سقوط اتوبوس مسافربری به عمق 100 متری دره/ 38 نفر کشته و مصدوم شدند/ گزارش پلیس از سقوط اتوبوس

گروه حوادث الف،   3960621008 ۵۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

منابع خبری از سقوط یک دستگاه اتوبوس به دره‌ در مسیر اتوبان پردیس خبر دادند. بر اساس گزارش‌ها این حادثه تاکنون بیش از ۱۱ کشته برجای گذشته است.

سقوط اتوبوس مسافربری به عمق 100 متری دره/ 38 نفر کشته و مصدوم شدند/ گزارش پلیس از سقوط اتوبوس
مدیرکل هلال احمر استان تهران گفت: سقوط اتوبوس به دره در «جاجرود» ۱۱ کشته و ۲۶ مصدوم برجا گذاشت.

حسین کتابدار اظهار داشت:  یک اتوبوس «ولوو» که بامداد سه شنبه از کرج به سمت ساری در حرکت بود، دچار سانحه سقوط به داخل دره شد.

وی افزود: این حادثه در جاده قدیم «جاجرود» در محور تهران- پردیس، ۲ کیلومتر مانده به پلیس راه «جاجرود» رخ داد.

مدیرکل هلال احمر استان تهران با بیان این که حادثه مذکور ساعت ۲:۱۵ رخ داد، اضافه کرد: ۵ تیم امداد رسانی جاده جمعیت هلال احمر استان تهران، به محض اطلاع از حادثه در صحنه حضور یافتند و اقدام به ایمن سازی محل و امداد رسانی کردند.

کتابدار گفت: در این حادثه ۳۷ نفر حادثه دیدند، که از این تعداد متاسفانه ۱۱ نفر از هم وطنانمان در این حادثه در صحنه و در لحظه جان سپردند و ۲۶ نفر از آن ها که در داخل اتوبوس در دره محبوس بودند، رهاسازی و به عوامل اورژانس تحویل شدند تا به بیمارستان منتقل شوند.

 حادثه ساعت ۲:۲۵ بامداد در کیلومتر پنج محور تهران-آبعلی رخ داد

در همین حال، سرهنگ نادر رحمانی در مورد واژگونی یک دستگاه اتوبوس اظهار کرد: یک دستگاه اتوبوس ولوو در جاده تهران-آبعلی واژگون و به دره سقوط کرد که در پی این حادثه، ۱۱ تن فوت و ۲۶ تن مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: این حادثه ساعت ۲:۲۵ بامداد امروز (سه شنبه) در کیلومتر پنج محور تهران-آبعلی رخ داد.

وی افزود: اتوبوس ولوو با ۳۷ مسافر و دو راننده و کمک‌راننده از مبدأ کرج به سمت ساری در حال حرکت بود. این اتوبوس متعلق به شرکت آریا سفر استان البرز بود.

سرهنگ رحمانی در مورد علت حادثه نیز گفت: این مسأله در دست بررسی است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۰۱۰۹۰۰۷:۲۶:۵۵ ۱۳۹۶/۶/۲۱
اخه خوب رانندگی نمی کنند وقتی هم بهشون تذکر داده میشه که اقا درست رانندگی کن میندازه گردن جاده و پراید و...انکار میکنه انکار مشکل ما در این بخش هست انکار
ناشناس۱۰۱۴۶۳۱۵:۳۳:۵۴ ۱۳۹۶/۶/۲۱
اره تقصیر راننده است، هیچ ربطی هم به جاده و وزیر راه نداره
ناشناس۱۰۱۶۲۴۱۹:۴۷:۲۳ ۱۳۹۶/۶/۲۱
بله موافقم وزیر باید بیاد بغل دست راننده بشینه نذاره خوابش ببره یا تخلف کنه و تخلفی هم کلا ما در جاده نمیبینیم همه عاالی هستن بهترین رانندگی ها رو داریم
ناشناس۱۰۱۸۰۳۰۸:۳۳:۴۸ ۱۳۹۶/۶/۲۲
نگفتم انکار می کنید؟ بد بودن جاده بیشتر به چشم میاد و موثره یا رانندگی بد شما دوستان؟ این هم پراید بود؟
ناشناس۱۰۱۷۵۹۰۶:۳۰:۳۴ ۱۳۹۶/۶/۲۲
نه نه قرار نشد صنعت خودرو وزیر محترم صنعت را زیر سوال ببرید ..پراید ایمنی ترین خودرو جهان است ...اصلا هم کسی را نکشته ....اتوبوسها هم آنقدر محکمند که از دره برن پایین آخ نمیگن ...همشون هم مجهز به آخرین سیستم کنترل نخوابیدن راننده و یا انحراف ناگهانی هستند ....آقا چرا پشت سر مدیران زبده ارشد کشوری حرف در میارید ....خجالت بکشید ....آخه رسیدگی به جرایم فقط به این راحتی با وثیقه گذاشتن حل میشه علی پشت سر برادر و فامیل مسعولین حرف در میارید ...
ناشناس۱۰۱۰۹۴۰۷:۳۳:۲۷ ۱۳۹۶/۶/۲۱
علت حادثه سرعت بسیار زیاد اتوبوس بوده
ناشناس۱۰۱۷۶۱۰۶:۳۲:۴۸ ۱۳۹۶/۶/۲۲
پلیس را ه اعلام کرد سرعت اتوبوس مجاز بوده ...برو تو کار جاده و تراکم تعداد زیادی خودرو و جاده علی غیر استاندارد ...و البته مدیریت جناحی فاقد توانمندی ....مادام المدیرهای مدعی ژن برتری....
ناشناس۱۰۱۱۲۶۰۸:۳۰:۲۰ ۱۳۹۶/۶/۲۱
ای بابا
خالقی۱۰۱۱۳۱۰۸:۳۲:۱۴ ۱۳۹۶/۶/۲۱
آقای وزیر نگرتن نباشین اینام بیمه داشتن!!
K۱۰۱۱۳۷۰۸:۳۵:۴۹ ۱۳۹۶/۶/۲۱
وزیر راه استیضاح استیضاح ....
مهدي۱۰۱۴۱۹۱۴:۵۱:۲۰ ۱۳۹۶/۶/۲۱
چه ربطي به وزير راه داره.طرف خواب بوده.وزير بياد بيدارش كنه
سینا۱۰۱۱۳۹۰۸:۳۹:۲۷ ۱۳۹۶/۶/۲۱
یا خدا چرا اینقدر حادثه برای اتوبوس ها پیش میاد؟ شمارا به خدا نظارت روی اتوبوس ها و راننده هاش رو بیشتر کنید.۴۰ نفر آدم تو این ماشین ها میشینن. وحشتناکِ وحشتناک...
ناشناس۱۰۱۱۴۳۰۸:۴۴:۰۸ ۱۳۹۶/۶/۲۱
اگر وزیر در هر کشور توسعه یافته ای بود اولا مجبور به استعفا می‌شد ثانیا مجلس و مدعی العموم وارد تحقیقات لازم جهت قصورات این فرد می شد ...هفته ای دو یا سه اتوبوس دچار سانحه می‌شوند و ایشان خودشان را تبرعه میکنند..مجلس هم که فقط دید جناحی تبرعه محور دارد ..‌‌‌‌.اقایان مجلسی شما اول نماینده مردمید بعد نماینده جناح و حزبتان این چه وضعیتی است به خود بیایید جوابگو و جوابخواه. باشید ،نرفتید بگویید و بخندید ..‌‌.مردم اینرا میخواهند ...مردم در گرداب سو مدیریت ترافیک جاده ای دارند قتل و عام می‌شوند.....نگذارید مردم اینرا نتیجه گیری کنند که شما فقط جناح محور فکر و عمل میکنید نه مصالح و مردم محور‌...خیلی زود دیر میشود ..‌‌ب خود بیایید
ناشناس۱۰۱۴۶۰۱۵:۳۲:۰۵ ۱۳۹۶/۶/۲۱
وزیر برای راننده اتوبوس ها گواهی نامه صادر کرده. دفترچه بین راه وزیر هر شب مهر می کنه. آخه این چه منطقيه، تو همین شهر از این ور خیابون به اون ور می خوای بري از رو خط عابر هم رد می شی ماشینا تا پیاده رو می بینن پاشون بیشتر رو گاز می زارن ، دیگه فرهنگ رانندگی نداریم و شهره افاقيم تو این زمینه ، تا کی می خوام فرافکنی کنیم
ناشناس۱۰۲۰۱۶۱۵:۴۰:۰۶ ۱۳۹۶/۶/۲۲
دولت وظیفش اجرای قوانینه و سازمان استاندارد فقط زیر کنترل دولته و به راحتی میتونه جلوی پلاک شدن خودروها- تذکر به راهنمایی و رانندگی-نظارت بر رانندگان و ...
ناشناس۱۰۱۱۴۷۰۸:۴۶:۲۲ ۱۳۹۶/۶/۲۱
تقصیر احمدی نژاده
ناشناس۱۰۱۱۴۸۰۸:۴۷:۲۵ ۱۳۹۶/۶/۲۱
قانون به کنار ، از نظر شرعی جان افرادی که در جاده ها قتل عام میشوند برعهده کدام مسئول یا مسئولین است ؟
شهر سکوت۱۰۱۱۵۲۰۸:۵۴:۲۲ ۱۳۹۶/۶/۲۱
یعنی نشد یه روز صبح تو سایت ها نریم و با یک خبر وحشتناک و آزار دهنده از کشور عزیزمان ایران مواجه نشیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خدا به خانواده ها شون صبربده
ناشناس۱۰۱۱۶۷۰۹:۲۰:۰۹ ۱۳۹۶/۶/۲۱
خوش به حالمون که هر روز صبح روزمونو با یک خبر خوشایند شروع می کنیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۱۰۱۱۶۹۰۹:۲۱:۵۵ ۱۳۹۶/۶/۲۱
دو راننده،کمک راننده و این رخداد تلخ! چرا ماموران راه در جاده ها مراقب نیستند؟ به تازگی من دیده ام که دیگر در خیابان ها هم خبری از ماموران و پاسبانان نیست؟ چرا؟ دوربین گذاشتند و تنها کارشان جریمه کردن است! جریمه چه گونه به تنهایی می تواند از تند رفتن و جلو زدن و رانندگی های خطرناک جلو گیری کند؟ هفته ی پیش در جاده ی هراز به تهران،من شاید دو تا خودروی ماموران راه را دیدم! به تازگی در خیابان ها هم دیده نمی شوند؟
ناشناس۱۰۱۱۷۹۰۹:۲۷:۴۹ ۱۳۹۶/۶/۲۱
آخوندی استعفا استعفا !
ناشناس۱۰۱۱۸۸۰۹:۳۵:۳۲ ۱۳۹۶/۶/۲۱
چی میشه گفت
ناشناس۱۰۱۲۰۸۱۰:۰۴:۵۶ ۱۳۹۶/۶/۲۱
تک تک نمایندگانی که بعد از حادثه قطار تبریز مشهد به این وزیر راه رای اعتماددادن شریک جرم هستن و دستشان به خون این هموطنان و همچنین خون دخترکان فرزانه الوده است .
ناشناس۱۰۱۶۱۵۱۹:۳۷:۵۴ ۱۳۹۶/۶/۲۱
الان مثلا وزیر راه فرددیگری بود این اتفاق رخ نمیداد؟اتفاقا جاده هراز تو دوران وزارت ایشون خیلی از جاهاش چهار بانده شدومحوررفت وبرگشت تفکیک شد وهنوز هم کارگاه های راهسازی مشغول چهاربانده کردن جاده هستند .به هرحال جاده کوهستانی حادثه هم داره و عامل اصلی این تصادف راننده بوده که به هردلیل رفته ته دره.
ناشناس۱۰۱۲۱۰۱۰:۰۶:۰۶ ۱۳۹۶/۶/۲۱
عدم نظارت بر سلامت و كاركرد رانندگان از سوي شركتهاي حمل و نقل و پليس راه موجب شده درصد زيادي از رانندگان دچار سوءمصرف بوده و ساعات كاركرد خارج از استاندارد داشته باشند كه متاسفانه منجر به اين نوع حوادث زيانبار ميگردد. يك راه‌حل ريشه‌آي لازم است كه متاسفانه ...
مومن باانصاف۱۰۱۲۶۵۱۱:۰۰:۵۳ ۱۳۹۶/۶/۲۱
این اتفاقات تا کی باید رخ دهد؟؟!!! چرا از رانندگان تست منظم اعتیاد نمیگیرند؟ چرا ساعت کاری انان چک نمیشود ک خواب الود نباشند؟!!! و هزاران چرای دیگر.....
ناشناس۱۰۱۲۸۱۱۱:۳۲:۴۴ ۱۳۹۶/۶/۲۱
چرا برای خلبان که جان 100-300 مسافر در دست اوست صدها ساعت آموزش ، دهها شرط می گذارند اما برای راننده اتوبوس که اگر جسارت نباشند بسیاری از انان معتاد هستند که جان حدود 40 نفر در دست اوست نه آموزش نیاز است نه کلاس نه تحصیلات نه طرز برخورد با مسافران نه صلاحیت عمومی نه ...... بعد انتظار این طور حوادث دور از انتظار نخواهد بود
قاسم محمد۱۰۱۳۵۱۱۳:۰۳:۵۶ ۱۳۹۶/۶/۲۱
چقدر شما ها کینه دارید مگه تقصیر دولته نمی بینید قراره دو تا هواپیمای جدید بیاد به ناوگان هوایی کشور؟
ناشناس۱۰۱۴۴۷۱۵:۱۳:۰۰ ۱۳۹۶/۶/۲۱
آخه دوست عزیز راننده پا میزاره رو گاز و تند میره و نمیتونه کنترل کنه تو یقه دولت میچسبی ؟ انصاف هم خوب چیزی هست . لابد فردا جنابعالی تو کوچه خونتون بخوری زمین تقصیر دولت باز
سجاد۱۰۱۵۷۶۱۸:۱۶:۲۴ ۱۳۹۶/۶/۲۱
ببخشید مگه پلاسکو تقصیر شهردار بود؟ اگه ایچنین بوده که اینم تقصیر دولته و اگر نبوده پس چرا اون علم شنگه رو به پا کردید؟؟؟؟ یه جوال دوز به خودت بزن ......
ناشناس۱۰۱۵۸۳۱۸:۳۴:۵۶ ۱۳۹۶/۶/۲۱
برن اتوبوسهای جدید وارد کنند که علایم حیاتی راننده را کنترل و هفتاد عامل بازدارنده حادثه دارند ،میرن اتوبوسهای ضعیف رو میخرند میندازه ه جان مردم ،جاده هاهم که نیاز به گفتن نداره....
ناشناس۱۰۱۹۰۹۱۲:۰۶:۱۲ ۱۳۹۶/۶/۲۲
2تا هواپیما که هیچ 100 تا هم بیاد هیچ توفیقی بحال ملت فقیر و بیچاره نداره. باز هم مردم کم در آمد مجبور هستند که با اتوبوس سفر کنند و از این حادثه ها پیش بیاد. دوستانی هم که می گن تقصیر دولت نیست یه کوچولو دارن بی انصافی می کنن. انصافا چند درصد جاده های کشور استاندارد هستند؟ به نظر شما ها اگر یک جاده ظرفیت این همه ماشین را داشته باشه و راننده با کم ترین استرس و معطلی رانندگی کنه، کم تر خسته میشه؛ یا اینکه تو جاده ای رانندگی کنه که از بس کم عرض و پر ترافیک و غیر استاندارده که مسیر 2 ساعته را باید 6 ساعت رانندگی کنه. به نظر شما مقصر جاده های غیر استاندارد و نا مناسب اسماعیل بقاله یا دولت و وزیر مربوطه اش. چرا احداث یک جاده 100 کیلومتری که باید طی 2 سال کامل شود به 8 سال می کشد. دلیل تاخیر هم عدم پشتیبانی دولت و نرسوندن بودجه به پیمانکار است.(این رو که گفتم مثال موثق و سندیت داره). برای مثال جاده بجنورد به گلستان: طبق قرار داد پیمانکار باید 2 ساله تکمیل می شد. الان 8ساله تلو تلو مشغولند و هنوز نصف نشده. و به طور میانگین هفته ای 3 نفر کشته داره.(میتونید در مورد صحت این ادعا تحقیق کنید). لطفا در نظر دادن نسبت به یک خبر جانب انصاف را رعایت کنید و بدون تحقیق و بررسی حداقلی اظهار نظر نکنید.
ناشناس۱۰۱۳۵۸۱۳:۲۰:۵۰ ۱۳۹۶/۶/۲۱
چرا همش كشور ما ، چرا همه بدبختي ها براي مردم ما ؟ تا كي ؟ همه حواسمون به دشمنهاي بيروني شده داخل كشور ول شده ؟ جاده هاي داغون ؟ رذانندگان داغون ؟ سيستم هاي ناوبري داغون ؟ خودروهاي عمومي و خصوصي داغون ؟ تا كي ؟
ناشناس۱۰۱۴۳۰۱۴:۵۷:۴۷ ۱۳۹۶/۶/۲۱
فرهنگ رانندگی چرا بهتره نشده؟ آیا نباید آموزش دوران ابتدای و متوسطه تغییر کند؟ نه فقط این موضوع بلکه اسراف و مسئولیت پذیری و تعهد هم دارد میلنگد.
ناشناس۱۰۱۴۳۴۱۵:۰۰:۴۹ ۱۳۹۶/۶/۲۱
این هم مهم نیست اصلا جون مردم مهم نیست
ناشناس۱۰۱۴۵۸۱۵:۳۰:۴۲ ۱۳۹۶/۶/۲۱
من هر روز در این جاده تردد میکنم.با توجه به پیچها و گردنه های فراوان در این جاده و تعداد زیاد راننده های متخلف باید دوربینهای ثبت تخلف در این جاده خیلی افزایش پیدا کنه.
ناشناس۱۰۱۴۸۳۱۶:۰۸:۲۲ ۱۳۹۶/۶/۲۱
این جاده باید ایمن سازی بشه و جاده هراز هم از بلاتکلیفی در بیاد اگر نماینده امل جاده هراز را به عنوان راه روستایی حوزه انتخابیه اش نگاه نکنه و عکس مبارکش را نچسبونه همه جا وعذه اتمام تعریض جاده هراز 95 بود با این هزینه قطذه چکانی 105 هم انجام نمی شه
ناشناس۱۰۱۵۰۳۱۶:۴۸:۱۶ ۱۳۹۶/۶/۲۱
یکی توضیح بده تصادف اتوبوس چه ربطی به وزیر راه داره؟
ناشناس۱۰۱۶۹۱۲۲:۳۹:۵۴ ۱۳۹۶/۶/۲۱
ربطش اینه که ایشون وزیر راه هستند و مسئولیت تمام وزارتخونه و فعالیتهاش با ایشونه. شما یاد گرفتید که یک شغل دولتی یه امتیاز شخصیه و فقط ژن انسانها را رشد میدهد و هیچ مسئولیتی متوجه دارنده آن نیست. در مرحله اول رئیس دولت پاسخگوی مردم است. در مرحله بعد وزیر و سپس معاون مربوطه و آخرین فرد که باید به مردم پاسخگو باشد راننده و عوامل محلی مرتبط با حادثه هستند. در هر کجای دنیای متمدن بری قانون همینه. البته با حضور دوستانی چون شما ایران تافته جدا بافته و وصل به کره شمالی است.
ناشناس۱۰۱۷۶۳۰۶:۳۶:۴۲ ۱۳۹۶/۶/۲۲
بله اینجا همه مقصرند جز وزرا و افرادی که برای مدیریت و ساماندهی گمارده شده‌اند و متاسفانه ناتوانند ....
ناشناس۱۰۱۷۶۵۰۶:۴۱:۱۶ ۱۳۹۶/۶/۲۲
لابد مثل مشکل ترافیک تهران که شهردار مقصرش رو معلوم کرد این هم تقصیر مردمه! اگر اتفاقات جاده ای ربطی به وزیر نداره به کی ربط داره؟ من؟
ناشناس۱۰۱۷۷۵۰۷:۵۸:۳۷ ۱۳۹۶/۶/۲۲
پس به کی ربط داره وزیر صنعت و معدن ؟ وزیر بهداشت ؟ پس وزیر راه برای چیه؟ دکوری گذاشتن تو هیات دولت ؟؟؟
ناشناس۱۰۲۰۱۹۱۵:۴۱:۵۱ ۱۳۹۶/۶/۲۲
اجرای قوانین -تولید خودرو بی کیفیت و ... و رییس جمهور طبق قانون اساسی حافظ جان مردمه و به راحتی میتونه دخالت کنه تو این موارد
خسته۱۰۱۵۶۸۱۷:۵۹:۰۸ ۱۳۹۶/۶/۲۱
6 میلیون نفر توی آمریکا از ترس توفان ظرف چند روز چند صد کیلومتر تا هزار کیلومتر جابجا شدند ( با خودرو شخصی عمومی و .... ) یک نفر کشته نشد حالا هم که توفان تموم شده می گند 6 نفر کشته در اثر بزرگ ترین توفان آن منطقه اگر تهرانی ها خدای نکرده بدونند که قراره یک هفته دیگه زمین لرزه بیاد هزاران نفر در راه فرار و تخلیه تلفات خواهیم داشت( اگر امکان فرار باشد : خروجی ها برای 8 میلیون نفر و 2000000 خودرو : جاده آبعلی - جاده مشهد ـ اتوبان کرج قزوین-اتوبان ساوه - اتوبان قم) خدا اون روز رو نیاره اما تدبیری من نمی بینم
خواننده همیشگی۱۰۱۵۹۷۱۹:۰۹:۰۱ ۱۳۹۶/۶/۲۱
الف جان فرمت جدید سایت مبارک باشد. اما لطفا یک توضیحی در باره ی مفهوم این استیکرها در قسمت نظرات بدهید. من گیج شدم.لطفا همینجا جوابم را بدهید.با سپاس
اشکان۱۰۱۶۰۷۱۹:۲۳:۰۲ ۱۳۹۶/۶/۲۱
عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و اعتیاد بعضی از رانندگان و بی توجهی پلیس در کنترل دقیق صفحه تاخوگراف ( ثبت سرعت اتوبوس طی مسیر طی شده) همگی در اینگونه حوادث تلخ سهیم هستند.
ناشناس۱۰۱۶۲۱۱۹:۴۴:۳۲ ۱۳۹۶/۶/۲۱
من هفته پیش حدودای نیمه شب از این جاده به سمت تهران حرکت کردم .خیلی از جاها جاده چهاربانده شده بود ومیشد راحت از ماشینهای سنگین ووانت بارها که ارومتر حرکت می کردند سبقت مجاز گرفت اما در بعضی جاها که جاده دولاینه بود متاسفانه بی مبالاتی رانندگانی که به قولی ماشین برو داشتند دیده میشد که بدون ترس سبقت های خطرناک میگرفتند .متاسفانه پلیسی هم جهت اعمال قانون نبود و رانندگان به راحتی خلاف خطرناک خودشون رو انجام میدادند.شاید همین اتوبوس هم اسیر یکی ازاین سبقتهای خطرناک شده باشه .وقتی میزان جرایم بازدارنده نباشه نتیجه میشه همین داستانها .جریمه سبقت غیرمجاز تواین جاده ها باید میلیونی باشه تا کسی جرات خلاف به سرش نزنه.
ناشناس۱۰۱۶۹۵۲۲:۵۴:۰۴ ۱۳۹۶/۶/۲۱
حداقل دیواره حفاظ جاده به دره طوری قوی باشه که جلوی اتوبوس با شصت تا سرعت را بگیره تا همسایه پشتی مان عزادار نشن و داماد جوانشون را از دست ندن کی جواب گوی اتوبوس معیوب و معاینه فنی و گارد ریلی که نمی تونه جلوی پرت شدن اتوبوس را بگیره باشه نباید با کوچکترین خطای راننده این همه معلول و معدوم بجا بذاره
ناشناس۱۰۱۶۹۷۲۲:۵۷:۵۹ ۱۳۹۶/۶/۲۱
خدا « GPS »و « کنترل نامحسوس ماهواره ای » را بیامرزد یه زمانی اینها مد بود !
ناشناس۱۰۱۷۱۳۰۰:۰۹:۴۶ ۱۳۹۶/۶/۲۲
امیدوارم الف بدون سانسور چاپش کنی و مردم ما متوجه موضوع بشن. اینکه گفته شده علت حادثه نقص فنی اتوبوس بوده بیشتر شبیه جکه. یکی از دوستان من که به شدت آسیب دیده تو این حادثه و تو بیمارستان بستریه رفتیم بالا سرش گفت: چند بار راننده از مسیر منحرف شد و چند بار خانمهای داخل اتوبوس جیغ کشیدن ولی ظاهرا راننده اصن تو هپروت بوده و متوجه نشده. بعد از جام بلند میشم و میرم سمت راننده و میگم اگه خوابت میاد بزن کنار و استراحت کن. اینجوری رانندگی کردن فقط خطر داره، آقای راننده هم بی توجه به حرفم میگه نه مشکلی نیست و انگار تو یه عالم دیگه بود. به محض اینکه برگشتم تا برم رو صندلیم بشینم اتوبوس از مسیر منحرف میشه و تو دره سقوط میکنه. پ ن : تا کی باید شاهد این اتفاقات تو جاده ها باشیم و همیشه نگران باشیم. چرا مسئولین مربوطه اهمیتی به سلامتیه کامل این قبیل راننده ها نمیدن و دست روی دست گذاشتن تا جان مردم اینقدر
ناشناس۱۰۱۷۱۵۰۰:۱۱:۳۵ ۱۳۹۶/۶/۲۲
ادامه پیام : تا جان و مال مردم اینقد راحت ازشون گذشته میشه. دومین کشور پر تصادف در دنیا. تا کجا؟
ناشناس۱۰۱۸۰۴۰۸:۳۴:۲۲ ۱۳۹۶/۶/۲۲
باسلام: متاسفانه هیچگونه نظارت خاص و قانونمند بر روی اتوبوسهای مسافربری و راننده ها وجود ندارد و اگر هم هست بصورت فرمالیته .روشهای متفاوت و کم هزینه را جهت کنترل میشود اجرا کرد در صورتی که مهمترین راه از نظر مسئولین جریمه میباشد نه کارگروه کارگروه زمانی ایجاد میشود صرفا بابت آرام کردن اذهان مردم و خصوصا مصیبت دیده ها .گویا پیش بینی و پیشگیری در مرام دست اندرکاران و مسئولین ما معنایی ندارد امروزه دولت مردان ماجلسه روی جلسه دریغ از خروجی مفید برای ملت خودمان. جهت ظهور امام زمان صلوات
الهه علیپور۱۰۱۹۱۲۱۲:۰۷:۳۰ ۱۳۹۶/۶/۲۲
واقعا تو این جاده ها همه راننده های اتوبوس و ماشین سنگین تند میرن و کنترلی هم نیست پسر عمومی یکی یکدانه من تو اون اتوبوس بود و تازه عقد کرده بود و فوت شد حالا کی باید پاسخگوی این مصیبت باشه؟؟؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین