موافقت دولت با تغییر ساعات اداری کارمندان تهران

گروه اجتماعی الف،   3960627193 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از موافقت هیات وزیران با طرح تغییر ساعات اداری کارمندان خبر داد و گفت: به زودی بخشنامه‌های لازم در این خصوص به ادارات و سازمان ها ابلاغ می شود.

موافقت دولت با تغییر ساعات اداری کارمندان تهران

به گزارش فارس، جلسه هماهنگی ستاد استقبال از مهر شهر تهران صبح امروز با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین المللی شهرداری تهران، رئیس انجمن اولیا و مربیان، نمایندگان فرمانداری، استانداری، اورژانس تهران ، نماینده معاونت های خدمات شهری و اجتماعی و فرهنگی و تمامی مدیران ترافیک در سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

در این مراسم محسن پورسیدآقایی با بیان اینکه هماهنگی های لازم با تمامی نهادهای درگیر با مسائل مربوط به آغاز مهرماه انجام شده است؛ افزود: خوشبختانه مدیران مجموعه های داخل شهرداری و نمایندگان پلیس راهور تهران بزرگ، آموزش و پرورش، اورژانس تهران، فرمانداری، استانداری در ستاد استقبال از مهر حضور دارند تا در صورت لزوم دستورات و تمهیدات ویژه ای را برای مهار و کنترل ترافیک اول مهرماه و خدمت رسانی به شهروندان داشته باشیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در حوزه های مترو و اتوبوسرانی و تاکسیرانی نیز با در نظر گرفتن سرویس های ویژه و کاهش سرفاصله ناوگان تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی به شهروندان در نظر گرفته شده است.

معاون شهردار تهران با اشاره به تمهیدات درنظر گرفته شده د صورت وقوع حواث و تصادفات رانندگی در معابر و بزرگراه ها بیان کرد: محل هایی را برای استقرار جرثقیل های سازمان آتش نشانی در نظر گرفته شده تا در صورت وقوع حادثه و تصادف در کمترین زمان اقدام به بازگشایی معابر کنند.

به گفته وی؛ خوشبختانه طبق تاکیدات رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، نیروهای پلیس حضور بسیار موثری را در تمام مناطق دارند.

پورسیدآقایی یادآور شد: همچنین از سال گذشته نقاط بحرانی ترافیکی شناسایی و در اختیار پلیس راهور و سایر بخش ها و آموزش و پرورش داده شده است تا برنامه ریزی های لازم را در این خصوص داته باشند.

وی با بیان اینکه از روز شنبه 6 صبح تمام فرماندهان اصلی موضوعات ترافیکیجهت رصد و رفع مشکلات احتمالی ترافیک پایتخت در مرکز کنترل ترافیکی شهر تهران حضور خواهند داشت؛ تاکید کرد: با توجه به تمامی تصمیم گیری های انجام شده اما از مردم می خواهیم تا برای مدیریت ترافیک اول مهرماه همکار لازم را با دست اندرکاران این حوزه داشته باشند و تا آنجایی که می توانند از انجام سفرهای غیر ضروری خود در هفته اول مهرماه بپرهیزند.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ طبق بررسی هاس انجام شده در هفته اول مهر شاهد پیک ترافیکی صبحگاهی و عصرگاهی بابت تردد کارمندان، والدین و أانش آموزان و دانشجویان به مراکز علمی و مدارس هستیم که میزان ترافیک صبحگاهی به دلیل همزمانی این ترددها بسیار بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه بعدازظهرها نیز پیک زیادی در بازگشت کارمندان و دانش آموزان به سمت مبدا وجود دارد؛ گفت: از سوی دیگر بخش عمده ترافیک عصگاهی و شبانگاهی شهر تهران به خاطر همزمانی دهه اول مهرماه با دهه اول محرم است که این همزمانی حجم ترافیک را در سطح شهر بیشتر می کند به همین دلیل از شهروندان می خواهیم که سفرهای غیر ضروری نداشته باشند.

پورسیدآقایی همچنین به والدین توصیه کرد در صورت عدم استفاده از سرویس مدارس در رساندن فرزندان خود به مدارس حتما از توقف دوبله، سوبله و یا حاشیه ای در مقابل مدارس جلوگیری کنند و حتی در صورت امکان با فاصله بیشتری از مقابل مدرسه توقف کنند. از سوی دیگر با سازمان آموزش و پرورش شهر تهران و انجمن اولیا و مربیان نیز توافق شده است که از روز اول سرویس مدارس بدون مشکل کار خود را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه کمک والدین در کاهش ترافیک بسیار موثر است؛ ادامه داد: خوشبختانه هیات وزیران بحث شناور شدن شروع ساعات کار ادارات را از 9 صبح قبول کرده است و انشالله به زودی به تمام نهادها بخشنامه می شود.

 

دیدگاه کاربران

هموطن۱۰۴۶۳۸۱۳:۳۷:۴۸ ۱۳۹۶/۶/۲۷
اگر ساعت کار به مدت یک ساعت تا 9 شناور باشد خیلی عالی است و مفهومش اینکه اگر کارمندی ساعت 7 سرکار می رود ساعت 15خارج شود اگر کارمندی ساعت 9 سرکار می رود ساعت 17خارج شود اگر کارمندی ساعت 8 سرکار می رود ساعت 16خارج شود
ناشناس۱۰۴۷۰۸۱۵:۲۵:۲۸ ۱۳۹۶/۶/۲۷
واقعا فکر بسیار عالی و خوبی است و هزینه های بسیاری را در کشور کاهش خواهد داد. امید است برای تمام طول سال اجرایی شود.
ناشناس۱۰۴۸۹۴۲۰:۵۲:۰۴ ۱۳۹۶/۶/۲۷
چرا در مورد کارگران مثلا خودرو سازیها اجرا نمی شود ؟ ایران خودرو خودش به تنهایی 50 هزار نفر پرسنل دارد .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  21. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  22. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  23. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین