چگونه نرم‌افزار Apple Watch را ارتقا دهیم؟

گروه فناوری الف،   3960631047

در حاشیه مراسم رونمایی از جدیدترین آیفون های اپل، این شرکت از watchOS 4 جدیدترین نرم‌افزار ساعت‌های هوشمند خود نیز رونمایی کرد.

چگونه نرم‌افزار Apple Watch را ارتقا دهیم؟

به گزارش کلیک، با ارائه جدیدترین نسخه نرم‌افزار watchOS 4 بسیاری از علاقه‌مندان به دنبال آپدیت ساعت‌های خود به این نسخه هستند. حال، برای ارتقای نرم‌افزار این ساعت‌های هوشمند، ابتدا باید آیفون و یا آیپد خود را به نسخه iOS 11 آپدیت کنید. به خاطر داشته باشید پیش از آپدیت، از دستگاهی که ساعت هوشمند شما با آن کار می‌کند، بک‌آپ بگیرید.

برای آپدیت، Apple Watch باید ۱۰۰ درصد شارژ داشته باشد. البته میزان شارژ مصرفی برای این کار ۵۰ درصد است، اما به عقیده برخی کارشناسان، بهتر است شارژ آن کامل باشد. حتی می‌توانید در طول آپدیت، ساعت خود را به شارژر وصل کنید تا در طی فرآیند خاموش نشود.

پس از اطمینان از اتصال ساعت با آیفون و یا آیپد خود، به سیستم وای فای وصل شوید و از طریق برنامه Watch در iOS 11، تنظیمات ساعت را راه اندازی کنید. در این برنامه، با انتخاب گزینه‌های My Watch و بعد General با پیام درخواست آپدیت مواجه می‌شوید. سپس، آخرین نسخه watchOS را مشاهده می‌کنید که با مشاهده آن ساعت آماده آپدیت است.

پس از آن، رمز عبور خود را وارد و با شرایط و قوانین آن موافقت کنید. سپس ساعت خود را روشن کرده و ادامه تنظیمات را تأیید کنید. البته برای ادامه تنظیمات باید مجدداً کلمه عبور خود را وارد کنید.

توجه داشته باشید که تا زمانی که دسترسی شما به اینترنت قطع نشود، دانلود و نصب آن ادامه دارد. پس از اتمام دانلود و نصب، Apple Watch با نسخه جدید اجرا می‌شود.

گفتنی است؛ با ارتقای ساعت هوشمند خود به نسخه watchOS 4 می‌توانید از قابلیت‌های جدید Siri، پخش موسیقی و درگاه پرداختی اپل استفاده کنید.