اذیت و آزار دختر جوان در خودرو پراید

گروه اجتماعی الف،   3960628242

ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ موفق شدند پسر جوانی را که در پراید هاچ بک سفیدش،‌ زن جوانی را مورد اذیت و آزار قرار داده بود دستگیر کنند.

به گزارش تسنیم، روز بیست و سوم شهریور زن جوانی با مراجعه به کلانتری 103 گاندی عنوان داشت که توسط راننده جوان یک دستگاه خودرو سواری پراید ربوده شده و این شخص با تهدید سلاح سرد او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع آدم ربایی منجر به آزار و اذیت و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با ارجاع پرونده به اداره شانزدهم پلیس آگاهی، شاکیه به پزشکی قانونی اعزام و برابر نظریه پزشکی قانونی، ضرب و جرح و همچنین آزار و اذیت شاکیه تأیید شد.

شاکیه با حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز چهارشنبه و پس از انجام عمل جراحی و تکمیل دوره درمانی خود قصد بازگشت به شهر خودمان را داشتم و بلیط هواپیما را به ساعت 19:30 همان روز تهیه کرده بودم؛ در این مدت در منزل یکی از بستگان نزدیک خود در خیابان دماوند سکونت داشتم؛ ساعت 17:30 یک خودرو سواری به مقصد فرودگاه درخواست کردم که ساعت 18 در محل حاضر شد؛ در زمان سوار شدن راننده از من درخواست کرد که در صندلی جلو بنشینم و دلیل آن را مشکل ارتفاع و خرابی کمک فنر ماشین اعلام کرد. پس از سوار شدن از راننده خواستم که مرا زود به فرودگاه برساند تا به پرواز خود برسم و راننده در طی مسیر گفت که به علت ترافیک در بزرگراه از یک مسیر میانبر می‌رود و سپس به محل نامعلومی رفت که مقداری از آن خاکی بود. در جواب اعتراض من که چرا اینجا خاکی است، راننده گفت که به زودی در مسیر اصلی قرار خواهیم گرفت که ناگهان راننده در همان مسیر خاکی توقف کرد؛ درب های ماشین را قفل و با چاقو مرا تهدید کرد؛ راننده با تهدید چاقو تهدید کرد که مرا خواهد کشت و التماس‌های من نیز فایده‌ای نداشت و ...

شاکیه در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: راننده از مسیر اتوبان بابایی وارد صدر، سپس مدرس و ظفر شد؛ در خیابان ولیعصر، راننده پراید به قصد خرید سیگار از ماشین پیاده شد که به محض پیاده شدنش از ماشین، من نیز به سرعت از ماشین پیاده شده و به داخل یک مجتمع تجاری فرار کردم و در آنجا از مردم کمک خواستم.

با توجه به حساسیت موضوع، کارآگاهان اداره شانزدهم با انجام تحقیقات پلیسی و بهره گیری از تصاویر دوربین‌های مداربسته محل سوار شدن شاکیه به خودرو پراید، موفق به شناسایی پراید هاچ بک سفید رنگ به شماره انتظامی ایران 88/*** ط 83 شدند.

با شناسایی خودرو پراید، آخرین مالک شناسایی و در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودرو مذکور از سوی مالک آن در اختیار پسرش به نام امین (متولد 1376) قرار گرفته است. با شناسایی تصویر امین از سوی شاکیه، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی به محل سکونت امین در شهرک کاروان اعزام شده و در تحقیقات نامحسوس اطلاع پیدا کردند که امین از محل سکونتش متواری شده است.

با توجه به بلامکان بودن متهم، کارآگاهان اداره شانزدهم آگاهی اقدام به شناسایی محل تردد خودرو مذکور در محدوده فلکه اول تهرانپارس کرده و سرانجام در ساعت 15:30 روز بیست و هفتم شهریور راننده پراید (متهم پرونده) در حالیکه قصد داشت با خودرو از محل متواری شود، طی یک درگیری دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل شد که پس از مواجه حضوری با شاکیه به صورت کامل مورد شناسایی قرار گرفت؛ همچنین در بازار از خودرو متهم، اموال سرقت شده از شاکیه شامل لپ تاپ و دیگر لوازم شخصی وی نیز از صندوق عقب خودرو مهم کشف شد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: تحقیقات از متهم جهت شناسایی دیگر جرایم احتمالی متهم در دستور کار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

وی با اشاره به وجود برخی شمایل و خالکوبی‌ها بر روی بدن متهم، عنوان داشت: از کلیه شکات و مالباختگان احتمالی که توسط راننده جوان یک دستگاه خودرو پراید سفید هاچ بک مورد سرقت، تهدید و آزار و اذیت قرار گرفتند دعوت می‌شود تا جهت پیگیری پرونده شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین