وزیر خارجه کره شمالی در مجمع عمومی: شیطانی که رئیس‌جمهور آمریکا نامیده می‌شود، ۴ روز پیش این مکان مقدس را آلوده کرد

گروه جهان الف،   3960701341 ۱۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

«ری یونگ هو» وزیر خارجه کره شمالی امروز در سازمان ملل متحد، به تهدیدات موجودیت کشورش توسط «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا از تریبون همان سازمان، واکنش نشان داد.

وزیر خارجه کره شمالی در مجمع عمومی: شیطانی که رئیس‌جمهور آمریکا نامیده می‌شود، ۴ روز پیش این مکان مقدس را آلوده کرد

وزیر خارجه کره شمالی در سازمان ملل گفت که می‌خواهد با لحن خود ترامپ به وی پاسخ دهد و گفت که رفتار ترامپ دیوانه و خودبزرگ‌بین، بزرگ‌ترین تهدید برای امنیت جهان است.

وزیر خارجه کره شمالی در مجمع عمومی سازمان ملل: شیطانی که رئیس‌جمهور آمریکا نامیده می‌شود، ۴ روز پیش این مکان مقدس را آلوده کرد.

وی در ابتدا گفت: «احساس وظیفه می‌کنم که به سخنان 4 روز پیش کسی که رئیس‌جمهور آمریکا خوانده می‌شود و تلاش کرد که این محیط مقدس را آلوده کند، پاسخ بدهم.»

وی به اشاره مستقیم ترامپ به «کیم جونگ اون» رهبر کشورش اشاره کرد و گفت: «ترامپ با صحبت‌های خشونت‌بار و غیرمسئولانه، سعی کرد که به رهبر کشور من توهین کند و عادلانه است که من با لحن خود وی به او پاسخ دهم.»

وزیر خارجه کره شمالی ادامه داد: ترامپ تلاش می کند سازمان ملل را به لانه گانگسترها تبدیل کند، جایی که پول حرف آخر را می زند و کشتار و خونریزی برنامه روزانه است.
وزیر امور خارجه کره شمالی روز شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت هر شهروند آمریکایی که کشته شود، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مسئول اصلی آن خواهد بود. هدف نهایی ما برقراری موازنه قدرت با آمریکا است.
 
وی افزود در صورت بروز هرگونه نشانه از تصمیم آمریکا و نیروهای مزدور آن برای هرگونه حمله نظامی علیه ما ، با اقدام پیشدستانه بیرحمانه به آن واکنش نشان خواهیم داد.