سه گزينه جدي براي اجراي دور چهارم «هفت»و واکنش اکبر نبوی

گروه فرهنگی الف،   3960629217

این روزها بحث بر سر گزینه های مجری گری برنامه «هفت» به قدری اهمیت پیدا کرده که دو روز پیش مرتضی میرباقری هم در بازدید از پشت صحنه سریال «هاتف» در اظهارنظری غیرمنتظره در جمع خبرنگاران به این موضوع اشاره کرده و در این باره توضیحاتی ارائه داد.

 سه گزينه جدي براي اجراي دور چهارم «هفت»و واکنش اکبر نبوی
به گزارش بانی فیلم، این روزها بحث بر سر گزینه های مجری گری برنامه «هفت» به قدری اهمیت پیدا کرده که دو روز پیش مرتضی میرباقری هم در بازدید از پشت صحنه سریال «هاتف» در اظهارنظری غیرمنتظره در جمع خبرنگاران به این موضوع اشاره کرده و در این باره توضیحاتی ارائه داد.
 
 
وی در این باره گفت: شبکه های مختلفی داوطلب ساخت برنامه های سینمایی هستند، اما قرار است محوری ترین و اساسی ترین نقش را شبکه سه برعهده داشته باشد.
 
 
وی در همین زمینه افزود: بنابراین در سیاستگذاری ما نسبت به ساخت این برنامه های سینمایی، ممکن است برنامه سینمایی در شبکه های دیگر پخش شود. چراکه اگر این برنامه ها با نقشه سازمان صداوسیما نسبت به برنامه های سینمایی هماهنگ نباشد، حذف خواهد شد، همانطور که برنامه قدیم «هفت» نیز با نقشه جدید ما انطباق نداشت.
 
 
وی درباره نام مجری برنامه «هفت» و سایر عوامل تولید آن نیز گفت: هر اسمی که به عنوان کاندیدا مطرح می شود صددرصد حذف خواهد شد. همچنین مهدی کرم پور نیز حذف میشود، چرا که اگر کسی به کار تیمی وارد نباشد قواعد کار تیمی را برهم میزند.
 
 
اظهار نظر عجیب میرباقری درباره مجری این برنامه و نام هایی که رسانه ای شده اند، در حالی مطرح شد که براساس شنیده های موثق سه گزینه برای اجرای این برنامه وجود دارند که نام شان هنوز رسانه ای نشده اند.
 
 
نخستین این جمع سه نفره، رسول صدرعاملی است که تا به حال تجربه اجرای مستقل را نداشته است و همواره به عنوان میهمان در برنامه های سینمایی از جمله «هفت» حضور پیدا کرده است.
 
 
محمدرضا شهیدی فر یکی دیگر از این گزینه هاست که سالهاست در زمینه اجرا در برنامه های مختلفی حضور داشته است. از جمله اجرای برنامه هایی چون: «مردم ایران سلام» و «پارک ملت» که بیشتر با این برنامه ها شناخته شد.
 
 
اما گزینه سوم اکبر نبوی است که برای اجرای برنامه «هفت» در نظر گرفته شده است نبوی مدتی است به عنوان کارشناس در برنامه «چشم شب روشن» در شبکه چهار حضور داشت که او نیز تجربه اجرای چنین برنامه ای را ندارد.
 
 
باید منتظر بود که کدام یک از این سه نفر را احتمال حضورشان در برنامه پر حاشیه «هفت» قوی تر از سایرین خواهد بود.
 
 
گفتنی است که به جز برنامه «هفت» سایر شبکه های تلویزیونی نیز در تب و تاب ساخت برنامه هایی با موضوع سینما هستند. شبکه دوم در دوره جدید برنامه «سینما دو» را روی آنتن دارد که پنجشنبه شب ها پخش می شود. شبکه یک برنامه «سینما یک» را دارد. شبکه چهار «چشم شب روشن» را دارد. شبکه پنج برنامه «تهران بیست» را با موضوع سینما دارد. شبکه خبر نیز برنامه «شهر فرنگ» را دارد. شبکه افق برنامه «صد و هشتاد درجه» را پخش می کند و شبکه های شما و آی فیلم هم در کدام برنامه هایی با موضوع سینما پخش می کنند.
 
    واکنش اکبر نبوی به این گزارش
به گزارش الف اکبر نبوی در واکنش به سه  گزینه احتمالی برای اداره برنامه هفت نوشت:

نمی دانم منابعی که دوستان و همکاران رسانه ای به آن استناد می کنند کیست و یا چیست. اما جز یک بار (تابستان سال گذشته) و آنهم در پی اصرار زیاد دوستان سینماگر، پذیرفتم سردبیر و مجری هفت باشم، که آنهم به دلایلی محقق نشد. بجز این یک مورد، همیشه و پیوسته و با صراحت از پذیرش برنامه ی هفت استنکاف کرده ام. دلیل اصلی ام را هم برای عدم پذیرش اعلام نموده ام: بنده سیب نیم خورده ی دیگران را گاز نمی زنم.


امیدوارم هر عزیزی که اداره و اجرای هفت را بر عهده می گیرد برای اعتلای سینمایی زمان آگاه و آشنا و متعهد به منافع و امنیت ملی و نیز سینمایی فرهنگی، جذاب و پر مخاطب بکوشد و همچنین، بجای پرداختن به حواشی زرد و کاهنده، بر مولفه های برپادارنده و هویت بخش سینمای ایران متمرکز باشد و باز همچنین، برای تحکیم پیوندهای خجسته و بارآور میان خانواده ی سینما تلاشی پیوسته داشته باشد.

 
 
 
سه گزينه جدي براي اجراي دور چهارم «هفت» 
محمدرضا شهیدی فر
 
سه گزينه جدي براي اجراي دور چهارم «هفت» 
اکبر نبوی
 
سه گزينه جدي براي اجراي دور چهارم «هفت»
رسول صدر عاملی
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین