت المال می خورند (فوتبالیستها و مدیران دولتی ...) آنوقت عده ای کارگر اینطور خدا آه مظلوم را از ظالمین بگیرد انشااله.
ناشناس۱۰۸۰۳۹۱۰:۵۷:۳۸ ۱۳۹۶/۷/۲
کاش این هیات های عزاداری اراک به جای اینکه به سر و سینه خودشان بزنند میرفتند پشت سر این کارگران مظلوم در این ماه محرم
ناشناس۱۰۸۰۴۶۱۱:۰۵:۲۰ ۱۳۹۶/۷/۲
از اول امسال تاکنون حقوق به ما ندادند ، پولشو گذاشتن تو بانک سود میگیرن. به حسابرس میگن دادیم ، فساد تو کشور بیداد میکنه
ناشناس۱۰۸۰۵۴۱۱:۱۹:۱۹ ۱۳۹۶/۷/۲
نفستون از جای گرم درمیاد! حقوق کجا بودکه کسی بگیره یا نگیره؟! دوم مهره حقوق بازنشسته ها هنوز واریز نشده
ناشناس۱۰۸۰۵۸۱۱:۲۳:۱۶ ۱۳۹۶/۷/۲
دلیل اینکه وضعیت اینگونه شده چیست؟ چرا پول نمیدهند؟
ناشناس۱۰۸۰۶۲۱۱:۳۱:۰۵ ۱۳۹۶/۷/۲
وعده های انتخابی روحانی برای کارگران 1. یک کارگروه ویژه برای خوزستان تشکیل خواهم داد. 2. اگر تولید رونق یابد در بخش‌های مختلف هم بیکاری حل می‌شود و هم وقتی این مسئله افزایش یابد عرضه کالا زیاد می‌شود و در برابر تقاضا تعادل به وجود می‌آید در این صورت ناچار نمی‌شویم بنجل‌ها را از خارج وارد کنیم وبرای کارگر چینی کار درست کنیم. 3. به جوانان می‌گویم من علاقه‌ای ندارم برای پیروزی در انتخابات جشن بگیرم بلکه دوست دارم زمانی که غمی بر چهره کارگر ندیدم جشن بگیرم. آن روز که ایران در جایگاه غرور و افتخار در جهان بود جشن بگیرم. آن روزی کهمردم ما احساس رضایت کردند روز جشن ما خواهد بود. 4. من می‌دانم شما از بیکاری رنج ‌می‌برید، دولت شما رونق را به اقتصاد بازمی‌گرداند، دولت شما به مشکل کارگران، اصناف، کارآفرینان توجه دارد، دولت شما می‌داند شما جوانان آزادی می‌خواهید. 5. کشاورزان ما با مشکلات فراوان روبرو بودند و ما به جای حل مشکلات آنان به دیگران پرداختیم و در حالیکه کارگران کارخانه ما در بیکاری به سر می‌بردند برای کارگران چینی کار ایجاد کردیم. 6. کشاورزان، صنعتگران، کسبه و همه افرادی که حقوق‌بگیر هستند از جمله کارگران و کارمندان که امروزه تحت فشار هستند، بتوانند با رفاه بیشتر و معیشت راحت‌تر زندگی کنند. 7. عدالت یعنی هر چیزی سر جای خودش باشد. یعنی به کسی ظلم نشود و تولیدگر و کارگر به حقشان برسند وهر کسی بتواند انتقاد و حرف خود را بزند که چنین جامعه‌ای، جامعه علوی خواهد بود.
محمد۱۰۸۰۹۰۱۱:۵۶:۳۲ ۱۳۹۶/۷/۲
خودكرده راتدبير نيست بايد تا١٤٠٠تحمل كرد
ناشناس۱۰۸۷۸۵۱۱:۲۵:۵۹ ۱۳۹۶/۷/۳
هر کسی دیگری هم بود همین وضعیت بود..
ناشناس۱۰۸۰۹۳۱۱:۵۸:۵۲ ۱۳۹۶/۷/۲
تمام مشکل ودرد اینه که ما از ارزشها وراهی که امام برای انقلاب ونظام ترسیم کرد عدول کردیم .مگر امام نفرمود یک موی این کوخ نشینان به همه کاخ نشینان ارزش دارد .امروز متاسفانه خود دولتمندان کاخ نشین شده اند .در کاخ های شاه ساکن شده اند .بعد برای فریب مردم نام کاخ را برداشته وبنام مجمع فرهنگی از ان نام می برند.
ناشناس۱۰۸۰۹۵۱۱:۵۹:۳۲ ۱۳۹۶/۷/۲
وقتي ثروت مملكت حيف و ميل ميشه نتيجش ميشه اين وقتي مديران نالايق در چند پست مشغول به كار ميشند و از هر كدوم حقوق چند ده مليوني ميگرند وقتي وزير بهداشت به فكر اينه كه بودجه بقيه بخش هاي كشور رو بكشه تو وزارت درمان تا درامد نجومي پزشكا رو افزايش بده نتيجش ميشه اين
ناشناس۱۰۸۱۰۴۱۲:۰۹:۳۳ ۱۳۹۶/۷/۲
رفتم نوزادم رو ختنه کردم، پزشک مربوطه 700 هزار تومان برای یک جراحی سرپایی نیم ساعته از من گرفت و من هم بالاجبار پرداخت کردم. به همین منوال، طرح تحول سلامت دکتر...، مالیات و حق بیمه 80 میلیون ایرانی رو به جیب 80 هزار نفر از همکاران پزشک ایشون ریخت و بودجه وزارت بهداشت رو در کمال آرامش چندین برابر کرد بدون اینکه خدمت جدیدی ارائه کنه، دهها هزار میلیارد تومان از بودجه های عمرانی و صنعتی مورد نیاز برای چرخیدن چرخ کارخانه هایی مثل هپکو و آذرآب رو بلعید و حیف و میل کرد.. چوبی که امروز این کارگرها خوردند رو جناب ایشون با طرح تحول سلامتشون سالهای پیش بلند کرده بودن. علی برکت ا.... الف مدیون هستی اگر منتشر نکنی.
ناشناس۱۰۸۱۱۹۱۲:۲۱:۰۷ ۱۳۹۶/۷/۲
با پول این بیچاره ها فرویدون ها و صفدرها ساخته شدن
ناشناس۱۰۸۱۶۲۱۳:۰۴:۵۹ ۱۳۹۶/۷/۲
آقاي توكلي اين درد غالب كارگران است اگه يه آمار از شركتهاي اراك بگيرين اكثر شركتها حقوق معوق دارند و ماههاست حقوق نگرفته اند ولي جرات اعتراض هم ندارند چون به محض اعتراض اخراج مي شوند
ناشناس۱۰۸۵۷۱۲۲:۳۱:۲۹ ۱۳۹۶/۷/۲
خوب بازار فروش ندارند. چه کنند؟
ع۱۰۸۱۶۳۱۳:۰۷:۵۱ ۱۳۹۶/۷/۲
وزارت کار از موضوع صیانت از کارگران به موضوعات سبد کالا و یارانه و بهزیتسی و .... تغییر ماهیت داده و روز به روز بدتر میشه اوضاع. مقصر اصلی هم حقوق نجومی میگیره!!!.
دکترع.م. ج.۱۰۸۲۰۴۱۳:۴۷:۲۷ ۱۳۹۶/۷/۲
این کارگران مگه همون نجومیبگیران نبودند؟ چرا اینقدر به این مسئولین که مدام حقوقشون ماها و سالها پرداخت نمیشه گیر میدین؟ اینا شیفتگان خدمتن نه نجومی بگیر
داوود۱۰۸۳۱۹۱۵:۵۵:۲۴ ۱۳۹۶/۷/۲
من کاملا درد این قشر زحمتکش را میفهمم. من خودم تعدادی کارگر دارم که هر جوری که شده تا امروز نگذاشتم یک روز حقوق انها به عقب بیافتد ولی تا کی میتونم ادامه بدم؟ واردات بی رویه کالاهای چینی کمر شکسته. کالایی را که من با هزار خون دل و با کیفیت عالی تولید میکنم در میاد 1000 تومن انوقت کالای بنجل چینی وارد میشه 200 تومن خوب من چه باید بکنم؟ کیفیت را پایین بیارم؟ که اسمش دزدی میشه و انجام نمیدم. پس چه کار کنم؟ همین ماه قبل که با شرمندگی 3 نفر از پرسنلم را مرخص کردم تا صبح از ناراحتی نخوابیدم. مشکل بزرگ ما مدیریت کشور است. اقتصاد مدیر میخواهد. بانک مرکزی بانکها را ورشکست نمود. اقتصاد را ویران کرد باز هم بگم؟
امیر۱۰۸۳۳۲۱۶:۰۱:۴۲ ۱۳۹۶/۷/۲
تا وقتی که حق و حقوق کارگران و بیت المال و مالیات صرف پروژه های بیخود در سازمان های دولتی می شه و کارمندای رسمی اعم از مدیر و کارمند تا گردن در فساد دست و پا می زنن و هیچ ارگان نظارتی هم برخورد نمی کنه نتیجه اش می شه این...یک سری ژن خوب و آدم بی عرضه می شن کارمند و یک عده از مردم زحمتکش و مستحق هم می شن کارگر...توی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات ی پروژه تعریف کردن که باهاش همه ی فامیل ها رو آوردن سره کار و وقتی دو ماه حقوق اشون دیر می شه نه تنها از پلیس ضد شورش خبری نیست بلکه همه ی ارگانهای نظارتی اون سازمان به همراه رئیس و مدیرکل هاش می افتن به جون پیمانکار که حقوق این فامیلا چی شد...واقعا کاش ...
ناشناس۱۰۸۳۶۷۱۶:۱۴:۰۲ ۱۳۹۶/۷/۲
بیشتر .. تمام خصوصی سازی ها یعنی خودی سازیها
ناشناس۱۰۸۴۳۷۱۷:۱۲:۲۱ ۱۳۹۶/۷/۲
..جواب خشونت منطق نیست...ضمنا ای کاش کمتر بروکراسی در کشور داشتیم تا مشکل این عزیزان زودتر حل میشد.
ناشناس۱۰۸۴۴۸۱۷:۲۹:۰۰ ۱۳۹۶/۷/۲
شده و قابل برداشت خواهد بود. به گزارش فارس، حسین بخشی زاده اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر انجام شده از سوی این صندوق، تامین اعتبار لازم برای پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری از سوی سازمان برنامه و بودجه انجام شده و حقوق شهریورماه تمامی بازنشستگان کشوری، امشب (یکشنبه) به حساب آنها واریز شده و قابل برداشت خواهد بود. وی یادآور شد: بازنشستگان کشوری می توانند از طریق دستگاه‌های خودپرداز ATM یا سایر روش‌ها نسبت به دریافت حقوق بازنشستگی خود اقدام کنند. یواش یواش مثل یارانه ها یک ماهشو ..
مکارم۱۰۸۴۸۶۱۸:۲۸:۴۸ ۱۳۹۶/۷/۲
هر حزبی همراه اطرافیان نزدیکش چه اصلاح طلب و چه اصولگرا به فکر منافع خود هستند و مردم عادی هم بازیچه.فکر این نباشید که اینها کاری برای مردم متوسط به پایین انجام بدند.همیشه همین بوده
ناشناس۱۰۸۵۰۸۱۹:۲۲:۵۶ ۱۳۹۶/۷/۲
داداش کلا تو مملکت وضع اینه.
هموطن۱۰۸۵۴۲۲۰:۴۹:۳۴ ۱۳۹۶/۷/۲
وقتی با درد هموطنان دیگر ، رنجشان را حس نمی کنیم و بی تفاوت شده ایم، و فقط حواسمان پی کار خودمان است ،یعنی یک فرهنگ غیر ایرانی گریبانمام را گرفته است مصیب بی تفاوتی بدعت جدیدی است که باید با همدلی و دوستی همدیگر در مقابل آن سر خود را خم نکنیم ، ملتی که با مهر و محبت همدیگر را دوست بدارند و چون برادر هوای هم رو داشته باشند ، هیچ گاه خوار و ذلیل نمی شوند . در ایام هشت سال دفاع مقدس اگر چه جنگ بود و جراحت و شهادت ولی درکنارش مهربانی بود و همدلی بی نظیر یک ملت . و اینطوری شد که ایران پیروز میدان شد . و این همان رمز پیروزی در همه میدانهاست
ناشناس۱۰۸۵۴۷۲۱:۱۸:۱۲ ۱۳۹۶/۷/۲
مدیر عامل تیم پرسپولیس یک قرارداد غلط با یک مربی خارجی می بندد و بعد حدود نه میلیارد تومان می بایستی از بودجه مملکت بابت این اشتباه پرداخت . این رقم حداقل معادل حقوق صد نفر کارگر با رقم متوسط یک میلیون تومان برای نه ماه کاری می باشد. حالا حساب بکنید حدود 13000 میلیارد اختلاس در صندوق فرهنگیان نیز که باز به دلیل سو مدیریت و سو نظارت دولت ایجاد شده است چه رقم بزرگی است . یعنی اگر حقوق متوسط دریافتی کارگران را حتی معادل یک و نیم میلیون تومان در نظر بگیریم این عدد معادل حقوق یک سال هشتصد و پنجاه هزار نفر می باشد. حالا اگر قائل باشیم که ده برابر این مبلغ به خاطر سو مدیریت ها در سال به باد می رود با این پولها می شود حقوق هشت میلیون و پانصد هزار کارگر در طی یک سال به راحتی پرداخت شود . سیاستهای دولتها در طی همه این سالها بزرگترین عامل بیکاری و بی پولی مردم و عامل هزاران اختلاس از جیب مردم بوده است مانند انچه که در موسسات مالی نظیر کاسپین و ثامن الحجج و غیره شاهد هستیم.
ناشناس۱۰۸۵۶۱۲۲:۰۷:۵۴ ۱۳۹۶/۷/۲
دولت وعده و شعار ... چرا ...محاکمه نمیشه؟!
محمد۱۰۸۵۶۶۲۲:۱۵:۲۶ ۱۳۹۶/۷/۲
اقای توکلی لطفا به درد کارکنان قراردادی بانک صادرات هم رسیدگی کنید متاسفانه بانک قرارداد 700 نفر نیروی شرکتی را تمدید نکرد و 700 جوان که دو سال قبل با هزاران امید مشغول به کار شده بودند در عرض یک روز بیکار شدند و حتی حراست برج سپهر اجازه نداد ما وارد ساختمان شویم و مسولان بانک را ببینیم و جواب ما این بود به شما نیاز نداریم
ناشناس۱۰۸۶۰۴۰۰:۲۸:۴۴ ۱۳۹۶/۷/۳
ضعیف بودن اتحادیه صنفی کارگران همواره مانع رسیدن کارگران به حق وحقوقشان است ایا نباید اموال تولید کننده حداقل ضامن حقوق کارگران گردد
ناشناس۱۰۸۶۲۸۰۵:۳۸:۱۲ ۱۳۹۶/۷/۳
شما خطاب به صاحبان كارخانه ها فقط نوشتيد در حاليكه معضل اصلي دولت وسيستمي است كه براي كار گران ارزشي قايل نيستند وگرنه كارخانه داران جرات ندارند حق كار گران را ضايع كنندوهر بلايي كه خواستند بر سركار گر بياورند
ناشناس۱۰۸۶۹۳۰۹:۲۱:۲۸ ۱۳۹۶/۷/۳
دير پرداخت کردن حقوق بازنشستگان کشوری هم از استثنا تبديل به قاعده شده است.
ناشناس۱۰۸۷۵۱۱۰:۵۰:۱۹ ۱۳۹۶/۷/۳
این دولت ورشکسته است از هر لحاظ
ناشناس۱۰۸۷۸۴۱۱:۲۵:۱۳ ۱۳۹۶/۷/۳
دیروز سوار اتوبوس دو خیابان پایین تر از بیمارستان مدرس، چند کارگر مقوا دست گرفته بودند یازده ماه حقوق نگرفته ایم و هیچکس توجهی به انها نداشت! کارگران اهمیتی ندارند، خانواده هایشان ارزشی ندارند؟ این مدیران که حقوق کارگران را نمی دهند همه منصوب ..هستند و خوداشن کارافرین نبوده اند. چه کسی باید بر این فساد همه گیر نظارت کند؟ دادستان کجاست؟ تنها کاری که می کنید اعزام نیروی ویژه برای.. کارگرانی است که ماهها حقوق نگرفته اند، دادگاهی کردن، شلاق زدن آنها، دست و سر شکستن آنها...؟؟؟از اه مظلوم بترسید!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  4. و ناگهان اخلاق!

  5. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  6. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  7. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  8. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  9. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  12. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  13. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  14. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  15. فریب نخوریم! 

  16. دبی؛ چند روز پس از سیل

  17. تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت جالب زمینی و هوایی رئیسی در لاهور

  18. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  19. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  22. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  23. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  24. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  25. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

آخرین عناوین