توهين به شان مردم و رسانه ملی در برنامه خانوادگی خندوانه!/ ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان در "کینگ کنگ"!

گروه فرهنگی الف،   3960630048 ۸۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

رامبد جوان آخرین قسمت خندوانه را تبدیل به برنامه ی شخصی و خانوادگی خود کرد.

توهين به شان مردم و رسانه ملی در برنامه خانوادگی خندوانه!/ ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان در "کینگ کنگ"!

قسمت آخر خندوانه با حضور نگار جواهریان به برنامه ای خانوادگی و تعریف و تمجید از یکدیگر تبدیل شد و با سنگ تمام تبلیغاتی برای فیلم «نگار» به کارگردانی رامبد جوان از انتن صداوسیما به پایان رسید.

آنطور که انتخاب نوشته،در طول برنامه، رامید جوان و همسرش بارها از توانایی های یکدیگر تمجید کرده و ابعاد مختلف شخصیتی یکدیگر را شکافتند و ستودند. اتفاقی که مناسب یک شام خانوادگی دو نفره بود تا یک برنامه تلویزیونی با بیننده و مخاطب گسترده.

به گزارش الف، پیش از این نیز بارها جوان،‌ بلیط تماشای فیلم نگار را به برندگان بخش های مسابقه ای خندوانه را داده بود و با نام بردن فیلم خود در یک برنامه پربیننده تلوزیونی به صورت مستقیم برای آن تبلیغ می کرد.

او حتی از از نگار جواهریان برای حضورش خاصش در خندوانه به خاطر حضور نیافتن در دیگر برنامه های تلوزیون تشکر کرد و گفت: شما امکان نداشت که به یک برنامه تلویزیونی بروید، اما الان این کار را انجام دادید و از این بابت متشکرم. که نگار جواهريان گفت : به خاطر تو آمدم!

فارغ از پربیننده بودن یک برنامه در سیما،‌ باید برای مدیران سازمان صداوسیما ابتدا احترام به خود آن سازمان!، سپس شعور مخاطبان و سپس عدم سواستفاده از یک تریبون توسط مجریان یک برنامه تلویونی مطرح و قابل اعتنا باشد.

 

 همچین در کلیپی با محتوای فیلمی حماسی ماجراجویی کینگ کونگ! نگار جواهریان و رامبد جوان با یکدیگر ازدواج می کنند.