جهانگیری: روحانی پیگیر وعده‌های انتخاباتی خود است/ جلوی ورود زنان به استادیوم را گرفتند؛ فکر کردید کار خوبی کردید

گروه سیاسی الف،   3960623146 ۴۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: آقای روحانی پیگیر وعده‌های خود در طول دوران انتخابات به مردم، زنان و جوانان هستند که حتما محقق شود.

جهانگیری: روحانی پیگیر وعده‌های انتخاباتی خود است/ جلوی ورود زنان به استادیوم را گرفتند؛ فکر کردید کار خوبی کردید
معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: آقای روحانی پیگیر وعده‌های خود در طول دوران انتخابات به مردم، زنان و جوانان هستند که حتما محقق شود.

اسحاق جهانگیری در نخستین همایش جوانان توسعه و تعالی ایران با اشاره به اینکه ستادهای انتخاباتی نقش آگاهی‌بخشی به مردم کشور را در زمان انتخابات داشتند، گفت: یکی از دستاوردهای بی‌بدلیل انتخابات امید و افزایش آن بود که ارتقا پیدا کرد و باعث شد  سرمایه اجتماعی که مردم هستند، افزایش پیدا کند. وی تاکید کرد: آقای روحانی پیگیر وعده‌های خود در طول دوران انتخابات به مردم، زنان و جوانان هستند که حتما محقق شود.

به نوشته ایلنا، معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: معتقدم درک درست از جایگاه و نقش جوانان در نظام جامعه به برداشت ما از آنان بازمی‌گردد، ما جوانان را فرصت می‌دانیم و یا تهدید؟ بعضی‌ها دنبال این هستند که جوانی به سرعت تمام شود و دوران میانسالی بیاید تا تصمیمات محتاطانه‌تر انجام شود. اما عده‌ای دیگری هم هستند که می‌خواهند از فرصت جوانی استفاده کنند.

جهانگیری با بیان این که ما جامعه جوانی داریم، گفت: وجود جوانان باعث می‌شود که تصمیمات به طرق دیگری گرفته شود، حضور جوانان منجر می‌شود که تصمیمات نوگرایی اتخاذ شود.

وی ادامه داد: وقتی یک مسئولی می‌گوید چرا نگران شادی و نشاط و مردم هستید؟ باید بگوبیم که جامعه ما جوان است و نیاز به شادی دارد. عده‌ای جلوی ورود زنان به استادیوم را گرفتند. فکر کردید کار خوبی انجام دادید؟ حضور زنان در ورزشگاه‌ها یک خواسته است. جامعه جوان شغل می‌خواهد، می‌خواهد نقدش به گوش مسئولان برسد، می‌خواهد دسترسی آزاد به اطلاعات داشته باشد. جهانگیری افزود: جامعه‌ای که وجه غالب آن جوان است، به دنبال نوگرایی است،  جوانی یک فرصت برای کشور است و خوشبختانه جمهوری اسلامی ظرفیت‌های بسیاری برای این پتانسیل دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از ائمه ما در جوانی برگزیده شده‌اند اظهار داشت: حضرت علی فرمود جوانان را در زمان خود ببنید، انقلاب اسلامی حاصل جوانان است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۲۴۲۸۱۳:۳۳:۴۸ ۱۳۹۶/۶/۲۳
مثل رفع حصر شده، خودتون حصر می کنید بعد از زبان مردم حرف میزنید. ورزشگاه خوب یا بد کاری ندارم مهم هم نیست. به خدا الان مردم کار می خوان و از رکود خارج شدن رو مطالبه می کنند ولی شما دارید منحرف می کنید....پاسخ درست بدید... عوام فریبی نکنید..
ناشناس۱۰۲۴۲۹۱۳:۴۴:۳۵ ۱۳۹۶/۶/۲۳
در انتخابات بعد نظر صريح هر كانديدا در مورد ورود خانمها به ورزشگاه و وزير زن بايد اعلام شود تا مردم موقع رأى دادن تكليفشان را بدانند.
محمدظاهر۱۰۲۷۹۶۱۰:۴۰:۱۶ ۱۳۹۶/۶/۲۴
مثلا اونایی که صریح گفتن مگه عمل شده؟ من نمیدونم از دست شما مردم سر به کدوم بیابون بذارم؟!
علی۱۰۲۴۳۴۱۳:۴۹:۰۹ ۱۳۹۶/۶/۲۳
اقای جهانگیری ! بعداز انقلاب هرگز قبل از ورود یک تکنولوژی با اثر اجتماعی ویا حتی بحث ترافیک فرهنگ سازی صورت نگرفت اول وارد شد اول جریمه تصویب و اجراشد بعدنشستند روی مضرات و فوائد آن بحث کردند آیا باورود زنان در ورزشگاهها از فحش های رکیک کاسته میشود ؟ ایا حرکات ناشایسته جلوگیری میشود ؟ وقتی در یک کنسرت زن و مرد به رقاصی میپردازند و کسی پاسخگو نیست ایا شما ناموس خود را به چنین مکانی میبرید ؟ اول فرهنگ سازی کنید یا مقرراتی وضع کنید قابل اجرا بعد برای شادی مردم دل بسوزانید
محمد۱۰۲۶۳۰۱۹:۳۲:۳۳ ۱۳۹۶/۶/۲۳
بابا ول کنید این حرفارو، کو وعده های انتخابات، کجاست ثمرات برجام، کجاست جذب سرمایه خارجی!!! اینها رد گم کنیه، اینها میخوان مردم سر این چیزها درگیر بشن، و کسی پیگیر مطالبات جدی! نشه، تفرقه بنداز و حکومت کن شده سیاست روحانی
ناشناس۱۰۲۴۴۲۱۴:۰۱:۴۸ ۱۳۹۶/۶/۲۳
جامعه باید آنوقت با کشاندن خانمها به استادیومها و شنیدن فحشها و دیدن زد خورد ها مردان توسط خانمها شاد شود ؟ یعنی خود شما آقای جهانگیری حاضری زنو دخترت را روانه آن استادیوم کنی که رو در رو و مستقیم ،اجرای فحشها و ناسزاهای بسیار رکیک و بد و زشت توسط افراد بی نزاکت حاضر در آنجا را تجربه نمود و شاد شوند ؟و زد خوردهای وحشیانه را ببینند و شاد شوند ؟
مهدی۱۰۲۵۶۹۱۷:۰۱:۰۵ ۱۳۹۶/۶/۲۳
دوست عزیز شما از طرف خودت صصحبت کن.مطمئنن مردم ما اینقدر درک و شعور دارن که وقتی میبینن بانوان در کنارشان در ورزشگاه هستند الفاظ رکیک به کار نبرند.
ناشناس۱۰۲۶۹۵۲۳:۲۸:۵۰ ۱۳۹۶/۶/۲۳
اگه مساله اینه یه هفته زنان برن یه هفته مردان. ضمنا حضور زنان جو ورزشگاه را بهتر خواهد کرد.
ناشناس۱۰۲۷۷۱۰۹:۳۳:۴۱ ۱۳۹۶/۶/۲۴
توی خیلی از کشورها زنها و مردها میرن استادیوم و مشکلی پیش نمیاد حتی در کشورهای اطراف ما مثل افغانستان و سوریه! به احتمال زیاد اگر خانمها باشن مردم هم خودشون رعایت میکنن و فحش نمیدن. لااقل میشه گفت به شرطی زنها رو میگذارن بیان استادیوم که مثلا در چند نوبت در بازیهای مهم فحشی داده نشه بصورت دسته جمعی.
زهره۱۰۲۴۵۳۱۴:۱۵:۰۹ ۱۳۹۶/۶/۲۳
اگه شما مسئول ورزشگاه هانیستید، پسی کی هست؟ رئیس جمهور، وزیر ورزش، مسئول ورزشگاهها....شما دارید به شعور مردم توهین می کنید.
محسن۱۰۲۹۴۵۱۵:۲۲:۲۵ ۱۳۹۶/۶/۲۴
احسنت به زهره ؛ آقای جهانگیری چطور می تونید از دادن سالن 12 هزار نفری آزادی برای جشن دکتر سلام امتنا کنید بعد نمی تونید در مورد ورود بانوان به ورزشگاهها کاری انجام دهید ؟
ناشناس۱۰۲۴۵۷۱۴:۲۲:۲۵ ۱۳۹۶/۶/۲۳
تا وقتی مراکز متعدد تصمصم گیری خارج از چارچوب قانون اساسی وجود دارد،از دست هیچ رییس جمهوری کاری ساخته نیست.
مهدی۱۰۲۵۷۶۱۷:۱۳:۴۲ ۱۳۹۶/۶/۲۳
پس چرا گول وعده رفع حصر رو خوردین و رای دادین؟!
ناشناس۱۰۲۴۷۶۱۴:۴۱:۲۵ ۱۳۹۶/۶/۲۳
آقای جهانگیری چرا در وزیران از زنان استفاده نکردید؟فکر کردید کار خوبی کردید؟!!!
ناشناس۱۰۳۳۰۵۱۰:۴۵:۲۵ ۱۳۹۶/۶/۲۵
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ یک جواب منطقی و عالی . افرین
ناشناس۱۰۲۴۸۰۱۴:۴۶:۰۵ ۱۳۹۶/۶/۲۳
آقای جهانگیری! انتخابات تمام شده است.نیازی به سخنرانی تبلیغاتی نیست.سوءاستفاده از موضوع زنان،آزادی و...کافی است.
ناشناس۱۰۲۴۸۹۱۴:۵۹:۳۷ ۱۳۹۶/۶/۲۳
خودشان هیچ اعتقادی به به کارگیری زنان ندارند ، می خواهند وانمود کنند که تحت فشارند. چرا در شهرداری از زنان استفاده نکردید؟!!! چرا وزرای پیر معرفی می کنید ؟!
ناشناس۱۰۲۴۹۹۱۵:۱۸:۱۳ ۱۳۹۶/۶/۲۳
میشه بگید کی ها جلوی ورود بانوان رو گرفتند؟!! گروه فشار؟!!! خیلی جالبه که دولت خودش رو در همه امور بی دخالت میدونه!
ناشناس۱۰۲۸۵۲۱۱:۴۵:۱۸ ۱۳۹۶/۶/۲۴
یعنی تو نمیدونی؟؟؟
ناشناس۱۰۲۵۴۷۱۶:۱۹:۵۱ ۱۳۹۶/۶/۲۳
درود بر آقای جهانگیری! فقط خواهشا کمی هم عمل کنید و فقط شعاد ندهید... مخصوصا در مورد حضور زنان در ورزشگاه ها
ناشنلس۱۰۲۶۲۹۱۹:۲۴:۱۸ ۱۳۹۶/۶/۲۳
چه درودى بنده خدا حتما اوضاع و احوالت روبراه است فقط مانده زن ودخترت را براى فوش شنيدن به ورزشگاه ازادى بفرستى
هموطن۱۰۲۵۶۵۱۶:۴۹:۵۲ ۱۳۹۶/۶/۲۳
عزت ملی بانوان کشورمان با رفتارهای تحقیر امیز در بازی با سوریه و دستورات غیر مسئولانه و بی تفاوتی مزمن شکسته شده است ، واگر خیلی زود دولت دست از این رفتارهای ناپسند برندارد، باید منتظر سیل خروشان و عصبانیت نیروی جوان کشور باشد
ناشناس۱۰۲۵۷۳۱۷:۰۷:۱۸ ۱۳۹۶/۶/۲۳
سیاه بازی بس نیست فکری به حال اقتصاد مقاومتی بکن فرمانده قرارگاه برای تحریک احساسات جوانان مظلوم از بازی با مردم دست بردارید فضای مجازی انقدر برای خانم ها وجوانان توسط شما ورئیس تان دلمشغولی اورده که وقت فکر کردن برای اینکه شعارهای اصلی شماها در مبارزات انتخاباتی چی بود راندارند شاید این هم اززرنگی شما باشد
مهدی۱۰۲۵۷۴۱۷:۰۷:۱۸ ۱۳۹۶/۶/۲۳
چهار سال قبل تمام مدت از این حربه استفاده کردید که حواس مردم را به مسائل بی اهمیت پرت کنید دیگه قدیمی شده جواب نمیده زن های جامعه که پول ندارن گوشت مرغ و... بخورند ورزشگاه نمیخوان برن شما به جای اینکه به فکر اقتصاد بی کاری و رکود و گرانی کالاهای اساسی باشی به فکر ورزشگاه رفتن زن هایی دخترها شوهر نمیخوان دخترها زندگی نمیخوان دخترها تشکیل خانواده نمی خوان دخترها مسکن نمیخوان دخترها رفاه نمیخوان معلومه که نمیخوان اونها فقط میخوان که ورزشگاه برن آمار سازی و فرافکنی و سخنرانی درمانی و... دیگه قدیمی شده جناب
ناشناس۱۰۲۵۷۹۱۷:۱۶:۵۷ ۱۳۹۶/۶/۲۳
نوش جون اونهایی که به اینان رای دادند!
ناشناس۱۰۲۵۹۷۱۷:۴۸:۱۲ ۱۳۹۶/۶/۲۳
جلوی ورود زنان به هیات دولت را گرفتند؛ فکر کردید کار خوبی کردید
ناشناس۱۰۲۶۰۸۱۸:۲۴:۳۲ ۱۳۹۶/۶/۲۳
آقای جهانگیر: برجسته کردن خواسته ها و مشکلات درجه چندم در جامعه برای سر پوش گذاشتن به مشکلات و بحرانها ی درجه یک . چه از کانال شماها و چه از کانال رسانه های اجتمائی ظلم به کشور و ملت است. من مخالف حضور زنان در مجامع ورزشی نیستم ولی این مشکل درمقایسه بابحران آب و محیط زیست و بیکاری و اعتیاد و ازهم پاشیدگی خانواده هاو..... درجه چندم می تواند باشد؟ من بعنوان یک ایرانی متاسفم و گله مندم از شماها و رسانه های اجتمائی. منتظر هستید که چه اتفاقی روی دهد تا شماها آستین بالا بزنی. وبحران آب را در الویت قرار بدهید
بی ا م۱۰۲۶۱۴۱۸:۴۵:۴۳ ۱۳۹۶/۶/۲۳
جهانگیری: "...وقتی یک مسئولی می‌گوید چرا نگران شادی و نشاط و مردم هستید؟ باید بگوبیم که جامعه ما جوان است و نیاز به شادی دارد. عده‌ای جلوی ورود زنان به استادیوم را گرفتند. فکر کردید کار خوبی انجام دادید؟ حضور زنان در ورزشگاه‌ها یک خواسته است. جامعه جوان شغل می‌خواهد، می‌خواهد نقدش به گوش مسئولان برسد، می‌خواهد دسترسی آزاد به اطلاعات داشته باشد. جهانگیری افزود: جامعه‌ای که وجه غالب آن جوان است، به دنبال نوگرایی است، جوانی یک فرصت برای کشور است و خوشبختانه جمهوری اسلامی ظرفیت‌های بسیاری برای این پتانسیل دارد... " صحت خواب!!! لطفا یک نفر این آقا را از خواب بیدار کند. انتخابات تمام شده است!!!! بفرما شما مسول اجرای همین منویات هستید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۰۲۶۲۶۱۹:۱۸:۴۸ ۱۳۹۶/۶/۲۳
اقاى جهانگيرى عوام فريبى بس است شما تبوديد چه فولهاى كاذب به ملت داديدو شمانبوديد مى گفتيد دولت قبل ارزش پول ملى را پايىن اورده حالا دلار چهار هزار تومان و ريىس بانك شما با پررويى مى گويد در ماه پنجً در صد بالا رود نرمال است يعنى در اينده نه چندان دور دلار بالاى پنج هزار تومان است شما نبوديد براى راى اوردن انواع تهمت را با ارسال پيامك به رغيب زديد حال مردم زيز بار تورم دارند له مى شوند البته مردم با در امد متوسط و پايىن نه دار و دسته شما و شما قول رفع تورم وبيكارى حوانان را داديد حالا براى فريب مثل انتخابات همه را فراموش كرديد و به رفتن زنان به ورزشگاه جوانان را تحريك مى كنى اول جناب روحانى از رفع بيكارى و تورم شروع كند بعد تا به ازادى زنان ورزشگاه برسد چرا از اصل را ول كرديد فرع را چسبيديد عوام فريبى بس است
ناشناس۱۰۲۶۶۰۲۱:۰۷:۲۱ ۱۳۹۶/۶/۲۳
دوباره شروع به حاشیه برای فرار از پاسخگویی به مشکل اقتصادی و بیکاری، شکست برجام، خرید هواپیما از صندوق توسعه ملی، تمسخر توسط امریکا با نفروختن هواپیما به دولت نا امید. فرض کنیم زنان بروند چهارتا مسابقه مردانه را تماشا کنند ، مشکلات فوق حل میشه؟ حالا بماند که چرا نمی روند مسابقات زنان را نگاه کنند!
سلام۱۰۲۶۷۶۲۲:۱۴:۲۵ ۱۳۹۶/۶/۲۳
دقیقا کی راه نداده؟ ورزشگاه دست قوه قضاییه یا سپاه یا قالیباف!!! یا مراجع؟ بعد کابینه هم ورزشگاه بود که زنان را راه ندادید؟ فکر کردید کار خوبی کردید؟ آقای جهانگیری فرار به جلو و عقب و فرافکنی و خلاف واقع گفتن آیا کار خوبیست؟ آیا شعار خالی کار خوبی است؟ پس یک میلیون شغل در سال کجاست؟ از تحریم های جدید چه خبر؟ به خدا خیلی رو دارید که صحبت می کنید!!!
ناشناس۱۰۲۶۹۹۲۳:۴۰:۲۶ ۱۳۹۶/۶/۲۳
آیا زنان موجه،پایبند به هنجارها و مقید به اخلاق پیگیر حضور در فضای کمی تا قسمتی ناسالم ورزشگاه هستند یا...؟
مجید۱۰۲۷۷۴۰۹:۴۵:۱۳ ۱۳۹۶/۶/۲۴
دکتر شما اختیار زن و دختر خودت داری بیاری تو ورزشگاه .فکر نون باش که ...
ناشناس۱۰۳۰۲۶۱۸:۲۲:۳۸ ۱۳۹۶/۶/۲۴
واقعا اجازه بدهید زن ها بروند استادیوم فردا رشد اقتصادی ما افزایش خواهد یافت. البته از طریق مصرف لوازم آرایشی و ..... .
ناشناس۱۰۳۰۹۱۲۰:۲۲:۲۹ ۱۳۹۶/۶/۲۴
جلوی جشن "دکترسلام" را گرفتید! فکر کردید کار خوبی کردید؟ شما از آزادی حرف نزنید که آزادی خجالت می کشد!
ناشناس۱۰۳۱۴۵۲۲:۵۹:۱۲ ۱۳۹۶/۶/۲۴
حرف بسه عمل کن.
ناشناس۱۰۳۱۵۶۲۳:۲۸:۲۹ ۱۳۹۶/۶/۲۴
عده‌ای جلوی ورود زنان به استادیوم را گرفتند. فکر کردید کار خوبی انجام دادید؟ حضور زنان در ورزشگاه‌ها یک خواسته است. آقای جهانگیری همه مشکلات برمی گردد به عدم حضور زنان در ورزشگاه ها؟؟ یعنی زنان اجازه حضور در ورزشگاه ها را بیابند تمام مشکلاتمملکت حل می شود؟ بابا تبلیغات انتخابات تمام شده دست از شعار دادن بردارید به کار بپردازید.
محمد۱۰۳۲۲۸۰۸:۰۸:۴۰ ۱۳۹۶/۶/۲۵
گرفتتتتندکی گرفته خود شما می گیرید اونوقت می گید کی بود کی بود من نبودم نمی دونم مردم را چی فرض کردید آقای جهانگیری !!!!!!!!!!
ناشناس۱۰۳۲۵۰۰۸:۴۶:۳۲ ۱۳۹۶/۶/۲۵
اقایان تمام مطالبات مردم را در حضور زنان در استادیوم خلاصه کرده اند.به نظر بنده هئیت دولت برای اینکه پیش قدم این کار خیر شود خانواده هایشان را به استادیوم ببرند.
ناشناس۱۰۳۴۱۱۱۲:۴۸:۰۲ ۱۳۹۶/۶/۲۵
واقعا دغدغه چند درصد مردم ما رفتن زنان به ورزشگاههاست ..این مشکل حل بشه دولت قول می ده بره سراغ بیکاری و اقتصاد مقاومتی و ورشکستگی بیمارستانها در اثر طرح تحول سلامت ووو
ناشناس۱۰۳۴۶۲۱۴:۰۰:۴۳ ۱۳۹۶/۶/۲۵
ایشان اگه راست می گه، دستوراجرای بخشنامه فوق العاده شغل 50 درصدی کارمندها رو اجرائی کنه. این بخشنامه رو قبل از انتخابات به دستگاهها ابلاغ و بسیاری ازکارمندان به این امید به طیف حاکم رای اما متاسفانه تاکنون اجرانشده است. یک بام ودو هوای صحبتهای .......
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    2. این صدای اقتدار ایران است ...

    3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    4. وحدت ملی با وعده صادق

    5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    14. اسراییل چه باید بکند؟ 

    15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    آخرین عناوین