سقوط اتوبوس مسافربری به عمق 100 متری دره/ 38 نفر کشته و مصدوم شدند/ گزارش پلیس از سقوط اتوبوس

گروه حوادث الف،   3960621008 ۵۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

منابع خبری از سقوط یک دستگاه اتوبوس به دره‌ در مسیر اتوبان پردیس خبر دادند. بر اساس گزارش‌ها این حادثه تاکنون بیش از ۱۱ کشته برجای گذشته است.

سقوط اتوبوس مسافربری به عمق 100 متری دره/ 38 نفر کشته و مصدوم شدند/ گزارش پلیس از سقوط اتوبوس
مدیرکل هلال احمر استان تهران گفت: سقوط اتوبوس به دره در «جاجرود» ۱۱ کشته و ۲۶ مصدوم برجا گذاشت.

حسین کتابدار اظهار داشت:  یک اتوبوس «ولوو» که بامداد سه شنبه از کرج به سمت ساری در حرکت بود، دچار سانحه سقوط به داخل دره شد.

وی افزود: این حادثه در جاده قدیم «جاجرود» در محور تهران- پردیس، ۲ کیلومتر مانده به پلیس راه «جاجرود» رخ داد.

مدیرکل هلال احمر استان تهران با بیان این که حادثه مذکور ساعت ۲:۱۵ رخ داد، اضافه کرد: ۵ تیم امداد رسانی جاده جمعیت هلال احمر استان تهران، به محض اطلاع از حادثه در صحنه حضور یافتند و اقدام به ایمن سازی محل و امداد رسانی کردند.

کتابدار گفت: در این حادثه ۳۷ نفر حادثه دیدند، که از این تعداد متاسفانه ۱۱ نفر از هم وطنانمان در این حادثه در صحنه و در لحظه جان سپردند و ۲۶ نفر از آن ها که در داخل اتوبوس در دره محبوس بودند، رهاسازی و به عوامل اورژانس تحویل شدند تا به بیمارستان منتقل شوند.

 حادثه ساعت ۲:۲۵ بامداد در کیلومتر پنج محور تهران-آبعلی رخ داد

در همین حال، سرهنگ نادر رحمانی در مورد واژگونی یک دستگاه اتوبوس اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس ولوو در جاده تهران-آبعلی واژگون و به دره سقوط کرد که در پی این حادثه، ۱۱ تن فوت و ۲۶ تن مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: این حادثه ساعت ۲:۲۵ بامداد امروز (سه شنبه) در کیلومتر پنج محور تهران-آبعلی رخ داد.

وی افزود: اتوبوس ولوو با ۳۷ مسافر و دو راننده و کمک‌راننده از مبدأ کرج به سمت ساری در حال حرکت بود. این اتوبوس متعلق به شرکت آریا سفر استان البرز بود.

سرهنگ رحمانی در مورد علت حادثه نیز گفت: این مسأله در دست بررسی است.