انصاری فرد: مدیران پرسپولیس پشت نتایج برانکو مخفی شده‌اند/ وزارت بدهی ژوزه را بدهد

گروه ورزشی الف،   3960627214

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس با انتقاد از بزرگمایی انجام شده در موضوع قهرمانی فصل گذشته این تیم تاکید کرد که مدیران حال حاضر باشگاه پشت نتایج برانکو پنهان شده‌اند.

عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بدهی‌های حال‌ حاضر باشگاه پرسپولیس و مشکلاتی که در این باشگاه ایجاد شده، اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس از گذشته بدهکار است. هر مدیری هم که قرار بود بیاید و در این باشگاه مسئولیت بگیرد، می‌دانست که باشگاه بدهی‌های زیادی دارد. پس قاعدتا با علم به این موضوع مسئولیت را قبول کرده است. بنابراین مدیران باشگاه نباید به دنبال بهانه باشند. آنها همه این شرایط را پذیرفته‌اند و حالا به جای این که هر روز دم از بدهی‌ها بزنند بهتر است به دنبال حل مشکلات باشند. اگر این مشکلات مالی که خیلی از آنها بین‌المللی است، حل نشود گریبان باشگاه را می‌گیرد و شاید خطراتی در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را تهدید کند.

او در ادامه‌ درباره شیوه درآمدزایی باشگاه پرسپولیس و این که از هواداران کمک مالی خواسته شده، گفت‌: این شیوه‌ درآمدزایی به طور کامل غلط است. باشگاه پرسپولیس برند هزار میلیاردی است، چرا باید این گونه درآمدزایی کند؟ واقعا برای من تعجب آور است. تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس هم از قشر ضعیف جامعه هستند، اما با این حال من شنیده‌ام که کمک های مالی خوبی را هم به حساب باشگاه واریز کرده‌اند. در کل بر این باور هستم که این کار کلا غلط است و باید راه و شیوه دیگری برای درآمدزایی در پیش گرفته شود، اما متاسفانه مدیران حال‌ حاضر باشگاه به اسم این که ما قهرمان شده‌ایم از هواداران پول می‌خواهند تا باشگاه را اداره کنند.

انصاری فرد ادامه داد: سوال من این است مگر تا به حال پرسپولیس قهرمان نشده است که شما سال گذشته تیم را قهرمان کردید؟ جوری صحبت از قهرمان کردن تیم می‌کنند که گویی تا به حال پرسپولیس قهرمان نشده است. بهتر است بدانید این تیم به واسطه همین قهرمانی‌ها میان هواداران محبوب شده است. شاید یک چند سالی نتوانست موفقیت‌های خودش را به دست بیاورد، اما این گونه هم نیست که برای نخستین بار جام را بالای سر برده باشد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: من معتقدم که مدیران باشگاه پرسپولیس پشت نتایج برانکو پنهان شده‌اند. پرسپولیس اگر نتایج خوبی می‌گیرد به واسطه هنر و دانش فنی برانکو ایوانکوویچ است. البته این را بگویم تیم یک برد خوب در آسیا به دست آورد، اما چنان این برد را بزرگ کردند و تبلیغات وسیعی را انجام دادند که بازیکنان را غرور گرفت و دیدید که در برابر پیکان چگونه ضعیف بازی کردند.

انصاری فرد در ادامه‌ درباره شیوه مدیریت رویانیان در باشگاه پرسپولیس و این که آیا پرونده ژوزه فقط مربوط به او می‌شود؟ گفت‌: من به حسن نیت آقای رویانیان کاملا اعتماد دارم، اما در زمان مدیریت او افراد غیر قابل اعتماد و دلالی را کنار خود جمع کرد، دلالان هم در آن زمان به خاطر سود خودشان مشکلاتی را برای باشگاه ایجاد کردند که حاصل آن در حال‌ حاضر پرونده ژوزه است. آنها مربی را به ایران آوردند که اصلا ارزش آن پولی که دریافت کرد را نداشت. با این حال اگر رویانیان در آن مقطع از افراد قابل اعتمادی استفاده می‌کرد، شاید این مشکلات هم ایجاد نمی‌شد.

او در پاسخ به این سوال که باشگاه پرسپولیس الان باید از کدام منبع مالی پول ژوزه را تهیه کند؟ گفت‌: وزارت ورزش و جوانان می‌گوید باشگاه مال من است و اعضای هیات مدیره آن را تعیین می‌کند حالا باید برای آن هزینه کند. این وزارتخانه باید پول مانوئل ژوزه را هر طور که شده پرداخت کند تا باشگاه با مشکل مواجه نشود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین