نظر منتشر شده
۴۸
توصيه به ديگران
 
کد مطلب: 31821
وزير علوم: کردان عضو هيات علمي نبوده است/ کردان: عضو هيات علمي بوده‏ام
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۸۷ ساعت ۱۵:۰۴
بودن یا نبودن، یا چگونه بودن، مساله این است؛
وزير علوم: کردان عضو هيات علمي نبوده است/ کردان: عضو هيات علمي بوده‏ام در حالیکه وزیر علوم امروز در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که آقای علی کردان عضو هیات علمی دانشگاه نبوده است، آقای کردان در پاسخ به سوال خبرنگاران تاکید کرد که عضو هیات علمی بوده است.

به گزارش "الف" از خبرگزاری‏های فارس و مهر، محمد مهدی زاهدی، وزیر علوم، در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا آقای کردان عضو هیئت علمی دانشگاه است یا خیر؟ گفت: آقاي كردان عضو هيئت علمي دانشگاه نبوده و دانشگاه آزاد هم اين موضوع را اعلام كرده است.
 وي در پاسخ به سوال ديگري تصريح كرد: تا آنجا كه بنده اطلاع دارم داشتن سواد خواندن و نوشتن براي وزارت كافي است.
 از سوی دیگر، آقای علی کردان وزیر کشور پس از نشست هیات دولت در پاسخ به این سئوال که آیا شما عضو هیئت علمی دانشگاه بوده اید یا خیر؟ گفت: بله.

وزیر کشور درادامه در پاسخ به این سئوال که وزیر علوم اذعان می کند که شما عضو هیئت علمی دانشگاه نبوده اید، تصریح کرد: در چند روز آینده مدارک بنده رسما اعلام می شود و در باره لیسانس و فوق لیسانس هم توضیحاتی ارائه خواهم کرد.

 مرتبط:بيانيه دانشگاه آکسفورد در واکنش به اظهارات رحيميبيانيه رسمی دانشگاه آکسفورد درمورد مدرک جعلی آقای کرداندانشگاه آکسفورد: به کسی بنام علی کردان مدرک دکتری نداده‏ايماعتراض اصولگرايان تحول‏خواه به عدول از اصولمدرک آقای کردان منتشر شد/ مملو از غلط‏هاي گرامري، تايپي و ... نمابر وزارت کشور و توضیح الف با سياستمداران دروغگو و جاعل مدارک دانشگاهي چگونه برخورد مي‏شود؟  ماشين توليد دكتري جعلي چگونه كار مي‏كند؟    
 
محسن
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۱۵:۳۵:۱۳
خودمان را خسته نکنیم. این موضوع هم مثل خیلی از مباحث دیگر دارد مشمول مرور زمان می شود. (79470)
 
مرادي
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۱۵:۵۹:۲۴
اين همه اعتماد به نفس ؟ (79482)
 
سیروس
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۱۶:۰۳:۰۶
... جعل مدرک تحصیلی انهم توسط وزیر مملکت انهم در مقام صدارت مهمترین وزارتخانه ان که باید امانتدار ارای مردم باشد چه توجیهی دارد اقای احمدی نژاد اگر واقعا اصولگرا هست چرا تعلل میکند ؟باید بلافاصله تکلیف خود واینگونه اطرافیان مشخص کند. (79481)
 
امیر
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۱۶:۰۴:۵۸
در واقع وزیر علوم می‌خواسته با انکار عضویت آقای کردان در هیئت علمی به ایشان کمک کند.اما حال که کردان اصرار دارد که هیئت علمی است حتما دکترای رسمی هم دارند و به خاطر این که ریا نشود عمدا ارائه نمی‌دهند! (79486)
 
هدایت اشتری
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۱۶:۰۸:۵۸
به جرئت میگویم که احمدی نژاد بعلت خواب و بی خبری نمیداند که این فرد وزیر کشور است. باور نمیکنید حتما این ادعای بنده را درشت تیتر بزنید. سایت محترم الف لطفا تیتر بزنید که یکی از کاربران این سایت مدعی است که احمدی نژاد وزیر کشور را نمی شناسد. نوک همه پرسش ها متوجه شخص ایشان است . ایشان پاسخ دهد که این وزیر کشور را میشناسد وبراساس این شناخت ایشان را به مجلس معرفی کرد. (79487)
 
reza
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۱۶:۱۱:۰۱
آقای وزیر رد میکنه و آقای کردان پافشاری میکنه که من در سمت هیئت علمی بودم و تا حالا هم هیچ کس نتونسته با این مسئله برخورد قاطع ای داشته باشه واقعا\" جای تعجب داره آقای رئیس جمهور چرا برخورد قاطع نمی کنید و واقعیت رو اظهار نمی کنید . (79488)
 
غريبه آشنا
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۱۶:۲۰:۰۲
سلام عليكم

آقاي كردان هيئت علمي دانشگاه دولتي نيستند. بلكه ايشان هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي هستند.

از اينرو شخص صاحب صلاحيت براي پاسخ به وضعيت استخدامي ايشان آقاي جاسبي است نه وزير محترم علوم.

يك نفر لطف كرده در اين مورد از آقاي جاسبي سئوال كند. (79493)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۰۸:۲۰:۵۸
از اخبار بي خبري ها ! جاسبي تا حالا جند بار اعلام كرده كه اين آقا نه اونجا درس خونده ونه عضو بوده ! يكي دروغ ميگه نه؟ اين بده! (79618)
 
مهدی سالک
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۱۷:۴۹:۲۷
خوشبختانه فضای حاکم بر دولت حاکی از شفافیت و صداقت کامل دولتمردان است. (79514)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۱۶:۴۰:۰۸
خداییش این رو دیگه راست گفتی ! (79823)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۱۸:۲۴:۵۵
سلام عليكم

آقاي كردان هيئت علمي دانشگاه دولتي نيستند. بلكه ايشان هيئت علمي دانشگاه آزاد اسلامي هستند.

از اينرو شخص صاحب صلاحيت براي پاسخ به وضعيت استخدامي ايشان آقاي جاسبي است نه وزير محترم علوم.

يك نفر لطف كرده در اين مورد از آقاي جاسبي سئوال كند.

عبدالله جاسبی در جمع تشکلهای سیاسی دانشگاهیان استان خراسان اعلام کرد: دانشگاه آزاد هیچگونه مدرک رسمی تحصیلی به علی کردان وزیر کشور نداده است و هر چه پشت تريبون گفته شده دروغ است. (79517)
 
فرزاد
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۱۹:۱۲:۴۱
وزیر کشور یک مملکت باید امین ترین فرد باشه. چون تمامی مسائل اجرائی و امنیتی کشور مستقیم و غیر مستقیم بهش برمیگرده و از همه مهمتر سلامت برگزاری انتخابات رو بیمه می کنه. حالا اگه خود این آقا این همه شک در موردش هست و در جعل و تقلب هم دستی داره آیا میشه بهش اعتماد کرد و سلامت انتخابات رو بهش سپرد؟ آیا با این کار زبان مخالفین درستی انتخابات رو تیزتر نکردیم؟
آیا حفظ یک نفر به هر قیمت و حتی به قیمت از بین رفتن آبروی یک سیستم حکومتی صحیحه؟ آیا با پذیرفتن اشتباه صورت گرفته و اصلاح اون اعتماد مردم به تصمیم راسخ سیستم حکومتی به سلامت حکومت بیشتر نمیشه؟ (79522)
 
ایرانی
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۱۹:۳۳:۰۸
به فرض هم دولت همه را قانع کند که وزارت اصلا مدرک نمیخواهد و میشود سرنوشت مردم و رای آنها را به افرادی در حد داشتن سواد خواندن و نوشتن سپرد با مدرک جعل شده که اگر یک فرد عادی ارایه دهد و استفاد ه ای هم نکرده باشد به چند ماه حبس محکوم میشود چه باید کرد؟ آیا نباید تمام دریافتی های ایشان به بیت المال مسترد شده و حقوق عامه احقاق شود؟ گیرم که خلق را با فریبت فریفتی با دست انتقام طبیعت چه می کنی؟ (79523)
 
حميد
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۲۰:۱۵:۴۹
من كه واقعا از اين همه اعتماد به نفس آقاي كردان لذت مي برم .
عصبانيت من تو اين چند روزه به خنده تبديل شده تو اين چند روزه . بابا جان چرا اينقدر گير ميدين وزارت كشور اعتماد به نفس مي خواد كه آقاي كردان ماشالا هزار ماشالا دارن . خداييش اگه به شما مي گفتن بيا وزير بشو مي شدين ؟
من كه به داشتن وزيري اينچنين شجاع و با اعتماد به نفس بالا افتخار مي كنم . يكي از هنرهاي سياست پيچوندن افكار عمومي هست كه آقاي كردان در اون تخصص ويژه دارن پس گير ندين بزارين اين چند ماه هم بگزره ! (حرف منو جدي نگيرين تا ميتونين گير بدين ) (79528)
 
یک دانشجوی دکترای خارج از کشور
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۲۰:۱۷:۱۹
من یک دانشجوی دوره دکترا هستم که بعد از دریافت لیسانس و فوق لیسانس از یکی از بهترین دانشگاههای کشور و شرکت در امتحانات تافل و جی آر ای و طی مراحل اخذ پذیرش و بورس تحقیقاتی و گذشتن از هفت خوان نظام وظیفه موفق به تحصیل در یکی از دانشگاههای آمریکا شده ام. بحث مدرک آقای کردان حساسیت ویژه من و بسیاری از دوستانی که در شرایط مشابه هستند را به شدت برانگیخته است. به جرات میگویم که چگونگی برخورد شخص رییس جمهور و نظام با این مساله مشخص خواهد کرد که آیا هنوز امید به استقرار عدالت، تقوی و راستگویی در سیستم اداری و اجرایی وجود دارد یا باید از آن ناامید شد و در گوشه دیگری از دنیا به جستجوی آن پرداخت. (79529)
 
اسمعيلي
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۲۰:۴۱:۲۲
در دياري كه عصا از كور مي دزدند . من از خوش باوري محبت جستجو كردم (79533)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۲۰:۵۳:۴۸
من به عنوان یک شهروند سوال دارم که: وقتی در صحت مدرک وزیر کشور تردید هست چطور میتوان به صحت انتخاباتی که او برگذار میکند اعتماد کرد؟ (79535)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۲۱:۴۱:۲۲
خجالت هم خوب چیزی هست ؟ (79543)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۴ ۲۳:۱۷:۲۴
نتيجه بررسي ها در مورد صحت و سقم مدرك آقاي كردان در سال 1397 يعني حدود 10 سال بعد اعلام مي شود چرا كه احتمالا اسم آقاي كردان را در رشته حقوق دانشگاه آكسفورد نوشته اند و اين وقت كشي ها براي اتمام دوره تحصيل 10 ساله ايشان از فوق ديپلم تا PhD است.
جداي از طنز:
چرا اين همه وقت كشي و بي احترامي به شعور يك ملت بزرگ؟ نتيجه را اعلام كنيد اي راستگويان و خدمت گذاران ملت! (79561)
 
سعید تکبیری
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۰۰:۱۰:۱۸
متاسفانه از روز اول که احمدی نژاد کردان را به عنوان وزیر کشورمعرفی کرد مشخص شد که ایشان دارای مدرک دکتری قلابی است ولی نمایندگان ایشان را تایید کردند .ولی اکنون کار از کار گذشته و دیگر فایده ای هم ندارد .چون اگر وزیر تایید کند وزیری دیگر رد می کند یا رحیمی معاون احمدی نژاد منکر می شود............حال پرتقال فروش را پیدا کنید. (79578)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۰۸:۰۵:۳۹
نتيجه ي به هيچ گرفتن ملت و افكار عمومي، و تداوم دروغ گويي، ثمري جز نابودي كشور و دين نخواهد داشت. (79613)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۰۸:۱۲:۳۵
چرا مجلسيان ساکت و بجاي گيردادن به مشايي اين ادم متقلب را استيضاح نمي کنند واقعا اين مسائل باعث رويگرداندن جوانان از انقلاب شده و بچه هاي حزب الهي نميتوانند از اصول انقلاب دفاع کنند وقتي با چنين جرم اشکاري برخورد نميشود معلوم است که در بقيه موارد چه خواهد شد (79615)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۰۸:۱۹:۲۳
آقا حكمي چيزي فتوايي وجود ندارد كه \"دروغ\" روزه را باطل مي كند؟ اصلاً مردم متوجه شدند كه بعضي از مقامات مهم كشور كه خودتان مي توانيد حدس بزنيد در ماه رمضان كمترين مصاحبه و اعلام موضع را داشته اند...لااقل تو ماه رمضان خودشان فهميدند كه بابا اين يك ماهه نيمه تعطيل آتش بس بدهند... اما خوب كسي كه دروغ گفت كه تقوا ندارد وتوقعي از او نيست ! (79617)
 
يه بنده خدا !
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۰۹:۴۷:۴۰
خوشبختانه فضای حاکم بر دولت حاکی از شفافیت و صداقت کامل دولتمردان است.

به نام خدا
با عرض سلام و ادب

با احترام محضر خوانندگان محترم و پوزش از آقاي مهدي سالك بابت جواب بي‌ادبانه‌اي كه نوشتم ؛

هر چند ايشان هم يقيناً موضوع را با كنايه گفتند ولي انصافاً شفافيت و صداقت تا اين حد را تا حالا ديده يا شنيده‌ايد ؟

در روز روشن آقا مدرك جعل كه نه ، توليد مي‌كند ، با آن سالها ارتزاق مي‌كند و بدتر از همه به صدارت هم مي‌رسد و وزير بغل دستي هم اذعان مي‌كند كه ايهاالناس مدركي از ايشان در دسترس نيست ولي بازهم رئيس جمهور محترم چونان شير ژيان پشت سر وزير امين ، باسواد و صاحب كمالات و درايت مي‌ايستند .

تازه اينكه چيزي نيست ، جديداً هيئت محترم دولت با مردم شريف و آبرومند! اسرائيل هم بده بستانهايي جفت و جور كردند كه بيا و ببين .

خداوند همگان را به راه راست هدايت كند . (79651)
 
احمد
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۰۹:۵۱:۴۶
به آقای وزیر علوم باید گفت اگر چه برای وزارت داشتن سواد خواندن ونوشتن کافی است ، ولی صداقت و پاکی هم شرط لازم است . کسی که سابقه جعل مدرک دارد وبا مدرک جعلی سال ها است ک بجای حقوق فوق دیپلم حقوق دکترا می گیرد و بطور قلابی عضو هیات علمی مشود ودر دانشگاه تدریس می کند ، قطعا شرایط لازم برای وزیر شدن را ندارد. (79571)
 
بیدار
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۰۹:۵۴:۳۴
میگویند در زمانی کسی را بعنوان استاندار خوزستان انتخاب کرده بودند که سواد نداشت!.گروهی از اطرافیان که دل و جرئت داشتند اعتراض کردند و گفتند قربان ایشان که سواد ندارد؟.پاسخ داد فلان فلان شده ها به شما چه ؟سواد ندارد امضاء که دارد!..... (79603)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۱۰:۰۶:۲۹
اگر بر مدرک آقای کردان اصرار کنید پای رئیس سابق صداو سیما نیز به قضیه باز میشود چون آقای کردان مدتی در سمت ... بوده است (79665)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۱۵:۲۷:۰۵
اقای زاهدی پس تکلیف دروغ اقای کردان چی میشه؟
تکلیف حقوق هایی که با این مدرک گرفتن چی؟
جعل اسناد رو چه کارش می کنین؟ (79801)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۱۵:۴۷:۴۲
با سلام

پيشنهاد مي‌كنم در درج مطالب كمي جانب احتياط را در پيش بگيريد و بي محابا هر چه دوستان مي‌نويسند را درج نكنيد. مبادا خداي ناكرده اين مساله هم در نهايت به حلاليت طلبي منجر شود. (79805)
 
حسین اکبری
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۱۶:۰۵:۲۱
یکی از دو وزیر دروغ می گوید و بایستی عذرخواهی کند
تا قدری دل مقامات عدالت شعار خنک شود ولی بخدا
مرخصیم. (79809)
 
علی عدال خواه
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۱۶:۱۲:۴۳
اگر موضوع مدرک کردان روشن و با او برخورد نشود دیگر
دور من را خط بکشید.فکر نمی کردم آقای احمدی ن.
برخوردی با این مساله نکند ولی شاید خواست خدا
بود تا مردم روشن شوند. (79812)
 
حسن حسابی
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۱۶:۲۵:۰۵
نظر به اینکه رهبر محترم کشور جمهوری اسلامی ایران
همواره تاکید فراوان بر عدالت دارند,اطمینان دارم که
با کردان و حامیان او برخورد جانانه ای خواهد شد. (79820)
 
farhang
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۱۸:۳۵:۲۸
به آقای وزیر علوم باید گفت اگر چه برای وزارت داشتن سواد خواندن ونوشتن کافی است ، ولی صداقت و پاکی هم شرط لازم است . کسی که سابقه جعل مدرک دارد وبا مدرک جعلی سال ها است ک بجای حقوق فوق دیپلم حقوق دکترا می گیرد و بطور قلابی عضو هیات علمی مشود ودر دانشگاه تدریس می کند ، قطعا شرایط لازم برای وزیر شدن را ندارد.

I totally agree with Mr Ahmad\'s comment...Kordan has cheated , lied and forged documents...how can we accept such a person to be our Minister of Interior?..where is the money he has so far received as salary with this fake PhD degree? he must refund all...
Apparently, Kordan is going to talk about his degree in a couple of days...I would love to see what he is going to say...! (79846)
 
اکرم
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۲۲:۴۳:۲۵
اگه مجلسی ها واقعا نماینده ی واقعی ملت ایران در مجلس بودند به وزیری که مدرک دانشگاهیش شبهه داره رای اعتماد نمیدادند!
آ (79878)
 
فرهنگ
۱۳۸۷-۰۶-۲۵ ۲۳:۴۳:۱۶
دوست عزیز با عرض معذرت سوالی داشتم .دیدم از ایران نقطه نظر فوق را نوشته اید . اگر فارسی می نو شتید اشکالی داشت ؟ (79897)
 
داريوش
۱۳۸۷-۰۶-۲۶ ۰۳:۵۴:۲۲
بنام خدا

من معتقدم كه براي رييس جمهور شدن هم سواد كافي است.
اما متاسفانه شرط لازم و كافي صداقت است (79921)
 
نا شناس
۱۳۸۷-۰۶-۲۶ ۰۸:۴۰:۵۷
بحث این نیست که این مدارک کاغذ پاره اند و ارزش ندارند و.....بحث این است که اصل عمل جعل مدرک و سالها بواسطه آن حقوقهای بالا گرفتن و از تسهیلاتی بهره بردن و ریختن حرمت این عمل و......هزاران دلیل دیگر گناهی است بزرگ و از دکتر احمدی نژاد عزیز و محترم این نوع برخورد با این موضوع در شان نیست. (79945)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۶ ۱۱:۴۹:۵۴
برای وزارت سواد خواندن نوشتن کافی .ولی حقوق یک بی سواد با حقوق یک دکتر دروازت خانه ها و سازمانها کلی فرق دارد.
دوم اینکه انتصاب یک جاعل به وزارت ازکسی همه امید ارزوی من بود .داغ برسینهاست. سوم انتصاب یک جاعل به وزارت کشور این طور ذهنیت ایجاد میکند که انتصاب ایشان به سبب سابقه ردجعل اسنادبوده ومیتواند بهراحتی رار مردم را جعل کند. (79985)
 
رضا
۱۳۸۷-۰۶-۲۶ ۲۰:۲۲:۲۹
اگر براي پست وزارت كشور تنها سواد معمولي هم كفايت كند
ولي اين رافع از عمل جناب اقاي كردان نسبت به جعلي بودن مدرك ايشان نمي باشد .(البته اگر جعل انجام شده باشد)و چنانچه ايشان واقعا داراي مدارك مربوط ميباشند چرا از طريق رسانه از خود دفاع نميكنند (80122)
 
سعید
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۰۹:۰۰:۵۴
آیا سایتی وجود دارد که با امضا کردن نام خود بعنوان شاکی خصوصی بتوان مردم را در شکایت از مسئولین در اینگونه موارد یاری کرد و نظرات تک تک آنها را بعنوان شاکی ذخیره کرد ؟ (80290)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۰۹:۴۳:۰۷
اگر آقاي كردان مدرك تحصيلي ليسانس وفوق ليسانس يا دكترا دارد مشخص كند در چه سالي دراين مقاطع قبول شده وبه دانشگاه راه يافته و با توجه به اينكه معمولا اسامي قبول شدگان در روزنامه ها منتشر ميشوددر كدام روزنامه اسم ايشان يا اقاي رحيمي كه ان هم گفته شده مدرك شان مشابه ايشان است چاپ شده و بعنوان قبول شدگان اين مقاطع تحصيلي به دانشگاه رفته اند اساسا\" اگر در كادر هيئت علمي بوده اند در كدام دانشكده ودر چه سالي ودرچه رشته اي تدريس كرده اند واعضاي هيئت علمي ايشان چه كساني بوده اند؟ (80327)
 
من
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۱۴:۲۴:۵۱
میدانید نا دانسته دارید هیذم به آطش دشمن می ریذید؟
ایشان دارند با این حرکط اعطماد به نفث را در جوانان این مملکط بارور میکنند جوانانی مسل من اممروذ اماده برای وذارط شده ایم و این تنها به لتف ایشان عثت. اجازه دهید ما جوانان با ثواد را بارور کنند؟ (80486)
 
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۱۴:۳۴:۱۴
اینکه وزیر علوم گفته است برای تصدی وزارتخانه سواد خواندن و نوشتن کافی است بسیار اظهار نظر نسنجیده و نامعقولیست . زیرا برخی شرائط احراز مسئولیت در چنین سمت هایی نانوشته و اصطلاحا\" عرفی می باشد اگرچه اینهم خلا\" قانونی محسوب می شود و بنظر می رسد مقام عالی وزارت از سمت نمایندگی مجلس مهمتر است و طبق قوانین برای نمایندگی مجلس داشتن حداقل مدرک لیسانس یا معادل ان ضروریست. بنابر این وزیر علوم نباید با سوء استفاده از خلا\" قانونی چنین اظهار نظری نماید که این نوع نظرات نیز باعث مضحکه و دست انداختن خودش می شود. در مورد عضویت هیات علمی کردان هم گویا این یکی را درست گفته است و اتفاقا\" یکی از اتهاماتش همین عضویت در هیات علمی دانشگاه (فرقی نمی کند دولتی یا ازاد) بدون دارا بودن شرائط لازم می باشد. (80490)
 
نیما
۱۳۸۷-۰۶-۲۷ ۱۶:۴۲:۵۰
اگر ایشون واقعا با مردم صادق هستند پس چرا در ارائه مدارک اینقدر تعلل میکنند؟
این خود باعث بی اعتمادی مردم میشود. (80547)
 
مردم ايران
۱۳۸۷-۰۶-۲۸ ۲۱:۳۶:۰۴
با اين وزير كشور چگونه ملت به نتايج انتخابات آتي اعتماد كنند ؟ (80942)
 
شیرین فرخنده
۱۳۸۷-۰۶-۲۹ ۱۰:۱۷:۲۵
می دانم که نظر مرا نقل نخواهید کرد ولی امیدوارم
آقای توکلی آن را ببینند.کار آقای کردان بسیار زشت
است ولی از آن زشت تر:1-رای چشم وگوش بسته مجلس به او2-بی توجهی مسوولین بلند مرتبه به موضوع,3-تعیین تکلیف
برای انتخابات آتی4-انتظار حمایت از مردم,5-و.....
می باشد.اگر آقای توکلی می خواهند مردم ایشان را حلال
کنند,بایستی به راه مردم بر گردنند و از تمامیت خواهان تبری جویند. (81078)
 
رضا مشایی دوست
۱۳۸۷-۰۶-۲۹ ۱۴:۱۶:۳۴
موسوی خیلی با گذشت بود که حلالت کرد ولی من به هزار دلیل حلالت نمی کنم.یکی اینکه به کردان رای دادی و حالا هم ساکت نشسته ای. (81138)
 
رضا حسینی
۱۳۸۷-۰۶-۲۹ ۱۵:۰۷:۳۹
این آقا با همین مدرک دکتری توی دانشکده حقوق دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی سال ها تدریس کرده. از یکی از دوستانم که شاگردش بوده پرسیدم که چطوری تدریس می کرد؟ گفت از روی یک جزوه چاپی می خوند و ما می نوشتیم. که گفت بعدا فهمیده اون جزوه هم از خودش نبوده و از کتاب یه بنده خدایی کپی کرده بود. (81150)
 


نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.