واکنش های داخلی به سخنان ترامپ و نتانیاهو؛ سخنرانی های قرون وسطایی و نفرت آلود/ داغ شدن هشتگ ایرانی «خفه‌شو نتانیاهو»

گروه جهان الف،   3960629255 ۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنرانی ترامپ و نتانیاهو در سازمان ملل واکنش های بسیاری را در داخل کشور به همراه داشت.

سخنرانی های قرون وسطایی و نفرت آلود/ داغ شدن هشتگ ایرانی «خفه‌شو نتانیاهو»

نخستین سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل واکنش های بسیاری را داخل و خارج از کشور به همراه داشت. رئیس جمهور آمریکا با تهدیدات خود علیه دولت‌های کره شمالی و ایران این نگرانی را ایجاد کرد که در مسیر تنش زایی بسیار خطرناکی قرار گرفته است. دونالد ترامپ در سخنرانی خود در برابر مجمع عمومی سازمان ملل کره شمالی را تهدید کرد که اگر در برنامه‌های موشکی خود کوتاه نیاید این کشور را نابود می‌کند. وی همچنین توافق هسته‌ای با ایران را یک رسوایی نامید. رئیس جمهور آمریکا همچنین انتقاد شدیدی به دولت ونزوئلا وارد کرده و شرایط دیکتاتوری سوسیالیستی در این کشور را غیر قابل قبول ارزیابی کرده و گفت آمریکا نمی تواند در برابر چنین وضعیتی دست روی دست بگذارد.

بنیامین نتانیاهو نیز در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: در سال گذشته به ۶ قاره جهان سفر کردم. فقط به قطب جنوب نرفتم. البته می‌دانم که حتی پنگوئن‌های آنجا هم اسرائیل را دوست دارند! نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل نام برد و از آنها به دلیل حمایت از اسرائیل تشکر کرد. او سپس سخنرانی ترامپ ضد ایران را شجاعانه‌ترین سخنرانی ایرادشده در سازمان ملل خواند. وی گفت: رئیس‌جمهور ترامپ به درستی توافق هسته‌ای با ایران را شرمساری خواند. کاملا با او موافق هستم.

سیستم عصبی و انسجام فکری آنها به هم ریخته است

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به سخنان سخیف و اتهام‌زنی‌های وقاحت‌بار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ایران در سازمان ملل متحد با بیان اینکه در حرف‌های ترامپ چیز جدیدی وجود نداشت، گفت: آنچه تازگی داشت اینکه آمریکا چهره واقعی خود را برای جهانیان آشکار ساخته و امروز دنیا همان تصویری را از آمریکا مشاهده می‌کند که ایران سال‌هاست در تلاش است آن را آشکار سازد و در واقع این تهمت‌ها به ایران، زیبنده آمریکا و دولت فاسد و قلدر آن است. فرمانده کل سپاه افزود: با شکست‌های پی‌درپی و خردکننده‌ای که آمریکایی‌ها به‌ویژه در منطقه از ایران دریافت کرده‌اند طبیعی است که سیستم عصبی و انسجام فکری آنها به هم ریخته باشد. وی با اشاره به اینکه باید از ترامپ بابت برداشتن نقاب از چهره واقعی آمریکا تشکر کرد، گفت: سخنان رئیس جمهور آمریکا نباید بی‌جواب بماند و امیدواریم رئیس جمهور محترم در نطق خود پاسخ قاطع، انقلابی و روشنگر چنان که در شأن ملت ایران است به وی بدهد. سرلشکر جعفری تأکید کرد: موضع‌گیری قاطع در مقابل ترامپ تازه آغاز راه است و آنچه اهمیت راهبردی دارد این است که آمریکا پاسخ‌های دردناک‌تر را در عمل و در رفتار و تصمیماتی که ایران ظرف ماه‌های آینده خواهد گرفت، مشاهده کند.

سخنرانی قرون وسطایی و نفرت آلود بود

محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه ایران در واکنش به این سخنان با انتشار پیامی در توییتر شخصی خود، نوشت: سخنرانی سخیف و نفرت آلود ترامپ متعلق به قرون وسطی است، نه سازمان ملل متحد قرن بیست و یکم که ارزش پاسخ دادن ندارد. کسی فریب همدلی دروغین با ایرانیان را نمی خورد.
علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی نیز گفت: این اظهارات ناشی از درک ضعیف رییس جمهوری آمریکا از توافق های بین المللی و مبانی حقوقی آن بوده و از نگاه جامعه جهانی بی اهمیت تلقی می شود. وی خاطرنشان کرد: رییس جمهوری آمریکا هنوز از فضای انتخاباتی این کشور و استفاده از حملات لفظی به رقبا برای جلب آرا خارج نشده و لازم است مشاوران وی به او یادآوری کنند که رفتارهای تبلیغاتی و نمایشی تاثیری در تغییر اراده و رفتار کشورها ندارد.

پنگوئن‌های قطب جنوب هم حاضر نیستند ننگ طرفداری از رژیم کودک‌کش اسرائیل را بپذیرند

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورایعالی امنیت ملی مواضع اخیر رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل را نمایانگر روحیه جنگ طلبانه، خصمانه و ضد صلح دانست. امیردریابان علی شمخانی در گفت‌وگویی با اشاره به ادعای ترامپ مبنی بر این‌که برجام قراردادی برای سرپوش گذاشتن در ساخت سلاح هسته‌ای ایران است و یکی از بدترین قراردادهای آمریکا بوده است اظهار داشت: این اظهارات ناشی از درک ضعیف رئیس جمهورآمریکا از توافقات بین المللی ومبانی حقوقی آن بوده و از نگاه جامعه جهانی بی اهمیت تلقی می‌شود. وی خاطر نشان کرد؛ رییس جمهور آمریکا هنوز از فضای انتخاباتی این کشور و استفاده از حملات لفظی به رقبا برای جلب آرا خارج نشده ولازم است مشاوران وی به او یادآوری کنند که رفتارهای تبلیغاتی و نمایشی تاثیری در تغییر اراده و رفتار کشورها ندارد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود؛ آژانس بین المللی انرژی اتمی ۷ نوبت پس از برجام پایبندی کامل ایران به تعهداتش و ماهیت و روند صلح آمیز فعالیت های هسته‌ای کشور ما را تایید کرده است و هرگونه فضاسازی رسانه ای طرف مقابل و اتهام زنی واهی که با هدف عملیات روانی صورت می گیرد فاقد ارزش و اعتبار است.

وی همچنین در واکنش به سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی که هرساله در قالب نمایش‌های کودکانه ارائه می‌شود، خاطر نشان کرد؛ با توجه به موج گسترده نفرت و انزجار مردم جهان از این رژیم و شخص وی که قاتل زنان و کودکان فلسطینی است، بطور قطع پنگوئن‌های قطب جنوب هم حاضر نخواهند شد ننگ طرفداری از این رژیم کودک‌کش را بپذیرند

 آمریکا درمانده شده است

سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات رئیس جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: سخنان رئیس جمهور امریکا حاکی از ضعف و درماندگی دولتی است که در رویای ابرقدرتی، به مالیخولیا مبتلا شده است. وی خاطرنشان کرد: برخلاف آنچه که ترامپ، ایالات متحده را صاحب قدرت «رهبری عظیم» می‌داند، استنادات دهه‌های اخیر، همگی حاکی از بی‌ظرفیتی دولت و حاکمیت امریکا در مواجهه با حوادث و رویدادها به خصوص در منطقه غرب آسیاست که از آن جمله به جنایات کم‌نظیر برنامه ریزان و نظامیان آمریکا در عراق، سوریه، افغانستان و یمن می‌توان اشاره کرد. به تعبیر دیگر آمریکا با هر کشوری که برخلافش، کاری انجام دهد، بدون صبر و تحمل، برخورد قهرآمیز می‌کند، مگر آنکه توان برخورد نداشته باشد. جزایری در ادامه افزود: اینکه ترامپ در مورد برجام می‌گوید «ما نمی‌توانیم به آن پایبند بمانیم»، به خودش مربوط است، لیکن این را بداند که با این بلوف‌ها نخواهد توانست از جمهوری اسلامی ایران امتیازگیری کند.

دشمنی با بشریت؛ واکنش سرلشکر فیروزآبادی
 سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا در واکنش به اظهارات روز گذشته رئیس‌جمهور آمریکا پیرامون ایران در سازمان ملل، یادداشتی منتشر کرد که در آن آمده است: ترامپ از خدا روی برگردانده است و با بشریت دشمنی می‌کند، او در مجمع عمومی سازمان ملل در مثل اعلای شیطان بزرگ ظاهر شد به نمایندگان کشورهای جهان که مخاطب او بودند بد کرد، همچنان که به مردم آمریکا بدی می‌کند. این شرم‌آورترین و بی‌محتواترین سخنرانی خطابه در سازمان ملل بود. من به ملت آمریکا به خاطر داشتن چنین رئیس‌جمهوری تسلیت عرض می‌کنم و برای بشریت آزادی از شر شیطان بزرگ مظهر استکبارجهانی را خواهانم و برای تمامی ملت‌های آزاده و مردم معترض ایالات متحده از خدای بزرگ آرزوی پیروزی می‌کنم.

 ترامپ همان دیوانه قبلی است
سفیر اسبق ایران در مقر اروپایی سازمان ملل متحد در ژنو با بیان اینکه سخنرانی ترامپ نتیجه لابی‌ها و فشارهای اسرائیل، عربستان و گروه‌های تندرو و جنگ‌طلب داخلی آمریکا بود، تاکید کرد: نه تنها کشورهای اروپایی بلکه کل جهان با بسیاری از سخنان رئیس جمهور آمریکا به ویژه اظهارات او درباره توافق هسته‌ای موافق نبودند. سیدعلی خرم در رابطه با سخنان روز گذشته رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: اظهارات دونالد ترامپ، سخنانی خارج از عرف دیپلماتیک بود. هیچ رهبر یا رئیس‌جمهوری براساس حقوق بین‌الملل حق ندارد دیگران را تهدید به نابودی کند و کسی که این کار را انجام دهد، می‌توان علیه او در مجامع بین‌المللی شکایت کرد. این تحلیلگر مسائل سیاست خارجی ادامه داد: تنها هیات آمریکایی، اسرائیلی و عربستانی برای ترامپ دست زدند و از سخنان او رضایت داشتند و دیگر کشورها در قبال سخنان او به ویژه اظهاراتش درباره ایران سکوت کردند و دیدند که ترامپ هیچ تفاوتی با ماه‌های قبل نکرده و همچنان او همان دیوانه قبلی است.

  درکی از سخنرانی در سازمان ملل ندارد
حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری نیز در واکنش به سخنان رییس جمهوری آمریکا در توییتر خود نوشت: کسی که با عوام فریبی و رفتاری غیردمکراتیک رییس جمهوری شود از درک متفاوت میان سخنرانی در سازمان ملل و بازی خشن فوتبال آمریکایی عاجز است. وی در این پیام افزود: دنیا اگر به گسترش صلح در برابر جنگ طلبی متعهد است، نباید اجازه دهد سازمان ملل محل نفرت پراکنی و جنگ افروزی شود؛ نخستین گام حفظ حرمت دیپلماسی در مقر آن است.

پیش نویس نطق ترامپ را نتانیاهو نوشته است
همچنین محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: ظاهرا پیش نویس نطق ترامپ را نتانیاهو نوشته است، این دولت آمریکا را از آنچه هست، بدنام تر و منزوی تر می کند.

چرا به بهانه تحریم دسترسی ایرانیان به سایت های متعدد را مسدود کرده اید
محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به سخنان ترامپ اعلام کرد: دولت آمریکا اگر نگران دسترسی مردم ایران به اینترنت است، چرا به بهانه تحریم دسترسی ایرانیان به سایت های متعدد را مسدود کرده است؟

سخنرانی ترامپ نفرت انگیز بود
همچنین محمد رضا عارف رییس فراکسیون مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان رییس جمهوری آمریکا در توییتر خود نوشت: سخنرانی ترامپ آنقدر نفرت انگیز بود که حمایت مردم کشورش را هم به دنبال نخواهد داشت. وی تصریح کرد: افراط گرایان و خشونت طلبان روز به روز در جهان منزوی تر خواهند شد.

https://cdn.mashreghnews.ir/d/2017/09/20/4/2056223.jpg

دلیل تاکید ترامپ بر ایران هراسی به روایت حداد عادل
غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در واکنش به این سخنان، در پیامی توییتری نوشت: اگر ترامپ چنین تصویری از ایران را ترسیم نکند، چطور می تواند قراردادهای 400 میلیار دلاری برای فروش اسلحه با کشورهای منطقه ببندد؟

 

ترامپ مطالب قبلی را تکرار کرد
صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران در یادداشتی با عنوان نطق ترامپ، پیروزی ایران، نوشت: او همان مطالب قبلی را تکرار کرد. عصبانیت، نارضایتی و مخالفت با برجام را یک بار دیگر و با لحنی تلخ‌تر تکرار کرد و از شرمگین‌بودن خود سخن گفت اما نتوانست هیچ راهکار جدیدی ارائه دهد.

یک دروغگو، فاسد و حامی تروریسم، ملت ما را متهم کرد
همچنین محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در واکنش به سخنان ترامپ در توییتر خود اعلام کرد: سبک مغز بی ادبی در سازمان ملل علیه مردمی بزرگ سخن گفت. یک دروغگو، فاسد و حامی تروریسم، ملت ما را متهم کرد. وی در این پیام تصریح کرد: این است واقعیت شیطان بزرگی که امام راحل می شناخت.

سازمان ملل پرچم خود را بحالت نیمه افراشته درآورد
سیدمحمدعلی حسینی سخنگوی اسبق وزارت امورخارجه نیز در یادداشتی تصریح کرد: ترامپ در اولین سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل، سرشت پلید استکباری و ذات متعفن شیطانی رژیم آمریکا را بدون کمترین پرده پوشی به نمایش گذاشت. وی تاکید کرد: شایسته است سازمان ملل متحد بخاطر سخنان شرم آور و وقاحت آمیز و بدور از شان و منزلت ملت های جهان ، پرچم خود را بحالت نیمه افراشته درآورد.

این سخنان در حد شعار، لفاظی ها و تهدیدهای توخالی است
جلال ساداتیان دیپلمات پیشین ایران در انگلیس نیز در واکنش به سخنان روز گذشته دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: این سخنان در حد شعار، لفاظی ها و تهدیدهای توخالی است که خیلی نمی تواند پشتوانه جدی داشته باشد.

این سخنان چهره واقعی او را هر روز بیشتر به جهانیان نشان می دهد
عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از سخنان سخیف و وقیحانه روز گذشته ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل علیه ایران اظهارکرد: این سخنان چهره واقعی او را هر روز بیشتر به جهانیان نشان می دهد.

ترامپ الفبای حقوق را نمی داند

محمود صادقی  نماینده اصلاح طلب مجلس هم معتقد است ترامپ الفبای حقوق را هم نمی داند.

 منافقانه و فریبکارانه؛ واکنش نماینده ایران در سازمان ملل
درجواب اظهارات ضدایرانی نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در نشست امسال مجمع عمومی سازمان ملل، نمایندگی ایران سخنان وی را منافقانه و فریبکارانه خواند و ضمن رداتهامات مذکور، گفت کافر همه را به کیش خود پندارد.

 حسین ملکی، رایزن نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل درباره سخنان بنیامین نتانیاهو گفت: نماینده رژیم اسرائیل تلاش کرد با عوام‌فریبی، سیاست‌ها و رفتار دهشتناک خود را پنهان کند؛ غافل از اینکه ماهیت این رژیم که بر اشغالگری، تجاوز، سرکوب و خشونت و ترور بنا شده است، به هیچ وجه با متهم ساختن دیگران قابل پنهان کردن نیست؛ چون در عصر اطلاعات، «سلاح اغوای جمعی» آنها دیگر کارآیی خود را از دست داده است. وی افزود: به جای دروغ پراکنی، متهم ساختن دیگران و تلاش برای فریب افکار عمومی، وی باید برای مجمع عمومی توضیح می‌داد که چرا در طول عمر کوتاه خود، این رژیم بدون استثناء به کلیه همسایگان خود تجاوز کرده و با به راه انداختن بیش از 15 جنگ، حتی به کشورهای خارج از این منطقه نیز حمله کرده است. ملکی اضافه کرد: وی باید توضیح می‌داد چرا از اجرای دهها قطعنامه مجمع عمومی و حدود 100 قطعنامه شورای امنیت و نیز تعداد زیادی از قطعنامه‌های دیگر نهادهای سازمان ملل که خود وی نیز به آنها اشاره و به خاطر تصویب آنها، این نهادها را مورد شماتت قرار داد، سر باز می‌زند.

 ایرانی‌ها با «خفه‌شو نتانیاهو» به سخنرانی نخست‌وزیر اسرائیل پاسخ دادند
روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی به واکنش کاربران ایرانی در فضای مجازی به سخنرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد پرداخته است.  روزنامه صهیونیستی هاآرتص می‌گوید ایرانی‌ها در توئیتر به سخنرانی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان دادند.

هاآرتص نوشته است: «توئیتر در واکنش به سخنرانی بنیامین نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل از [هشتگ] #ShutupNetanyahu (نتانیاهو خفه‌شو) و تصاویر پنگوئن پر شد.» نتانیاهو در سخنرانی خود در سازمان ملل متحد بار دیگر به تکرار ادعاهای اثبات‌نشده درباره ایران پرداخت. وی در بخشی از اظهاراتش گفت که حتی پنگوئن‌ها هم حامی اسرائیل هستند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در بخشی از این سخنرانی به زبان فارسی، خطاب به مردم ایران گفت: «شما دوستان ما هستید.» هاآرتص تصاویری از توئیت برخی کاربران ایرانی منتشر کرده است. یک کاربر نوشته است: «به عنوان مردم ایران #ShutupNetanyahu»

کاربری دیگر با انتشار تصویری از پنگوئنی که طعمه وال شده نوشته است: «واکنش پنگوئن ها وقتی نتانیاهو میگه "حتی پنگوئن‌ها اسرائیل رو دوست دارند"» کاربران ایرانی، قبل از این هم در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل هشتگ #ShutupTrump راه انداخته بودند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۶۲۶۶۱۷:۵۹:۵۴ ۱۳۹۶/۶/۲۹
وقتی مترجم شبکه خبر به شعور این ملت احترام نمیگذاره از ترامپ و نتانیاهو که دشمن این ملت هستند چه انتظاری هست!
ناشناس۱۰۶۲۷۹۱۸:۱۸:۴۰ ۱۳۹۶/۶/۲۹
کارش بجایی کشیده که دست بدامان پنگونها شده!!!!!!
ناشناس۱۰۶۶۰۷۱۲:۳۷:۰۲ ۱۳۹۶/۶/۳۰
اوبا ما با ما بود !
علی۱۰۶۶۲۳۱۳:۰۰:۲۹ ۱۳۹۶/۶/۳۰
من که الان دارم تو ایران زندگی میکنم کاملا احساس نا امیدی و پوچی میکنم و هیچ امیدی برای زندگی ارام ندارم خوب به نظرم فلانی درست میگه منه ایرانی الان تو بیکاری چی کار کنم با این همه بد بختی دل به چی خوش کنم واقعا که مرگ بهتر از زندگی که الان داریم میکنیم
ناشناس۱۰۶۸۵۱۲۰:۴۱:۰۹ ۱۳۹۶/۶/۳۰
ترامپ سبك مغز است اري حرفهاي سخيف ميزند اري تاجر مسلك است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  17. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  18. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  19. سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو

  20. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  21. یک سیلی برای تنبیه

  22. رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل‌شدن هستند  

  23. همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

  24. توضیحات سردار جعفری درباره تذکر رهبری پیرامون مبارزه با بی‌حجابی/ توصیه همتی درباره نرخ‌های متفاوت ارز

  25. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

آخرین عناوین