ترامپ، دعوت ورزشکاران به کاخ سفید را پس گرفت!

گروه سیاسی الف،   3960701343

رئیس جمهور آمریکا مراسم حضور قهرمانان بسکتبال این کشور را در کاخ سفید لغو کرد

به گزارش خبرنگاران جوان و به نقل از سی ان ان، چندی پیش از اعضای تیم قهرمان بسکتبال حرفه ای آمریکا دعوت شد در مراسم ضیافتی در کاخ سفید شرکت کنند اما امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دعوت از اعضای تیم گلدن استیت واریرز را برای حضور در کاخ سفید پس گرفت.

 ترامپ در این باره گفته است هر کس رفتن به کاخ سفید را افتخار نمی داند نباید به آنجا برود. این اقدام ترامپ پس از آن صورت گرفت که استفن کاری ستاره این تیم به صراحت اعلام کرد نمی خواهد در کاخ سفید حضور یابد.

 ترامپ در پیام توئیتری خود نوشت: رفتن به کاخ سفید افتخاری بزرگ برای تیم قهرمان لیگ به شمار می رود و حال که استفن کاری در این زمینه تعلل می کند، ما نیز دعوت را پس می گیریم!

 این اقدام ترامپ پس از انتقادهای شدید او از اعضای تیم فوتبال آمریکایی صورت گرفت که به هنگام نواخته شدن سرود ملی آمریکا به نشانه اعتراض به ترامپ، نایستادند. او در یکی از سخنرانی‌هایش در خصوص این بازیکنان فوتبال گفت: وقتی کسی به پرچم کشور ما احترام نمی گذارد باید گفت، آن حرامزاده بلافاصله از زمین بیرون آورده شود! آنها باید اخراج می شدند.

 دی مارئیس اسمیت مدیر اجرایی لیگ قهرمانی فوتبال آمریکایی موسوم به ان اف ال، به این سخنان واکنش نشان داد و با انتشار پیامی توئیتری گفت: ما هرگز عقب نخواهیم نشست و دیگر نمی توانیم خودمان را فقط به مسائل ورزشی محدود کنیم.