بامداد امروز در ملاء عام؛ قاتل آتنا به دار مجازات آويخته شد+تصاویر

گروه اجتماعی الف،   3960629029 ۴۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

حکم اعدام اسماعیل رنگرز که خردادماه امسال آتنا اصلانی کودک ۷ ساله پارس‌آبادی را پس از آزار و اذیت به قتل رسانده بود، بامداد امروز چهارشنبه اجرا شد.

قاتل آتنا به دار مجازات آويخته شد+تصاویر

حکم اعدام اسماعیل رنگرز که خردادماه امسال آتنا اصلانی کودک 7 ساله پارس‌آبادی را پس از آزار و اذیت به قتل رسانده بود، صبح امروز با حضور مسئولان و مردم در ملاء عام اجرا شد.

بامداد امروز قاتل آتنا اصلانی دختر خردسال پارس‌آبادی پس از چند ماه انتظار خانواده آتنا و مردم شهرستان پارس‌آباد و استان اردبیل و شاید هم همه مردم ایران به دار مجازات آویخته شد. شیطان پارس‌آبادی که به اسماعیل رنگرز شهرت یافته ساعت 6:20 بامداد امروز در میدان باکری شهر پارس‌آباد در ملاء عام و در میان خشم و انزجار مردم پارس‌آباد و خانواده دردکشیده آتنا اعدام شد.

در مراسم اعدام اسماعیل رنگرز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، دادستان پارس‌آباد، مسئولان قضایی و انتظامی، امنیتی و برخی مسئولان دیگر، خانواده آتنا و جمعی از مردم شهرستان پارس‌آباد حاضر بودند تا فرجام ناجوانمردی این مرد گرگ صفت قاتل را نظاره‌گر باشند.

آتنا اصلانی دختر بچه 7 ساله بی گناه پارس‌آبادی بود که در روز 28 خردادماه امسال ناپدید شد و پس از اعلام مفقودی این دختر خردسال در روز 29 خردادماه پرونده‌ در این زمینه تشکیل و اقدامات و بررسی‌ها برای یافتن این کودک پارس‌آبادی آغاز شد.

پس از بررسی محل کار پدر آتنا که دستفروشی در کنار مغازه اسماعیل رنگرز بود ماموران پلیس آگاهی به رنگرز که فردی خوشنام نیز نبوده مظنون شده و وی را دستگیر می‌کنند که در نهایت یک تماس تلفنی رنگرز با خانواده‌اش برای جابه‌جایی جسد دخترک 7 ساله پرده از جنایت قاتل بر می‌دارد.

با کشف جسد آتنا توسط برادر و همسر رنگرز و مراجعه آنها به دادستانی برای گزارش موضوع در نهایت بعداز بیست و دو روز تلاش و کوشش برای یافتن دختر بچه در روز 19 تیرماه جسد آتنا در پارکینگ رنگرز کشف شد و راز این قاتل برملا شد.

قاتل بی‌رحم خردسال معصوم که ابتدا منکر جنایت خود شده بود با مشاهده شواهد و قراین سرانجام به قتل خود اعتراف کرد و با صدور حکم، رنگرز از بابت تجاوز به عنف محکوم به اعدام، از بابت یک فقره قتل عمد محکوم به قصاص نفس و از بابت سرقت محکوم به حبس و شلاق و رد مال شد.

با صدور حکم توسط دستگاه قضایی اردبیل و تائید این حکم در دیوان عالی کشور حکم شلاق قاتل کودک معصوم پارس‌آبادی روز گذشته به اجرا در آمد و حکم اعدام در ملاء عام نیز بامداد امروز اجرا شد.

 

دیدگاه کاربران

احد۱۰۵۸۱۷۰۷:۳۵:۲۷ ۱۳۹۶/۶/۲۹
جای تشکر و سپاس دارد ولی ایکاش حکم قاتل ستایش قریشی مظلوم هم هر چه زودتر اجرا شود و یک خبیث دیگر هم از جامعه حذف شده و شائبه افغانی بودن مقتول و عدم نیاز به اجرا اعدام قاتل صحت نداشته باشد !
ناشناس۱۰۵۸۳۳۰۸:۱۱:۵۱ ۱۳۹۶/۶/۲۹
برا نماز جماعت صبح یک دهم تماشاچیای اعدام حاضر نیستن از خواب دل بکنن
بيتا۱۰۵۸۴۰۰۸:۱۶:۲۷ ۱۳۹۶/۶/۲۹
اگه هميشه متجاوزها به همين سرعت به سزاي عملشون برسن و خانواده دختر مجبور نشه كه ديه مرد قاتل را بده اونوقت ميبينيم كه تجاوز به كودكان مخصوصا دختران چقدر كم ميشه. آخه چطور دلشون مياد به يه بچه دست بزنن. چه برسه بهش تجاوز كنن و بعد هم بكشنش.
ناشناس۱۰۶۳۰۲۱۹:۰۰:۰۳ ۱۳۹۶/۶/۲۹
نخیر.از نظر علم روانشناسی اصلا اینطور نیست.اگر قرار بود این کار موجب عبرت شود اعدام های پیش از این شده بود...امثال این قاتل بیمارو مریض هستند.بیمارجنسی و روانی.ادم بیمار از این صحنه ها غبرت نمیگیرد چون انچه انجام میدهد دست خودش نیست..این اعدام ها حتی دل خانواده قربانی را هم تسکین نمیده.برایشان جای از دست رفته را پر نمیکند...پس بیهوده به اثر بخشی ان دل نبندید
ناشناس۱۰۷۱۱۷۱۵:۳۹:۴۳ ۱۳۹۶/۶/۳۱
..چی میگی بیمار روانی و جانی چیه یارو طوری نقشه کشیده بود که دوربینارو دور بزنه اونوقت تو میگی که بیمار بوده نمیدونسته داره چی کارمیکنه اگه بیمار بود که الان با.. میکرد واقا متسفم براتون با این طرز فکرتون
میثم۱۰۷۵۱۸۱۲:۴۲:۱۴ ۱۳۹۶/۷/۱
در مورد عبرت آموز بودن اعدام نمیشه صفر و یکی نظر داد. بالاخره رو یه عده اثر میذاره. در مورد تسکین درد خانواده ی قربانی هم به همین صورت، بالاخره کم و زیاد داره و خصوصا اینکه اعدام باعث تسکین خانواده ی قربانی میشه یا نه رو فقط و فقط کسی میتونه بگه که صاحبه حقه. وگرنه من و شما الان هر نظری هم که بدیم شاید وقتی برای خودمون پیش بیاد نظرمون عوض شه.
احمد۱۰۷۶۳۸۱۵:۵۱:۰۲ ۱۳۹۶/۷/۱
و لکم فی القصاص حیات یا اولی الالباب
ناشناس۱۰۵۸۷۱۰۸:۴۸:۲۵ ۱۳۹۶/۶/۲۹
اولئک علیهم لعنة الله و الملائکة و الناس اجمعین
ناشناس۱۰۵۸۸۳۰۹:۱۳:۳۰ ۱۳۹۶/۶/۲۹
مردمي كه براي ديدن صحنه اعدام هميشه لحظه شماري مي كنند هيچ گاه براي شادي 1 دقيق وقت نمي گذارند خاضرند ميليونها تومن براي كشتن و ديه اعدام پرداخت نمايند ولي 1000 تومن براي خانواده هاي نيازمند حتي در ماه حاظضر به پرداخت نيستند واي بر اين مردم
ناشناس۱۰۶۰۵۵۱۳:۰۷:۱۴ ۱۳۹۶/۶/۲۹
مطمئنی؟
ناشناس۱۰۶۰۶۸۱۳:۴۱:۵۱ ۱۳۹۶/۶/۲۹
حرفی ندارم بگم؛ نمیدونم اگر یکی از عزیزان خودتون قربانی چنین جنایتی بودند، باز هم این حرف را میزدید؟!
ناشناس۱۰۶۴۱۹۲۳:۵۴:۴۹ ۱۳۹۶/۶/۲۹
شادی بالاتر از احیای حق یه طفل معصوم؟؟؟
احسان۱۰۶۶۸۲۱۴:۲۱:۰۷ ۱۳۹۶/۶/۳۰
شما شاد هستی کافیه ....
ناشناس۱۰۵۸۸۶۰۹:۱۷:۴۰ ۱۳۹۶/۶/۲۹
کله سحر چه جمعیتی رفته !
ناشناس۱۰۵۹۴۴۱۰:۳۱:۴۴ ۱۳۹۶/۶/۲۹
توی عکس وحشت از مرگ در قیافه قاتل موج میزنه و مرد گنده اینقدر از مرگ می ترسه اونوقت چی کشید طفل معصوم بی دفاع. بای ذنب قتلت.
ناشناس۱۰۵۹۴۸۱۰:۳۴:۳۶ ۱۳۹۶/۶/۲۹
ان فی القصاص حیات یا اولی الباب
ناشناس۱۰۵۹۷۰۱۰:۵۹:۰۸ ۱۳۹۶/۶/۲۹
... حيف از اون كودك معصوم كه فدا شد
ناشناس۱۰۵۹۸۹۱۱:۱۷:۳۴ ۱۳۹۶/۶/۲۹
خدا لعنتش کند. برو به قعر جهنم حیوان کثیف
ناشناس۱۰۶۰۲۰۱۲:۰۶:۵۸ ۱۳۹۶/۶/۲۹
درست نيست به او بگوييد گرگ صفت. حيوانات هم اين چنين پليد نيستند
ناشناس۱۰۶۰۵۱۱۳:۰۰:۵۴ ۱۳۹۶/۶/۲۹
ای کاش با توجه به اینکه قاتل سه فرزند کودک و نوجوان داشت حکم در زندان اجرا میشد و عکس و فیلم آن منتشر نمیشد چون با این کار چهار نفر را اعدام کردیم
ناشناس۱۰۶۱۹۳۱۶:۱۰:۵۰ ۱۳۹۶/۶/۲۹
لازم نیست شما دلت برای اونا بسوزه. ...میشه
ناشناس۱۰۶۱۹۴۱۶:۱۱:۴۱ ۱۳۹۶/۶/۲۹
یک کشور رو عذاب داده حالا به فکر بچه هاش هستی؟؟؟؟؟؟؟ واقعا که
ناشناس۱۰۶۷۹۴۱۸:۰۱:۱۲ ۱۳۹۶/۶/۳۰
با این دید محدود وبدور از اینده نگری جنابعالی فردا شاهد مجرمین تازه ای که احتمالا فرزندان این اقا هستندخواهیم بود
اشکان۱۰۶۰۷۰۱۳:۴۹:۲۸ ۱۳۹۶/۶/۲۹
خدا عاقبت همه‌ را بخیر کند.
رضا۱۰۶۰۸۵۱۴:۱۰:۲۹ ۱۳۹۶/۶/۲۹
زودتر باید اعدام میشد
ناشناس۱۰۶۱۲۲۱۴:۵۲:۲۶ ۱۳۹۶/۶/۲۹
مصیبت عظما حضور ملت در صحنه جان دادن یک انسانه-بخدا یک دهم ...مگر دیدن صحنه اعدام چه لذتی داره
ناشناس۱۰۶۱۶۰۱۵:۲۸:۰۵ ۱۳۹۶/۶/۲۹
آیا با اعدام یک نفر مشکل حل می شود یا باید ریشه ای مسئله را حل کرد !
ناشناس۱۰۶۲۵۳۱۷:۳۷:۰۸ ۱۳۹۶/۶/۲۹
سلام؛ مسئول مربوطه در یکی از مصاحبه ها علت قساوت قلب قاتل آتنا را تلویحا ترک نماز دانست و در این خصوص از مردم خواست نماز را جدی بگیرند.
علی۱۰۶۳۰۶۱۹:۱۲:۵۹ ۱۳۹۶/۶/۲۹
متاسفانه مردم و ایضا تبهکاران فراموشکارند و خیلی زود این یکی هم از ذهن مردم و جنایتکاران پاک میشود اما راه حل : اینگونه مجرمان را باید در یک زندانی تا پایان عمر نگهداری کرد و هر سال هم در سالگرد واقعه به همه یادآوری کرد که این فرجام جنایت است با این روش مطمئنا جنایتهای مشابه کمتر خواهد شد
ناشناس۱۰۶۳۰۸۱۹:۱۴:۳۳ ۱۳۹۶/۶/۲۹
هموطنان عزیز خشم شما از این جنایت طبیعی است از روان شناسان باید کمک گرفت برای مقابله با خشونت که متاسفانه با نظائر آن مواجه ایم اعدام در ملا عام بنظر روان شناسان ترویج خشونت است قراموش نکنیم هدف از مجازات انتقام جوئی نیست بلکه هشداریست برای جلوگیری از تکرار .
مصطفي۱۰۶۴۵۱۰۲:۱۳:۱۲ ۱۳۹۶/۶/۳۰
كاش همه تجاوزا رو همينطوري سريع محاكمه كنن
ناشناس۱۰۶۴۹۸۰۸:۳۶:۳۴ ۱۳۹۶/۶/۳۰
اعدام باید زودتر انجام می شد ولی باز خدا را شکر که اعدام شد چرا قاتل ستایش قریشی اعدام نمی شود ؟
هموطن۱۰۶۵۱۷۰۹:۴۹:۱۴ ۱۳۹۶/۶/۳۰
همه مجرم ها اول خود را توجیه می کنند و سپس مرتکب جنایت می شوند . ولی اصل واقعیت با خیال انسانها از واقعیت با هم متفاوت است . خیلی از انسان نماهای دیگر هستند که باید اعدام شوند. تا در جهان هستی صلح و امنیت برقرار شود .
ایرانی۱۰۶۵۶۷۱۱:۱۰:۴۲ ۱۳۹۶/۶/۳۰
حالا از فردا رسانه های حامی حقوق شیطان کمپین می ذارن که نباید اعدام می شد و از این حرفا. آخه ..اگه این افراد اعدام نشن پس چی بشن؟ آزاد بشن و چندتا بچه دیگه رو هم بکشن. چرا یک کم به فکر حقوق کودکان بی پناه و بی دفاع نیستید. از پدر و مادر ها هم خواهش می کنم بیشتر مواظب بچه هاشون باشن. به هرکسی اطمینان نکنند و آموزشهای لازم را به اونا بدن که با افراد غریبه حرف نزنند و به جاهایی که نمی شناسند نروند. التماس دعا
ناشناس۱۰۷۰۲۷۱۱:۰۰:۴۷ ۱۳۹۶/۶/۳۱
هیچ کس به اهمال نیروی انتظامی در مورد قتل های قبلی این ادم توجه نکرد که چگونه سالها به راحتی این ادم پس از ان قتل ها زندگی کرده است تا بالاخره یک دختر کوچک بسیار بسیار بیگناه و خانواده این دختر را برای همیشه از ارزوهایشان محروم کرد. چرا حتی در مورد کشف این مورد اخری نیز حماقت خود قاتل باعث کشف جرم شد و احتمال بسیار زیاد اگر این اتفاق هم نمی افتاد بار دیگر این قاتل ازاد می شد . حداقل در اینگونه موارد به شدت نیروی انتظامی نیز می بایستی مورد تحقیق و یا توبیخ قرار گیرند/
مریم۱۰۷۱۹۲۲۰:۵۰:۴۰ ۱۳۹۶/۶/۳۱
خدا لعنتش کنه.آخه چه جوری دلش اومده .خدا لعنتش کنه.خداوند به مادر آتنا قدرت تحمل رو بده .صبر بده .هیچ چیز تو این دنیا مثل داغ بچه سخت نیست اونم این طوری .ولی باید خیلی حواسمون به بچه باشه چه دختر و چه پسر .باید مادرها خیلی حواسشون باشه
رسول مشهدي۱۰۷۳۳۲۰۸:۴۳:۳۴ ۱۳۹۶/۷/۱
اگر قرار بود با اعدام مشكل قتل و تجاوز حل بشود تا بحال بايد حل ميشد.مسئولين براي رفع تكليف از خود ساده ترين راه را انتخاب كرده اند و مردم نيز به اين دلخوشند كه ديگر قتلي اتفاق نمي افتد در حالي كه هم تعداد اين گونه قتلها بيشتر شده بلكه بر شدت آنهم افزوده شده. ضمن اينكه اينگونه افراد مريضند و بايد درمان شوند نه اينكه كشته شوند.
صمصام۱۰۷۵۳۸۱۳:۰۴:۱۵ ۱۳۹۶/۷/۱
چه جمعیتی !! واقعا متاسفم برای این ملت .چقدر بدختبم ما که از میان تفریحات روزگار تماشای اعدام را انتخاب میکنیم انهم در ساعت 5 صبح !! کاری به اینکه آیا قاتل اتنا از ابتدا در شکم مادرش هم قاتل بوده یا نه ندارم چون نمیتوان دقیق گفت!! به این هم کاری ندارم که چگونه میشود این ملت ساعت کوک میکنند تا 5 صبح بروند تماشای اعدام هم ندارم!! حق شان است لابد این تفریح برایشان لدتبخش تر است تا مثلا نیم ساعت پیاده روی در همان ساعت ! اما متاسفم برای جامعه ای که انقدر بدبخت شده است که تماشای اعدام و صحنه های دست وپا زدن و جان دادن یک مجرم اعدامی را تفریح میداند !!!!
ناشناش۱۰۷۷۸۶۲۱:۱۷:۲۱ ۱۳۹۶/۷/۱
قاتل ستایش قریشی هم باید خیلی زود اعدام بشه تا ..
ناشناس۱۱۰۲۱۱۱۴:۳۳:۰۶ ۱۳۹۶/۷/۵
این قاتل سه تا بچه داشت . سه تا بچه پاک و بیگناه که از کرده های هولناک پدرشون , باندازه کافی دلشکسته هستند . اما شماهایی که رفتند صحنه اعدام رو تماشا کردید و سوت زدید و دست زدید و هورا کشیدید , اینو بدونید با اینکارهاتون تا تونستید نمک به زخم این بچه های دل شکسته و بی گناه پاشیدید .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین